Parere posesori Bmw Seria 3 E46 320d 136 CP
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de BMW 3er 320d (136 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 1998 - 2001. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este BMW 3er 320d (136 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
1500 lei (asigurare, itp, impozit, rovinieta, si schimburile).
1500 lei.
Motorina si consumabile plus taxe, zic eu, usor.
Nu pot sa dau un pret exact, pretul fluctueaza.
Depinde de ce sofer esti.
300 de lei este intretinerea.
Pana in 1000 de lei.
Impozitul e foarte bun. Ce tine de asigurare costurile sunt cam mari pentru ca sunt sofer tanar.
In Germania ajungi la 1200€ doar asigurare si impozit.
Un schimb de ulei si filtre si daca mai are ceva de schimbat la partea mecanica, cam 1200 de lei pe an as putea spune in caz ca mai trebuie un brat sau 2 bielete sau 2 telescoape pe langa ulei.
Costa 1000 lei.
Sincer chiar nu stiu, o am de o luna si deja am facut 8000 mii de km cu ea.
Intretinerea pe an ma costa foarte putin.
Nu am nici o idee, nu tin cont.
Costa aproximativ 2000lei.
2000 lei.
Costa aproximativ 500-800€.
Depinde de ce ai in cap si cati km parcurgi.
In jur de 2000 de lei pe an, in acesti 2000 am inclus schimburile de ulei, si toate taxele plus cateva consumabile mici.
Cam 3500 de lei, depinde de situatie.
Aproximativ 5-600 euro, revizie si eventuale reparatii/achizitii la capitolul consumabile.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Este o masina ieftina la piese chiar si in comparatie cu concurenta.
Este mai scumpa uneori.
Piesele sunt accesibile mai ales cele din dezmembrari, uneori fiind si mai calitative.
Piesele sunt in general ieftine pe care le poti gasi oriunde.
Este o masina veche, deci piese se gasesc la pret ieftin.
Nu nu sunt foarte scumpe piesele pentru ea, se putea si mai rau.
Este o masina exact cum trebuie sa fie, fiabila si usor de intretinut.
In mare parte cunosc piesele, este o masina mai scumpa in materie de piese.
Piesele au un pret destul de corect.
Piesele nu sunt scumpe mai deloc comparativ cu alte marci, depinde si producatorul pieselor.
Da este putin mai scumpa.
Daca vrei piese bune si de durata pot spune ca sunt scumpe, daca cumperi ceva de proasta calitate sunt foarte ieftine.
Stiu in mare preturile pieselor. Nu este neaparat o masina mai scumpa, dar e clar ca unele piese nu au un pret tocmai incantator.
Preturile la ea difera, a fost o masina destul de scumpa la vremea ei iar piesele originale au pretul mai piperat.
Este pe un clasament mediu avand in vedere piesele.
Piesele sunt usor peste medie ca preturi.
Avand in vedere anul fabricatiei si multitudinea de masini SH piesele sunt foarte ieftine si avantajul este ca Bmw inca fabrica piese pentru toate modelele din ultimii 100 ani, acesta fiind un avantaj enorm in ceea ce priveste eventualele defecte.
Chiar deloc, e mai ieftina la intretinere decat “laudatul Logan” si nu se compara cu el la capitolul fiabilitate.
Parerea mea este ca piesele nu costa mai mult decat la competitie, in unele cazuri sunt mai ieftine sau egale la pret.
Sa fiu sincer nu am facut un calcul dar cred ca este intre.
Vechimea masinii imi permite sa achizitionez piesele la un pret avantajos.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Singura problema a fost fulia de la vibrochen care s-a rupt in 3 ani de cand o am.
Un cardan rupt, in rest consumabile.
Kit-ul de ambreiaj, am achizitionat-o cu aceasta problema dar nu a fost nimic grav deoarece reparatia a fost facute de mine iar piesele nu au fost foarte costisitoare.
Masina avand nu foarte multi kilometri nu au fost probleme majore. Au trebuit schimbate consumabilele.
Nu prea am avut probleme mari, in general este foarte buna, am avut unele probleme cum ar fi termocupla la care s-a stricat comanda electrica si un termostat EGR.
Pai am avut asa o bucsa la brat pe partea dreapta fata si nu se auzea turbina, dar am reparat-o acum si e totul ok din punctul meu de vedere.
Problema majora a fost fulia de la vibrochen (inima motorului), am schimbat-o repede, astfel am evitat alte probleme, super multumit de cat e de fiabila.
Datorita timpului au inceput sa cedeze unele piese. Problema la diesel, pompa de injectie m-a lasat prima data. Iar acuma de curand s-a rupt fulia de la vibrochen, ce alimenteaza toata distributia masinii.
