Parere posesori Fiat Stilo 1.6
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Fiat Stilo 1.6 16V (5 dr) (103 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2001 - 2007. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Fiat Stilo 1.6 16V (5 dr) (103 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
In jur de 1000 lei.
Uzual, la fel ca la orice masina. Am inlocuit distributia (se impunea conform manual tehnic) si amortizoarele in primul an.
Am luat-o de 5 luni jumate, deci am schimbat doar uleiul in luna februarie, si am schimbat distributia, in total putin peste 1000 lei. Consumul de benzina pe luna costa la 2000 km media pe luna este de peste 600 lei.
Nu știu, nu este scumpa. Revizii si micile probleme care apar la orice masina de +10 ani.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Este o masina normala la capitolul piese, dar mai scumpa decat piesele la masinile comune.
Acceptabile, tinand cont ca este o masina rara in Romania. Nu sunt de speriat.
Piesele sunt la preturi accesibile, nici foarte ieftine, nici scumpe. Este o masina mai ieftina decat competitia.
Este o masina foarte ieftina (poate mai ieftina decat Loganul).
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Am avut probleme la computerul de bord si cu compresorul de A/C. Becurile de la faza scurta s-au mai ars si in rest consumabile. Nimic de neasteptat de la o masina veche si second hand.
1. Mitul cu partea electrica este de la ECU. Daca refaci cablajul interior de la fisele de alimentare (atunci cand situatia o impune) scapi de problema. Modifici pozitia cutiei metalice ECU de pe blocul motor (ori cu distantiere, ori pe cutia laterala baterie). La 1 an dupa achizitie, am avut si eu problema clasica: ABS/ESP failure, car security failure). Am rezolvat problema la un IT-ist care repara laptop-uri, nu la un electrician auto ! 2. Etrier spate blocat. 3. Bloc lumini numar inmatriculare. Cablajul era dus. 4. Toate amortizoarele + arcurile, pentru ca asa am vrut eu.
Am probleme cu clapeta de acceleratie, cu catalizatorul care trebuie inlocuit, cu senzorul pentru airbag-uri. In momentul de fata radiatorul pierde apa, si trebuie inlocuit. Asa ca, in termeni de fiabilitate, nu pot spune ca este de dorit.
Multe probleme electrice, etriere nu tocmai bine proiectati, predispoziție de a avea probleme cu distributia. O data cu trecerea timpului devine din ce in ce mai puțin fiabila (a se citi “sta cam mult la mecanic”).
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Prefer sa merg la cunostinte care consider si au demonstrat ca se pricep. In majoritatea cazurilor mi-au rezolvat problemele.
La mecanici buni, nu se merita in reprezentanta.
Merg cu ea la mecanicul meu de incredere, care are propriul sau service si care lucreaza pe firma. Anul trecut am fost cu un Renault Kangoo si am observat calitatea cu care isi face treaba.
“La baieti” :)). Nu cred ca te primesc in reprezentanta cu ea :)) sau daca te primesc te va costa reparatia cat inca o masina.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Personal cred ca masina trebuie verificata la fiecare 6 luni indiferent de cat se circula cu ea.
Normal, conform manual tehnic auto.
O data la un an sau la doi ani.
Ca la orice alta masina, nu necesita ingrijiri speciale.
Ce consum are?
In oras 11-12 L / 100 km Extern 7 L / 100 km.
Locuiesc intr-un oras aglomerat, viteza medie afisata de computerul de bord este 16km/h: consum urban 11.5 (vara) - 12+ iarna (l%) . Cu o medie de 25 km/h consumul ajunge pe la 10 l% Exterior, cu o viteza medie de 60 km/h, consumul este 7,4-7,5%.
Are un consum dee 5,8l-6,3l extraurban, 7,4-7,8l consum mixt si 10-11l urban.
In mod normal in jur de 11 in Bucuresti. A mea dupa ce a sarit distributia si a atins ceva supape 14. In exterior intre 6.5 (cel mai mic consum scos de mine) si 9.
Majoritatea autoturismelor construite in ultimii 3 ani au inceput sa fie cu transmisie automata si exista o alegere clara a soferi...
Sistemele de aer conditionat sunt esentiale, mai ales pe perioada verii, cand temperaturile exterioare sunt foarte ridicate. Chiar...
Sistemul de esapament este proiectat pentru a oferi o functionare optima intr-o gama variata de conditii de condus. Aceasta inseam...
Kit-ul de ambreiaj al oricarui autoturism este o componenta esentiala pentru acesta, deoarece ambreiajul face conexiunea intre mot...
Acest tip de accidente minore pot sa survina destul de frecvent si sunt destul de greu de ignorat. Desi multi conducatori auto ale...