Parere posesori Bmw Seria 3 320D E46 150 CP

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de BMW 3er 320d (150 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2001 - 2005. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este BMW 3er 320d (150 Hp).

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Sfaturi Achizitie

Ce ii sfatuiti pe cei care isi doresc o astfel de masina?

Moianu Robert Vasile
Moianu Robert Vasile a raspuns cu 4 ani în urmă

Sa isi ia 150 de cai nu 136, si, have fun, merita fiecare banut.

Goga Andrei
Goga Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

Sa aiba grija sa se uite la caroserie (sa nu aiba rugina) si sa verifice undeva starea motorului.

Caia Adrian-Constantin
Caia Adrian-Constantin a raspuns cu 4 ani în urmă

Mereu, la achizitia unei masini SH, 60% e verificarea facuta inainte iar 40% e noroc.

Cristian Camen
Cristian Camen a raspuns cu 4 ani în urmă

Sa fie pregatiti si sa invete sa se controleze pe ei, emotiile si starile iar dupa aceea masina.

Gabriel Marinas
Gabriel Marinas a raspuns cu 4 ani în urmă

Sa fie atenti de la cine cumpara masina, sa nu fie implicata in accident si sa fie atenti la orice detaliu pentru ca doar asa vei cumpara o masina buna.

Baba Mihai Silviu
Baba Mihai Silviu a raspuns cu 5 ani în urmă

Am deja foarte multi prieteni care detin acest model, avem un grup al nostru. Este intr-adevar o masina veche dar tine piept multor alte masini din aceeasi clasa chiar si putin mai noi. Este cel mai fiabil Seria 3 din istoria BMW si cel mai bine construit.

Popescu Gabriel
Popescu Gabriel a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa se informeze foarte bine despre punctele forte si punctele negative.

Danet Berty
Danet Berty a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa o achizitioneze fara niciun fel de retinere, o masina foarte fiabila si rezistenta.

Mesaros Alexandru Stefan
Mesaros Alexandru Stefan a raspuns cu 5 ani în urmă

Pregatirea unui fond pentru cheltuieli, deoarece este o masina buna daca o intretii exemplar.

Bădescu Stefan Eduard
Bădescu Stefan Eduard a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa fie atenti la motorizari si la numarul de km.

Hutu Gabriel
Hutu Gabriel a raspuns cu 5 ani în urmă

Cei care doresc acest model, ii sfatuiesc sa se intereseze inainte despre acest model (ce motorizari sunt disponibile, care motorizare e mai fiabila si mai potrivita pentru el/ea, ce optiuni sunt disponibile ca apoi sa compare ceea ce ar putea avea masina ca dotari si ce lipseste la cea aleasa sh).

George Popirtac
George Popirtac a raspuns cu 5 ani în urmă

In principiu cine isi doreste o astfel de masina trebuie sa fie foarte atent la functionalitatea motorului.

Dng Garage
Dng Garage a raspuns cu 5 ani în urmă

Daca o gaseste si e buna sa o cumpere fara sa stea pe ganduri.

Matei Gabriel
Matei Gabriel a raspuns cu 5 ani în urmă

Le-o recomand cu incredere daca nu au mari asteptari de la un motor diesel fara “modificari”, daca isi iau 320 si se cred piloti de raliu dupa, mai bine sa nu isi cumpere.

Patraucean George Alexandru
Patraucean George Alexandru a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa fie atenti la motorizare, 2.0d 150hp e una reusita, fara multe probleme si o recomand. Sa verifice atent daca a fost avariata si pe cat se poate sa verifice cat de bine a fost intretinuta masina.

Tanurca Andrei
Tanurca Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa o verifice foarte bine inainte de cumparare. Este o masina veche, cel mai probabil cu un numar foarte mare de km si evident pot aparea destul de multe probleme. Primul lucru care trebuie verificat la un service este starea galeriei de admisie. Pe galerie se afla niste clapete de admisie, care in timp se slabesc si exista riscul sa se rupa si sa fie trase in motor. (Problema la diesel (M47) ). In rest stiu baietii de la service unde sa se uite.

Alexandru Giulio
Alexandru Giulio a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa se documenteze despre acest model, sunt destule site-uri si grupuri dedicate pe Facebook, pentru a isi forma o parere si sa stie ce probleme comune au si la ce sa se astepte cand achizitioneaza acest model.

Lorin Balanica
Lorin Balanica a raspuns cu 5 ani în urmă

Mare grija la injectoare, fulia de la vibrochen si volanta.

La ce ar trebui sa fii atent cand iti cumperi o astfel de masina?

Moianu Robert Vasile
Moianu Robert Vasile a raspuns cu 4 ani în urmă

Fulia vibrochen, opreste-o, porneste-o de cate ori, daca se aude ca si cand ar pica motorul de pe ea, e fulia. Asta si, flansa cardan si rulment cardan din spate. Schimbati in treapta a 2 a la 3500-4000 rpm, daca se aude “bum” dintre grup, e flansa de la cardan sau rulmentul, daca nu se aude si fulia e buna, cumpar-o.

