Parere posesori Bmw Seria 5 520d E60
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de BMW 5er 520d (177 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2007 - 2010. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este BMW 5er 520d (177 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Revizie 800lei la 10000km ( eu fac cam 3 pe an) Placute de frana: 1400lei (fata+ spate pe original) Discuri: 2500lei (fata spate pe original)
Depinde cat ai grija de ea.
3000 euro.
Intretinerea este 500 euro aproximativ.
4000-5000 ron/an.
Intretinerea e variabila. Depinde de ceea ce schimbi. Poate costa si 1000 de lei si 10000 de lei.
Sincer cam 900 lei. Atat costa un schimb total de filtre si ulei. Acestea le fac anual, indiferent de km parcursi, chiar daca producatorul le recomanda doar la 30.000km.
Intre 2500-3000 de lei, este relativ ieftin pentru Bmw.
O am de mai putin de 1 an si nu am schimbat decat ulei + filtre.
Nu e ieftina o intretinere corecta cu piese si consumabile de calitate. Un ambreiaj costa 1000 de lei cel mai ieftin, dar recomand mai scump daca vrei sa te tina si un brat de suspensie poate sa ajunga si la 900 de lei.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Totul tine de modul de condus: sportivitatea costa. Un mers moderat cred ca este usor de intretinut pentru un salariu decent.
Da, piesele sunt mai scumpe.
Este mai scumpa decat multe.
Nu este mai scumpa, este la acelasi nivel de cost ca si competitia.
Daca folosesti piese de calitate chiar daca platesti mai mult tin mai mult.
In general autoturismele marca Bmw au piesele putin mai scumpe fata de concurenta.
Este o masina care e scumpa cand vine vorba de piese si nu sunt de acord ca pretul mai mare indica o calitate mai buna. Sa va dau un exemplu, am achizitionat un set de discuri si placute OEM si au venit ovalizate din fabrica.
Nu chiar, majoritatea sunt destul de convenabile ca pret pentru majoritatea.
Sunt pasionat de masini si cunosc foarte bine costul pieselor, daca le iei de unde trebuie nu te baga in mormant.
Nu . Cred ca pretul pieselor e in raport cu calitatea lor, daca alegi aftermarket le schimbi si mai des.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Nu am avut probleme majore. Totul tine de intretinerea ei. Am facut la timp revizia, am schimbat consumabilele la timp. Am schimbat distributia la 209000km (nu era necesar dar preventiv 3500lei), fulia (600lei) si ambreiajul (1400lei). In rest verificata des daca bate la incheieturi, bucsi, bielete. Nimic in rest de reprosat.
Foarte fiabila, este o placere sa o conduci ai sta in ea tot timpul.
Cureaua de accesorii, consumabile, ulei, filtre.
Probleme minore , BMW 520 e61 are o singura problema des intalnita si aceea este o eroare in bord cum ca poate nu futioneaza airbag-urile si mi s-a stricat pompa de apa.
In afara de consumabile si kit-ul de distributie (pe care multi il considera o povara ) nu am avut probleme cu ea, sunt si o persona tipicara cand vine vorba de intretinerea ei.
Este destul de fiabila daca stii sa o intretii. Probleme ce am avut cu ea chiar de curent, a fost o problema la turbina ce a necesitat reconditionare turbinei. Si am decis ca daca tot am desfacut pe acolo, am schimbat si cureaua de la accesorii, fulia de la motor, un surub de la fulie, rola intinzatoare si rola de ghidaj.
Foarte nefiabila, mai ales motorul N47. Am achizitionat-o din germania la 280 000km si in drum spre Romania s-a rupt o clapeta de admisie care a ajuns in cilindrul 4 si s-a facut praf motorul. Am schimbat cu alt motor care dupa 6 luni din cauza pompei de ulei care nu mai facea suficienta presiune ( becul de la ulei nu s-a aprins nici macar o data) s-au invartit cuzinetii pe arbore. Intre timp in cele 6 luni a trebuit sa reconditionez convertizorul + schimbul de ulei in cutie, reconditionat turbina, schimbat galeria de admisie cu una noua. Am rectificat al doilea motor plus o pompa de ulei noua si masina tot nu merge bine. Cand accelerez mai puternic intre 1700 si 2400RPM se simpt niste trepidatii puternice in caroserie, desi masina nu are nici un fel de joc in cardan sau flansa sau rulment sau diferential sau planetare)…nu stiu ce sa ii mai fac.