2 pivoti si am ales sa schimb toate bratele, rulmentul de la cardan.
Probleme mari nu am avut, nu s-a stricat niciodata astfel incat sa nu o pot utiliza sau macar sa o duc la service. Singurul defect major as pune ca a fost fulia de la vibrochen sau ambreajul, dar pe care le-am schimbat din timp.
Cred ca EGR, galerie admisie si intercooler infundat le-am dat jos le-am curatat si nu mai am probleme.
Am avut o mica problema cu flansa cardanica din cauza ca m-am invartit timp de o saptamana cu ea prin parcari si ronduri si am mai schimbat un termoflot si vasul de expansiune, in rest totul e ok.
Este destul de fiabila (dupa parerea mea), fiind o masina “puternica” si cu un consum destul de ok. Singura problema ce am avut-o a fost defectarea injectoarelor, fiind o problema majora tinand cont ca este o masina diesel.
Am masina de 7 luni, problemele le-am vazut cand am cumparat-o, stiam ca este o masina veche si trebuie investiti bani sa arate si sa mearga bine, am schimbat un termostat, suspensia (upgrade la una sport ), schimb de ulei si filtre si urmeaza un set de bujii iridium.
Am avut cateva probleme: schimbare pompa apa, furtunuri de la intercooler, schimb aripi interioare cat si aripi exterioare fata.
Fiabilitatea este punctul ei forte. Pana la 371000 de km am schimbat doar consumabile, bratele suspensiei, kitul de ambreiaj si curelele de accesorii.
Cel mai neplacut lucru pe care l-am experimentat a fost in urma cu un an cand masina “a luat-o pe ulei “ si s-a defectat turbina.
Am schimbat o singura fulie si o curea de accesorii, in rest totul a mers ok, am reconditionat pompa de injectie pentru siguranta mea, nu pentru ca ar fi avut ceva.
Dupa parerea mea este o masina fiabila, problema la aceasta motorizare( 2.0 diesel 136 cp) este pompa de injectie care in 2 ani jumate a trebuit sa o reconditionez de 2 ori, costurile ajungand de fiecare data peste 1300 de lei.
Problema modelului acesta cel mai des intalnita este fulia de la vibrochen si electronica de pe pompa de injectie care se duce de la o vreme din cauza vechimii masini.
Problemele preponderente sunt tot ce tine de articulatii (bucse, amortizoare, capete de bara). Fiind detinatorul masinii de aproximativ 10 ani, am suportat cheltuieli de casete de directie, reconditionare turbina, injectoare, diversi senzori, furtune de vacuum.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Prefer sa o intretin personal fara sa cheltui bani in service asta daca nu este o problema majora.
Mecanicul la care merg de cand am masina, de 6 ani. Un service oarecare.
La mine acasa deoarece eu am cel mai bine grija de ea si ma dedic in eventualele probleme.
In prima faza masina a fost dusa la reprezentanta pentru a pune tester pe ea, iar mai apoi la mecanici din service-uri autorizate.
La baieti, deoarece e veche si nu imi permit reprezentata, plus ca vreau sa o invat si sa o pot repara si eu daca e cazul.
Masina o repar la baieti, deoarece nu este o masina noua ca sa ma duc cu ea in service, e mai ok asa.
La baieti in niciun caz, dar nici reprezentanta, totusi are 20 de ani aproape masina si ar fi foarte scump, eu cu mana mea repar orice, avand habar de aproape orice.
Prefer sa merg la prieteni si cunoscuti pentru ca nu e o masina cu fite. La varsta ei e normal ca punctul de uzura e foarte ridicat.
Toate reparatiile le-am facut singur, nu prea ador sa merg la service.
La un service autorizat la care lucreaza o cunostinta de famile, nu as alege reprezentanta in acest caz, am mai multa incredere in service-ul asta.
La mine in unele cazuri in care este necesara o presa sau altceva ce nu am eu merg in service.
As prefera la reprezentanta dar am un prieten care se pricepe foarte bine si el mi-o repara, tot el imi repara si E34-ul pe care il mai am.
N-am fost niciodata cu ea in reprezentanta, prefer sa merg “la baieti”, deoarece lucreaza doar cu BMW-uri si au o experienta de aproximativ 12 ani in domeniu. E singurul service in care am incredere.
Tot ce am schimbat la ea am schimbat acasa, prefer sa o stric eu decat sa o strice “baietii”.
La baieti, nu exista reprezentanta in zona in care locuiesc plus piese destul de scumpe pe original.
