Parere posesori Dacia Logan 1.4 MPI 75 cai putere
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Dacia Logan 1.4 i (75 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2004 - 2018. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Dacia Logan 1.4 i (75 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Introducere
Fiabilitate
Conform cu asteptarile
Parere generala
De ce ai ales sa cumperi acest model?
Am ales sa cumpar acest model deoarece este un model care a fost gandit pentru piata si drumurile din Romania.
Motor mic consum acceptabil o berlina futurista si foarte frumoasa chiar daca nu are nicio dotare .
Era un model ieftin si ma incadram cu bugetul, initial voiam pe motorina si poate ceva mai multe dotari.care la vremea de azi sunt deja in oferta auto la capitolul.
Dupa luni in care am prospectat piata auto am ales masina care am considerat ca este fiabila si ieftina la intretinere.
Sa-mi fac treaba cu ea.
Am ales sa cumpar acest model deoarece sunt incepator, iar piesele de schimb sunt destul de ieftine.
Motorul foarte bun si ieftina la intretinere.
Simpla usor de intretinut.
Pentru ca a fost noua si ieftina, numai masini noi am avut pana acum.
Fiabilitate, preturi manopera/piese pentru buzunarul meu. Raportata la drumurile noastre o alta masina era mult mai costisitoare. Nu e grozava dar iti faci treaba.
Pentru confort dar si pentru pretul ei! Este o masina rezistenta, fara probleme!
Este ok ca pret, piese originale.
Aveam un buget de pana in 2000€ si am cumparat-o in urma sfaturilor parintilor mei care au mai avut masina asta. Este o masina buba pentru incepatori, dar nu este ce se lauda a fi, voiam un Golf 4 sau un Opel Astra G.
Am ales acest model datorita costurilor reduse de intretinere, caroseria este potrivita pentru nevoile personale iar suspensia adaptata drumurilor Romaniei.
Masina a fost aleasa pentru fiabilitate, ușor de intretinut si un pret rezonabil, a finanta productia interna si pentru ca are o garda ridicata foarte buna pentru drumurile noastre.
Cautam o masina ieftina ca pret si a fost fix ce cautam. Ma multumesc cu ea, 1.4 rup asfaltul.
In 2007 familia era in cautarea unei masini noi. La acel moment pentru un buget scazut numai Dacia avea o oferta ce se plia pe posibilitatile noastre financiare. Producatori precum Skoda, Ford si VW erau prea scumpi pentru ce ne puteam permite.
1 la mana, mi-am dorit o masina usor de intretinut cu piese ieftine. 2 la mana, sunt patriot, prefer o Dacie cu km putini, decat un BMW rupt cu sute de mii km in bord la care sa pice piesele care sunt scumpe.
Parintii mei au cumparat-o de noua, eu cand am luat permisul in 11 septembrie 2017 masina avea doar 60.000 km, masina fiind folosita foarte putin, de atunci si pana azi, 25.03.2019 masina are aproape 80.000 km. De la momentul achizitiei si pana azi (aici includ orice in afara de benzina, consumabile, un rulment, distributie, frane, cauciucuri etc) sau investit in masina maxim 4.000 de lei.
Voiam o masina noua cu pret mic.
Datorita fiabilitatii. Aveam nevoie de o masina cu care sa imi fac treburile zilnice.
Am ales acest model deoarece imi place aspectul si nu necesita cheltuieli mari de intretinere.
Raportul pret/calitate foarte bun, posibil cel mai bun din clasa ei. Este o masina destul de incapatoare, plus ca am ales masina noua in locul uneia second-hand.
Fiabilitate motor, costuri mici de intretinere, am prieteni care au fost foarte multumiti de acest model. Spatiul interior. Consum mic.
Am considerat ca intruneste toate conditiile pe care eu le cautam la o masina pe care urma sa o folosesc 99% din timp in Bucuresti.
Pentru fiabilitate si pentru ca mi-am dorit o masina perfecta unui incepator, ceva cai putere “putini”, fiabila si la care sa nu coste o averea intretinerea.
