Parere posesori Bmw Seria 3 320d E90 163 CP
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de BMW 3er 320d (163 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2005 - 2007. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este BMW 3er 320d (163 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Nu stiu inca, o am de doar 3 luni.
600 lei ulei si filtre Impozit 200lei an Placute frana 200 lei per punte Bielelete 100lei bucata ???
2000 lei.
Nu stiu, o am de 4 luni.
Fiecare schimb de ulei cu manopera aproximativ 700 lei.
600 de lei.
Inca nu stiu.
Pentru calitate si fiabilitate maxima, o persoana fizica cu venit minim de 800-1000 de euro.
Undeva la 1500.
800 ron asigurarea 200 ron taxa la primarie.
Ulei+filtre=450 lei (odata la 2-3 luni) Consumabile= 600 lei ( odata la 4-5 luni) Aproximativ 3120 lei. Pentru piesele care trebuiesc schimbate la un interval prestabilit.
Ma costa putin.
2 schimburi (ulei, filtre), placute+ discuri o data pe an. Aproximativ 700-1000€.
Filtre OEM + ulei + manopera cam 500 de lei, placute + manopera inca 600 de lei.
Pana in 1000 de lei.
Costa aproximativ 1500 lei.
Ulei + filtre 1300 lei (promo).
Probleme cu DPF-ul le am rezolvat cu 2.000 lei cand am cumparat-o (initial l-am curatat si apoi tot se infunda asa ca l-am gaurit si acum desi isi face regenerare, nu se mai chinuie atat de tare sa se curete). In rest am schimbat discuri fata si placute (am mers cu viteza pe ploaie si am indoit discurile), un amortizor, bujii+releu+baterie. Sa zic 2.000€ in 3 ani deci o medie de 700€ pe an, maxim.
1000 de lei, asta daca nu incep sa apara problemele mult cunoscute specifice varstei: ambreiaj, volanta, distributie.
Aproximativ 2000 lei.
In jur de 800-1000 RON pe an.
Nu stiu sigur dar undeva pe la 1000 de lei depinde daca ii vorba de revizie si filtre cred ca cam asa.
Cam in jur de 700-800 lei.
Sincer inca n-am implinit un an de la achizitionare dar recunosc ca pana acuma, in 6 luni am schimbat piese in jur de 550 euro.
Nu pot face un calcul deoarece depinde de cat de solicitata este masina.
Daca stii sa gasesti un mecanic care n-o sa te traga in teapa, cam 1000 de euro.
Intretinerea anuala valoareaza in jur de 2000€.
Aici e loterie nu pot sti ce pica si ce investitii trebuie.
In jur de 400-500 de euro.
Depinde de problemele aparute, intr-un singur an am bagat peste 1500 de euro (pe parte de mecanica fata si turbina care a costat enorm).
Nu e cine stie ce, ulei Motul +filtre Man = 700 lei Placute+ lichid= 5 / 600 lei.
Nu am o suma exacta, sa zicem ca nu scade sub 500 euro.
Intre 800-1500 lei.
750 de lei.
Maxim 1000 de lei.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Piesele sunt ok ca pret. Costa mai putin decat masina precedenta (Mitsubishi Asx).
E ok. Pierzi pe o parte castigi pe alta.
Piesele sunt rezonabile ca pret.
Piesele sunt la pret decent.
Totul depinde de firma de la care achizitonezi piesele.
Nu este deloc mai scumpa, preturile sunt aproximativ egale cu cei de la alte game.
Piesele sunt accesibile ca pret.
Pretul pieselor se incadreaza intre medie si top, neincluzand aici piata aftermarket.
Ieftin, este ok ca masina, imi place foarte mult,nu este scumpa.
Da, piesele sunt foarte scumpe.
Da. Piesele sunt mai scumpe decat a cel putin 80% din modelele din aceeasi categorie.
Nu este mai scumpa.
Da, oarecum.
Piesele OEM sunt semnificativ mai scumpe decat la alte masini. Piese aftermarket (de calitate) sunt ceva mai scumpe decat piese de la alte masini cu o varsta similara dar de la alte marci non-premium.
