Parere posesori Dacia Logan 1.4 MPI 75 cai putere
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Dacia Logan 1.4 i (75 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2004 - 2018. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Dacia Logan 1.4 i (75 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Sfaturi Achizitie
Ce ii sfatuiti pe cei care isi doresc o astfel de masina?
Sa se uite la diagrame inainte sa se urce la volan pentru prima data si sa o ia incet in curbe ca nu-i covorul lui Alladin.
Ii sfatuiesc sa aiba grija la tabla. In rest motorul este brici.
Sa o cumpere de noua, in timp isi scoate toti banii.
Sa aleaga cu atentie motorizarea, sa fie atenti la km masinii.
Sa fie atenti la rugina, in rest motoarele sunt tanc, fie ele pe benzina (1.4, 1.6 mpi) sau motorina(1.5 dci).
Aceasta masina este foarte buna pentru soferii incepatori, chiar daca este un autoturism foarte comun in Romania este foarte avantajos la piese.
Sa o antifoneze.
Verificare coroziune caroserie franare, motorul sa fie bun fara pierderi de lichide si consum de ulei motor.
Recomand cu incredere.
E fiabila pentru drumurile noastre si raportat la salariu.
Sa o achizitioneze daca isi doresc o masina rezistenta, fara a investi mult in ea, care isi merita banutii.
Sa nu cumpere motor de 0.9 sau 1.2 turbo, te lasa la greu.
Orientati-va spre altceva, un Golf 4 parca e altceva. Nu va luati dupa omul care zice ca “Loganul trage cu casa si e o masina ieftina”, nu e adevarat.
Este o masina cu care iti faci treaba si nu platesti mult pentru asta. Pentru cei fara fite este perfecta.
Ii sfatuiesc sa cumpere si ei ca nu o sa fie dezamagiti cu o singura conditie, sa aiba grija de ea.
Este o masina care iti permite sa iti satisfaci placerile, nu are putere foarte mare dar este usor de intretinut. Sa isi cumpere cu un sistem GPL.
Sa schimbe uleiul si filtrele la schimb si sa nu aibe asteptari de masina premium, ea fiind un vehicul de entry level.
Cat timp e in garantie mergeti la reprezentanta sa reparati pe garantie daca se strica ceva. Reviziile la orice alt service.
Sa si-o cumpere ca si masina de incepator sau pentru cei care doresc sa ajunga din a in b cu costuri minime pe durata lunga.
Sa monitorizeze rugina, sa o tina din scurt atunci cand apare ceva, sa o curete imediat.
Sa o cumpere cu incredere deoarece nu dezamageste si isi face treaba.
O recomand cu incredere atat timp cat cumparatorul nu are asteptari foarte mari de la ea si nu isi doreste multi cai putere.
Nu e masina de figuri. E o masina care te tine cu bani in buzunar. Te duce din puntul A in punctul B ca o masina de 55.000 euro.
Sa cumpere una ingrijita. Si sa se uite sa nu fi fost atinsa sau lovita. Daca iei una atinsa ai sanse sa se umple de rugina si sa bagi prea multi bani in ea si per total sa nu merite achizitia. Sa fiti atenti la piese, sa nu luati masini cu piese aftermarket sau cu piese foarte noi pe ea, mai ales la motor.
Sa caute o masina care nu a fost folosita in regim taxi / uber etc. Si bineinteles sa cumpere masina ajutati de cineva care se pricepe.
Sa o cumpere cu toata increderea si sa nu asculte de gurile rele !
Sa foloseasca numai piese de origine si sa faca schimburile la timp si nu vor avea nicio problema.
Daca sunt incepatori sau trecuti de 50 ani sa si-o cumpere. Nu este masina de fite, nu este masina de drum lung, este pur si simplu o masina ieftina cu care sa iti faci treaba. Nu are nimic WOW si nici nu cred ca Dacia a vrut sa o vanda ca o masina inovatoare. Este pur si simplu masina poporului.
La ce ar trebui sa fii atent cand iti cumperi o astfel de masina?
