Parere posesori Bmw Seria 5 520d E60

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de BMW 5er 520d (177 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2007 - 2010. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este BMW 5er 520d (177 Hp).

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Costuri Intretinere

Cat costa intretinerea pe an?

Popa Nicolae
Popa Nicolae a raspuns cu 4 ani în urmă

Revizie 800lei la 10000km ( eu fac cam 3 pe an) Placute de frana: 1400lei (fata+ spate pe original) Discuri: 2500lei (fata spate pe original)

Adam Giorgian
Adam Giorgian a raspuns cu 4 ani în urmă

Depinde cat ai grija de ea.

Stefan Nicolae
Stefan Nicolae a raspuns cu 4 ani în urmă

3000 euro.

Irsik Otto Alexandru
Irsik Otto Alexandru a raspuns cu 4 ani în urmă

Intretinerea este 500 euro aproximativ.

Dima Andrei
Dima Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

4000-5000 ron/an.

Tuță Iulian
Tuță Iulian a raspuns cu 5 ani în urmă

Intretinerea e variabila. Depinde de ceea ce schimbi. Poate costa si 1000 de lei si 10000 de lei.

Pop Florin  Stefan
Pop Florin Stefan a raspuns cu 5 ani în urmă

Sincer cam 900 lei. Atat costa un schimb total de filtre si ulei. Acestea le fac anual, indiferent de km parcursi, chiar daca producatorul le recomanda doar la 30.000km.

Elcean Emmanuel
Elcean Emmanuel a raspuns cu 5 ani în urmă

Intre 2500-3000 de lei, este relativ ieftin pentru Bmw.

Monu Marian
Monu Marian a raspuns cu 5 ani în urmă

O am de mai putin de 1 an si nu am schimbat decat ulei + filtre.

Dumitrean Florin
Dumitrean Florin a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu e ieftina o intretinere corecta cu piese si consumabile de calitate. Un ambreiaj costa 1000 de lei cel mai ieftin, dar recomand mai scump daca vrei sa te tina si un brat de suspensie poate sa ajunga si la 900 de lei.

Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?

Popa Nicolae
Popa Nicolae a raspuns cu 4 ani în urmă

Totul tine de modul de condus: sportivitatea costa. Un mers moderat cred ca este usor de intretinut pentru un salariu decent.

Adam Giorgian
Adam Giorgian a raspuns cu 4 ani în urmă

Da, piesele sunt mai scumpe.

Stefan Nicolae
Stefan Nicolae a raspuns cu 4 ani în urmă

Este mai scumpa decat multe.

Irsik Otto Alexandru
Irsik Otto Alexandru a raspuns cu 4 ani în urmă

Nu este mai scumpa, este la acelasi nivel de cost ca si competitia.

Dima Andrei
Dima Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

Daca folosesti piese de calitate chiar daca platesti mai mult tin mai mult.

Tuță Iulian
Tuță Iulian a raspuns cu 5 ani în urmă

In general autoturismele marca Bmw au piesele putin mai scumpe fata de concurenta.

Pop Florin  Stefan
Pop Florin Stefan a raspuns cu 5 ani în urmă

Este o masina care e scumpa cand vine vorba de piese si nu sunt de acord ca pretul mai mare indica o calitate mai buna. Sa va dau un exemplu, am achizitionat un set de discuri si placute OEM si au venit ovalizate din fabrica.

Elcean Emmanuel
Elcean Emmanuel a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu chiar, majoritatea sunt destul de convenabile ca pret pentru majoritatea.

Monu Marian
Monu Marian a raspuns cu 5 ani în urmă

Sunt pasionat de masini si cunosc foarte bine costul pieselor, daca le iei de unde trebuie nu te baga in mormant.

Dumitrean Florin
Dumitrean Florin a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu . Cred ca pretul pieselor e in raport cu calitatea lor, daca alegi aftermarket le schimbi si mai des.

Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.

Popa Nicolae
Popa Nicolae a raspuns cu 4 ani în urmă

Nu am avut probleme majore. Totul tine de intretinerea ei. Am facut la timp revizia, am schimbat consumabilele la timp. Am schimbat distributia la 209000km (nu era necesar dar preventiv 3500lei), fulia (600lei) si ambreiajul (1400lei). In rest verificata des daca bate la incheieturi, bucsi, bielete. Nimic in rest de reprosat.

Adam Giorgian
Adam Giorgian a raspuns cu 4 ani în urmă

Foarte fiabila, este o placere sa o conduci ai sta in ea tot timpul.

Stefan Nicolae
Stefan Nicolae a raspuns cu 4 ani în urmă

Cureaua de accesorii, consumabile, ulei, filtre.

Irsik Otto Alexandru
Irsik Otto Alexandru a raspuns cu 4 ani în urmă

Probleme minore , BMW 520 e61 are o singura problema des intalnita si aceea este o eroare in bord cum ca poate nu futioneaza airbag-urile si mi s-a stricat pompa de apa.