La fel sau mai mic este pretul.
Nu mi-am facut o idee cat costa piesele.
Da. Costurile sunt mai mari decat la masinile din grupul VAG.
Intretinerea e mai scumpa decat la grupul VAG, dar in opinia mea, merita. Referitor la Mercedes-Benz, nu ma pot pronunta pentru ca nu am detinut unul desi am condus, insa tind sa cred ca intretinerea costa la fel sau chiar mai mult.
BMW este cunoscut ca un brand destul de costisitor in privinta pieselor.
Da,este o masina scumpa dar piesele nu se strica asa usor.
Preturi modeste. Nu foarte scumpe, ma gandeam la totul alte sume.
Ii mai scumpa pentru ca ii o masina premium.
E o idee mai scumpa, dar nu destul incat sa se simta foarte mult.
La capitolul piese sta destul de prost, sunt scumpe, mai scumpe si fata de concurenta.
Da, am idee in mare parte de piese, este o masina de clasa si piesele intr-adevar sunt putin mai scumpe ca la alte masini dar repet nu este diferenta enorma.
Nu cred ca e neaparat mai scumpa decat competitia (Audi, Mercedes), dar face parte din categoria de masini unde ai o sansa mult mai mare sa fii tras in piept daca nu ai grija.
Preturile sunt mai mari comparativ cu piesele celorlalte marci de masini.
Nu mi se pare a fi o masina cu piese scumpe dar chiar daca e putin mai costisitoare merita.
In comparatie cu o mare parte din marcile auto as spune ca e intr-o zona medie de costuri.
Da, mi-am facut o impresie legata de piese si pot spune ca sunt scumpe comparativ cu pretul intre calitate si pret. De exeemplu: mi-am luat bratele fata marca nemteasca si in 3.000 km s-au rupt in doua.
Da, am mentionat si mai sus, nu e greu de intretinut chiar daca e BMW.
Nu este o masina scumpa de intretinut , depinde de unde vrei sa iei piesele.
Nu este o masina la care sa coste mult piesele, este un pic mai scumpa ca un A4 dar daca cumperi piesele cele mai ieftine atunci o sa intimpini probleme dupa ceva timp.
Depinde de piese, pe piata gasesti o multitudine de piese care nu sunt originale. Depinde ce alegi tu, sa platesti putin pe piese si mult dupa pe reparatii. Eu aleg sa dau mai multi bani pe piese dar sa stau linistit dupa.
Nu am analizat competitia, dar cred ca da, este mai scumpa in materie de piese dar per total merita.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Nici o problema majora. M-am speriat o singura data ca lasa pete de ulei sub ea, ca mai apoi sa descopar ca de fapt atunci cand i-am facut schimbul de ulei, mecanicul “neglijent” a varsat ulei peste tot motorul.
Cand vine vorba de sh e loterie. Daca era noua puteam sa imi dau cu parerea, dar in cazul meu au mai fost 4 proprietari deci e exclus.
Destul de fiabila fara probleme majore gen ambreiaj, turbo, etc.
Am schimbat volanta si amortizoare fata.
Cand cumperi masina ar trebui in primul rand sa verifici placute de frana, discuri , sa faci revizia cu toate filtrele si uleiul + filtru de pasla pentru filtrul epurator, sa schimbi termostat racire si termostat egr, sa schimbi bujii si releu bujii. Cam atat
Este o masina foarte fiabila. Nu am intampinat probleme pana la momentul acesta.
O problema cu fulia vibrochen, in rest nu au fost probleme.
O masina in general destul de fiabila, fiabilitatea crescand cu strictetea mentenantei si exploatarii. Cateva dintre probleme comune usoare specifice modelului. De mentionat “rezistenta” masinii, care “nu te lasa in drum”.
Foarte fiabila,consum mic,probleme nu am avut deocamdata.
