Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Citroen C5 2.0 HDi (163 Hp) FAP cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este modelul Citroen C5 2.0 HDi (163 Hp) FAP.
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care si tu ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
Scopul DailyDriven este sa ofere pareri reale despre masini, venite direct de la posesori, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si sa te ajute pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
Toate parerile auto de pe dailydriven.ro sunt de la posesori reali si verificati.
(2 voturi)
(2 voturi)
(2 voturi)
Este cea mai confortabila masina din clasa ei si pot spune ca acel confort oferit de suspensia hidropneumatica "Hydractive III+" (nu este "pe perne") il poti gasi doar la Mercedes clasa S si Rolls Royce, care in trecut au cumparat licenta de la Citroen pentru a putea folosi suspensia hidropneumatica.
Cautam o masina pentru vacante lungi pe autostrada (5 pasageri) si care sa aiba macar cateva elemente ce o fac unica. A raspuns prin suspensia genial de confortabila, design-ul exterior, panorama si silentiozitatea motorului.
Am vrut sa achizitionez un Citroen C5 Exclusive, diesel, dotata cu suspensie hidropneumatica, cu putini kilometri si am gasit-o la reprezentanta Peugeot Davo din Haga, Olanda.
Din Germania, direct de la proprietar.
Absoarbe toate imperfectiunile drumurilor noastre si te leagana peste denivelari. Are dotari precum pielea pe scaune si pe fetele usilor, faruri xenon adaptive care se misca dupa volan, adaptive pe verticala, incalzire si masaj scaune, reglaj electric al scaunelor, acestea se regleaza atat in partea de sus a spatarului cat si in partea din fata a sezutului, au memorie astfel incat iti poti salva 2 moduri de reglaje. Suspensia este reglabila pe patru nivele de inaltime, este dotata cu sistem snowmotion (nu este snowmode obisnuit), navigatie cu bluetooth, USB si AUX, torpedou refrigerat, oglinzi electromate, lumina ambientala din plafon, asistenta informativa la parcarea laterala, masurand daca ai loc sa parchezi sau nu, scaunul soferului se da automat in spate cand deschizi usa la sofer pentru a facilita intrarea si iesirea din masina, oglinzi laterale incalzite care se pliaza automat la inchiderea masinii plus multe altele.
Comparand-o cu multe altele, C5-ul e o masina ce inspira mult mai multa senzatie de confort si joie de vivre (mai ales comparativ cu un Passat). Suspensia o face sa para o masina de clasa mai mare (o ajuta si proportiile) sau cu totul si cu totul alta categorie. Motorul este exceptional din toate punctele de vedere, dar problema trenului de rulare este (tipic) cutia de viteze manuala, care e vaga si smuceste la schimbari si mai ales la porniri (recomand automata). Pe langa asta un alt lucru care dezamageste este designul bordului ce aduce aminte de un A4 B7.