Parere posesori Bmw seria 3 E36 328i
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de BMW 3er 328i (193 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 1998 - 2000. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este BMW 3er 328i (193 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
E greu de spus. Am un stil de condus care aduce costuri suplimentare fata de o intretinere normala.
Avand in vedere ca a fost un proiect de 3 ani suma investita in masina a eclipsat de departe costul intretinerii.
Intretinerea costa destul fiind si in acte un 2.8, impozitul este destul de mare.
2.000 lei in medie.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Tinand cont de faptul ca este veche piesele nu sunt scumpe, dar usor usor incep sa se rareasca si sa se scumpeasca. Nu mai gasesti piese originale noi, sau sunt prea scumpe, iar cele after market sunt de multe ori de proasta calitate deci ramane sa cauti piese sh in stare cat mai buna (exemplu radiator, faruri, timonerie etc).
Daca vorbim de piese de uzura, costurile sunt decente, costul pieselor in general este destul de ridicat, avand in vedere ca este o masina veche, multe elemente de caroserie nu se mai gasesc oem, sau daca se gasesc costa foarte mult.
Piesele costa destul, depinde si de unde le cumperi si de la ce marca. Daca mergi doar pe piese OEM costa mult, insa calitatea o stim cu totii.
Scumpa nu este in niciun caz, nu va speriati ca e BMW. E si destul de veche si gasesti piese peste tot.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Nu am intalnit masina mai fiabila. Din punct de vedere mecanic nu am avut probleme cu masina. Am schimbat doar consumabile. Motorul functioneaza impecabil.
Nu am avut nicio problema in 6000km parcursi pana acum. In general este o masina de weekend, doar cand este cald afara, sau de concediu vara. Fiind un motor simplu pe benzina problemele nu sunt foarte dese.
Este o masina fiabila pentru anii ei, ca nota i-as da un 8/10 pentru ca nicio masina nu este fiabila 100%. Pana acum probleme majore nu am avut, in prezent partea mecanica este noua in totalitate, absolut tot ce tine de mecanica a fost schimbat. Singura neplacere care-mi vine in minte acum a fost cand m-a lasat in drum un senzor de la arborele motor.
Am schimbat vasul de expansiune, in mare parte piesele se schimba usor, nimic major sau grav nu am patit cu ea. Am mai schimbat cativa senzori, fara chestii majore gen ambreiaj, cutie de viteze etc :)).
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Merg la “doctorul pisicilor” cum ii spun eu, un tip care s-a specializat pe bmw e36 e46 e30, dar nu se da inapoi nici la alte modele. Nu am incredere in niciun service mai multa decat in el. Mi-a facut swap de la 1.6 la 2.8 intr-un timp record si o munca fara cusur. Plus alte lucrari, atat mie cat si baietilor (swapuri la 4.4, turbo).
Nici la unii nici la altii. Eu fiind inginer mecanic de meserie, fiecare surub al masinii a fost desfacut de mainile mele.
Nu aleg nici-un service, suntem un grup de prieteni care ne pricepem la toate, atat pe partea electrica cat si mecanica, pasiunea te ajuta sa inveti singur ca sa zic asa.
Cu siguranta “la baieti”, manopera este exagerata la reprezentanta si cred ca 50% din pret il dai doar pentru nume si hartogaroaie.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Cat de des este nevoie. In functie si de stilul de mers.
O data la 10.000 km.
Eu cam la 10 mii fac schimul de ulei si filtre. Dar depinde de fiecare ce buget are si cat isi permite.
Personal la 4 luni, o duc la baieti.
Ce consum are?
Intrebarea clasica :)). Nu sunt sigur, dar mixt niciodata mai mic de 15. (Am si gpl pe masina :) ).
In jur de 10l/100km in functie de viteza.
Consumul variaza in functie de cum merg cu ea, dar in medie 10% si cam 9% in autostrada.
14 la suta minim, 19 maxim ?.
Cuva de retentie este conceputa pentru a preveni varsarea accidentala si scurgerile periculoase care pot provoca pagube sau accide...
Legislația rutieră stabilește cine trebuie să acorde prioritate atunci când doi conducători auto se află pe un drum cu trei benzi...
In mod normal este recomandat sa curatam clapeta de acceleratie intre 50.000-75.000 km, in functie de gradul de uzura al acesteia...
Șoferii profesioniști lucrează în condiții de stres deosebite, petrec ore întregi pe scaun și foarte rar se bucură de o masă sănăt...
Uite cum afecteaza functiile creierului expunerea la gazele de esapament Deja se discuta de ani de zile despre modul in care polue...