Parere posesori Bmw Seria 3 E46 320d 136 CP
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de BMW 3er 320d (136 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 1998 - 2001. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este BMW 3er 320d (136 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Introducere
Fiabilitate
Conform cu asteptarile
Parere generala
De ce ai ales sa cumperi acest model?
320D Touring, masina visurilor mele, sportiva, putere suficienta.
Cautam altceva si am gasit o masina ingrijita.
Inainte de acesta am avut un e36 benzina si am dorit ceva mai nou si mai econom si a fost varianta perfecta legata cu pasiunea.
Fiabilitate Raport calitate/pret
E un model de masina super bun avand in vedere faptul ca e mai veche si mi-am dorit de mult sa cumpar una.
Mi-a placut foarte mult acest model deoarece sunt fan BMW. Si nu este nici asa scumpa, o masina buna cu care iti poti face treaba.
La vremea achizitiei nu vedeai foarte multe pe strada si se auzeau numai vorbe bune pe afara despre acest model.
Nu am stiut prea multe despre masini. Am cautat un model mai econom. Motorizarea diesel fiind mai ieftina. Auzeam povesti ca nu o sa am vreodata treaba cu distributia si faptul ca sunt multe exemplare pot gasesti piese mai usor, chiar daca sunt putin mai scumpe.
Pentru ca fac drumuri destul de lungi undeva in jur de 5000 km la cursa.
Eram nehotarat intre Seat Leon si Bmw e46 si pe asta am gasit-o la un pret bun la vremea respectiva si aia a fost.
Mi-a placut foarte mult ca model este o masina cu tenta barbateasca.
Sunt pasionat de Bmw-uri.
Mi-a placut dintotdeauna ideea de a detine un BMW E46. Sunt masini foarte bune, rezistente, sa nu mai zic de customizare.
Este o masina pentru care se gasesc piesele usor, se modifica cat de cat usor si este destul de rezistenta.
Am cumparat-o din mai multe motive: sportivitate combinata cu confort, fan al marci, popularitate, fiabilitate.
Siguranta, confort, fiabilitate.
Am ales-o pentru fiabilitate, consum redus si putere.
Imi doream acest model de foarte mult timp, este o masina nemteasca cu adevarat, din perioada in care nemtii inca faceau masini adevarate.
Imi doream foarte mult Bmw seria 3.
Pentru aspect si putere si pentru ca este o masina sport si este foarte rezistenta si pe deasupra este o marca renumita.
In urma cu 10 ani, mi s-a parut cea mai buna alegere pe principiul calitate/fiabilitate/pret si era mai presus de atat a fost si un “moft” al varstei.
In caz ca ai cumparat-o SH, de unde ai achizitionat-o?
Internet.
Germania.
Persoana fizica care o avea la vanzare pe o platforma online.
Un prieten
De la un cumnat.
Este achizitionata din Drobeta Turnu Severin.
Din Germania prin dealer autorizat.
Am achizitionat-o de la o ruda apropiata. Am cunoscut istoria masinii.
Germania.
Dintr-un parc auto din Germania a fost adusa.
De la un prieten sa-i spun asa, adusa din Germania.
De la un alt pasionat.
Am cumparat-o de la un prieten. Cunosteam bine masina inainte sa o achizitionez.
Din orasul in care locuiesc, Drobeta Turnu Severin.
De la cunostinte.
Germania.
Din Germania.
De la un prieten care nu a avut posibilitatea de a o pastra.
De la o persona fizica.
De la un service din Germania.
Masina a fost achizitionata din Bulgaria.
Cum ti se pare sa o conduci zi de zi? Ce iti place si/sau ce iti displace cel mai mult la ea?
Mi-a depasit asteptarile, am avut de ales dintre un Ford Focus 2 2008 2.0TDCI si acest BMW. Nu regret nici in ziua de astazi achizitia. Singurul lucru care s-a defectat la motor a fost fulia de la vibrochen. In rest schimb ulei si filtre la 10 000 Km si nu am avut probleme. Am montat o suspensie sport care sa tina masina mai bine in curbe si modul de condus s-a schimbat mult. Este o masina stabila, fiabila (consuma foarte putin la drumuri lungi). Cel mai mult am parcurs 1180km cu un full la mers normal si legal. Imi displace sistemul de la frana de mana care este prin saboti pe interiorul discului. Nu prea are eficienta frana de mana chiar si cu toate piesele noi.
