Parere posesori Dacia Logan 1.4 MPI 75 cai putere
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Dacia Logan 1.4 i (75 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2004 - 2018. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Dacia Logan 1.4 i (75 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Experienta De Condus
Este o masina incapatoare? Va descurcati cu ea in treburile de zi cu zi?
Fereasca bunu si sfantu Dumnezeu, da =))) am dus in timpul facultatii 4 pasageri constant + portbagaje pentru fiecare si n-o avut nicio influenta grava in afara de consum, care, logic, a crescut. Da, ma descurc zi de zi.
Da , este ok.
Da, mai ales breakul e si mai incapatoare ca a mea.
Are un portbagaj mare, spatiul interior este destul de mare, spatiul in spate este ok.
Dacia Logan este o masina destul de incapatoare, chiar daca ea se situeaza in clasa masinilor mici. Detin si un vw polo si spatiul interior dintre acestea nu prea isi are comparatia. Daca optati pentru o instalatie gpl atunci sa va asteptati ca spatiul portbagajului sa fie redus (in cazul in care optati pentru o butelie toroidala spatiul portbagajului nu va fi afectat).
Este foarte incapatoare, mai ales portbagajul.
Da este incapatoare si ma descurc foarte bine cu masina.
Duce fara probleme 10 saci ciment.
Este ideala pentru o familie cu doi copii.
Da este spatiu pentru de toate, mai pui si bari.
Da, este incapatoare. Portbagajul este incapator, locurile sunt spatioase si imi fac treaba de zi cu zi.
Destul de spatioasa.
Da. Am încaput 5 oameni pana la mare si inapoi plus cate 2 bagaje de fiecare in portbagaj si o chitara la picioare.
Da, este destul de incapatoare, cu loc destul pentru locurile din spate.
E foarte incapatoare si ma simt relaxat cand o conduc.
Da, este destul de spatioasa.
Spatiul interior este suficient. Portbagajul este foarte mare.
Este foarte incapatoare si portbagajul e de ajuns de spatios pentru cumparaturi.
Da, incapatoare si practica, si are garda inalta.
Este destul de incapatoare, ma descurc sa transport diverse lucruri.
Este extrem de incapatoare. Am fost si 7 oameni in ea si mai incapeau.
Da, este chiar foarte incapatoare pentru o berlina.
Da. De aceea am ales-o. Am scaun de copil in ea, carucior in portbagaj plus imi ramane loc pentru cumparaturi.
Da. Chiar da. La acest aspect am ramas placut impresionat.
Foarte incapatoare. Fara probleme zi de zi iti faci treaba cu ea.
Da, incape o familie de 5 persoane la fix in ea !
Se descurca bine in toate situatiile ba chiar uneori am ramas surprins de ea.
Da, garda la sol este super ma urc pe orice bordura.
Cum se conduce in oras?
Usor, extrem de usor si gasesti si loc de parcare, oricum ea e din categoria de city car, dar totusi.
Binisor neavand servodirectie cam rup volanul.
Demaraj greoi mai ales fata de modelele noi care sunt acum.
Destul de usor chiar daca este maricica.
Din cauza lipsei dotarilor la aceasta masina (nu are servodirectie), este destul de greu de condus in oras.
Se conduce foarte bine in oras.
Foarte usor!
Usor, frane bune.
Este manevrabila, poti gasi parcari urcata pe borduri.
Usor, te strecori daca esti fasnet, depinde de sofer.
Foarte bine, fara probleme, consum mic in comparatie cu alte modele.
Lejer, dar vin altii cu peste 100hp si cam stai si astepti.
Ca orice alta masina. Insa gropile ii fac mult rau.
Este confortabil de condus in oras, etajarea treptelor de viteza este potrivita.
Foarte simplu, daca asculti motorul iti spune el cand trebuie sa schimbi.
Acceptabil, sunt multumit de ea.
Relativ confortabila pentru oras. Destul de fasneata pana in 50km/h desi trebuia turata cam mult (pentru unii ar putea crea disconfort).
Usor si fara probleme, era buna servodirectia, mai ales la efectuarea parcarilor.
Bine, mai ales la drumurile si gropile noastre, nu te doare sufletul.
Bine, consuma mai mult deoarece e benzina si nu ai cum sa le ai pe toate.
Foarte bine. Un pic de ruliu dar e de asteptat, are suspensii moi.
