Parere posesori Bmw Seria 3 E46 320d 136 CP
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de BMW 3er 320d (136 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 1998 - 2001. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este BMW 3er 320d (136 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Experienta De Condus
Este o masina incapatoare? Va descurcati cu ea in treburile de zi cu zi?
Este mai mult decat ideala pentru carat bagaje si persoane in confort sporit.
Cat de cat, da.
Da, clar si precis da :)) poti sa faci orice in ea.
Da, caroseria berlina este incapatoare. Chiar si cea Coupe imi pare pentru o familie mama-tata-copil mi se pare incapatoare.
Este o masina super buna ca si spatiu, numai buna de excursii.
Da pentru mine este foarte incapatoare, ma descurc cu ea zi de zi.
In orice fel de treaba.
Nu e foarte incapatoare, dar pentru mine e mai mult decat perfect. Isi face treaba in fiecare zi.
Este destul de spatioasa mai ales daca rabatezi scaunele din spate.
Cu siguranta, este destul de spatioasa pentru un daily, e ok si pentru concedii.
Da in absolut orice, ma descurc cu ea zilnic.
Pentru mine este destul de incapatoare, difera de parere fiecaruia.
Ai mult spatiu in fata, dar in spate cam lasa de dorit.
Nu este cea mai incapatoare dar pentru treburile de zi cu zi este ok.
Bineinteles, este chiar incapatoare.
Decenta pentru o familie cu 1 copil, ok.
Nu pentru o familie, insa pentru un tanar este suficient.
Da, lucrez in domeniul auto, zi de zi.
Da, este o masina incapatoare.
Da este foarte incapatoare, te descurci de minune in orice situatie.
Este o masina care poate oferi confort pentru 4 persoane, poate chiar 5 mai “slim-fit”.
Cum se conduce in oras?
Se conduce excelent.
Se conduce usor.
Foarte bine, nu este nici mare nici mica, faci depasiri rapid datorita cuplului.
Masina se comporta normal, depinde de orasul in care locuiesti, daca esti din Bucuresti nu mi se pare o masina de oras asa de mare deoarece sunt de parere ca in Bucuresti ar trebui sa existe doar masini electrice datorita poluarii mari. La mine in oras (Satu Mare) traficul nu este mare iar acesta masina se descurca.
Foarte usor, nu este o masina care sa stanjeneasca traficul.
Se conduce bine fara probleme si daca e nevoie de viteza baga.
Aproape perfect, cu parcarile e greut, fiind masina combi si bara fata lasata, cam ramane spatele afara din parcare.
In oras consumul creste. Dar masina fiind de statura mai mica e foarte usor de manevrat.
Se conduce bine in oras dar este facuta pentru autostrada.
Super usor de condus prin oras, nu ii nici ca un Smart dar nici cat un suv, deci nu ar trebui sa fie probleme nici la parcari.
Foarte usor, foarte fiabila fara cuvinte.
E foarte fiabila din perspectiva mea si ma pot strecura cu usurinta prin locurile inguste.
Cred ca ok. Tinand cont ca stau in trafic de dimineata si pana seara nu am apucat nici acum sa imi fac o parere despre acest subiect.
Se conduce super ok, dar prefer sa stau in afara orașului cu ea, mai mult o “sufoc” in oras.
Se conduce lejer, nu este o masina mare, te misti destul de repede si cu parcarile.
Servodirectia mai rigida o face ceva mai dificil de condus pentru o domnisoara firava, alte tipuri de soferi nu vor simti asta ca fiind inconvenient.
Nu este cea mai buna alegere insa cuplul mare la turatii mici te ajuta sa pleci primul de la semafor.
Este ok, se parcheaza usor, nu ai treaba.
In oras se conduce normal deoarece nu este o masina mare.
Se conduce foarte bine, nu simti lipsa de putere, nu este deloc rigida, nu te oboseste cutia manuala, numai ca in aglomerație consuma un pic mai mult.
Ca oricare alta masina din clasa ei. In Bucuresti, masinile nu prea se conduc, se muta doar dintr-un loc in altul.
Cum se conduce la drum lung?
Exceptional.
Se conduce usor.
Extraordinar, ajungi unde te duci si ai mai vrea sa conduci.