La service-uri de cartier.
Reparatiile le efectuez personal, avand in familie mecanici cu experienta.
Niciodata la reprezentanta, modelele vechi sunt uitate iar personalul este incompetent, prefer sa merg la cineva care stie cu adevarat acest model.
Am ales sa merg “la baieti” deoarece nu exista in zona mea o reprezentanta sau un service autorizat BMW.
O repar singur pentru ca sunt mecanic si nu are rost sa o duc in service sa mai cheltui bani in plus.
Service-urile autorizate au un adaos comercial pentru piese si manopera mult prea mare pentru a putea accepta preturile impuse, calitatea nu este mereu cea scontata, motiv pentru care am mers in permanenta “la baieti”, evident din cauza pretului.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
10, maxim 15000 km.
8000-10000km.
Pana nu se strica ceva nu are rost :))).
De fiecare data cand e necesar. In fiecare an ar fi ideal , deci o data pe an.
Destul de des, de cate ori este posibil.
La 1 an zic eu.
Intre 8 si 10.000 km nu mai mult, are o varsta si ea.
Nu prea are rost sa te chinui cu o masina veche. Cand incepe sa sune mai tare, trebuie luate masuri.
Cand fac schimbul de ulei si filtre sa ii faca si o analiza vizuala la brate, la frane cam tot ce se poate verifica vizual.
Anual ar fi cel mai indicat.
La 8000 km in cazul meu.
Daca ai un mers sportiv cel mai rentabil ar fi sa îi faci o revizie la fiecare 2 luni.
Sfatul meu este ca la maxim 10 mii de km.
Cu ceva km inainte de termen sau 2-3 luni inainte de 1 an.
Sa o faca la 5000 sau 10.000 de km.
10000 km.
O data la 6 luni sau si mai des in functie de uzura masinii.
La fiecare 10.000 km cel tarziu.
O data la 7-8 luni sau de fiecare data cand pleaca la un drum lung.
In fiecare an sau la 10.000 de km.
Revizia o efectuez anual sau la 10000 km.
Ce consum are?
Cel mai bun consum la exterior pe pilot automat la 100 km/h, 4.5%. In oras fluctueaza in functie de cum mergi cu masina undeva de la 8% pana la 12%.
Afara 4-7l in functie de condus, oras 7-11 in functie de condus.
8 in mare, 10 in oras si 6 in exterior, cam asa ceva.
Aproximativ 6-7 l/100km in afara localitatii Respectiv 8-9 l/100km urban De precizat faptul cum conduce soferul, daca demareaza brusc sau masina este alergata consumul poate sa creasca.
Consumul este super bun 8l/100km in oras si 6 exterior.
Masina consuma 6 sau 7.
6.5 litri ultimul drum de 2000 de km prin tara.
Cel mai mic poate fi si 6 % iar la turatii mari ajunge si pana la 9%.
Pe autostrada 140km/h 6.1L. In oras 7-7.5L.
9 prin oras prin trafic si 5.5 pe extern.
7.5 oras 5.5 exterior, depinde cum mergi cu ea sportiv sau normal.
Eu i-am scos si consum de 6,4 dar are o medie de 7-7,4% la un mers sportiv constant 9,8%.
Are un consum mediu de 7-8 litri la suta de km.
Consumul variaza, este o masina cu evacuare goala si cip steinbauer, consuma mult la momentul actual (urmeaza un soft cat de curand).
Are un consum mediu de 6 litri la suta.
7.4 litri la 100 km - urban, 4.6 litri la 100 km - extraurban.
Are un consum de 5 in regim de autostrada, iar in oras 9-10 la suta.
Dupa soft stage 1 si turbo hibrid, 7 in oras si in afara 4.
Consumul in general este de 6-7 la suta.
7-8% depinde cum mergi cu el.
Consumul este de 7.5 % mixt prin prisma unui stil de mers ponderat.
Motorul 13B-MSP Renesis este un motor complet rotativ si cel mai avansat al Mazda care a fost folosit in Mazda RX-8 din 2003 pana...
Asa cum am mentionat intotdeauna, intretinerea periodica a motorului unui autoturism este esentiala pentru a ne asigura ca acesta...
Geamurile de la masina, mai ales cele de la portiere sau cel de la parbrizul din spate ( luneta ), sunt predispuse sa se sparga, d...
Il cunoastem deja cu totii pe celebrul Tavi Pertea. Probabil unul dintre cei mai iubiti politisti din tara noastra (specie pe cale...
Sistemul online dedicat inmatricularii vehiculelor in 24 de ore in Suceava Procedura standard de inmatriculare a vehiculelor la Di...