Masina e fiabila, usor de intretinut si cu posibilitate de tunning frumoasa, pe scurt sunt foarte multumit si nu regret ca am trecut la acest model.
Pentru ca mi-am dorit o masina noua, usor de intretinut si buna pentru drumurile din Romania. La momentul respectiv a fost o alegere buna.
In caz ca ai cumparat-o SH, de unde ai achizitionat-o?
Am gasit masina pe un site de vanzari auto. Omul de la care am luat-o o avea de noua si se vedea ca este o masina intretinuta.
De la un inginer, eu fiind al doilea proprietar.
De la prieten.
De la o doamna care o tinea in garaj de 1 an.
De la al 3 lea proprietar.
De la o persoana fizica, castigata la o licitatie.
De la un batranel care o tinea in garaj si facea cumparaturile cu ea.
De la un proprietar de pe un anunt de vanzari.
Am luat-o de la primul proprietar, avea putini kilometri si un pret rezonabil.
De la o firma de taxi care si-a reinnoit parcul.
AAA Auto Bucuresti, firma vanzare masini buy-back.
De la o licitatie a Fiscului.
Am achizionat masina de pe olx de la un cetatean din Craiova. Am mers pe incredere fara nici un test si s-a dovetit a fi cat se poate de ok, neavand asteptari mari.
A fost masina unui prieten.
De la o ruda apropiata.
Targ Auto.
Am urmarit mai multe masini si din vorbe am ajuns la ea.
Cum ti se pare sa o conduci zi de zi? Ce iti place si/sau ce iti displace cel mai mult la ea?
Zboara,ca stiu sa o conduc conform diagramelor, insa din pacate singurul lucru care ma deranjeaza la ea este abordarea curbelor.
Este o berlina cu dotarile unei dacii 1300 :)) ,e foarte buna masina o am de noua , si singura chestie care ma displace este ca la trepidatii cand bag intr-o treapta inferioara baraie tot plasticul din interior .
Intretinere foarte ieftina ca plus si spatioasa, nu ma asteptam ca tabla sa ma tina atatia ani fara rugina, au aparut puncte doar cateva.
Masina in medie face 100 km pe zi, e o masina usor de condus, ce nu-mi place la ea sunt scaunele care ar fi putut sa fie mai “confortabile” si de asemenea motorizarea este un pic cam slaba dar mergand in oras este ok.
Economica, in rest n-am ce spune.
Imi place sa o conduc zi de zi, cel mai mult imi place ca este o masina usor de condus.
Nu este antifonata fonic. Imi place sa o conduc.
E usoara motorul fiabil masina de familie ideala.
Cateva probleme la pornirea motorului in conditii de ploaie, mi-a placut ca nu i-am facut decat schimburile de ulei si o data distributia in 14 ani.
Ca masina e ok, are si dotari in schimb lasa de dorit motorizarea 1.4 si plina 5+ bagaj, e puturoasa.
Imi place ca este rezistenta, o coduc zilnic. In afara de cheltuielile cu schimbul de ulei si frane, este foarte buna, nu am avut probleme cu ea.
Nu bate nimic, intretinerea este usoara si accesibila la pret, consum mic in oras - 6L\100km mers cat mai constant.
Am pus foarte multi bani in reparatii. Am luat-o cu 2000€ si i-am mai pus inca 1000 doar pentru ac (care apropo, pune aer rece acum dupa reparatie dar nici macar nu il simti, ma chinui mult cu el fiindca nu ajunge nici la scaunele din fata, nu mai zic de cele din spate) si discuri+placute de frana. De asemenea, se lauda ca e o masina ieftina, insa am scos cu ea si un consum de 17l/100. Nu e normal asa ceva. Am testat, am pus 100 de lei cat sa pun 17l si fix atat mi-a consumat. 1 leu pe km (facusem 100km in Bucuresti).
Este un autoturism simplu, circul cu ea la serviciu 50% urban, restul drum judetean. Imi place ca nu trebuie sa ai grija la fiecare denivelare din asfalt. Nu-mi plac scaunele din fata, nu ofera confort la drum lung.