Goga Andrei
Goga Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

Atentie mare la caroserie si la cum se prezinta motorul.

Caia Adrian-Constantin
Caia Adrian-Constantin a raspuns cu 4 ani în urmă

Istoric, sunetul motorului, cardan etc.

Cristian Camen
Cristian Camen a raspuns cu 4 ani în urmă

La motor daca functioneaza in parametri normali si la cardan, transmisie.

Gabriel Marinas
Gabriel Marinas a raspuns cu 4 ani în urmă

Sa nu aiba accidente, scurgeri si atentie mare la serii.

Baba Mihai Silviu
Baba Mihai Silviu a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa aiba kilometri reali, sa nu fi fost accidentata si ar fi bine de ocolit rugina.

Popescu Gabriel
Popescu Gabriel a raspuns cu 5 ani în urmă

Aliniamentul pieselor, vopseaua si intretinerea motorului. Trebuie testata si dusa in limita maxima inainte de a bate palma. (Exemplu: am accelerat pana la 130 in turatii maxime si am luat mainile de pe volan si am franat brusc, s-o comportat exemplar!).

Danet Berty
Danet Berty a raspuns cu 5 ani în urmă

Avand in vedere varsta, in primul rand sa nu aibe rugina, verificat volanta ambreiaj (putin cam scumpe) mecanica sa fie ok, sa nu consume ulei (nu prea e cazul la e46) totusi trebuie verificat.

Mesaros Alexandru Stefan
Mesaros Alexandru Stefan a raspuns cu 5 ani în urmă

Motorizare, daune, rugina, an si pret in functie de dotari.

Bădescu Stefan Eduard
Bădescu Stefan Eduard a raspuns cu 5 ani în urmă

Motorul sa mearga bine, exteriorul se poate reface.

Hutu Gabriel
Hutu Gabriel a raspuns cu 5 ani în urmă

In primul rand trebuie sa fie atenti la zgomote. Masina nu are nici un zgomot in mers (in afara de zgomotul specific motorului diesel), ambreiajul nu scoate zgomot, schimbatorul nu face zgomot, deci orice zgomot la manevre este dubios. Atentie mare ca turbina sa fie in stare buna, altfel poate fi costisitoare. Daca aveti posibilitatea, scoate-ti masina in afara orasului si testati-o pe un drum mai liber. Trebuie sa aiba putere, alfel turbina are probleme.

George Popirtac
George Popirtac a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa fii atent in special sa nu fi fost de Anglia si sa fie schimbat volanul.

Dng Garage
Dng Garage a raspuns cu 5 ani în urmă

La tot. La orice masina se poate umbla in locuri in care nu trebuie si ai putea sa iei o mare teapa.

Matei Gabriel
Matei Gabriel a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa verifice uzura componentelor metalice, sa nu fie caroseria plina de rugina pentru ca este masina veche, sa verifice starea pragurilor si sa inspecteze detaliat motorul.

Patraucean George Alexandru
Patraucean George Alexandru a raspuns cu 5 ani în urmă

Fiind vorba de orice masina sh, trebuie sa ai in vedere tot, aspect, starea motorului, aspectul interior, pierderi de ulei, rugina, batai la motor, esti atent la tot.

Tanurca Andrei
Tanurca Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

Galeria de admisie, turbina, volanta, o verificare temeinica la un service este indicata.

Alexandru Giulio
Alexandru Giulio a raspuns cu 5 ani în urmă

Avand in vedere ca are o varsta cuprinsa intre 13-20 de ani, cel mai recomandat ar fi o diagnoza totala la un service al producatorului care costa in jur de 50-100€ , doar daca exista posibilitatea.

Lorin Balanica
Lorin Balanica a raspuns cu 5 ani în urmă

Cum am spus mai sus, volanta, fulie, injectoare. Restul pieselor sunt ieftine.

De ce ai ales aceata motorizare? Daca ar fi sa dai timpul inapoi ai alege alta varianta?

Moianu Robert Vasile
Moianu Robert Vasile a raspuns cu 4 ani în urmă

Pentru ca 150 de cai, ai varianta de 136 sau 150. Si daca ai de 150 de ce sa iti iei mai putin? Plus ca am auzit ca sunt cele mai reusite. A mea e euro 3 in 5 trepte. As prefera una in 6, dar cu turbina de euro 3, asta e si diferenta intre euro 3 si euro 4 la e46, turbina.

Goga Andrei
Goga Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

Am ales motorul m47 pentru ca e foarte fiabil, iar daca as da timpul inapoi cu siguranta as alege acelasi motor.

Caia Adrian-Constantin
Caia Adrian-Constantin a raspuns cu 4 ani în urmă

Avand in vedere ca in 99% din timp merg cu ea in afara orasului, scot un consum de 5,4.

Cristian Camen
Cristian Camen a raspuns cu 4 ani în urmă

Am ales aceasta motorizare pentru taxe si pentru cuplul pe care un diesel ti-l ofera.

Gabriel Marinas
Gabriel Marinas a raspuns cu 4 ani în urmă

Motorizarea am ales-o datorita consumului mic, impozit mic, asigurare mica.

