Parere posesori Bmw Seria 3 E46 320d 136 CP

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de BMW 3er 320d (136 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 1998 - 2001. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este BMW 3er 320d (136 Hp).

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Costuri Intretinere

Cat costa intretinerea pe an?

Bugeac Teodor
Bugeac Teodor a raspuns cu 4 ani în urmă

1500 lei (asigurare, itp, impozit, rovinieta, si schimburile).

Prodan Remus
Prodan Remus a raspuns cu 4 ani în urmă

1500 lei.

Milea Robert
Milea Robert a raspuns cu 4 ani în urmă

Motorina si consumabile plus taxe, zic eu, usor.

Illeș Adrian
Illeș Adrian a raspuns cu 4 ani în urmă

Nu pot sa dau un pret exact, pretul fluctueaza.

Angelescu Beniamin
Angelescu Beniamin a raspuns cu 4 ani în urmă

Depinde de ce sofer esti.

Radu Claudiu Ion
Radu Claudiu Ion a raspuns cu 4 ani în urmă

300 de lei este intretinerea.

Sfarasan Alex
Sfarasan Alex a raspuns cu 4 ani în urmă

Pana in 1000 de lei.

Gavriloaie Adrian
Gavriloaie Adrian a raspuns cu 4 ani în urmă

Impozitul e foarte bun. Ce tine de asigurare costurile sunt cam mari pentru ca sunt sofer tanar.

Ghena Florin
Ghena Florin a raspuns cu 4 ani în urmă

In Germania ajungi la 1200€ doar asigurare si impozit.

Gherasim Bogdan
Gherasim Bogdan a raspuns cu 4 ani în urmă

Un schimb de ulei si filtre si daca mai are ceva de schimbat la partea mecanica, cam 1200 de lei pe an as putea spune in caz ca mai trebuie un brat sau 2 bielete sau 2 telescoape pe langa ulei.

Babanu Florin
Babanu Florin a raspuns cu 4 ani în urmă

Costa 1000 lei.

Spectra Rever
Spectra Rever a raspuns cu 4 ani în urmă

Sincer chiar nu stiu, o am de o luna si deja am facut 8000 mii de km cu ea.

Lupșa Bogdan
Lupșa Bogdan a raspuns cu 5 ani în urmă

Intretinerea pe an ma costa foarte putin.

Modrea Marian
Modrea Marian a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu am nici o idee, nu tin cont.

Cosmin Klamacik
Cosmin Klamacik a raspuns cu 5 ani în urmă

Costa aproximativ 2000lei.

Bogdan Caraman
Bogdan Caraman a raspuns cu 5 ani în urmă

2000 lei.

Stef Re
Stef Re a raspuns cu 5 ani în urmă

Costa aproximativ 500-800€.

Alexandru Pipos
Alexandru Pipos a raspuns cu 5 ani în urmă

Depinde de ce ai in cap si cati km parcurgi.

Ciocan Razvan
Ciocan Razvan a raspuns cu 5 ani în urmă

In jur de 2000 de lei pe an, in acesti 2000 am inclus schimburile de ulei, si toate taxele plus cateva consumabile mici.

Birtar Catalin
Birtar Catalin a raspuns cu 5 ani în urmă

Cam 3500 de lei, depinde de situatie.

Stoean Ciprian
Stoean Ciprian a raspuns cu 5 ani în urmă

Aproximativ 5-600 euro, revizie si eventuale reparatii/achizitii la capitolul consumabile.

Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?

Bugeac Teodor
Bugeac Teodor a raspuns cu 4 ani în urmă

Este o masina ieftina la piese chiar si in comparatie cu concurenta.

Prodan Remus
Prodan Remus a raspuns cu 4 ani în urmă

Este mai scumpa uneori.

Milea Robert
Milea Robert a raspuns cu 4 ani în urmă

Piesele sunt accesibile mai ales cele din dezmembrari, uneori fiind si mai calitative.

Illeș Adrian
Illeș Adrian a raspuns cu 4 ani în urmă

Piesele sunt in general ieftine pe care le poti gasi oriunde.

Angelescu Beniamin
Angelescu Beniamin a raspuns cu 4 ani în urmă

Este o masina veche, deci piese se gasesc la pret ieftin.