Dima Andrei
Dima Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

In afara de consumabile si kit-ul de distributie (pe care multi il considera o povara ) nu am avut probleme cu ea, sunt si o persona tipicara cand vine vorba de intretinerea ei.

Tuță Iulian
Tuță Iulian a raspuns cu 5 ani în urmă

Este destul de fiabila daca stii sa o intretii. Probleme ce am avut cu ea chiar de curent, a fost o problema la turbina ce a necesitat reconditionare turbinei. Si am decis ca daca tot am desfacut pe acolo, am schimbat si cureaua de la accesorii, fulia de la motor, un surub de la fulie, rola intinzatoare si rola de ghidaj.

Pop Florin  Stefan
Pop Florin Stefan a raspuns cu 5 ani în urmă

Foarte nefiabila, mai ales motorul N47. Am achizitionat-o din germania la 280 000km si in drum spre Romania s-a rupt o clapeta de admisie care a ajuns in cilindrul 4 si s-a facut praf motorul. Am schimbat cu alt motor care dupa 6 luni din cauza pompei de ulei care nu mai facea suficienta presiune ( becul de la ulei nu s-a aprins nici macar o data) s-au invartit cuzinetii pe arbore. Intre timp in cele 6 luni a trebuit sa reconditionez convertizorul + schimbul de ulei in cutie, reconditionat turbina, schimbat galeria de admisie cu una noua. Am rectificat al doilea motor plus o pompa de ulei noua si masina tot nu merge bine. Cand accelerez mai puternic intre 1700 si 2400RPM se simpt niste trepidatii puternice in caroserie, desi masina nu are nici un fel de joc in cardan sau flansa sau rulment sau diferential sau planetare)…nu stiu ce sa ii mai fac.

Elcean Emmanuel
Elcean Emmanuel a raspuns cu 5 ani în urmă

Un EGR infundat dar am schimbat piesa si merge excelent, am mai schimbat convertizorul din cutia de viteze deoarece avea niste trepidatii si am mai shimbat fulia de la vibrochen. Nu foarte scump.

Monu Marian
Monu Marian a raspuns cu 5 ani în urmă

O am de mai putin de 1 an, iar pana in prezent nu am avut nici cea mai mica problema. Sper sa o tin tot asa, sa nu creeze probleme.? ? Revin cu feedback.

Dumitrean Florin
Dumitrean Florin a raspuns cu 5 ani în urmă

Am schimbat motorul.. La 220000 a cedat si am preferat sa il inlocuiesc decat sa il repar ( am pus un motor cu mai putini km ) Din punctul meu de vedere motorizarea de 2.0 e prea mica pentru caroseria de seria 5.

Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?

Popa Nicolae
Popa Nicolae a raspuns cu 4 ani în urmă

Merg “la baieti” dar la un service autorizat BMW.

Adam Giorgian
Adam Giorgian a raspuns cu 4 ani în urmă

Da la baieti, pentru ca nu ne permitem la bmw.

Stefan Nicolae
Stefan Nicolae a raspuns cu 4 ani în urmă

Reprezentanta, se ofera garantie si o incredere aparte.

Irsik Otto Alexandru
Irsik Otto Alexandru a raspuns cu 4 ani în urmă

Mereu aleg sa fac toate in Reprezentanta, pentru garantia calitatii, nu costa mai mult ca la “baieti “, dar este sigur.

Dima Andrei
Dima Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

Cunosc un service unde o las cu incredere, evit reprezentanta pentru ca sunt jepcari.

Tuță Iulian
Tuță Iulian a raspuns cu 5 ani în urmă

Merg la un service autorizat Bmw.

Pop Florin  Stefan
Pop Florin Stefan a raspuns cu 5 ani în urmă

Merg la un service unde sunt foarte bun prieten cu inginerul de service si care de fiecare data cand am o problema este dispus sa stea cu mine langa masina si sa-mi explice fiecare etapa in parte, sa-mi arate si sa-mi documenteze fiecare etapa din procesul de reparatie.

Elcean Emmanuel
Elcean Emmanuel a raspuns cu 5 ani în urmă

“La baieti” pentru ca, cunosc un baiat care lucreaza de 10 ori mai calitativ decat in reprezentanta si ai dreptul de a-ti alege piesele.

Monu Marian
Monu Marian a raspuns cu 5 ani în urmă

Am achizitionat masina cu istoric la zi in reprezentanta. Iar ce va urma dupa, le voi face eu, cu asta ma ocup…

Dumitrean Florin
Dumitrean Florin a raspuns cu 5 ani în urmă

Din pacate nici reprezentanta nu mai e ce a fost..prefer sa merg la un atelier autorizat si de incredere .. Am fost in reprezentanta si am fost foarte dezamagit de profesionalismul de care au dat dovada, poate ca toti baietii ca stiu meserie isi deschid ei service.

Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?

Popa Nicolae
Popa Nicolae a raspuns cu 4 ani în urmă

10000km, maxim 12000km.

Adam Giorgian
Adam Giorgian a raspuns cu 4 ani în urmă

La 10.000 de km.

Stefan Nicolae
Stefan Nicolae a raspuns cu 4 ani în urmă

La recomandarea producatorului cel tarziu, eu ii fac la fiecare 15000 km.

Irsik Otto Alexandru
Irsik Otto Alexandru a raspuns cu 4 ani în urmă

Dupa manual e cel mai bine sa faci revizia.

Dima Andrei
Dima Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

La 10000 km in Romania.

Tuță Iulian
Tuță Iulian a raspuns cu 5 ani în urmă

Niciodata sa nu treaca de numarul de km sau perioada stabilita de la ultima revizie.

Pop Florin  Stefan
Pop Florin Stefan a raspuns cu 5 ani în urmă

O data pe an. Dar nu la serviceuri de cartier care doar schimba uleiul si filtrele si aia e. Ci la un service care verifica si nivelul de ulei din cutia de viteze, starea antigelului, punctul lui de inghet, starea lichidului de frana, a lichidului de servodirectie, eventualele zgomote suspecte, starea articulatiilor… chiar daca costa, merita.

Elcean Emmanuel
Elcean Emmanuel a raspuns cu 5 ani în urmă

Odata la 6 luni, eu cred ca e cel mai bine.

Monu Marian
Monu Marian a raspuns cu 5 ani în urmă

Eu personal obisnuiesc sa fac reviziile la maxim 10.000 km.

Dumitrean Florin
Dumitrean Florin a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa respecte intervalele de service date de producator fiindca nu degeaba au fost stabilite.

Ce consum are?

Popa Nicolae
Popa Nicolae a raspuns cu 4 ani în urmă

Urban: 11% (sportiv, pentru a o infunda filtrul de particule si alte cele) Extra urban: 6,2% ( 130, 140km/h) Mediu: 7.7% Test de economie: 190km parcursi cu viteza pana in 90km/h in treapta a 6a, consum 4.2%. Dar nu merita, o chinui.

Adam Giorgian
Adam Giorgian a raspuns cu 4 ani în urmă

7,5 l este consumul la e 61 al meu.

Stefan Nicolae
Stefan Nicolae a raspuns cu 4 ani în urmă

7% urban, 6% extra.

Irsik Otto Alexandru
Irsik Otto Alexandru a raspuns cu 4 ani în urmă

Consumul este 7-8 litri combinat.

Dima Andrei
Dima Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

Iarna 10-12l/100 km consum urban si exterior 5,5-6,2l/100 km.

Tuță Iulian
Tuță Iulian a raspuns cu 5 ani în urmă

Urban: 9; 10 Extraurbam: 4 Mediu, 7.5 ; 8

Pop Florin  Stefan
Pop Florin Stefan a raspuns cu 5 ani în urmă

Urban in mun. Cluj-Napoca cam 9l/100km . Exraurban cam 7l /100km.

Elcean Emmanuel
Elcean Emmanuel a raspuns cu 5 ani în urmă

Urban 8-9, in afara 6-7, foarte bun comsumul.

Monu Marian
Monu Marian a raspuns cu 5 ani în urmă

8.5 -10.5 /100km pe oras, in functie de mers. Aproximativ 6.5 /100km in afara.

Dumitrean Florin
Dumitrean Florin a raspuns cu 5 ani în urmă

8l/100km in oras si 6.5 in afara.

Citeste si...
Cel mai fiabil motor? Diesel sau benzina
Cel mai fiabil motor? Diesel sau benzina

Motor pe benzina sau motor pe motorina? Este una dintre primele intrebari pe care ti le pui atunci cand doresti sa achizitionezi o...

De ce merită să închei o asigurare Rca online – avantaje și dezavantaje
De ce merită să închei o asigurare Rca online – avantaje și dezavantaje

Din ce în ce mai mulți oameni de toate vârstele folosesc internetul în fiecare zi. În acest fel, caută informații despre produsele...

Inca o scumpire. Impozitul pentru masini vechi Creste
Inca o scumpire. Impozitul pentru masini vechi Creste

Ministrul Mediului anunta inca o scumpire pentru romani. De data asta scopul scumpirii este acela de a retrage din circulatie masi...

Uite de ce e bine sa mergi cu masina turat din cand in cand
Uite de ce e bine sa mergi cu masina turat din cand in cand

Fiecare sofer a auzit cel putin o data, fie din partea altor soferi sau ca si recomandare de la mecanicul lui ca este indicat sa c...

Ce inseamna martorul luminos ABS?
Ce inseamna martorul luminos ABS?

Martorul luminos ABS se aprinde din cauza problemelor la sistemul de antiblocare al sistemului de franare. Cauzele includ lichid d...