Consum mic, aspect ok, usor de rezolvat orice problema fiind deja veche.
Imi place foarte mult pozitia la volan si sistemul de directie care este unul sportiv datorita felului de rotatie a volanului. Dezavantajul este modul in care esti catalogat de lume, exemplu cocalar.
Sunt multumit de faptul ca masina te duce din punctul A in punctul B fara nici o problema . Exista momente in trafic cand ai nevoie de putina mai multa putere pentru a efectua anumite manevre iar aceasta masina nu te va dezamagi . Ce imi displace este cutia de viteze care este putin rigida dar asta nu este o problema majora.
Tractiunea spate care ofera o altfel de senzatie si controlul pe care il ai asupra masinii, este o masina impecabila.
Este ok din punct de vedere mecanic, masina se deplaseaza pe orice distanta fara probleme, imi displace la ea ca este grea la pornire.
Zi de zi condusa si frumos dar si cat mai agresiv cu putinta, sunt super multumit de ea,recent dupa 2000 de km prin tara nu am depistat nici o problema, multumit la maxim de confort si consum.
Imi place faptul ca, la varsta ei inca e foarte stabila pe drum si motorul nu consuma gram de ulei. Imi displac unele zone din constructia masinii, fiind foarte greu de lucrat la ea.
Caroserie rigida si in acelasi timp confortabila, Stabila si consum destul de mic.
E ok, dar daca nu era vorba de impozit as fi ales cu siguranta motorizarea mai mare, dar e ok si assa.
Imi place tot la ea, insa as mai dori putina stabilitate si inca vreo 30-40 hp in plus.
Atunci cand ma urc la volanul e46-ului meu e ca si cum nici o alta masina nu poate fi condusa atat de pasional la fel cum e ea, intre mine si masina mea este ceva unic, ea are grija de mine si eu de ea.
Imi pace sa o conduc. Imi place ca e foarte stabila si se manevreaza foarte usor.
O conduc zi de zi mai putin cand sunt la munca, imi place pentru ca este o masina sportiva si in acelasi timp o masina poate chiar de familie.
Fiabila condusa zilnic, confortabila atragatoare. Puncte contra: caroseria negalvanizata destul de zgomotoasa, lipsa anumitor dotari.
Are o tinuta de drum fosrte buna, putere suficienta pentru depasiri si consum decent. Imi displace faptul ca fiind foarte ieftina si-au permis-o tot felul de exemplare de primate.
Cateva aspecte negative ar fi spatiul destul de redus si reputatia brandului.
Un motor cu pompa de injectie. Asta m-a atra, tehnologie clasica si buna, practic un tanc daca a fost intretinut corespunzator. Ador formele ei, spatiul si dotarile.
Zi de zi fac naveta cu ea, pentru mine este o placere sa o conduc. Ceea ce nu imi place este ca in ultimele luni am avut cateva defecte datorita carora am investit o suma destul de consistenta in ea.
Este foarte placut sa conduci un Bmw. Ai tot ce vrei de la confort, adrenalina, sportivitate si te poti distra foarte usor cu el cand vrei.
Pentru mine este o placere de a o conduce protocolar sau sport, dar indiferent de stil, ramane rigida precum o masina sport.
Stilul tau de condus afecteaza siguranta in trafic si a celor care circula impreuna cu tine, precum si uzura vehiculului pe care i...
Preturile la carburanti au atinse maxime istorice in acest an si tot mai multi soferi cauta metode prin care sa reuseasca sa reduc...
Conform informatiilor publicate pe site-ul Politiei Locale a Municipiului Bucuresti, www.plmb.ro, „Politia Locala isi desfasoara a...
Există anumite reguli de circulație în alte țări care ar putea părea stranii, cum ar fi interdicția de a conduce fără cămașă sau a...
Segmentii pistonului au rolul primar de a sigila camera de ardere si de a impiedica lichidele si aerul sa intre sau sa iasa. In ac...