Radu Claudiu Ion
Radu Claudiu Ion a raspuns cu 4 ani în urmă

Nu nu sunt foarte scumpe piesele pentru ea, se putea si mai rau.

Sfarasan Alex
Sfarasan Alex a raspuns cu 4 ani în urmă

Este o masina exact cum trebuie sa fie, fiabila si usor de intretinut.

Gavriloaie Adrian
Gavriloaie Adrian a raspuns cu 4 ani în urmă

In mare parte cunosc piesele, este o masina mai scumpa in materie de piese.

Ghena Florin
Ghena Florin a raspuns cu 4 ani în urmă

Piesele au un pret destul de corect.

Gherasim Bogdan
Gherasim Bogdan a raspuns cu 4 ani în urmă

Piesele nu sunt scumpe mai deloc comparativ cu alte marci, depinde si producatorul pieselor.

Babanu Florin
Babanu Florin a raspuns cu 4 ani în urmă

Da este putin mai scumpa.

Spectra Rever
Spectra Rever a raspuns cu 4 ani în urmă

Daca vrei piese bune si de durata pot spune ca sunt scumpe, daca cumperi ceva de proasta calitate sunt foarte ieftine.

Lupșa Bogdan
Lupșa Bogdan a raspuns cu 5 ani în urmă

Stiu in mare preturile pieselor. Nu este neaparat o masina mai scumpa, dar e clar ca unele piese nu au un pret tocmai incantator.

Modrea Marian
Modrea Marian a raspuns cu 5 ani în urmă

Preturile la ea difera, a fost o masina destul de scumpa la vremea ei iar piesele originale au pretul mai piperat.

Cosmin Klamacik
Cosmin Klamacik a raspuns cu 5 ani în urmă

Este pe un clasament mediu avand in vedere piesele.

Bogdan Caraman
Bogdan Caraman a raspuns cu 5 ani în urmă

Piesele sunt usor peste medie ca preturi.

Stef Re
Stef Re a raspuns cu 5 ani în urmă

Avand in vedere anul fabricatiei si multitudinea de masini SH piesele sunt foarte ieftine si avantajul este ca Bmw inca fabrica piese pentru toate modelele din ultimii 100 ani, acesta fiind un avantaj enorm in ceea ce priveste eventualele defecte.

Alexandru Pipos
Alexandru Pipos a raspuns cu 5 ani în urmă

Chiar deloc, e mai ieftina la intretinere decat “laudatul Logan” si nu se compara cu el la capitolul fiabilitate.

Ciocan Razvan
Ciocan Razvan a raspuns cu 5 ani în urmă

Parerea mea este ca piesele nu costa mai mult decat la competitie, in unele cazuri sunt mai ieftine sau egale la pret.

Birtar Catalin
Birtar Catalin a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa fiu sincer nu am facut un calcul dar cred ca este intre.

Stoean Ciprian
Stoean Ciprian a raspuns cu 5 ani în urmă

Vechimea masinii imi permite sa achizitionez piesele la un pret avantajos.

Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.

Bugeac Teodor
Bugeac Teodor a raspuns cu 4 ani în urmă

Singura problema a fost fulia de la vibrochen care s-a rupt in 3 ani de cand o am.

Prodan Remus
Prodan Remus a raspuns cu 4 ani în urmă

Un cardan rupt, in rest consumabile.

Milea Robert
Milea Robert a raspuns cu 4 ani în urmă

Kit-ul de ambreiaj, am achizitionat-o cu aceasta problema dar nu a fost nimic grav deoarece reparatia a fost facute de mine iar piesele nu au fost foarte costisitoare.

Illeș Adrian
Illeș Adrian a raspuns cu 4 ani în urmă

Masina avand nu foarte multi kilometri nu au fost probleme majore. Au trebuit schimbate consumabilele.

Angelescu Beniamin
Angelescu Beniamin a raspuns cu 4 ani în urmă

Nu prea am avut probleme mari, in general este foarte buna, am avut unele probleme cum ar fi termocupla la care s-a stricat comanda electrica si un termostat EGR.

Radu Claudiu Ion
Radu Claudiu Ion a raspuns cu 4 ani în urmă

Pai am avut asa o bucsa la brat pe partea dreapta fata si nu se auzea turbina, dar am reparat-o acum si e totul ok din punctul meu de vedere.