In oras se conduce exact ca si in afara, la fel de bine.
Usor. Nu ai stres. Poti parca pe borduri linistit daca nu gasesti loc de parcare.
Destul de usor tinand cont de abs si servodirectie. Usor. Exista variante fara servo, nu va sfatuiesc sa cumparati una.
Foarte usor. Are o garda la sol inalta. Trece chiar silentios peste linii de tramvai sau alte obstacole.
Daca are servo este ok de condus in oras, pozitia la volan este cam ciudata, parca stai cocotat pe scaun si te sprijini de schimbator sa nu cazi.
Foarte bine, nu am ce reprosa atat pe mediul urban cat si rural.
E ok! Este tot ce trebuie pentru Bucuresti. Recomand oricand.
Cum se conduce la drum lung?
In afara de pozitia incomoda de la scaun care nu-i ok deloc, merge ok.
Foarte bine cu consum mic.
Bine, confort minim dar e limita bugetului, bine pe autostrada e ok, dar autostrazile la noi lipsesc.
Destul de bine, trebuie avut grija cu depasirile datorita motorului nu foarte puternic.
Drumul lung nu este o problema pentru o astfel de masina plus economia datorata sistemului gpl.
La drum lung se comporta excelent.
Foarte usor!
Motorul putin anost se tureaza mult la 130 km la ora.
La drum lung nu recomand dar in concediu in tara o data sau maxim de doua ori pe an.
Bine, nu am intampinat probleme, la depasiri daca e full si ac mai greu.
Merge foarte bine, n-am avut probleme cu ea. Are consum redus si nu trepideaza la viteza mai mare.
O placere cand esti singur pe drum.
Lin, merge aproape bine. Din pacate trage putin in parti.
Nu este foarte placut, este destul de zgomotoasa la 90 km/h, confortul oferit de scaune lasa de dorit.
Se conduce foarte simplu si e comoda, nu ai probleme cu motorul, nu se supraincalzeste.
Destul de bine, sunt multumit.
La un drum mai lung de 350km deja devine putin obositoare.
Foarte bine. Ar fi mers ceva scaune mai relaxante, ca sa nu fie obositoare. La Loganurile noi s-a modificat acest lucru.
Nu am prea avut ocazia sa merg la drum lung, dar in principiu destul de bine.
Bine, daca o tii in 100-120 km la ora se conduce bine.
Binisor. Dar se chinuie de la 130 km/h in sus.
Se conduce bine si se tine foarte bine pe asfalt atat timp cat respecti viteza de adecvare a vremii si a drumului.
Foarte bine. Nu e pretentioasa. Repet, eu nu ma simt comod in acele scaune, stai foarte sus, sunt foarte rigide si parca nu au nicio forma.
Si la drum lung este confortabila. La viteza constanta de 130 140 km/h este ok.
Avand in vedere motorizarea mica, la 120 km/h masina sta in 3300 rpm. E destul de multa galagie in habitaclu. Nici scaunele nu sunt ideale pentru drumuri luni.
Foarte bine, nu comenteaza absolut deloc ! Masina asta e capabila sa te duca pana in china si inapoi. Cand vine vorba de depasiri sta in banca ei :)).
Nu am avut nici un fel de problema, cel mai mult am facut 850 de km intr-o zi si a fost super ok la drum lung.
E ok daca nu vrei sa faci depasiri, nu prea are putere. Antifonarea lasa de dorit, ideal nu ar trebui sa depasiti 100km/h cu ea si nici sa nu incercati la viteza aia sa depasiti alta masina sau sa o bruscati.
Ti-ai dori ceva in plus sau chiar in minus la interiorul masinii?
Probabil mi-as achizitiona o pereche de senzori de parcare si niste scaune mai de Doamne Ajuta.
O navigatie un bord si un interior de Logan ph2 2010 Si volan de Logan 2019
Mai multe in plus, interiirul este mai spartan, dar e limita bugetului bineinteles altfel luam bmw.
Interiorul este ok, mi-as dori scaune mai “confortabile”.
Interiorul este unul banal lipsit de orice inspiratie. Il am in proiect sa ii mai schimb cate ceva.
Pentru o masina din 2005 are tot ce-i trebuie.
Antifonata fonic.
Oglinzi electrice si geamuri spate electrice.
Interiorul nu exceleaza, radio este cu semnal bun.
