Parere posesori Bmw Seria 3 E46 320d 136 CP

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de BMW 3er 320d (136 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 1998 - 2001. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este BMW 3er 320d (136 Hp).

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Sfaturi Achizitie

Ce ii sfatuiti pe cei care isi doresc o astfel de masina?

Bugeac Teodor
Bugeac Teodor a raspuns cu 4 ani în urmă

Recomand masina. Varianta de 136 de cai pe care o detin nu a avut probleme majore in 3 ani de utilizare zilnica.

Prodan Remus
Prodan Remus a raspuns cu 4 ani în urmă

Sa aleaga una ingrijita indiferent de culoare, dotari etc.

Milea Robert
Milea Robert a raspuns cu 4 ani în urmă

Verificarea motorului, probleme la injectie si modul de a punea puterea jos, si in plus verificarea punctii, se rupe de pe sasiu.

Illeș Adrian
Illeș Adrian a raspuns cu 4 ani în urmă

Sa aiba grija de masina intrucat daca ii oferi ce isi doreste ea nu te va dezamagi.

Angelescu Beniamin
Angelescu Beniamin a raspuns cu 4 ani în urmă

Sa aiba grja cum o conduc, nu este o masina de curse.

Radu Claudiu Ion
Radu Claudiu Ion a raspuns cu 4 ani în urmă

Daca isi doresc o astfel de masina, sa isi ia e ok.

Sfarasan Alex
Sfarasan Alex a raspuns cu 4 ani în urmă

Sa o aleaga cu un mecanic profi langa ei, nu cu ,,prietenul“, si sa fie atent la toate detaliile.

Gavriloaie Adrian
Gavriloaie Adrian a raspuns cu 4 ani în urmă

Cu toate ca masina e foarte “ok”, recomand sa ofteze la modele mai noi. Timpul nu iarta si uzura se simte.

Ghena Florin
Ghena Florin a raspuns cu 4 ani în urmă

Sa o verifice foarte bine la cumparare pentru ca sunt o gramada de “smecheri”.

Gherasim Bogdan
Gherasim Bogdan a raspuns cu 4 ani în urmă

Sa o verifice bine deoarece sunt destul de forjate de tineret ?.

Babanu Florin
Babanu Florin a raspuns cu 4 ani în urmă

Recomand cu cea mai mare incredere.

Spectra Rever
Spectra Rever a raspuns cu 4 ani în urmă

Este o masina buna si frumoasa pentru pasionati, majoritatea cauta ceva mai nou in ziua de azi.

Lupșa Bogdan
Lupșa Bogdan a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa aplice regula mea. Daca iti place, ia-o.

Modrea Marian
Modrea Marian a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa fie atenti la cumparare, sunt masini pe care multi le forjeaza dar nu le intretin si automat ajung pe piata cum multe defecte majore sau minore.

Cosmin Klamacik
Cosmin Klamacik a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa fie atenti la detalii, la motorizare, dotarile cu care este echipata, istoricul masinii verificat.

Bogdan Caraman
Bogdan Caraman a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa caute un exemplar nerulat in Romania.

Stef Re
Stef Re a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa o cumpere cu incredere.

Alexandru Pipos
Alexandru Pipos a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa aiba grija si sa nu se grabeasca atunci cand sunt in cautarea unui BMW E46.

Ciocan Razvan
Ciocan Razvan a raspuns cu 5 ani în urmă

Sfatul meu este sa isi ia modeul facelift, la acest model s-au remediat problemele cu pompa de injectie.

Birtar Catalin
Birtar Catalin a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa aibe buzunarul plin ? si sa nu cumpere piese de proasta calitate.

Stoean Ciprian
Stoean Ciprian a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu este suficient sa fi sofer pentru a detine o masina cu tractiune spate, trebuie sa stii sa conduci!

La ce ar trebui sa fii atent cand iti cumperi o astfel de masina?

Bugeac Teodor
Bugeac Teodor a raspuns cu 4 ani în urmă

Atentie sporita la motor sa nu bata, sa nu trepideze, masina sa se tina in curbe si sa nu bata la gropi. Problema clasica a acestui model este ruperea suportului puntii de pe spate din cauza ruginii.

Prodan Remus
Prodan Remus a raspuns cu 4 ani în urmă

Rugina, prinderi punte spate, pompa injectie.

Milea Robert
Milea Robert a raspuns cu 4 ani în urmă

Puntea spate si motor.

Illeș Adrian
Illeș Adrian a raspuns cu 4 ani în urmă

Rugina in primul rand, pentru ca este o masina mai veche si majoritatea dintre acestea au rugina. Alte aspecte ar fi kilometri (de mentionat faptul unde au fost facuti acei km , autostrada sau doar urban ).

Angelescu Beniamin
Angelescu Beniamin a raspuns cu 4 ani în urmă

Motorizare si chestiile mici care par neimportante avand in vedere vechimea masinii.

Radu Claudiu Ion
Radu Claudiu Ion a raspuns cu 4 ani în urmă

Sa nu aiba probleme mari si sa poata fi reparata ieftin.

