Parere posesori Bmw Seria 3 E46 320d 136 CP
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de BMW 3er 320d (136 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 1998 - 2001. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este BMW 3er 320d (136 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Sfaturi Achizitie
Ce ii sfatuiti pe cei care isi doresc o astfel de masina?
Recomand masina. Varianta de 136 de cai pe care o detin nu a avut probleme majore in 3 ani de utilizare zilnica.
Sa aleaga una ingrijita indiferent de culoare, dotari etc.
Verificarea motorului, probleme la injectie si modul de a punea puterea jos, si in plus verificarea punctii, se rupe de pe sasiu.
Sa aiba grija de masina intrucat daca ii oferi ce isi doreste ea nu te va dezamagi.
Sa aiba grja cum o conduc, nu este o masina de curse.
Daca isi doresc o astfel de masina, sa isi ia e ok.
Sa o aleaga cu un mecanic profi langa ei, nu cu ,,prietenul“, si sa fie atent la toate detaliile.
Cu toate ca masina e foarte “ok”, recomand sa ofteze la modele mai noi. Timpul nu iarta si uzura se simte.
Sa o verifice foarte bine la cumparare pentru ca sunt o gramada de “smecheri”.
Sa o verifice bine deoarece sunt destul de forjate de tineret ?.
Recomand cu cea mai mare incredere.
Este o masina buna si frumoasa pentru pasionati, majoritatea cauta ceva mai nou in ziua de azi.
Sa aplice regula mea. Daca iti place, ia-o.
Sa fie atenti la cumparare, sunt masini pe care multi le forjeaza dar nu le intretin si automat ajung pe piata cum multe defecte majore sau minore.
Sa fie atenti la detalii, la motorizare, dotarile cu care este echipata, istoricul masinii verificat.
Sa caute un exemplar nerulat in Romania.
Sa o cumpere cu incredere.
Sa aiba grija si sa nu se grabeasca atunci cand sunt in cautarea unui BMW E46.
Sfatul meu este sa isi ia modeul facelift, la acest model s-au remediat problemele cu pompa de injectie.
Sa aibe buzunarul plin ? si sa nu cumpere piese de proasta calitate.
Nu este suficient sa fi sofer pentru a detine o masina cu tractiune spate, trebuie sa stii sa conduci!
La ce ar trebui sa fii atent cand iti cumperi o astfel de masina?
Atentie sporita la motor sa nu bata, sa nu trepideze, masina sa se tina in curbe si sa nu bata la gropi. Problema clasica a acestui model este ruperea suportului puntii de pe spate din cauza ruginii.
Rugina, prinderi punte spate, pompa injectie.
Puntea spate si motor.
Rugina in primul rand, pentru ca este o masina mai veche si majoritatea dintre acestea au rugina. Alte aspecte ar fi kilometri (de mentionat faptul unde au fost facuti acei km , autostrada sau doar urban ).
Motorizare si chestiile mici care par neimportante avand in vedere vechimea masinii.
Sa nu aiba probleme mari si sa poata fi reparata ieftin.
Rugina, batai motor, batai grup propulsor si cam atat.
In principiu, la partea electrica! Fiind partea cea mai costisitoare si mai complicata a masinii.
Prima data cum porneste si se aude motorul ,,are un sunet specific“ Si la caroserie in special la aripile fata.
La rugina de la aripi care apare la mai toate modelele, la pompa de motorina.
La absolut, tot sa nu aiba pete de ulei pe dedesupt, la interiorul ei la tot.
Baia de ulei, radiator,intercooler, vasul de expansiune sa nu fie crapat, fulia de la servo si termoflotul.
Aici trebuie sa fii foarte atent, tinand cont ca este o masina cu o vechime de peste 10 ani. Cel mai important de verificat este uzura motorului, dupa care rugina, si nu ma refer la caroserie ci la ce se afla sub ea.
Sa fie atenti la scurgeri de ulei, turbina, flanse cardan, suspensie si schimburile de ulei sa fie la zi.
Sa fie atenti la motorizare, caroserie, dotarile si istoricul masinii.
Sa nu fi fost lovita.
Sa fie atenti la kilometri si la starea caroseriei.
Motorul sa sune frumos, sa fie intretinuta, fara urme mari de uzura.
In momentul in care cumperi o astfel de masina primul sfat este sa o conduci personal cativa km iar in acesti km poti sa observi daca are anumite probleme. Al 2- lea sfat este sa fie atent la puterea masinii, la aceasta motorizare sau a unui BMW in general, masina trebuie “sa te bage in scaun” in momentul cand pleci de pe loc putin mai brutal.
La caroserie, la sunetul motorului si istoricul masini si de la cine o cumpara.
Sa abordeze un specialist care poate face o verificare amanuntita cu ajutorul tester-elor adecvate pentru astfel de situatii.