Oricine si-ar dori ceva in plus, dar eu ma multumesc cu ce are ea.
Poate as schimba culoarea tapiteriei, in rest as lasa-o asa cum este, nu as imbunatati-o.
Mi-as dori A/C.
O groaza de lucruri in plus. E prea saracacioasa. Aici ma refer la dotari.
Interiorul este dotat cu minimul necesar pentru un confort rezonabil, lipseste din plansa de bord un loc pentru pus acte, telefon etc.
As dori sa il imbunatatesc sa arate foarte special si sa dea un aspect impunator.
Mi-as dori ceva in plus, geamuri electrice spate, ceva tunning daca se poate, o teava de esapament sport si un sistem de navigatie.
Calitatea plasticelor nu a fost cea mai buna. Pe parte de confort si ergonomie sigur se puteau aduce imbunatatiri.
Cotiera de calitate, radio cu navigatie (ca pe Loganurile noi). Ar mai fi mers o plafoniera cu lumina si in la pasagerii din spate.
Interiorul masinii este low buget, multe plastice, insa sonorizarea destul de buna, si scaune comode.
Mi-as dori mai mult confort, cotiera, scaune mai scumpe si volan reglabil, plasticul e destul de ieftin.
Este decent, putea fi piele dar acum cine suntem noi sa judecam. Imi place asa cum ii.
Da, mi-as fi dorit sa aibe interiorul din piele si clima, plus incalzire pe volan.
In plus: O navigatie, o linie audio mai buna si materialele de interior sa fie de calitate superioara.
In plus. Calitate proasta a plasticelor, se uzeaza repede. Incep sa scoata sunete ciudate. Ar merita ceva mai bun.
Singurul lucru pe care l-as fi vrut ar fi o cotiera. In rest e ok. Gasesti cate cotiere vrei in targ la Vitan.
Sincer, da, mi-as dori sa mai scap din acele plastice enervante, poate pe viitor o sa reusesc :)
Plasticul din interior este cam prost dar nu este un minus chiar atat de mare in rest este destul de ok.
Nu. Totul e ok, e o masina simpla nu ai ce sa-i ceri sau sa iti doresti de la ea.
Ce dotare a masinii iti place cel mai mult?
Dotarea care imi place absolut cel mai mult este AC-ul inexistent. ESTE DIVIN VARA.
Niciuna, ca nu am.
AC care este si motivul pentru care mi-am luat masina noua si faptul ca este mai inalta decat cielo si chevrolet.
Ac-ul este preferatul meu. Este singura dotare fara de care nu as putea sa cumpar o masina.
Masina in cauza este lipsita de dotari, dar cred ca te invata sa conduci ca la carte:).
Cel mai mult imi place sistemul de climatizare, dezaburirea functioneaza foarte bine, iar daca e pe benzina se incalzeste foarte repede interiorul.
Servodirectia.
Abs, cutia de viteze si motorul.
Inchiderea centralizata cu deschidere pe cheia de contact care are dupa 14 ani bateria functionala.
Multe dotari de pe ea la alte marci sunt standard..
Culoarea visinie a caroseriei, portbagajul incapator si faptul ca e silentioasa.
Oglinzile cu incalzire.
Pai din moment ce nici abs nu are nu am prea multe optiuni, probabil reglarea scaunului dupa inaltime. Sunt destul de inalt (1.79), dar tot imi doresc o oarecare inaltime.
Oglinzile electrice reglabile si incalzite, foarte folositoare pe timp de iarna si pe vreme ploioasa, mai imi place si sistemul de aer conditionat.
Accesibilitate la comenzi ca sunt mult mai atent cand conduc.
Cel mai mult imi place ca are geamuri electrice si farurile sunt “wow”, imi place cum lumineaza.
Sistemul de franare a fost unul decent si pe oras era mai mult decat optim. Nu prea am multe de zis aici.
Nu am o dotare anume, cam tot ce este pe ea este bun.
Faruri de ceata.
Servodirectia imi place cel mai mult, se conduce mai usor fata de cele fara.
Nu am una specifica. Faptul ca este simpla si te face sa simti ca conduci e cea mai buna dotare.
Dotarea masinii care imi place este navigatia si suspensiile sport.
AC ! Simplu ca buna ziua. Iti este cald dai drumul si il opresti. Fara climatronic si impresii. Dupa te plangi ca s-a stricat termostat biental, iluminat la display etc.