Aceasta masina la drum lung mi se pare confortabila. Daca ai un model cu mai multe optiuni (incalzire in scaune, cruise control etc) este perfect.
Foarte usor, o masina cu un control super in curbe.
Se conduce foarte bine si este stabila masina este ok.
Foarte bine, ultimul drum nici nu l-am simtit ca a fost cam de 2000 de km.
La drum lung e in largul ei. Motorul merge rotund si consumul scade simtitor.
Pentru asa ceva a fost conceputa cred sau asta este doar parerea mea.
Relativ ok, ar fi fost mai ok daca avea 6 trepte.
La drum lung aici e contra. De ce? Merge atat de bine incat stai si confortabil dar te ia somnul.
La drum lung mi s-a parut a fi o masina mai stabila decat un Bmw E60 520d din 2007.
La drum lung e o placere sa o conduci. La fel cum am specificat si mai sus, e foarte stabila, are un consum foarte mic, iar puterea, in caz ca ai nevoie de ea, nu lipseste.
La drum lung este exact ce trebuie, putere, urca destul de repede la viteza mare si consum foarte mic.
Destul de ok, nu sunt probleme.
Usor, aici servodirectia rigida si suspensiile o fac foarte sigura in tinuta de drum.
Exceptional, o masina foarte reusita.
Sportiva, faci cu ea orice depasire, confortabila.
La drum lung este o masina confortabila si cum am mai zis, pentru mine este o placere sa o conduci.
Se conduce foarte bine, consumul este unul ok, ai rezerve de putere la orice viteza.
Nu am intampinat nici un fel de probleme in concediile in care am fost cu ea.
Ti-ai dori ceva in plus sau chiar in minus la interiorul masinii?
Nu mi-as dori nimic in plus sau in monus. E superb interiorul asa cum este.
Are tot ce am nevoie. navigatie, scaune incalzite, climatronic.
Interioriul este facut de mine, piele comenzi pe volan, navigatie, cum s-ar zice full fara trapa :))).
Nu cred ca as schimba nimic in interiorul masinii. Poate ca la toate modelele pielea in interior sa fie dat din fabrica la toate modelele.
Nu prea as avea nevoie de ceva mai mult. Imi plac masinile mai vechi ca si aparatura.
Nu, nu mi-as dori nimic in plus la interior, nu ma pasioneaza atat de mult interiorul.
Interiorul a fost standard, l-am schimbat cu unul sport dar daca ar fi sa adaug ceva ar fi incalzire si reglaje automate la el.
Mi-ar placea unele schimbari intr-un mod mai sport. Volanul, scaunele si bancheta. In alt context sa nu fie prea multa electronica.
Se vede ca faceau materiale de calitate, nu ca in ziua de azi. Foarte bine lucrat. Imi doream incalzite in scaune.
Tocmai ce am luat alt interior, recaro cu incalzire, aveam interiorul clasic fara incalzire si abia astept sa il montez pe cel nou.
Da pe langa tot ce am mi-as dori o navigatie mare, un volan de M3, tapiterie piele si geamuri electrice spate.
Un volan cu comenzi, geamurile spate electrice si navigatie.
Singurul lucru care nu este neaparat important, dar pe care mi-l doresc, este navigatia.
Interiorul este perfect, are interior de M, scaune Recaro sport, volan sport cu comenzi, poate o navigatie lipseste.
Bineinteles nu strica cateva optiuni in plus.
Scaunele sport au fost o optiune pe care regret ca nu am cautat-o.
Este prea mic, loc mai mult pentru pasagerii spate dar transmisia spate limiteaza acest aspect.
Sincer este tot ce ai putea dori intr-o masina, totul la indemana, comenzi simple.
In interior mi-as dori in plus o navigatie.
Este foarte ok pentru ca este o masina sport, foarte confortabila. Imi plac mult materialele comparativ cu competitia si mi se pare ca are un interior care se leaga. Imi place consola care este indreptata spre sofer.
Interiorul a fost, l-am schimbat pentru a fi pe placul meu ( recaro / semipiele ).
Ce dotare a masinii iti place cel mai mult?
Incalzirea in scaune si trapa.
Trapa imi place cel mai mult.
Softul si evacuarea :)).