Imi facea presiune in vasul de expansiune si chiliasa facuta din nou
In decursul a un an si jumatate. Am schimbat doua piese la care nu ma asteptam sa se strice. Alternator, am cumparat unul original BMW. Si un rulment, original BMW. In rest au fost senzori placute frana, placute frana Ate, fata spate, becuri Angel Eyes, filtre originale. Becuri numar, o curea de accesorii, o fulie vibrochen originala bmw (asta nu a fost o piesa minora, dar de preferat sa fie schimbata mai devreme decat atunci cand este prea tarziu).
Cu filtru de particule, care se infunda, dar se si desfunda si e enervant pentru mine, as vrea sa il scot dar nu este legal.
Ca probleme: -fulie -compresor AC -DPF Ca fiabilitate mi se pare foarte ok, comparativ cu alte marci/motorizari.
Eu am avut o singura problema majora cu masina, problema de care ar fi trebuit sa imi dau seama cand am luat masina, insa din nestiinta, nu am reusit sa o identific ca pe o problema. Problema era grupul diferential, avea probleme cu rulemntii si scotea un huruit usor, care se auzea la viteze mai mari iar la viteze mici era greu de identificat si am crezut ca e normal. Am reconditionat grupul (unul de la dezmembrari reprezenta un risc prea mare iar unul nou de la bmw era 120 milioane). Reconditionarea a foat 2750 de lei. O problema minora a avut masina, si anume epuratorul infundat. Din ce am inteles la service nu mai fusese schimbat de 8 ani, in conditiile in care trebuie schimbat la 2 ani.
Singura problema a fost compresorul de AC, dar e de la varsta masinii.
Am schimbat ambreiaju + consumabile, placute, schimb ulei etc.
Releu incarcare alternator despre care exista suspiciunea ca s-ar fi putut arde datorita unor reincarcari ale bateriei cu redresor nepotrivit (curent neredresat) pana la inlocuirea acumulatorului in reteaua ABG, ocazie cu care s-a scris in softul masinii inlocuirea acumulatorului.
Modelul cu cos motor M57 este foarte fiabil, desi unele masini au avut probleme cu turbina datorita intretinerii proaste. DPF-ul este problema majora dar care se rezolva. Anumite masini consuma ulei mai mult decat normal dar asta este tot din cauza intretinerii precare, in opinia mea.
Pe 1 ianuarie 2019 dupa ce am iesit din schimbul 3, la ora 6, in timp ce ma duceam la prietena mea, m-a lasat cureaua de la alternator ?, am mai mers pe baterie aproximativ 10 km, dupa care s-a oprit motorul. Cost total cam 1000 lei.
Am avut probleme cu flansele de la telescoape, dar au fost remediate.
Momentan nimic grav, doar consumabile. Telescoape, termostat si filtrele de ulei. Este foarte fiabila si usor de intretinut. Multa lume se fereste de Bmw fiindca le este frica de costuri, dar se inseala.
Deocamdata nici o problema sper tot asa sa fie atata vreme cat ii faci schimburile la timp si daca apare ceva sa ii faci la timp fara sa amani.
A trebuit sa schimb scutul de protectie al franei de la rotile pe fata fiindca a cazut din cauza ruginei. Asta a fost singura problema care a aparut in 2 ani. Am mai schimbat si aripile fata din cauza ruginei, dar stiam de ele de cand am cumparat-o.
in functie de mers si de atentie o masina iti raspunde. Eu am incercat cat de mult posibil sa evit orice ar pune in pericol “sanatatea masinii”. Am schimbat cateva piese (cele mai mult dupa achizitionare) dar nu a fost nimic grav.
Am avut decat 2 probleme, una fiind turbina pe care am reconditionat-o si nu am mai avut nici cea mai mica problema si a doua fulia motorului care mi s-a rupt dar nu este nici pe jumatatea turbinei, in rest nu am avut alte probleme.
Eu o consider destul de fiabila relativ la cum a fost condusa, pot spune ca nu a primit foarte multa mila si foarte multe “Italian tuneups”. A picat la ea tot ce se stie ca pica, pompa de apa, ambele termostate, DPF pentru ca vechiul proprietar mergea super incet cu ea si nu-l curata, dar nu pot spune ca ma plang la 200.000 de km si 10 ani.