Un EGR infundat dar am schimbat piesa si merge excelent, am mai schimbat convertizorul din cutia de viteze deoarece avea niste trepidatii si am mai shimbat fulia de la vibrochen. Nu foarte scump.
O am de mai putin de 1 an, iar pana in prezent nu am avut nici cea mai mica problema. Sper sa o tin tot asa, sa nu creeze probleme.? ? Revin cu feedback.
Am schimbat motorul.. La 220000 a cedat si am preferat sa il inlocuiesc decat sa il repar ( am pus un motor cu mai putini km ) Din punctul meu de vedere motorizarea de 2.0 e prea mica pentru caroseria de seria 5.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Merg “la baieti” dar la un service autorizat BMW.
Da la baieti, pentru ca nu ne permitem la bmw.
Reprezentanta, se ofera garantie si o incredere aparte.
Mereu aleg sa fac toate in Reprezentanta, pentru garantia calitatii, nu costa mai mult ca la “baieti “, dar este sigur.
Cunosc un service unde o las cu incredere, evit reprezentanta pentru ca sunt jepcari.
Merg la un service autorizat Bmw.
Merg la un service unde sunt foarte bun prieten cu inginerul de service si care de fiecare data cand am o problema este dispus sa stea cu mine langa masina si sa-mi explice fiecare etapa in parte, sa-mi arate si sa-mi documenteze fiecare etapa din procesul de reparatie.
“La baieti” pentru ca, cunosc un baiat care lucreaza de 10 ori mai calitativ decat in reprezentanta si ai dreptul de a-ti alege piesele.
Am achizitionat masina cu istoric la zi in reprezentanta. Iar ce va urma dupa, le voi face eu, cu asta ma ocup…
Din pacate nici reprezentanta nu mai e ce a fost..prefer sa merg la un atelier autorizat si de incredere .. Am fost in reprezentanta si am fost foarte dezamagit de profesionalismul de care au dat dovada, poate ca toti baietii ca stiu meserie isi deschid ei service.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
10000km, maxim 12000km.
La 10.000 de km.
La recomandarea producatorului cel tarziu, eu ii fac la fiecare 15000 km.
Dupa manual e cel mai bine sa faci revizia.
La 10000 km in Romania.
Niciodata sa nu treaca de numarul de km sau perioada stabilita de la ultima revizie.
O data pe an. Dar nu la serviceuri de cartier care doar schimba uleiul si filtrele si aia e. Ci la un service care verifica si nivelul de ulei din cutia de viteze, starea antigelului, punctul lui de inghet, starea lichidului de frana, a lichidului de servodirectie, eventualele zgomote suspecte, starea articulatiilor… chiar daca costa, merita.
Odata la 6 luni, eu cred ca e cel mai bine.
Eu personal obisnuiesc sa fac reviziile la maxim 10.000 km.
Sa respecte intervalele de service date de producator fiindca nu degeaba au fost stabilite.
Ce consum are?
Urban: 11% (sportiv, pentru a o infunda filtrul de particule si alte cele) Extra urban: 6,2% ( 130, 140km/h) Mediu: 7.7% Test de economie: 190km parcursi cu viteza pana in 90km/h in treapta a 6a, consum 4.2%. Dar nu merita, o chinui.
7,5 l este consumul la e 61 al meu.
7% urban, 6% extra.
Consumul este 7-8 litri combinat.
Iarna 10-12l/100 km consum urban si exterior 5,5-6,2l/100 km.
Urban: 9; 10 Extraurbam: 4 Mediu, 7.5 ; 8
Urban in mun. Cluj-Napoca cam 9l/100km . Exraurban cam 7l /100km.
Urban 8-9, in afara 6-7, foarte bun comsumul.
8.5 -10.5 /100km pe oras, in functie de mers. Aproximativ 6.5 /100km in afara.
8l/100km in oras si 6.5 in afara.
Motor pe benzina sau motor pe motorina? Este una dintre primele intrebari pe care ti le pui atunci cand doresti sa achizitionezi o...
Din ce în ce mai mulți oameni de toate vârstele folosesc internetul în fiecare zi. În acest fel, caută informații despre produsele...
Ministrul Mediului anunta inca o scumpire pentru romani. De data asta scopul scumpirii este acela de a retrage din circulatie masi...
Fiecare sofer a auzit cel putin o data, fie din partea altor soferi sau ca si recomandare de la mecanicul lui ca este indicat sa c...
Martorul luminos ABS se aprinde din cauza problemelor la sistemul de antiblocare al sistemului de franare. Cauzele includ lichid d...