Sfarasan Alex
Sfarasan Alex a raspuns cu 4 ani în urmă

Rugina, batai motor, batai grup propulsor si cam atat.

Gavriloaie Adrian
Gavriloaie Adrian a raspuns cu 4 ani în urmă

In principiu, la partea electrica! Fiind partea cea mai costisitoare si mai complicata a masinii.

Ghena Florin
Ghena Florin a raspuns cu 4 ani în urmă

Prima data cum porneste si se aude motorul ,,are un sunet specific“ Si la caroserie in special la aripile fata.

Gherasim Bogdan
Gherasim Bogdan a raspuns cu 4 ani în urmă

La rugina de la aripi care apare la mai toate modelele, la pompa de motorina.

Babanu Florin
Babanu Florin a raspuns cu 4 ani în urmă

La absolut, tot sa nu aiba pete de ulei pe dedesupt, la interiorul ei la tot.

Spectra Rever
Spectra Rever a raspuns cu 4 ani în urmă

Baia de ulei, radiator,intercooler, vasul de expansiune sa nu fie crapat, fulia de la servo si termoflotul.

Lupșa Bogdan
Lupșa Bogdan a raspuns cu 5 ani în urmă

Aici trebuie sa fii foarte atent, tinand cont ca este o masina cu o vechime de peste 10 ani. Cel mai important de verificat este uzura motorului, dupa care rugina, si nu ma refer la caroserie ci la ce se afla sub ea.

Modrea Marian
Modrea Marian a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa fie atenti la scurgeri de ulei, turbina, flanse cardan, suspensie si schimburile de ulei sa fie la zi.

Cosmin Klamacik
Cosmin Klamacik a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa fie atenti la motorizare, caroserie, dotarile si istoricul masinii.

Bogdan Caraman
Bogdan Caraman a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa nu fi fost lovita.

Stef Re
Stef Re a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa fie atenti la kilometri si la starea caroseriei.

Alexandru Pipos
Alexandru Pipos a raspuns cu 5 ani în urmă

Motorul sa sune frumos, sa fie intretinuta, fara urme mari de uzura.

Ciocan Razvan
Ciocan Razvan a raspuns cu 5 ani în urmă

In momentul in care cumperi o astfel de masina primul sfat este sa o conduci personal cativa km iar in acesti km poti sa observi daca are anumite probleme. Al 2- lea sfat este sa fie atent la puterea masinii, la aceasta motorizare sau a unui BMW in general, masina trebuie “sa te bage in scaun” in momentul cand pleci de pe loc putin mai brutal.

Birtar Catalin
Birtar Catalin a raspuns cu 5 ani în urmă

La caroserie, la sunetul motorului si istoricul masini si de la cine o cumpara.

Stoean Ciprian
Stoean Ciprian a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa abordeze un specialist care poate face o verificare amanuntita cu ajutorul tester-elor adecvate pentru astfel de situatii.

De ce ai ales aceata motorizare? Daca ar fi sa dai timpul inapoi ai alege alta varianta?

Bugeac Teodor
Bugeac Teodor a raspuns cu 4 ani în urmă

Am ales varianta de 136 de cai fara sa vreau. Masina mi-a placut, neinteresandu-ma motorul. Da, daca as da timpul inapoi as alege varianta de 150 de cai de pe E46 touring in 6 trepte.

Prodan Remus
Prodan Remus a raspuns cu 4 ani în urmă

Era masina ingrijita si de aceea. da, as alege un 3.0d.

Milea Robert
Milea Robert a raspuns cu 4 ani în urmă

Prima masina un e36 1.8i, consuma enorm, m-am gandit la ceva ma econom si ales acest motor dar pe o alta masina nu pe cea pe care o detin acum, aceea nu tragea, nu am aflat cauza, si m am gandit la un e46 2.0i 150 cai 6 cilindri in linie, zis si facut, masina merge ireprosabil dar datorina faptului ca eu faceam peste 600 km pe saptamana consumul era unul prea mare pentru mine si m-am gandit din nou la motorizarea pe motorina. acum am acest motor si sunt foarte multumit de el, avand in vedere si faptul ca este softat.

Illeș Adrian
Illeș Adrian a raspuns cu 4 ani în urmă

Motorizarea pe care am ales-o este din cauza fiabilitatii lui Motorul M47 este unul dintre cele mai fiabile de la Bmw. Am vazut multe cazuri in care aceste motoare au reusit sa ajunga la un numar mare de km, chiar peste 800 de mii de km.

Angelescu Beniamin
Angelescu Beniamin a raspuns cu 4 ani în urmă

Este o varianta recomandata deoarece are o motorizare de 2.0l 136hp stoc, consumul mic si daca as da timpul inapoi tot pe aceasta as lua-o.

Radu Claudiu Ion
Radu Claudiu Ion a raspuns cu 4 ani în urmă

Am ales sa fie motorina deoarece la BMW e mai ok consumul decat benzina, mie asa mi se pare.

Sfarasan Alex
Sfarasan Alex a raspuns cu 4 ani în urmă

Daca ar fi sa dau timpul inapoi as alege motorizarea de 3 litri, 184 cai, ca si consum este exact la fel si ai acea rezerva de putere dar din pacate taxele sunt un pic mai mari.