Sfarasan Alex
Sfarasan Alex a raspuns cu 4 ani în urmă

Problema majora a fost fulia de la vibrochen (inima motorului), am schimbat-o repede, astfel am evitat alte probleme, super multumit de cat e de fiabila.

Gavriloaie Adrian
Gavriloaie Adrian a raspuns cu 4 ani în urmă

Datorita timpului au inceput sa cedeze unele piese. Problema la diesel, pompa de injectie m-a lasat prima data. Iar acuma de curand s-a rupt fulia de la vibrochen, ce alimenteaza toata distributia masinii.

Ghena Florin
Ghena Florin a raspuns cu 4 ani în urmă

2 pivoti si am ales sa schimb toate bratele, rulmentul de la cardan.

Gherasim Bogdan
Gherasim Bogdan a raspuns cu 4 ani în urmă

Probleme mari nu am avut, nu s-a stricat niciodata astfel incat sa nu o pot utiliza sau macar sa o duc la service. Singurul defect major as pune ca a fost fulia de la vibrochen sau ambreajul, dar pe care le-am schimbat din timp.

Babanu Florin
Babanu Florin a raspuns cu 4 ani în urmă

Cred ca EGR, galerie admisie si intercooler infundat le-am dat jos le-am curatat si nu mai am probleme.

Spectra Rever
Spectra Rever a raspuns cu 4 ani în urmă

Am avut o mica problema cu flansa cardanica din cauza ca m-am invartit timp de o saptamana cu ea prin parcari si ronduri si am mai schimbat un termoflot si vasul de expansiune, in rest totul e ok.

Lupșa Bogdan
Lupșa Bogdan a raspuns cu 5 ani în urmă

Este destul de fiabila (dupa parerea mea), fiind o masina “puternica” si cu un consum destul de ok. Singura problema ce am avut-o a fost defectarea injectoarelor, fiind o problema majora tinand cont ca este o masina diesel.

Modrea Marian
Modrea Marian a raspuns cu 5 ani în urmă

Am masina de 7 luni, problemele le-am vazut cand am cumparat-o, stiam ca este o masina veche si trebuie investiti bani sa arate si sa mearga bine, am schimbat un termostat, suspensia (upgrade la una sport ), schimb de ulei si filtre si urmeaza un set de bujii iridium.

Cosmin Klamacik
Cosmin Klamacik a raspuns cu 5 ani în urmă

Am avut cateva probleme: schimbare pompa apa, furtunuri de la intercooler, schimb aripi interioare cat si aripi exterioare fata.

Bogdan Caraman
Bogdan Caraman a raspuns cu 5 ani în urmă

Fiabilitatea este punctul ei forte. Pana la 371000 de km am schimbat doar consumabile, bratele suspensiei, kitul de ambreiaj si curelele de accesorii.

Stef Re
Stef Re a raspuns cu 5 ani în urmă

Cel mai neplacut lucru pe care l-am experimentat a fost in urma cu un an cand masina “a luat-o pe ulei “ si s-a defectat turbina.

Alexandru Pipos
Alexandru Pipos a raspuns cu 5 ani în urmă

Am schimbat o singura fulie si o curea de accesorii, in rest totul a mers ok, am reconditionat pompa de injectie pentru siguranta mea, nu pentru ca ar fi avut ceva.

Ciocan Razvan
Ciocan Razvan a raspuns cu 5 ani în urmă

Dupa parerea mea este o masina fiabila, problema la aceasta motorizare( 2.0 diesel 136 cp) este pompa de injectie care in 2 ani jumate a trebuit sa o reconditionez de 2 ori, costurile ajungand de fiecare data peste 1300 de lei.

Birtar Catalin
Birtar Catalin a raspuns cu 5 ani în urmă

Problema modelului acesta cel mai des intalnita este fulia de la vibrochen si electronica de pe pompa de injectie care se duce de la o vreme din cauza vechimii masini.

Stoean Ciprian
Stoean Ciprian a raspuns cu 5 ani în urmă

Problemele preponderente sunt tot ce tine de articulatii (bucse, amortizoare, capete de bara). Fiind detinatorul masinii de aproximativ 10 ani, am suportat cheltuieli de casete de directie, reconditionare turbina, injectoare, diversi senzori, furtune de vacuum.

Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?

Bugeac Teodor
Bugeac Teodor a raspuns cu 4 ani în urmă

Prefer sa o intretin personal fara sa cheltui bani in service asta daca nu este o problema majora.

Prodan Remus
Prodan Remus a raspuns cu 4 ani în urmă

Mecanicul la care merg de cand am masina, de 6 ani. Un service oarecare.

Milea Robert
Milea Robert a raspuns cu 4 ani în urmă

La mine acasa deoarece eu am cel mai bine grija de ea si ma dedic in eventualele probleme.

Illeș Adrian
Illeș Adrian a raspuns cu 4 ani în urmă

In prima faza masina a fost dusa la reprezentanta pentru a pune tester pe ea, iar mai apoi la mecanici din service-uri autorizate.

Angelescu Beniamin
Angelescu Beniamin a raspuns cu 4 ani în urmă

La baieti, deoarece e veche si nu imi permit reprezentata, plus ca vreau sa o invat si sa o pot repara si eu daca e cazul.

Radu Claudiu Ion
Radu Claudiu Ion a raspuns cu 4 ani în urmă

Masina o repar la baieti, deoarece nu este o masina noua ca sa ma duc cu ea in service, e mai ok asa.

Sfarasan Alex
Sfarasan Alex a raspuns cu 4 ani în urmă

La baieti in niciun caz, dar nici reprezentanta, totusi are 20 de ani aproape masina si ar fi foarte scump, eu cu mana mea repar orice, avand habar de aproape orice.

Gavriloaie Adrian
Gavriloaie Adrian a raspuns cu 4 ani în urmă

Prefer sa merg la prieteni si cunoscuti pentru ca nu e o masina cu fite. La varsta ei e normal ca punctul de uzura e foarte ridicat.

Ghena Florin
Ghena Florin a raspuns cu 4 ani în urmă

Toate reparatiile le-am facut singur, nu prea ador sa merg la service.

Gherasim Bogdan
Gherasim Bogdan a raspuns cu 4 ani în urmă

La un service autorizat la care lucreaza o cunostinta de famile, nu as alege reprezentanta in acest caz, am mai multa incredere in service-ul asta.

Babanu Florin
Babanu Florin a raspuns cu 4 ani în urmă

La mine in unele cazuri in care este necesara o presa sau altceva ce nu am eu merg in service.

Spectra Rever
Spectra Rever a raspuns cu 4 ani în urmă

As prefera la reprezentanta dar am un prieten care se pricepe foarte bine si el mi-o repara, tot el imi repara si E34-ul pe care il mai am.

Lupșa Bogdan
Lupșa Bogdan a raspuns cu 5 ani în urmă

N-am fost niciodata cu ea in reprezentanta, prefer sa merg “la baieti”, deoarece lucreaza doar cu BMW-uri si au o experienta de aproximativ 12 ani in domeniu. E singurul service in care am incredere.

Modrea Marian
Modrea Marian a raspuns cu 5 ani în urmă

Tot ce am schimbat la ea am schimbat acasa, prefer sa o stric eu decat sa o strice “baietii”.

Cosmin Klamacik
Cosmin Klamacik a raspuns cu 5 ani în urmă

La baieti, nu exista reprezentanta in zona in care locuiesc plus piese destul de scumpe pe original.

Bogdan Caraman
Bogdan Caraman a raspuns cu 5 ani în urmă

La service-uri de cartier.

Stef Re
Stef Re a raspuns cu 5 ani în urmă

Reparatiile le efectuez personal, avand in familie mecanici cu experienta.

Alexandru Pipos
Alexandru Pipos a raspuns cu 5 ani în urmă

Niciodata la reprezentanta, modelele vechi sunt uitate iar personalul este incompetent, prefer sa merg la cineva care stie cu adevarat acest model.

Ciocan Razvan
Ciocan Razvan a raspuns cu 5 ani în urmă

Am ales sa merg “la baieti” deoarece nu exista in zona mea o reprezentanta sau un service autorizat BMW.

Birtar Catalin
Birtar Catalin a raspuns cu 5 ani în urmă

O repar singur pentru ca sunt mecanic si nu are rost sa o duc in service sa mai cheltui bani in plus.

