Parere posesori Ford Fiesta Mk6 1.6 TDCi 75 CP
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Ford Fiesta 1.6 TDCi (75 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2008 - 2013. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Ford Fiesta 1.6 TDCi (75 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Foarte putin!
Revizie 300 lei. Anvelope 150 lei/bucata. Bascula fata 200 lei. Distributie 270 lei kit-ul complet fara pompa de apa.
Undeva la 2000 de lei.
Nu stiu o suma clara. Undeva la 300-400 de lei.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Deloc, din cate stiu de la prieteni ies mult mai bine decat ei.
Este relativ ieftina, dar asemanatoare cu Ford Focus. In schimb Focus mi s-a parut mult mai inchegat, chiar daca a avut dublul km Fiestei.
Piesele sunt accesibile pentru orice buzunar, schimbarea consumabilelor este la un pret bun.
Nu mi se pare o masina mai scumpa decat competitia.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Nu am avut nicio problema pana acum cu ea.
Este fiabila pe parte de motor, dar foarte slaba la articulatii. Pe de alta parte imi da senzatia de calitate slaba a pieselor pe parte de suspensie si directie. Se strica destul de usor.
Foarte fiabila, pana acum nu am prea avut problema, doar am schimbat discurile si placute de frana si consumabilele, cam atat, o problema cu ea am avut ca pierdeam apa, dar s-a rezolvat.
Nu am avut nicio problema de fiabilitate. Problemele avute au fost provocate din vina mea: pivot pe dreapta distrus dupa o groapa luata pe franare (am schimbat toata bascula, pivotul fiind prin presare, nu cu suruburi) si de asemenea din cauza jantelor pe 16 pe care am fost nevoit sa pun cauciuc cu balon de 45 am schimbat capetele de bara o idee mai repede decat ar fi schimbate la alta masina. Am schimbat si amortizoarele si arcurile fata, pentru ca unul din amortizoare curgea, probabil tot dupa niste gropi ascunse bine. O problema stiuta a Fiestelor este caseta de directie care are o “bataie” dar nu afecteaza cu nimic directia, nefiind un pericol.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
La baietii mei?, sunt fidel aceluiasi mecanic incepand de la prima masina.
La baieti. Nu gasesc rostul reprezentantei la o masina de 4000 de euro. Sunt bani cheltuiti inutil.
Aleg sa merg la un mecanic pe care il cunosc, pentru ca am incredere in el si pana acum n-am avut probleme.
Pana acum doar bascula am schimbat-o la un service, nu reprezentanta, iar restul lucrarilor le-am facut acasa. Pe viitor daca vor fi probleme pe care sa le pot rezolva singur o voi face, iar cu ce nu voi putea voi merge la service dar nu reprezentata, fiind un motor simplu si de mult pe piata, “baietii” deja ii stiu hibele.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
10.000-15.000 km.
La 15.000 km revizie ulei+ filtre.
Cam la 20000 de km.
10.000 km sau 1 an.
Ce consum are?
5.5 afara 7.5 in oras.
Consuma 6 in oras- mers normal, 5 in afara- mers usor peste limita legala.
Imi consuma in oras 6% , in exterior scoate sub 6.
In functie de picior si trafic, mers majoritar in Bucuresti: 6,5-7,5 in cazuri izolate chiar 8 % urban (8 % cu AC si picior mai greu) 5-5,5-6% in afara orasului (consumul creste dupa 120-130 km/h - la 130 are 3000 rpm;
Motorul de 2.8 litri cu sase cilindri este cel mai mare motor al seriei M52. Modelul M52B28 a fost lansat in 1995 ca un nou propul...
VESTI MARI PENTRU ASPIRANTII LA OBTINEREA PERMISULUI DE CONDUCERE: VARSTA MINIMA A SCAZUT PENTRU UNELE CATEGORII! Sfarsitul anului...
Recomandari pentru a achizitiona accesoriile auto perfecte pentru masina ta! Accesoriile auto completeaza dotarile masinii tale. D...
Automobilele moderne sunt dotate cu o multitudine de senzori si tehnologii moderne. FIecare are un rol predifint, iar functiile ac...
Este cat se poate de firesc ca atunci cand va cumparati o masina, intentionati sa o pastrati frumoasa pentru foarte mult timp, mai...