Gavriloaie Adrian
Gavriloaie Adrian a raspuns cu 4 ani în urmă

Am ales-o pentru consum si pentru puterea de care da dovada. Si nu as alege alta varianta pentru ca se potriveste perfect nevoilor mele.

Ghena Florin
Ghena Florin a raspuns cu 4 ani în urmă

Am ales aceasta motorizare pentru ca fac drumuri lungi si consuma destul de putin si daca ar fi sa dau timpul inapoi nu as alege alta motorizare.

Gherasim Bogdan
Gherasim Bogdan a raspuns cu 4 ani în urmă

Am ales motorizarea pentru impozitul mic, daca ar fi sa dau timpul inapoi as lua modelul facelift de 150 de cp dar la vremea respectiva erau mai scumpe.

Babanu Florin
Babanu Florin a raspuns cu 4 ani în urmă

Nu tot asta as alege deoarece cele de 150 hp sunt mult mai usor de uzat asta din auzitele cunostintelor.

Spectra Rever
Spectra Rever a raspuns cu 4 ani în urmă

Nu am ales aceasta motorizare cu un scop anume, mi-a placut modul in care merge motorul si modul agresiv pentru calutii putini pe care ii are.

Lupșa Bogdan
Lupșa Bogdan a raspuns cu 5 ani în urmă

Am ales modelul acesta deoarece este are un motor rezistent cu putine probleme majore. Daca as putea sa dau timpul inapoi as renunta la motorizarea asta in favoarea modelului de 3 litri diesel care este mult mai bun din aproape toate punctele de vedere.

Modrea Marian
Modrea Marian a raspuns cu 5 ani în urmă

Motorizarea este buna dar in timp pot aparea multe probleme, acum as merge pe un benzinar chiar daca risc sa am un consum mai mare.

Cosmin Klamacik
Cosmin Klamacik a raspuns cu 5 ani în urmă

Motorizarea este clasica, simpla si fiabila fara prea multe chestii automate. Nu as alege alta varianta.

Bogdan Caraman
Bogdan Caraman a raspuns cu 5 ani în urmă

Am ales diesel pentru economia de carburant si cuplul motor. Daca as alege acum as alege benzina pentru faptul ca e mai silentioasa si mai usor de intretinut.

Stef Re
Stef Re a raspuns cu 5 ani în urmă

Consumul si fiabilitatea m-au facut sa optez pentru motorizarea de 2.0 d, iar daca ar fi sa mai aleg o data as alege un motor mai mare si neaparat benzina.

Alexandru Pipos
Alexandru Pipos a raspuns cu 5 ani în urmă

As alege tot acest motor, injectie clasica si buna, consum bun, costuri de intretinere mici, performante ok.

Ciocan Razvan
Ciocan Razvan a raspuns cu 5 ani în urmă

Am ales-o pe cea actuala din cauza partii financiare, cand am cumparat-o eu erau destul de scumpe. Daca ar fi sa dau timpul inapoi as mai fi asteptat putin si as fi luat modelul facelift.

Birtar Catalin
Birtar Catalin a raspuns cu 5 ani în urmă

As alege motorul de 330d pentru putere mai mare si as lua un an mai nou pentru a avea mai putine probleme tehnice.

Stoean Ciprian
Stoean Ciprian a raspuns cu 5 ani în urmă

Motorizarea este la momentul actual demna de stergatoare de parbriz si a fost aleasa prin prisma experientei pe care o aveam la vremea respectvia. Nu am nici un regret legat de decizia luata dar acum as alege ceva mai mare.

Citeste si...
Oficial: soferii nu vor mai putea accelera peste limita legala!
Oficial: soferii nu vor mai putea accelera peste limita legala!

Uniunea Europeana lucreaza la masuri prin care sa poata limita viteza prin mijloace tehnice, adica prin pedala de acceleratie. In...

Proiect de lege prin care soferii au acces la istoricul sanctiunilor pe internet
Proiect de lege prin care soferii au acces la istoricul sanctiunilor pe internet

In cazul in care cunosti un sofer foarte disciplinat, care adopta un stil de condus defensiv si nu ai avut probleme cu politia, es...

Senzor presiune combustibil: Ce este si ce face?
Senzor presiune combustibil: Ce este si ce face?

Majoritatea masinilor au in componenta sistemului de alimentare cu combustibil un senzor de presiune. Senzorul de presiune combust...

VIDEO - O nouă modalitate de fraudare a tahografului descoperită. Un șofer român care conducea un camion a primit o amendă de 4.000 de euro.
VIDEO - O nouă modalitate de fraudare a tahografului descoperită. Un șofer român care conducea un camion a primit o amendă de 4.000 de euro.

Agenții Poliției Locale din Sevilla au identificat un sistem digital nou de falsificare a datelor înregistrate de tahograful unui...

Ai fost lovit din spate la franare brusca? Cine este e vina?
Ai fost lovit din spate la franare brusca? Cine este e vina?

Vom discuta astazi despre tamponarile care apar in situatia franarilor foarte bruste. Cine este vinovat intr-o astfel de situatie?...