A fost schimbat injectorul, amortizoarele, placutele, discuri fata-spate, kit ambreiaj.
E destul de ok, iar probleme, eu la un an de la achizitionare am schimbat chiulasa si palatele interioare de la turbo.
Pana in momentul de fata nu am avut probleme majore iar din ce tine de cele minore nu am avut decat un schimb de amortizatoare spate si bujii incandescente care s-au rezolvat la costuri acceptabile.
Fiabilitate 4 din 5, probleme majore, la condus agresiv se pare ca isi pierde controlul spate. Probleme minore: la cat de mare pare, se pare ca interiorul e foarte stramt din cauza cardanului care e o problema.
Probleme majore, nu am avut, sper sa nu am, am schimbat fulia de la vibrochen, si rolele intinzatoare, astea au fost ceva mai scumpe, in rest nu am nici o problema cu ea.
Probleme au fost: siguranta la pompa de motorina si furtun intercooler, restul le pot numi consumabile.
O problema majora am avut la DPF-ul recent pe care l-am anulat fizic si din soft , iar o problema minora am avut cu un etrier spate care s-a blocat insa a fost usor de deblocat. Am mai avut fix la 2 saptamani dupa ce l-am luat problema cu EGR-ul care era infundat insa l-am curatat si de atunci nu am mai avut nicio problema.
O problema mai mare ar fi filtrul de particule (DPF-ul), in rest eu nu am avut nicio problema cu ea.
Clapeta la acceleratie, termostatul, cam atat imi vine in minte acum, motorul m47 daca ii dai ce ii trebuie si la timp este un motor ce rezista la multi km.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Voi merge “la baieti” cum le Spuneti voi. Sunt de fapt service-uri autorizate iar oamenii aia au o pregatire. Am avut intamplari neplacute cu reprezentantele.
Am mecanicul meu! Am incredere in el, am fost dezamagit de unele service-uri.
La baieti, ma ocup si eu in limita priceperii, reprezentanta e prea scumpa.
La un tovaras , e mai ieftin.
La service-ul prietenului meu, consider ca la reprezentanta nu se tine cont de atentie sportita!
La baieti, acolo sunt adevarati mecanici (nu toti) pentru ca in marile service-uri sunt decat niste impostori care iti mai si cer o multime de bani.
In orașul meu este un service care se ocupa numai cu reparatia BMW-urilor. Aleg sa o duc acolo.
Aleg sa merg cu masina la baieti.
Imi repar eu singur masina, nu as vrea sa isi bage cineva mana in ea.
La baieti ca este mai ieftin mana de lucru.
La chestiile minore (placute, ulei, filtre, placute, senzori placute, rulment, becuri, etc) prefer sa le repar eu pentru ca stiu ca voi face o treaba cel putin buna. La reprezentanta sau la “baieti”, trebuie sa stau mereu cu ochii pe ei pentru ca nu imi place deloc cum imi trateaza masina. Nu le pasa efectiv deloc. Dar daca trebuie, totusi, sa merg la service. Trebuie sa fiu precaut, sa imi comand singur piesele de care am nevoie si sa indentific singur problema. La service, doar sa rezolve sau sa repare ceea ce nu pot face eu sa nu stiu cum se face, fiind mereu cu ochii pe ei.
In service, dar nu la BMW.
La baieti responsabili si acreditati care se axeaza strict pe aceasta marca.
Am un service autorizat Bmw la care merg, insa ei lucreaza doar cu piese oem. Cand am facut revizia sau schimbat epuratorul, am fost la ei. Insa cand a trebuit sa imi schimb placutele si discurile, am vrut sa incerc marca Brembo, fiindca auzisem multe lucruri bune despre ei, dar cei de la service-ul meu nu voiau sa le schimbe, piesele nefiind oem, asa ca am mers la alt service care arata bine si avea review-uri bune. Nu era reprezentanta dar nici “la baieti”.
Service autorizat, pentru ca baietii nu stiu sa repare o atfel de masina.
Aleg sa merg cu ea la un service.
Automobile Bavaria Group. Piesele originale mentin toate calitatile masinii folosite ca argumente mai sus. Calificarea tehnicienilor nu lasa loc pentru interpretari.