De ce ai ales aceata motorizare? Daca ar fi sa dai timpul inapoi ai alege alta varianta?
Am ales varianta de 136 de cai fara sa vreau. Masina mi-a placut, neinteresandu-ma motorul. Da, daca as da timpul inapoi as alege varianta de 150 de cai de pe E46 touring in 6 trepte.
Era masina ingrijita si de aceea. da, as alege un 3.0d.
Prima masina un e36 1.8i, consuma enorm, m-am gandit la ceva ma econom si ales acest motor dar pe o alta masina nu pe cea pe care o detin acum, aceea nu tragea, nu am aflat cauza, si m am gandit la un e46 2.0i 150 cai 6 cilindri in linie, zis si facut, masina merge ireprosabil dar datorina faptului ca eu faceam peste 600 km pe saptamana consumul era unul prea mare pentru mine si m-am gandit din nou la motorizarea pe motorina. acum am acest motor si sunt foarte multumit de el, avand in vedere si faptul ca este softat.
Motorizarea pe care am ales-o este din cauza fiabilitatii lui Motorul M47 este unul dintre cele mai fiabile de la Bmw. Am vazut multe cazuri in care aceste motoare au reusit sa ajunga la un numar mare de km, chiar peste 800 de mii de km.
Este o varianta recomandata deoarece are o motorizare de 2.0l 136hp stoc, consumul mic si daca as da timpul inapoi tot pe aceasta as lua-o.
Am ales sa fie motorina deoarece la BMW e mai ok consumul decat benzina, mie asa mi se pare.
Daca ar fi sa dau timpul inapoi as alege motorizarea de 3 litri, 184 cai, ca si consum este exact la fel si ai acea rezerva de putere dar din pacate taxele sunt un pic mai mari.
Am ales-o pentru consum si pentru puterea de care da dovada. Si nu as alege alta varianta pentru ca se potriveste perfect nevoilor mele.
Am ales aceasta motorizare pentru ca fac drumuri lungi si consuma destul de putin si daca ar fi sa dau timpul inapoi nu as alege alta motorizare.
Am ales motorizarea pentru impozitul mic, daca ar fi sa dau timpul inapoi as lua modelul facelift de 150 de cp dar la vremea respectiva erau mai scumpe.
Nu tot asta as alege deoarece cele de 150 hp sunt mult mai usor de uzat asta din auzitele cunostintelor.
Nu am ales aceasta motorizare cu un scop anume, mi-a placut modul in care merge motorul si modul agresiv pentru calutii putini pe care ii are.
Am ales modelul acesta deoarece este are un motor rezistent cu putine probleme majore. Daca as putea sa dau timpul inapoi as renunta la motorizarea asta in favoarea modelului de 3 litri diesel care este mult mai bun din aproape toate punctele de vedere.
Motorizarea este buna dar in timp pot aparea multe probleme, acum as merge pe un benzinar chiar daca risc sa am un consum mai mare.
Motorizarea este clasica, simpla si fiabila fara prea multe chestii automate. Nu as alege alta varianta.
Am ales diesel pentru economia de carburant si cuplul motor. Daca as alege acum as alege benzina pentru faptul ca e mai silentioasa si mai usor de intretinut.
Consumul si fiabilitatea m-au facut sa optez pentru motorizarea de 2.0 d, iar daca ar fi sa mai aleg o data as alege un motor mai mare si neaparat benzina.
As alege tot acest motor, injectie clasica si buna, consum bun, costuri de intretinere mici, performante ok.
Am ales-o pe cea actuala din cauza partii financiare, cand am cumparat-o eu erau destul de scumpe. Daca ar fi sa dau timpul inapoi as mai fi asteptat putin si as fi luat modelul facelift.
As alege motorul de 330d pentru putere mai mare si as lua un an mai nou pentru a avea mai putine probleme tehnice.
Motorizarea este la momentul actual demna de stergatoare de parbriz si a fost aleasa prin prisma experientei pe care o aveam la vremea respectvia. Nu am nici un regret legat de decizia luata dar acum as alege ceva mai mare.
Uniunea Europeana lucreaza la masuri prin care sa poata limita viteza prin mijloace tehnice, adica prin pedala de acceleratie. In...
In cazul in care cunosti un sofer foarte disciplinat, care adopta un stil de condus defensiv si nu ai avut probleme cu politia, es...
Majoritatea masinilor au in componenta sistemului de alimentare cu combustibil un senzor de presiune. Senzorul de presiune combust...
Agenții Poliției Locale din Sevilla au identificat un sistem digital nou de falsificare a datelor înregistrate de tahograful unui...
Vom discuta astazi despre tamponarile care apar in situatia franarilor foarte bruste. Cine este vinovat intr-o astfel de situatie?...