Probabil singurul lucru la care ar trebui sa fii atent cand o cumperi SH, avand totusi o varsta respectabila, la rugina de la aripile spate.
La tabla si la km.
Dotari in primul rand, acum 12 ani aerul conditionat era un lux la care eu nu am vrut sa renunt.
Sa aiba rugina, scurgeri de ulei la motor, sa nu fi fost lovita.
La rugina. La kilometrii nu cred ca ar umbla cineva avand in vedere ca e Logan.
In primul rand trebuie sa fii atent la caroserie, daca vezi rugina pe ea ar fi bine sa o eviti.
La rugina, bucsile de la maneta schimbator si masa de la stopuri.
Vopsea, si daune ascunse.
La faptul ca tabla e destul de subtire , la o ploaie cu grindina se cunosc urme pe pavilion si capota masinii.
Daca a fost taxiu sau nu, multe loganuri au fost pe taxi.
La motorizare si la combustibil. Prefer sa fie pe benzina. Este mai silentioasa.
Motorul sa fie ingrijit, sa sune bine, sa nu bata nimic cand mergi cu ea.
Daca o iei SH e loterie: ori merge ori nu. Altceva nu exista. Daca e noua sa iei exact ce iti place, nu ai la ce sa fii atent.
Atentie la istoricul de service, fie el si un carnetel în care proprietarul a trecut interventiile.
Sa fie atenti la toate elementele de siguranta, motor, tabla (ca poate fi facuta cu chit).
Sa nu aiba multi kilometri si sa nu fie “papata” de rugina.
Sa ai un minim de dotari altfel (macar aer conditionat, 4 geamuri electrice, ABS si minim 4 airbag-uri) asta daca e in plan sa o cumpere de noua. Pentru masinile second hand recomand o verificare in service inainte de a o cumpara.
La alegerea motorizarii, iar daca e una SH la orice problema tehnica si optica.
Nu cred ca ai putea sa cumperi o masina noua Dacia cu care sa gresesti.
Sa fie atenti la rugina, motor, sa nu aiba accidente, sa fie km reali.
La starea ei tehnica totusi, de multe ori poate fi teapa.
La anul fabricatiei, la aspectul tablei si la numarul de km.
Ca la oricare alta. Sa nu aiba scursuri pe motor, urme de rugina, sa nu fie lovita, km sa fie putini si reali.
Sa nu fi fost atinsa sau lovita. Probleme mari cu rugina.
La istoric, daca a fost taxi sau daca a facut transport de orice fel.
In primul rand, la kilometraj, dupa sa nu aiba scurgeri.
Rugina, sa caute masini intretinute, motor curat si mediul in care a fost rulata, restul se vad pe parcurs.
La nimic. Sa traversezi strada corect sa o poti platii.
De ce ai ales aceata motorizare? Daca ar fi sa dai timpul inapoi ai alege alta varianta?
E cea mai fiabila motorizare din cate stiu eu, primind si titlu de “indestructibil” (duce destul). Probabil as achizitiona varianta de 1600 cm^3 16V.
As alege 1.6 16V 105cp.
Erau putine motorizari la vremea aceea, acum ai de unde sa alegi si ca motorizari si ca modele.
Am ales aceasta masina care arata cel mai bine si avea tot ce aveam eu nevoie la momentul respectiv. Motorizarea este ok pentru oras, in afara “sportivitatea” nu prea exista(nu ca am avea noi drumuri). As alege un motor mai mare daca as da timpul inapoi.
Daca ar fi sa dau timpul inapoi tot aceasta motorizare ar fi cea aleasa de mine fiindca e foarte fiabila in comparatie cu celelalte motorizari, costurile de intretinere fiind foarte scazute.
Este o motorizare foarte buna pentru soferii cu putina experienta, si te ajuta sa scoti un consum mic. Pot sa spun ca tot aceeasi masina as alege chiar daca as avea o alta ocazie.
Este un motor frantuzesc foarte bun. Renault megan 1,6 16V
Motorul de 1,4 75 este foabil silentios cuplu bun cutie viteze excelenta.