Eu merg cu ea intr-un service profesional Automeister, consider ca la reprezentanta face acelasi lucru doar ca mult mai scump.
De obicei problemele masinii aleg sa le rezolv la o persoana care detine un service fiind specializat in mare parte pe marca BMW. Reprezentanta BMW mi se pare mult prea costisitoare din ce am auzit.
La baieti, in reprezentanta dureaza prea mult.
Clar, la baieti! Cei din service autorizat par sa fie total peste subiect, se angajeaza doar cu o amarata de diploma si incep sa faca teste pe masina ta. In schimb, unii baieti zici ca sunt facuti in mecanica.
La baieti, am un prieten bun cu service care se ocupa de ea si care stie istoricul masinii.
Am un service autorizat care lucreaza foarte OK. E un service cinstit, spune pretul corect si lucreaza bine.
Prefer “la baieti” deoarece sunt mana ieftina chiar daca nu ai garantia unei reparatii de calitate pe care ti-o ofera cei de la reprezentata.
Aleg la service uzual, nu la oricine, deoarece nu este nici noua si nici prea scumpa sa stau cu grija ca se poate intampla vreo ghidusie.
La service-uri cunoscute ca sunt okay, dar greu am gasit acum, dupa un an ca proprietar, un service sa faca si treaba buna si sa nu incerce sa fure de peste tot de unde poate.
Aleg sa merg “La baieti”. Sunt scutit de plata manoperei iar reparatia se face intr-un timp mult mai scurt.
Am un prieten bun care a lucrat la reprezentanta la BMW si se mai ocupa el.
Prefer sa o repar singur sau la “baieti “ care se ocupa doar cu marca respectiva caci marile reprezentante nu isi fac treaba asa cum ar trebui.
La baieti pe propria raspundere, deoarece in reprezentanta te usuca de bani si nici nu iti permiti in Romania, cu salariul de mizerie.
La baieti! In reprezentanta te topeste de bani si nu fac mare lucru. Am mecanicul meu cu care lucrez de ceva timp, si ma ocup si eu cand am timp.
Aleg sa merg la mecanicul meu, fost inginer la Iveco, un domn de nota 10.
Depinde de cat de grava este reparatia, daca este vreo interventie la motor sau cutie de viteze ma duc cu ea in reprezentanta, daca am placute de inlocuit sau schimb de ulei “la baieti” desigur.
De obicei schimburile de ulei, placute, filtre le fac singur. Restul in service, problema cu DPF-ul am rezolvat-o in service autorizat.
Am garaj, o repar singur de cele mai multe ori.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
O data pe an cred ca e suficient.
In fiecare an.
Anual.
Nu stiu.
O data pe an sau la 10.000km!
Intre 8000- 10000 km.
Cam la 10.000 km.
In functie de numarul de km de cate ori este nevoie, sau cel putin de 2 ori pe an(20.000km).
Anual.
Cam la 5 6 luni.
La intervale prestabilite, cu piese de calitate inalta si sa sa fie facuta revizia intr-un service cu renume si experienta.
Sa o faca normal.
10.000-12.000km.
Ulei + filtre la 10.000km, este o diferenta enorma intre un ulei de la 15-20.000 km si unul nou si nu vreau sa stiu ce efecte are acel ulei vechi asupra motorului. Deci, schimbare de ulei si filtre la 10.000 km.
7-12 luni.
Sa o faca o data pe an.
Anual chiar daca IDrive precizeaza interval de service de 30.000 km sau 24 luni.
Odata la 15.000km cu schimb de ulei.
In funcție de cati kilomtetri parcurge fiecare. In principiu la 10.000 km.
De cate ori este nevoie.
Cel putin o data pe an.
Normal la cat se cere în carte.
O data pe an.
Eu nu o fac foarte des, daca plange o duc la doctor.
Sa o faca intre 9.000 km - 11.000 km.
10.000 de km la ulei, in rest ce recomanda producatorul.
Revizia sa se efectueze anual.
