Parere posesori Bmw Seria 5 520d E60
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de BMW 5er 520d (177 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2007 - 2010. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este BMW 5er 520d (177 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Sfaturi Achizitie
Ce ii sfatuiti pe cei care isi doresc o astfel de masina?
Sa aiba experienta in a conduce pentru a o putea stapani, chiar si pentru acest motor care pentru unii e slab; pentru altii e doar suficient.
Sa ruleze frumos cu ele, sa-i tina cat mai mult.
Sa se informeze foarte bine daca o vor si daca o pot intretine.
Cautati cu grija sa fie in stare buna, nu cazan.
Intai sa te interesezi daca o poti intretine, recoand o masina mai ieftina la intretinere decat un Bmw e60 prost intretinut.
Sa ii faca intretinerea la timp.
Sa evite pe cat posibil motorizarea aceasta, sau daca chiar si-o doresc sa verifice temeinic si chiar cu cineva care stie modelul fiecare bucatica din masina, tot ce tine de motor, cutie, transmisie, interior, exterior, bucse, brate.
Sa o cumpere cu mare incredere, dar atentie la motor, sa nu aibe probleme mari.
Sa aiba grija foarte mare la achizitionarea ei ,deoarece sunt multe care nu au fost intretinute corespunzator si este o masina destul de pretentioasa si nu foarte ieftina la intretinere. Daca se duc caine surd la vanatoare, sanse mai sa isi ia teapa si dupa sa mai bage inca o data banii de a dat pe ea inapoi in masina.
Daca nu isi permit sa o intretina corect sa se orienteze spre alte modele.
La ce ar trebui sa fii atent cand iti cumperi o astfel de masina?
Daca a avut distributia facuta, a avut accident cu ea, masina sa vina cu piesele originale pe masina (caroserie) Daca are scurgeri de ulei, fum etc.
La motorizare si estetic.
La distributie, vine pe lant, motorul n47 a cam avut probleme cu intinzatoarele.
Ar trebui sa fii atent mai ales la volanta si sa nu fie cu cip.
Pus testerul pe ea, verificat toata electronica, modulele, apoi injectoare rampa de inalte, turbo, intr-un cuvand o verificare amanuntita.
La reviziile anterioare, si motorizarea acesteia.
Cel mai atent sa fii la motor (distributia, turbo si galeria de admisie). Dar si la cutie: sa schimbe lin, sa nu patineze convertizorul, in mers sau la plecatul de pe loc sa faca engadgement clutchul sa se faca rapid..
La motor si la cutia automata, unele costuri pot fi destul de mari.
In primul rand o diagnoza buna ,mersul motorului sa fie in parametrii, eventualele scurgeri ( sa nu fie motorul spalat, ascunde ceva ), foarte atent la cutie, daca este hidramata ( trebuie verificata individual ).
Kilometrii si istoricul service si eventual o inspectie facuta de un profesionist.
De ce ai ales aceata motorizare? Daca ar fi sa dai timpul inapoi ai alege alta varianta?
Am ales aceasta motorizare pentru a ma familiariza cu bmw. In viitor voi trece la un motor mai mare 3.0d. Am ales varianta facelift si din cauza anului 12.2009.
As alege motorul 2,5.
Am ales-o pentru un impozit mic, daca ar fi sa aleg din nou, as alege un 2,5 cmc.
Daca ar fi sa dau timpul inapoi as alege motorul de 3.0 biturbo, motorizarea actuala fiind buna dar un pic cam lenesa.
2 litri -177cp ;am ales pentru taxe si asigurare decenta pentru Romania, nu sunt o fire vitezomana, consider ca este o motorizare ok pentru cineva care nu cauta sa faca liniute.
M-am gandit ca fiind prima masina sa nu imi achizitionez un motor mare din mai multe considerente; impozit, putere, etc. Am alea un motor de 2.0, insa acum imi doresc sa fi cumparat un motor de 2.5.
Am ales aceasta motorizare din considerente economice mai ales ca o masina de naveta Bistrita-Cluj. Dar si pentru confortul care ti-l ofera la drum lung. Inca un factor a fost consumul oferit de un motor diesel si capacitatea cilindrica mica care o incadreaza la grupa de impozitare sub 2000cmc, deci un impozit relativ mic. Da, daca ar fi sa dau timpul inapoi as alege motorul M47, 2.0D cu distributia in fata sau M45 motorul 2125cmc 6 cilindri in linie pe benzina, aspirat natural.
Am ales 2.0 diesel pentru ca e motorul “romanului”. Impozit mic, consum relativ redus, costuri mici. Daca as da timpul inapoi, as lua un 3.0 diesel xdrive .
Pentru mine este o motorizare buna, in raport cu necesitatile mele si drumurile pe care le fac cel mai des.
2.0 diesel e ok in ceea ce priveste impozitul si asigurarea.. Pe viitor o sa ma orientez la un 3.0 litri fara doar și poate.
Chiar daca este vorba despre o situatie in care e putin probabil sa ne aflam vreodata, accidentele intre masinile de politie si ce...
Începând cu 1 ianuarie, tinerii care vor să obțină permisul de conducere nu vor mai putea să urmeze cursurile unei școli de șoferi...
Luni, ministrul transporturilor din Republica Ceha, Martin Kupka, a organizat un summit la Strasbourg intre ministrii transporturi...
Ne aflam intr-o perioada in care detinerea unui carnet de conducere nu mai este un moft, ci o necesitate. Tot mai multe persoane d...
Daca ai pus masina la vanzare si rovinieta este achizitionata recent, ar fi util sa stii cum sa iti recuperezi banii pe aceasta. C...