Am ales cu gandul ca va consuma putin dar si motorizarea de 1,6 consuma la fel.
Despre motor nu am ce sa ma plang, doar cuplul e conceput prost. Nu cred ca as alege altceva poate un model mai nou.
Am ales-o pentru design, pentru ca e pe benzina si pentru ca merge foarte bine. Nu as alege alta varianta daca as da timpul inapoi.
Motor simplu aspirat, fara prea multi senzori, mai putina bataie de cap si bani.
Era singura pe benzina, am auzit ca cea pe motorina de 1.5 e stricacioasa. Nu, nu as alege altceva, vreau doar benzina.
Motorizarea destul de slabuta pentru greutatea autoturismului si rotile de 15“. O alegere potrivita e motorul de 1.6 mpi sau 1.6 16v.
Nu as da timpul inapoi ca motorul este foarte fiabil fata de majoritatea modelelor concurente si altele mult mai puternice si performante.
Nu eu am ales, asta am gasit. Dar cred ca ar fi fost mai “strong” un 1.6 simplu.
Am ales motorizarea de 1.4 pentru ca la acel moment era pe stoc. Daca era sa alegem alta motorizare presupunea sa mai asteptam o perioada buna de timp si sa renuntam la alte optiuni.
Am ales 1.4 pentru ca avea km putini. Daca as da timpul inapoi as alege 1.6 sau chiar 1.6 16V (si neaparat cu A/C).
Motorizarea asta este una indestructibil, cunosc cazuri care au depasit de 500.000 fara probleme majore. Daca ar fi sa dau timpul inapoi as merge pe 1.6 pentru ca dispune de mai multa putere.
E slabut 1.4 dar era cea mai ieftina, as alege 1.6 consumul e la fel si are mai multi cp.
Am ales-o pe asta deoarece era cel mai fiabil motor din gama lui si la acel moment era cea mai potrivita.
Nu as alege decat varianta pe benzina doar sa fie cu motor mai mare.
Asta s-a nimerit. Poate as alege 1.6 MPI pentru o rezerva mai mare de putere, dar consuma mult. Imi place 1.4 MPI pentru costurile mici de intretinere, impozite si asigurari.
Da, probabil as fi ales motorul de 1.6 litri pentru cei 10 cai in plus care cu siguranta conteaza si pentru cuplul mai mare care ajuta la viteze mari. Si fiind aspirat tine mai mult. Cele cu turbo din generatia noua aud numai plangeri despre ele, sunt supra-solicitate.
Am ales bineinteles o motorizare pe benzina pentru ca este o masina de oras. Mi-ar fi placut varianta 1.6 mpi dar nu a fost sa fie.
Sincer, da, as da 1.4-le pe un 1.6. Insa nici motorizarea actuala nu este rea, pot spune ca este un motor “nemuritor”, daca stii sa-l ingrijesti.
Sincer as fi optat pentru un 1.6 dar sunt destul de multumit si de 1.4, se comporta foarte ok pe asfalt.
As lua dieselul pentru cuplu, motorul de 1.4 mpi este mort in afara orasului. In oras se misca ok. Motorul de 1.6 consuma mult si nu este la fel de fiabil ca cel de 1.4.
Atacul prin Releu: Metoda Sofisticată de Furt al Autovehiculelor În era tehnologiei avansate, metodele de furt auto evoluează, una...
Primul membru al familiei de motoare UZ este 1UZ-FE. Acesta a fost un motor de 4.0 litri V8 pe benzina oferit pentru masinile de l...
Soferii au protestat. Care au fost cele mai inedite metode de protest? In Targu Jiu, Botosani si Ploiesti, soferii au protestat fa...
Modificari in Codul Rutier 2022: sanctiuni pentru comportament agresiv se defineste comportamentul agresiv in conducerea vehicule...
Dependența de mobilitate și tehnologie este mai accentuată ca niciodată in ultima vreme, iar automobilul devine un partener de înc...