Modelul meu de Bmw fiind din 1999 nu am multe dotari. Dar daca e sa intre in categoria “dotare” climatizarea pe timp de vara mi se pare geniala.
Tot, sincer nu am ceva particular care sa imi placa mai mult.
Imi place AC-ul deoarece baga foarte rece si ma ajuta.
Muzica, sistemul a fost modificat de mine si sunt super multumit.
De la inceput mi-au placut farurile automate si sistemul sonor dar, si senzori parcare sunt printre favorite.
Dotare? Cea mai tare dotare a masinii este ca faci cu un plin 1100km??.
Sincer, trapa, daca ar fi sa schimb masina as alege una tot cu trapa.
Incalzire scaune, trapa, geamuri, electrice.
Nu am o dotare preferata.
Sincer, butonul de dezactivare a DSC-ului. ?
Incalzirea in scaune este probabil dotarea mea preferata, dar sunt multe alte dotari care pot zice ca sunte puse foarte bine acolo si isi fac treaba.
Cel mai mult imi place ca are pilot automat.
Pilotul automat si climatizarea automata.
Nu este un model ce dispune de multe dotari.
Climatronicul care face fata oricarei provocari fie iarna sau vara.
Cel mai mult imi place pilotul automat.
Controlul asupra tractiuni si comenzile de pe volan te ajuta foarte mult.
Dotarile de achizitie se incadrau la categoria “cheala”, ulterior au fost facute investitii pentru a fi adusa cat mai aproape de “full”.
Cum se comporta in situatii de urgenta? (franare brusca / evitarea de obstacole)
Fara probleme.
Destul de ok.
Se tine foarte bine pe carosabil, probleme la senzori abs, fara astia e varza.
Franarea brusca e controlata foarte bine. Functia de stabilitate a masinii (Asc-ul) isi face treaba de minune mai ales pe timp de iarna.
Control extrem de bun si stabilitate perfecta, depinde de sofer.
Se comporta foarte ok, are franele bune si e stabila masina.
Foarte bine orice viteza ai avea, daca esti ferm in decizii si in directie eviti orice obstacol.
Foarte bine! Modul de franare si directie, consta in felul in care intretin masina.
Te poti baza pe franele si suspensile ei. Eu am ocolit o gramada de ,,profesionisti“.
Relativ ok, nu am suspensie M, ii cea clasica dar se simte ok, nu ii nici rigida si sta destul de bine in curbe si la franare.
Franeaza foarte bine, in orice caz importante sunt si anvelopele.
Se comporta exemplar din punctul meu de vedere si micile obstacole pe care le-am intalnit si evitat cu succes fara nici un incident.
Pai, frana este excelenta, iar la manevrabilitate nu am nimic de comentat.
La 160 de km la ora franare brusca pana la 0 km, nu trage stanga dreapta nu te arunca de pe drum plus ca am salvat viata unui catel.
Este fara probleme in situatii de urgenta.
Datorita tractiunii spate este extrem de manevrabila, greutatea pe punti e perfect echilibrata si astfel o ajuta sa franeze si sa fie manevrata extrem de usor si placut.
Extrem de bine, are o manevrabilitate foarte buna.
Exact ca si o masina noua, iti salveaza viata.
Avand in vedere ca este o masina stabila nu este o problema la evitarea obstacolelor iar frana se comporta foarte bine.
Desi este tractiune spate se comporta excelent, franeaza la timp, abs-ul intra tarziu si nu pierde spatele.
Nu am intampinat probleme din acest punct de vedere, deci 10/10.
Mai repede sau mai tarziu, chiar si cei mai cuminti soferi din trafic ajung sa fie opriti de catre politia rutiera, chiar daca vor...
Pe fondul preturilor mari la carburanti, profitul net al OMV a crescut de peste 5 ori in ultimele 9 luni ale anului, comparand rez...
Seria de motoare EA288 a aparut in 2012. Este denumita si platforma modulara a motoarelor diesel (MDB - Modularer Dieselbaukasten)...
Politia Constanta a deschis o ancheta pe baza mai multor filmari postate pe retelele de socializare dupa ce mai multi soferi au me...
Dupa ce apele abia au reusit sa se linisteasca in urma falimentului City Insurance care a avut loc acum doi ani, o noua bomba a lo...