Parere posesori Fiat Punto 1.3 16V CDRi Multijet
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Fiat Punto 1.3 16V CDRi Multijet (5 dr) (70 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2003 - 2018. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Fiat Punto 1.3 16V CDRi Multijet (5 dr) (70 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
400 lei.
Revizia generala este in jur de 800-1200 de lei anual in functie de km facuti. Fac reparatiile singur si nu am pus costul manoperei. Din pacate uneori cheltuielile sunt de 3500-4000 lei datorita reparatiilor extra ce trebuie facute.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Costul pieselor este in limite normale. Si daca o fi un pic mai scumpa in materie de piese fata de concurenta, masina o iei si pentru suflet, nu numai pentru ratiune ;).
In materie de consumabile este foarte accesibila ca pret. Restul in schimb (amortizoare, bucse etc sunt costisitoare).
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Este fiabila, n-au fost probleme majore, doar reviziile de rigoare.
Amortizoare rupte, probleme cu turbina, EGR infundat de multiple ori, pierderi de ulei, pompa de injectie defecta, furtune de la radiator rupte, debitmetru stricat, inchiderea centralizata de doua ori, fire rupte in toate mansoanele, conectori de la faruri oxidati sau topiti, cheder geam portbagaj prin care intra apa.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
La reprezentanta sau alt service oficial/autorizat.
Lucrez in domeniu mecanicii si prefer sa o repar in garajul personal impreuna cu cativa colegi de munca deoarece am garantia lucrului bine facut.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
10.000 km.
Depinde de stilul de condus si km. Eu fac schimbul de ulei la 7000 km si restul de filtre o data pe an.
Ce consum are?
8l in, 6l out.
Oras variaza intre 7 si 9. Extraurban 4-6.
Alegerea unei masini sport second hand nu este deloc usoara, mai ales atunci cand este vorba despre o suma importanta de bani, cum...
„Oricat s-ar scumpi combustibilul, tot de 100 ron bag!“ EVITA SA ALIMENTEZI AUTOTURISMUL CU CARBURANT IN VALOARE DE 100 RON, cu at...
Nu este foarte greu sa ne dam seama ca filtrul de aer al unei masini de teren care este folosita numai pentru Off-road va trebui s...
Siguranta in sine nu poate consuma bateria. De vina poate fi cablajul sau componenta pe care siguranta o protejeaza. Ce poate cons...
Modelul 1.4 T-GDi este un motor pe benzina cu patru cilindri, cu turbocompresor si injectie directa, de 1,4 litri. Este membru al...