Nu stiu exact dotatarile. A mea este abs plus.
Aerul conditionat bineinteles. Nu recomand masina fara ac.
Nu am o dotare favorita, toate dotariile ei sunt foarte bune !
Este varianta full deci toate dotariile, in special AC-ul care pe timp de vara este aur curat.
Toate sunt necesare. Nu e nimic fita sa ma uimeasca. Aerul conditionat este musai, mai ales ca este albastra si atrage Soarele.
Cum se comporta in situatii de urgenta? (franare brusca / evitarea de obstacole)
Cu sistemul de franare din fabrica nu are absolut nicio problema in situatii de urgenta, mai putin pe gheata unde merge ca sania :)).
Nu are ABS deci franeaza la timp.
Destul de bine dar tine de ce cauiucuri ai pe masina, unde nu trebuie sa te zgarcesti.
Franarea este ok daca conduci atent.
In situatii de urgenta se comporta destul de bine. In general depinde de sofer. Eu folosesc mai mult frana de motor, iar in situatiile de urgenta, franele fiind reci (tamburi pe spate) franeaza excelent.
Se comporta ok la franare brusca, dar la viteza mare trebuie sa aveti grija, este foarte instabila.
Are o frana foarte foarte buna.
Foarte bine.
Are frane bune si inca nu am vreo avarie de pe urma gropilor din asfalt.
Daca esti si un pic de sofer si atent foarte bine.
Se comporta extraordinar. Franele merg impecabil daca sunt schimbate periodic, iar obstacolele sunt observate din timp, fiind o masina joasa.
Destul de surprinzator.
Se pricepe. Nu e perfecta, dar franele nu te lasa.
Lipsa Abs-ului si ESP-ului nu este de dorit pe acest autoturism. Frana este foarte solida, nu permite o gradare progresiva a fortei de franare. Fara ABS pe drum ud, se blocheaza rapid rotile fata. In ceea ce priveste evitarea obstacolelor o gasesc ca fiind subviratoare.
Se descurca bine pentru categoria ei, avand in vedera garda masinii si ca are discuri doar pe fata.
Nu prea “safe”, dar nici nu te omoara, este asa si asa.
Franarea pe linie dreapta datorita ABS-ului si a ASR-ului era ok. In curbe insa necesita ceva mai multa atentie datorita caracterului instabil al sasiului.
Foarte bine, nu sunt probleme, franeaza corect, rapid, pentru evitarea incidentelor.
Bine, franeaza bine, si la nevoie te scoate din belea.
Franeaza binisor, in schimb suspensia moale nu permite ocolirea obstacolelor din scurt deoarece se balanseaza.
Se descurca decent. Esti safe cu ea in situatii limite.
In privinta sigurantei ma pot baza pe ea oricand pe orice vreme.
Nu am avut neplaceri cu ea. Cam inalta garda la sol si se balanseaza destul de tare, nu e lipita de asfalt la nicio viteza. Conduc prudent mai tot timpul.
Foarte bine. Dar asta depinde si de cauciucuri si de sofer.
Ideal este sa nu ajungi in astfel de situatii, indiferent de masina. A mea nu are abs deci trebuie ceva mai multa grija.
Fiind o masina fara ABS, se duce putin pe frana la o franare mai agresiva, dar se descurca binisor, oricum rar te vei intalnii cu o situatie limita la cati cai putere are.
Cum am spus cu piese bune si schimbate la timp nu sunt niciun fel de probleme.
Daca e incarcata franeaza destul de prost pentru ca are tamburi pe spate. Daca tragi brusc de volan simti cum da sa se ridice pe doua roti.
În acord cu regulile privind siguranța rutieră, șoferii de camion sunt obligați să ia pauze regulate pentru odihnă și pentru a pre...
Daca detii o masina deja de ceva vreme, stii ca defectiunile sunt parte din viata de zi cu zi si lucrurile crapa unde te astepti m...
Este oare E90 cea mai vanduta masina la mana a doua din Romania? In orice oras v-ati afla cu siguranta aveti cativa prieteni care...
Consumul de alcool sau de substante stupefiante ar putea fi fapte pentru care conducatorii auto sa fie arestati si sa fie pedepsit...
Datorită crizei globale de semiconductori care a frânat serios vânzările de mașini noi, piața de mașini second hand a crescut atât...