Parere posesori Bmw Seria 3 E36 320i
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de BMW 3er 320i (150 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 1994 - 1999. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este BMW 3er 320i (150 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Depinde ce intelege fiecare prin intretinere, dar in medie cam 3000 euro/an.
O suma exacta nu as putea da, dar cu aproximatie ar fi undeva la 1500 lei.
Nu am facut un calcul.
Peste 2000 de lei pe an daca vrei sa o tii in stare ireprosabila.
Nu foarte mult, 1000 de lei.
In jur de 2500 lei doar piese si schimburi ulei, fara asigurari impozit etc.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Fiind o masina in varsta, anumite piese sunt ieftine si altele sunt exagerat de scumpe, nu vreti sa stiti cat m-a costat inlocuirea sottop cu unul original.
Piesele sunt relativ ok la pret, nu cred ca este mai scumpa decat un A4 sau un C-klass din acelasi an.
Piesele sunt la un pret decent, depinde si ce calitate/firma iti doresti atunci cand achizitionezi piese. Nu este o masina scumpa.
Depinde. Cel mai mult am cumparat piese din dezmembrari, dar sunt piese OEM la scoruri cat de cat ok.
Piesele sunt ieftine, fiind un model vechi aceste piese se gasesc destul de usor si sunt in stare buna.
Are piese ieftine, si sincer cred ca are cele mai ieftine piese cand vine vorba de Bmw, nu stiu despre alte marci ca sa le compar, desi nu as alege vreodata un Mercedes din 1990.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Masina chiar este fiabila! Nu se mai produc masini de acest gen. Nu am avut probleme cu ea si nu m-a lasat in drum nici macar o data, iar vara trecuta am facut turul Europei cu ea (adica aproape pe contur). O problema pe care o are si ma enerveaza maxim (poate aveti voi vreo sugestie) este faptul ca dupa ce se incalzeste motorul si sta la ralanti aproximativ 30 sec incep sa se descarce tachetii si se aud cum tacane, la rece nu face asa.
Am masina de aproximativ 3 ani, in acest timp am intampinat 2 probleme : 1. Pompa de apa a cedat , dar nu a fost o problema majora pentru ca am reusit a o schimba a doua zi 2.Conductele de frana au cedat pentru ca masina a stat mai bine de 4 luni, iar cand am incercat un burnout ???, au cedat, dar nu este o problema pentru ca se schimba repede.
Este fiabila, dar trebuie sa mentionez ca dupa 2 luni de la achizitionarea masinii am schimbat toate bucsele, flansele, rulmenti la roti, placute, discuri, pompa servo si multe altele care nu mi le amintesc acum. Toate noi.
Am avut o singura problema la axul cu came (vanos) care batea groaznic. Am schimbat axul cu came si acum merge perfect. In rest, sunt foarte multumit de ea. O masina de care sunt mandru.
Probleme majore sa spun asa au fost cu cutia de viteze si cu amortizoarele deoarece erau uzate, imi tot curgea ulei si am ales sa le schimb.
Fiabila din toate punctele de vedere, mai putin caroseria ce are un punct slab in zona puntii spate, se rupe caroseria in punctul prinderii suportului de diferential in caroserie, o problema comuna la e36 si e46. Daca stii de problema asta o poti prevenii.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
La service merge doar “la baieti”, mai exact “la baiat”, in Buzau pentru ca respectivul imi este prieten, este un mecanic bun, care isi stie meseria si limitele. Am incredere ca de fiecare data piesele au fost schimbate, iar cand a considerat ca este depasit de situatie mi-a recomandat reprezentanta (de exemplu inlocuire Vanos).
Daca ar fi sa aleg, cred ca ar fi reprezentanta , dar din moment ce ma pasioneaza, prefer ca partea de mecanica sa o fac eu.
Nu las pe nimeni sa lucreze la ea in afara de mine. Greu gasești om care sa faca treaba buna, iar la reprezentata platesti mult mai mult decat munca prestata.
La baieti bineinteles. La reprezentanta te golesc de bani chiar si pentru piese care nu trebuie schimbate. Hotie curata. Plus ca este o masina “mecanica” fara prea multa electronica si senzori, deci se poate repara chiar si in curtea casei daca dispui de echipamentul necesar.
“La baieti” deoarece acolo pot sa muncesc si eu. Si chiar imi place sa schimb eu si nu am incredere in service-urile de la noi.
O fac singur acasa, dar tinichigeria va fi efectuata in service, la fel si vopsitoria sau reglarea unghiului de fuga/geometrie roti si vulcanizare. Reprezentantele sunt pentru masini noi.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Daca prin revizie intelegeti ulei si filtre, eu o fac la 8-10000km, dar o astfel de masina trebuie sa ajunga in service la verificare 1 data la 3 luni.
Cam din 6 in 6 luni depinde si de km ( toate schimburile de fluide si de filtre ).
10.000 km schimb ulei, filtre iar antigel o data pe an, la intrarea in iarna.
Conform legii. O data pe an.
Cand considera ei ca este bine o data la 4-5 luni poate chiar si mai devreme.
La maxim 10.000 km pentru ulei.
Ce consum are?
Buna gluma asta, consum, in medie cam 15% in Bucuresti, iar la drum lung cam 10-13 (da! e scris corect, n-am gresit).
??? Sincer 6-7 extra , 15-20 oras.
Consuma 10 la suta la un stil de mers normal, sportiv consuma cat ii dai.
Depinde. In oras la mers normal in jur de 10-12; In afara la mers normal 6 ia la mers agresiv 9.
10 la mers lejer 17 la repede.
13,7 urban in Bucuresti; 6,3 extraurban.
Avand in vedere cate nebunii se intampla in trafic in fiecare zi si cate stiri incredibile apar in mediul online, ne-am gandit ca...
Bateriile moderne de astazi sunt fiabile si durabile. Cand inceteaza sa functioneze corespunzator este cel mai probabil din cauza...
Motorul 8NR-FTS este noul membru al familiei NR de la Toyota. A fost introdus in 2015 si a devenit cea mai buna oferta pentru Toyo...
O cauza comuna a unei erori de la turbo este uleiul in conducta intercoolerului. Intercoolerul este un dispozitiv fixat pentru rac...
Cei de la RAR au facut un raport care arata ca peste jumatate din masinile verificate de inspectorii lor in trafic au nereguli gra...