Stoean Ciprian
Stoean Ciprian a raspuns cu 5 ani în urmă

Service-urile autorizate au un adaos comercial pentru piese si manopera mult prea mare pentru a putea accepta preturile impuse, calitatea nu este mereu cea scontata, motiv pentru care am mers in permanenta “la baieti”, evident din cauza pretului.

Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?

Bugeac Teodor
Bugeac Teodor a raspuns cu 4 ani în urmă

10, maxim 15000 km.

Prodan Remus
Prodan Remus a raspuns cu 4 ani în urmă

8000-10000km.

Milea Robert
Milea Robert a raspuns cu 4 ani în urmă

Pana nu se strica ceva nu are rost :))).

Illeș Adrian
Illeș Adrian a raspuns cu 4 ani în urmă

De fiecare data cand e necesar. In fiecare an ar fi ideal , deci o data pe an.

Angelescu Beniamin
Angelescu Beniamin a raspuns cu 4 ani în urmă

Destul de des, de cate ori este posibil.

Radu Claudiu Ion
Radu Claudiu Ion a raspuns cu 4 ani în urmă

La 1 an zic eu.

Sfarasan Alex
Sfarasan Alex a raspuns cu 4 ani în urmă

Intre 8 si 10.000 km nu mai mult, are o varsta si ea.

Gavriloaie Adrian
Gavriloaie Adrian a raspuns cu 4 ani în urmă

Nu prea are rost sa te chinui cu o masina veche. Cand incepe sa sune mai tare, trebuie luate masuri.

Ghena Florin
Ghena Florin a raspuns cu 4 ani în urmă

Cand fac schimbul de ulei si filtre sa ii faca si o analiza vizuala la brate, la frane cam tot ce se poate verifica vizual.

Gherasim Bogdan
Gherasim Bogdan a raspuns cu 4 ani în urmă

Anual ar fi cel mai indicat.

Babanu Florin
Babanu Florin a raspuns cu 4 ani în urmă

La 8000 km in cazul meu.

Spectra Rever
Spectra Rever a raspuns cu 4 ani în urmă

Daca ai un mers sportiv cel mai rentabil ar fi sa îi faci o revizie la fiecare 2 luni.

Lupșa Bogdan
Lupșa Bogdan a raspuns cu 5 ani în urmă

Sfatul meu este ca la maxim 10 mii de km.

Modrea Marian
Modrea Marian a raspuns cu 5 ani în urmă

Cu ceva km inainte de termen sau 2-3 luni inainte de 1 an.

Cosmin Klamacik
Cosmin Klamacik a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa o faca la 5000 sau 10.000 de km.

Bogdan Caraman
Bogdan Caraman a raspuns cu 5 ani în urmă

10000 km.

Stef Re
Stef Re a raspuns cu 5 ani în urmă

O data la 6 luni sau si mai des in functie de uzura masinii.

Alexandru Pipos
Alexandru Pipos a raspuns cu 5 ani în urmă

La fiecare 10.000 km cel tarziu.

Ciocan Razvan
Ciocan Razvan a raspuns cu 5 ani în urmă

O data la 7-8 luni sau de fiecare data cand pleaca la un drum lung.

Birtar Catalin
Birtar Catalin a raspuns cu 5 ani în urmă

In fiecare an sau la 10.000 de km.

Stoean Ciprian
Stoean Ciprian a raspuns cu 5 ani în urmă

Revizia o efectuez anual sau la 10000 km.

Ce consum are?

Bugeac Teodor
Bugeac Teodor a raspuns cu 4 ani în urmă

Cel mai bun consum la exterior pe pilot automat la 100 km/h, 4.5%. In oras fluctueaza in functie de cum mergi cu masina undeva de la 8% pana la 12%.

Prodan Remus
Prodan Remus a raspuns cu 4 ani în urmă

Afara 4-7l in functie de condus, oras 7-11 in functie de condus.

Milea Robert
Milea Robert a raspuns cu 4 ani în urmă

8 in mare, 10 in oras si 6 in exterior, cam asa ceva.

Illeș Adrian
Illeș Adrian a raspuns cu 4 ani în urmă

Aproximativ 6-7 l/100km in afara localitatii Respectiv 8-9 l/100km urban De precizat faptul cum conduce soferul, daca demareaza brusc sau masina este alergata consumul poate sa creasca.