Nu am avut nici o problema majora din 2005 in afara de consumabile. Imi place sa o conduc ca ma relaxez si stiu ca a fost produsa de romani, cele mai mari dezavantaje sunt ca nu prea e stabila in curbe, tabla subtire si nu are discuri de frana pe spate.
Ca motor este foarte buna, buna in sensul ca trage bine, o fi ea 1.4 si gpl dar merge. La mecanica si aspect este praf dar pe viitor o sa sufere mici/mari modificari (depinde de buget). Insa la banii pe care i-am dat pe ea sunt extrem de multumit.
Era o masina cu motor de 1.4 benzina pe injectie multipunct, ABS, aer conditionat si 4 geamuri electrice. Mi-a placut ca avea computer de bord si pentru oras si uz zilnic era o masina decenta. Nu mi-a placut faptul ca la viteze mari (130km/h+) in linie dreapta avea probleme cu vantul lateral.
Varianta Ambiance, fiabila, nu ma lasa in drum, am grija de ea si ea are grija de mine. Imi displace lipsa servodirectiei si a A/C.
Este o masina low buget care tine cu buzunarul, iti faci treaba, daca esti singur in ea te poti aventura in depasiri altfel nu :), nu are tabla buna, a inceput sa dea rugina fiind din 2006, insa motorul e indestructibil. Mie mi-ar fi placut sa aiba mai multa putere si stabilitate la peste 120 mai buna.
Imi place ca este comoda, nu este foarte complicata. Nu imi place ca nu are un confort excelent si nici nu este foarte puternica. Nu este o masina pentru viteza.
Dupa 3 ani deja m-am obisnuit cu ea, se conduce foarte bine. Uneori simt lipsa puterii totusi.
Sa conduc este o placere si a fost dintotdeauna. Imi place aspectul ei dar as fi dorit sa fie cu motor de 1.6 in 16 valve.
Urasc ca nu ma simt comod in scaune si o ador pentru ca este o masina pe care te poti baza oricand !! Porneste indiferent de anotimp, daca ai baterie. Cheltuiala minima tot timpul anului, uiti ca ai masina, costa mai mult un abonament la telefon decat sa intretii un Logan din 2006.
Cel mai mult fiabilitatea motorului, consumul, si preturi accesibile revizii, cel mai rau zgomot, materiale de proasta calitate la interior.
Este o masina incredibil de ieftina. Din toate punctele de vedere. De la achizitie si pana la intretinere. Consider ca este un avantaj foarte mare sa ai o masină cu care iti faci treaba 100%, o poti parca oriunde fara sa ai emotii ca o gaseșsti zgariata sau ca umbla cineva la ea. Ca minus, pentru mine este inconfortabila la drumuri mai lungi, peste 200 km sa zicem.
Este Logan, ca incepator te ajuta, dupa ce te obisnuiesti cu ea este o masina normala, banala.
Putin cam “puturoasa” dar daca nu esti adeptul vitezei condusul este foarte relaxant si frumos alaturi de un logan intretinut.
Este o masina foarte buna pentru oras si cam atat. Nu recomand plimbari de peste 100 de km cu ea, este rigida, raspunde greu la comenzi, volanul e din ce in ce mai moale la viteze mari, franele nu sunt foarte prompte si in plus stai in scaun ca pe scaunul de la frizer.
HG 1075 din 4.10.2021 s-a schimbat in favoarea biciclistilor. Ea modifica regulamentul de aplicare a OUG 195/2002, care reglemente...
Conducator auto din Bucuresti, bun de plata la cinci luni de la ridicarea autovehiculului Potrivit romaniatv.net, un sofer din Cap...
In cazul in care am observat aparitia martorului de bord care indica o problema la nivelul uleiului de motor si am verificat nivel...
Acest motor de generatie noua se bazeaza pe modelul 2.5 R5 TDI si a fost creat special pentru Volkswagen Crafter in 2006. Acesta e...
In acest articol vom vorbi despre noua Skoda Octavia. Noul model de Skoda Octavia a fost prezentat pe data de 11 noiembrie la Prag...