Parere posesori Dacia Logan 1.6 MPI 85 cai putere

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Dacia Logan 1.6 (85 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2008 - 2018. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Dacia Logan 1.6 (85 Hp).

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Experienta De Condus

Este o masina incapatoare? Va descurcati cu ea in treburile de zi cu zi?

Butnaru Stefan
Butnaru Stefan a raspuns cu 5 ani în urmă

Este incapatoare! Fix acest lucru m-a determinat sa o cumpar! La bugetul respectiv, nu am gasit o masina sa fie noua si spatioasa!

Tofan Marian
Tofan Marian a raspuns cu 5 ani în urmă

Da este ok, poti sa pui orice in ea, dezavantaj ca nu se rabateaza banchetele spate la modelul sedan.

Cum se conduce in oras?

Butnaru Stefan
Butnaru Stefan a raspuns cu 5 ani în urmă

Ca orice alta masina.

Tofan Marian
Tofan Marian a raspuns cu 5 ani în urmă

Se conduce usor, nefiind asa mare, luati una cu servo, fara servo trageti de volan rau si nu reusiti sa o parcati, volanul se poate roti cand pleaca rotile de pe loc.

Cum se conduce la drum lung?

Butnaru Stefan
Butnaru Stefan a raspuns cu 5 ani în urmă

Cu imbunatatirile mentionate, stabila! Insa ramane problema insonorizarii slabe, respectiv, auzi anvelopele (de iarne), vantul. La depasiri va trebui sa fii “calculat”.

Tofan Marian
Tofan Marian a raspuns cu 5 ani în urmă

La viteze peste 140 km/h devine putin instabila si sincer nu prea as trage de volan la viteza aia.

Ti-ai dori ceva in plus sau chiar in minus la interiorul masinii?

Butnaru Stefan
Butnaru Stefan a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu poti critica o masina compacta sub 10ooo de euro pentru plastic! Eu mi-as fi dorit sa aiba o cotiera mult mai buna (rezistenta), incalzire in scaune, clima automata. Desigur, multe se pot pune retroactiv.

Tofan Marian
Tofan Marian a raspuns cu 5 ani în urmă

Plastic tare rezistent in timp.

Ce dotare a masinii iti place cel mai mult?

Butnaru Stefan
Butnaru Stefan a raspuns cu 5 ani în urmă

AC-ul e indispensabil! :))

Tofan Marian
Tofan Marian a raspuns cu 5 ani în urmă

Aerul conditionat si servodirectia.

Cum se comporta in situatii de urgenta? (franare brusca / evitarea de obstacole)

Butnaru Stefan
Butnaru Stefan a raspuns cu 5 ani în urmă

Aici sunt de parere ca anvelopele au cea mai grea misiune! Insa mecanica masinii… ABS-ul intra in functiune cam devreme, tangajul si ruliul sunt prezente. Insa, e predictibila, odata ce te inveti cu ea!

Tofan Marian
Tofan Marian a raspuns cu 5 ani în urmă

Devine instabila. Fara miscari bruste la viteze mari, si ma refer aici si fara viraje stranse si fara franari de urgenta, nu prea poti sa prezici ce va face daca apesi frana la maxim la 140km/h.

Citeste si...
De ce e nevoie de gaz pentru a mina un NFT?
De ce e nevoie de gaz pentru a mina un NFT?

De ce industria crypto foloseste gaz pentru minare? Majoritatea celor care au de-a face cu industria monedelor virtuale stiu ca la...

Ce este Limp Mode?
Ce este Limp Mode?

Indiferent de marca masinii pe care o conduci, ca e BMW, Honda sau Ford, trebuie sa stii ca orice masina este proiectata de asa ma...

VIDEO: Proba examen scoala de soferi 1983 ? De la sala de clasă, la drumurile de noapte, o călătorie prin istoria școlii de șoferi comuniste.
VIDEO: Proba examen scoala de soferi 1983 ? De la sala de clasă, la drumurile de noapte, o călătorie prin istoria școlii de șoferi comuniste.

Pe timpul comunismului, autoritățile controlau complet procedura de acordare a permiselor auto, de la crearea și structura program...

Reconditionare turbina. Ce ar trebui sa stii?
Reconditionare turbina. Ce ar trebui sa stii?

DailyDriven iti pune la dispozitie servicii de reparatie, verificare si reconditionare turbine. Daca nu vrei sa citesti tot artico...

6 trucuri esentiale pentru a putea circula pe zapada sau gheata
6 trucuri esentiale pentru a putea circula pe zapada sau gheata

O data cu scaderea drastica a temperaturii, iarna isi face simtita prezenta prin lapovita, ninsoare si, nu in ultimul rand, prin g...