Baba Mihai Silviu
Baba Mihai Silviu a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu as alege alta, insa daca ar fi sa mai achizitionez un E46 as achizitiona 2.5 benzina.

Popescu Gabriel
Popescu Gabriel a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu as alege alta varianta. Cea de 150cp, diesel este mai mult ca perfecta. Putere, consum mic si nu e chiar atat de greu sa o intretii. Atentie la galeria de admisie! Clapetele sunt fragile si nu este garantat decat 120.000 km.

Danet Berty
Danet Berty a raspuns cu 5 ani în urmă

Raport consum putere foarte bun, motor foarte rezistent, nu e problematic ca generatia urmatoare. Daca as da timpul inapoi as alege aceeasi motorizare.

Mesaros Alexandru Stefan
Mesaros Alexandru Stefan a raspuns cu 5 ani în urmă

Am ales varianta 2.0d datorita impozitului, dar ma orientez la un swap la 3.0d. Putina putere suplimentara nu strica niciodata.

Bădescu Stefan Eduard
Bădescu Stefan Eduard a raspuns cu 5 ani în urmă

Pentru ca am auzit ca este una dintre cele mai bune motorizari si nu m-am inselat.

Hutu Gabriel
Hutu Gabriel a raspuns cu 5 ani în urmă

Am ales modelul facelift cu motorizarea de 150 cp. Consider ca puterea acest model este mai mult decat suficient la drum lung. Nu te paraseste in depasiri. Am inteles ca mai fiabil, pe partea de diesel, este motorul 3.0. Dar cel mai probabil tot aceasta motorizare 2.0 as alege.

George Popirtac
George Popirtac a raspuns cu 5 ani în urmă

In special am ales motorizarea aceasta deoarece am destula putere la un motor de 2000 care nu este costisitor la impozite.

Dng Garage
Dng Garage a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu este foarte costisitoare. Nu as vrea alta motorizare deoarece m-am invatat cu 2.0 si este destul pentru mine momentan.

Matei Gabriel
Matei Gabriel a raspuns cu 5 ani în urmă

Motorizarea e buna si la consum si la fiabilitate si daca ar fi sa dau timpul inapoi as alege aceeasi motorizarea dar varianta de caroserie coupe pentru aspectul mai agresiv.

Patraucean George Alexandru
Patraucean George Alexandru a raspuns cu 5 ani în urmă

2.0 diesel 150 de cai mi se pare suficient pentru drumurile noastre, e si rapida si economa. Si din auzite, parea sa fie o motorizare fara prea multe probleme. Asa s-a si dovedit a fi.

Tanurca Andrei
Tanurca Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

Motorul de 2.0 diesel mai ales la vremea respectiva a fost destul de bine construit, fara probleme majore sau specifice (vezi n47 succesorul m47-ului care are mari probleme la distributie) Varianta de 150 cai iti ofera si un consum bun dar si destula putere, foarte utila mai ales in depasiri.

Alexandru Giulio
Alexandru Giulio a raspuns cu 5 ani în urmă

320d, adica 2.0 diesel am ales-o pentru consum si taxe; Alta varianta as fi ales motorul pe benzina 2.0i, cel in 6 cilindrii fiind mai fiabil in privinta reviziilor din cate am citit pe grupurile dedicate :D

Lorin Balanica
Lorin Balanica a raspuns cu 5 ani în urmă

M-ar tenta ceva pe benzina, 2.5 sau 3.0 ori 3.0 diesel x-drive. Altceva, pe caroseria ei nu as alege.

Citeste si...
Antigel: cand si de ce trebuie schimbat?
Antigel: cand si de ce trebuie schimbat?

Antigelul este unul dintre cele mai importante lichide pe care le are in angrenaj un autoturism, iar fara acesta motorul masinii n...

Accident cu o masina pe Bulgaria. Cine este vinovat?
Accident cu o masina pe Bulgaria. Cine este vinovat?

Asa cum probabil stii deja, numarul autovehiculelor inmatriculate in Bulgaria care circula pe teritoriul tarii noastre a crescut i...

Pasajul Unirii: cum ar fi trebuit sa arate limitatorul de inaltime astfel incat pasagerii sa nu pateasca nimic!
Pasajul Unirii: cum ar fi trebuit sa arate limitatorul de inaltime astfel incat pasagerii sa nu pateasca nimic!

Ce spun expertii despre accidentul care a facut inconjurul Romaniei si in care, din pacate, un om si-a pierdut viata. Noi consider...

Iei amenda cand depasesti masina politiei!?
Iei amenda cand depasesti masina politiei!?

Fiecare dintre noi ne-am aflat cel putin o data in situatia in care ne deplasam in trafic si in fata noastra era o masina de polit...

2023: Penalitățile impuse de Poliția Locală pentru șoferii indisciplinati: Când nu pot fi aplicate amenzi?
2023: Penalitățile impuse de Poliția Locală pentru șoferii indisciplinati: Când nu pot fi aplicate amenzi?

2023: Cum acționează Poliția Locală față de șoferii care nu respectă regulile? Limitările privind sancțiunile aplicate de agenți D...