Angelescu Beniamin
Angelescu Beniamin a raspuns cu 4 ani în urmă

Consumul este super bun 8l/100km in oras si 6 exterior.

Radu Claudiu Ion
Radu Claudiu Ion a raspuns cu 4 ani în urmă

Masina consuma 6 sau 7.

Sfarasan Alex
Sfarasan Alex a raspuns cu 4 ani în urmă

6.5 litri ultimul drum de 2000 de km prin tara.

Gavriloaie Adrian
Gavriloaie Adrian a raspuns cu 4 ani în urmă

Cel mai mic poate fi si 6 % iar la turatii mari ajunge si pana la 9%.

Ghena Florin
Ghena Florin a raspuns cu 4 ani în urmă

Pe autostrada 140km/h 6.1L. In oras 7-7.5L.

Gherasim Bogdan
Gherasim Bogdan a raspuns cu 4 ani în urmă

9 prin oras prin trafic si 5.5 pe extern.

Babanu Florin
Babanu Florin a raspuns cu 4 ani în urmă

7.5 oras 5.5 exterior, depinde cum mergi cu ea sportiv sau normal.

Spectra Rever
Spectra Rever a raspuns cu 4 ani în urmă

Eu i-am scos si consum de 6,4 dar are o medie de 7-7,4% la un mers sportiv constant 9,8%.

Lupșa Bogdan
Lupșa Bogdan a raspuns cu 5 ani în urmă

Are un consum mediu de 7-8 litri la suta de km.

Modrea Marian
Modrea Marian a raspuns cu 5 ani în urmă

Consumul variaza, este o masina cu evacuare goala si cip steinbauer, consuma mult la momentul actual (urmeaza un soft cat de curand).

Cosmin Klamacik
Cosmin Klamacik a raspuns cu 5 ani în urmă

Are un consum mediu de 6 litri la suta.

Bogdan Caraman
Bogdan Caraman a raspuns cu 5 ani în urmă

7.4 litri la 100 km - urban, 4.6 litri la 100 km - extraurban.

Stef Re
Stef Re a raspuns cu 5 ani în urmă

Are un consum de 5 in regim de autostrada, iar in oras 9-10 la suta.

Alexandru Pipos
Alexandru Pipos a raspuns cu 5 ani în urmă

Dupa soft stage 1 si turbo hibrid, 7 in oras si in afara 4.

Ciocan Razvan
Ciocan Razvan a raspuns cu 5 ani în urmă

Consumul in general este de 6-7 la suta.

Birtar Catalin
Birtar Catalin a raspuns cu 5 ani în urmă

7-8% depinde cum mergi cu el.

Stoean Ciprian
Stoean Ciprian a raspuns cu 5 ani în urmă

Consumul este de 7.5 % mixt prin prisma unui stil de mers ponderat.

Citeste si...
Despre motorul rotativ de pe Mazda RX-8
Despre motorul rotativ de pe Mazda RX-8

Motorul 13B-MSP Renesis este un motor complet rotativ si cel mai avansat al Mazda care a fost folosit in Mazda RX-8 din 2003 pana...

5 metode de a mentine motorul ca nou
5 metode de a mentine motorul ca nou

Asa cum am mentionat intotdeauna, intretinerea periodica a motorului unui autoturism este esentiala pentru a ne asigura ca acesta...

De ce crapa in bucatele geamurile de la masina cand se sparg?
De ce crapa in bucatele geamurile de la masina cand se sparg?

Geamurile de la masina, mai ales cele de la portiere sau cel de la parbrizul din spate ( luneta ), sunt predispuse sa se sparga, d...

Cum sa trisezi cand sufli in alcooltestul politiei?
Cum sa trisezi cand sufli in alcooltestul politiei?

Il cunoastem deja cu totii pe celebrul Tavi Pertea. Probabil unul dintre cei mai iubiti politisti din tara noastra (specie pe cale...

Intr-un oras din Romania inmatricularile se fac in 24 de ore
Intr-un oras din Romania inmatricularile se fac in 24 de ore

Sistemul online dedicat inmatricularii vehiculelor in 24 de ore in Suceava Procedura standard de inmatriculare a vehiculelor la Di...