Parere posesori Bmw seria 5 523i E39
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de BMW 5er 520d (136 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2000 - 2003. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este BMW 5er 520d (136 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Intr-un an am bagat 5 mii euro in ea deci nu stiu.
Aproximativ 2000 ron.
Ma costa aproximativ 600 de lei.
Tinand cont ca o folosesc zilnic si e predispusa sa se strice repede datorita drumurilor, maxim as cheltui 1000 de euro pe an cu aproximatie.
Schimbul de ulei si filtre este aproximativ de 500 de lei. ITP-ul 150 si impozitul de 200 de lei. Total 850 de lei pe an.
Nu am calculat exact o suma, pentru mine aceasta masina este o pasiune si mereu gasesc ocazia sa fac cate un retrofit dar ca idee intretinerea nu e foarte mare daca vorbim strict de ulei, filtre. Undeva pana in 2500 Ron/an.
I-am facut doar un schimb de ulei si filtre, oricum nu este scumpa, cateva sute de lei.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Depinde de unde iei piesele.
Nu consider ca este scumpa la intretinere daca o tii din scurt.
M-am uitat pe site-urile de piese auto si am facut o comparatie cu alte marci. Diferenta este mica pentru a fi luata in calcul.
Este un autovehicul bun, la care doar de tine depinde daca sunt scumpe piesele. Adica tu hotarasti ce piese vrei sa pui pe ea. Sunt piese si ieftine dar si scumpe alegerea imi apartine cand vreau sa schimb ceva piesa. Eu zic daca e sa o comparam cu competitia directa atunci piesele sunt cam la acelasi pret.
Nu, nu este o masina scumpa. Piesele sunt foarte accesibile ca si pret.
Da mi-am facut, nu as putea spune ca este mai scumpa daca compar competitia la acelasi nivel consider ca preturile sunt chiar rezonabile. Exista si piese mai scumpe dar cred ca se aplica si la concurenta.
E putin mai scumpa din ce am vazut pana acum dar merita fiecare ban in plus.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Pompa transfer, injector blocat si rupt in chiulasa, alternatoare schimbate, articulatie praf.
Comanda si kit-ul de ambreiaj au fost cele mai scumpe, in rest nimicuri.
Avand in vedere numarul de proprietari si anii pe care ii are, este fiabila. O problema majora ar reprezenta-o cutia de viteze, de origine ZF. Am probleme cu selectarea treptelor de viteze insa, facand cateva cercetari, am aflat ca e o problema comuna. O problema minora si normala, in acelasi timp, ar fi matuirea farurilor. Pe acestea le-am schimbat si masina parca a intinerit.
In general e o masina fiabila (eu nu am destui bani sa bag in ea). Probleme de cand am luat masina nu am avut asa mari, am schimbat cam ce se consuma si anume: filtre, uleiuri, furtunul vacuum si furtunul retur combustibil, ambreiaj (rulment, disc, placa presiune), placute frana, senzor presiune de la turbina, brate, bucsi, bielete. Toate astea in maxim 8 luni si ar mai trebui sa schimb 2 tampoane de motor, cateva brate si sa fac unghiurile de fuga si convergenta.
Foarte fiabila. O am de un an de zile si la motor singura problema avuta este faptul ca a pocnit un furtun dar costul de reparatie a fost de 30 de lei.
Dupa parerea mea este foarte fiabila mai ales daca este intretinuta si nu iti bati joc de ea. Daca faci reviziile si reparatiile la timp nu sunt probleme majore, la 425.000km si nu consuma gram de ulei de la schimb la schimb asta spune multe despre fiabilitate. Iar la sistemul de directie tintind cont ca este o masina daily am schimbat dupa 2 ani 2 brate pe fata si 2 bielete directie deci fiabila 100%.
O singura problema am avut pana acum, am xenon de fabrica si mi s a stricat senzorul de nivel al farurilor. In rest nu am avut probleme cu ea.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
La baietii care lucreaza la reprezentanta.
La baieti dar nu am regretat niciodata. Am vazut cazuri in care la reprezentanta au dat chix.
Momentan, interventiile simple le fac in garajul propriu. Pentru cele mai solicitante, apelez la un service si voi proceda astfel pana la achizitionarea unui elevator. Niciodata la reprezentanta fiindca au preturi mult prea mari si, cateodata, nu fac nici treaba buna.
Prefer sa o fac eu cu tata. Este mai ieftin si mai acumulez experienta.
Merg cu ea in service-urile autorizate. E destul de ieftin.
Prefer in service la baieti deoarece se pricep iar dupa parerea mea in reprezentante datorita salariilor mici au ramas cei mai putin priceputi restul care stiu ce fac si au facut propriile service-uri.
Fiind o masina destul de veche nu se renteaza sa merg in reprezentanta, deci “la baieti” o sa merg cand o sa am vreo problema ;).
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
8000 km.
10.000-12.000 km.
Pe fiecare an, inainte de a intra in iarna.
Ori de cate ori este necesar dar sa nu depaseasca 10-15.000 km pentru o buna functionare a autoturismului.
O data la an.
De cate ori este nevoie, lichidele uleiul si filtrele tinand cont de praful si conditiile de trafic din Romania la maxim 10 mii de km plus la fiecare 30 de mii sa schimbe si filtru epurator.
Cel mai bine este sa o “tina din scurt” pentru ca nu e chiar foarte ieftina la piese.
Ce consum are?
Cu roti pe 19 undeva la 13.
Jante 16 / 8.5 in oras si 5.7 in exterior, jante pe 18 / 10.5 in oras si 6.5, 7 in exterior.
Dupa ce s-a incalzit, 11l in oras si 6.5 in afara.
Depinde cum o alerg, 6 la suta in afara, 7-8-9 la suta in oras. Dar am scos si 5.3 in afara si media de 6.5 in oras. Depinde mult de stilul de condus.
9,7 consum mixt. Merg mereu cu clima pornita, mers putin sportiv.
In general cand alegi BMW nu prea te uiti la consum decat daca nu iti permiti acea masina. Oras pe timp de iarna undeva la 9.5/100, vara undeva la 8 extern poate sa fie si 6.4l /100, un mixt e undeva pe la 7.3l/100.
Prin oras 10-11, in afara cel mai putin am scos 6.5 (5 persoane+bagaje).
Inca din 2020, BMW exploreaza noi oportunitati pe piata auto, avand tehnica de ultima generatie, dar si practici inovatoare. O ast...
În prezent, punctul de amendă este de 10% din salariul minim brut pe economie din anul 2017, adică 145 de lei. Deși salariul minim...
Parasirea locului accidentului: consecinte O problema foarte actuala in ceea ce priveste evenimentele petrecute in trafic este rep...
Care sunt intersectiile monitorizate cu sistem de recunoastere faciala? Pe final de an, incepe functionarea sistemului de recunoas...
Atentie la sticle! Si nu la oricare, ci la sticlele de plastic de apa / bere pe care le puteti gasi la una dintre rotile din fata...