Pai sa le faca toate la timp! Nu merge cu lasa ca mai merge sau chestii de genu. Cand ai martor aprins mergi si verifici si remediezi problema.
La cel putin 10.000 de km sau maxim un an.
Sa faca revizia o data la zece mii de km.
In fiecare an, eu asa fac, sau la 9.000 km pana la 11.000 km.
Sa o faca la fiecare 10 mii de km.
Depinde de stilul de condus, eu fac revizia totala intre 8000-12000 km.
1 data pe an generala sau la 10.000 de km.
10 - 15.000 km.
Ce consum are?
In oras 5.9. In afara lui 5.7
Oras 10+ Mediu7-8 Extern 6
6-7 l mediu.
6 mixt.
Un consum mediu in proportie de 70% urban si 30% extraurban 8%
In oras cu un mers mai sportiv 7,5/100km ,iar in exterior 5-6/100km.
BC-ul imi spune: -5-6 in afara -8-9 in oras
In conditii bune de functionare cel mentionat de producator mixt 7-8%. In functie de exploatare 6-12,14%.
5 la suta de km.
6.3 autostrada si 7 in oras.
Un consum mediu in decursul a 20.000 km, 7.2l/100km.
Intre 4.5-7.0 litri la suta.
Extern 5.7-6 Oras 9-10 Mixt 8
Extraurban, daca incerc sa merg echilibrat, mai atent cu consumul dar nici sa merg incet, cam 4 - 4.5. In oras, cam 7-7.5.
in afara 5.5 in oras iarna 12 vara 7.6.
Are un consum mediu de 7%.
7l/100km in regim mixt, cutie de viteze automata.
Depinde de stilul de condus. Economic am scos si 4.7 la drum lung (100-110 km/h) iar in oras 7-8. Sportiv consuma si 12-13 in oras iar in afara 8, poate si 9 daca o alergi prin munti.
In oras pe timp de iarna 11,5/12 la suta. Pe timp de vara 9/10 la suta. In afara orasului 6.5/7 la suta.
Mie imi consuma 6 litri la suta de km.
Are consum mediu de aproximativ 10 la suta.
A mea ii cutie automata cam 9 oras afara poti scoate consum frumusel. Dar daca ai o astfel de masina nu te uiti la consum parerea mea totusi ii 2 litri.
7/100.
Urban 8,5% Extra urban 7% Consumul meu mixt este de 8%
Un 6 la drum lung si 8-9 in oras dar totul depinde de stilul de condus.
Are un consum de 5-6 in afara cand ii dai pe coaja, 4.5 e posibil daca te straduiesti, cam 8-9 in oras.
Consumul masinii este de 7 la suta.
Undeva la 8 la suta in oras si la drum lung scot cred un 6.5 sau 6 la suta.
In medie cam 5,5 in afara orasului, 7,9 in oras si mixt undeva la 6,5, depinde si de cum o calci.
In oras 8-9 suta/100km iar in afara 5 la suta si daca e plina masina, imi ia 6/100km.
Undeva la 5.7/100km mers omeneste cu ea. La mers agresiv cu viteze de peste 90km-100km consuma cam 7 la suta.
Consuma vara undeva la 7-8 la suta in oras si iarna 9-11 (Craiova).
8,4% urban , 4,9-5,2% extraurban.
Intre 6% si 7,5%.
Imi consuma 9-10% si in oras si in afara lui in zona in care stau eu.
Fie ca incercati sa economisiti cat mai multi bani cand alimentati sau sa emiteti mai putine noxe poluante, toata lumea cauta moda...
Intre soferii de autoturisme vor exista opinii diferite intotdeauna atunci cand vine vorba despre tipul de transmisie pe care treb...
Modalitatea ideala de a conduce un autoturism diesel, in scopul evitarii uzurii premature a acestuia. Este necesara incalzirea mot...
Căștile mtb, folosite de pasionații de mountain bike, sunt vedetele sezonului estival! Vara vine cu provocări extraordinare pentru...
In acest articol vom vorbi despre noua Skoda Octavia. Noul model de Skoda Octavia a fost prezentat pe data de 11 noiembrie la Prag...