Parere posesori Ford Focus 1.6 16V 100 cai putere
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Ford Focus 1.6 Duratec 16V (100 Hp) MT cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2005 - 2010. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Ford Focus 1.6 Duratec 16V (100 Hp) MT.
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Introducere
Fiabilitate
Conform cu asteptarile
Parere generala
De ce ai ales sa cumperi acest model?
Mai ieftina ca (virgula) concurenta, suspensie independenta spate, spatioasa, aspect placut.
Motorul este fiabil, consumul este decent si o pot folosi atat in oras (zilnic), cat si pentru drumuri lungi.
Mi-a placut cum arata si faptul ca se spune ca e fiabila. De asemenea, are dimensiunile si performantele potrivite pentru mine.
Am ales sa cumpar acest model deoarece este fiabil, are un design fresh chiar si dupa 12 ani iar la capitolul sportivitate sta mai bine decat toti rivalii lui.
Fiabilitatea motorului, design-ul caroseriei si pentru dotarile acestuia.
Datorita motorului 1.6 aspirat care da putine batai de cap. Si pentru ca am avut posibilitatea de a o trece pe GPL pentru a scapa de costurile benzile care sunt in crestere mereu. De asemenea am ales modelul cel mai “chel”. Fara prea multe optiuni pentru a putea tine costurile de mentenanta cat mai mici pe termen lung.
In primul rand datorita aspectului, iar in al doilea rand datorita motorizarii fiabile.
Am ales Ford pentru spatiu, confort, faptul ca este usor de intretinut, foarte usor de adaugat extraoptiuni pe ea.
Imi place cum arata ca design, se conduce frumos, nu necesita investitii mari, se intretine usor.
In caz ca ai cumparat-o SH, de unde ai achizitionat-o?
De la unu care a intretinut-o cativa ani. NU de la unu care a adus-o din Germania seara si o vinde dimineata.
Masina a fost achizitionata de pe un site de licitatii din Germania.
Parc auto cu masini aduse din Germania.
Am achizitionat masina de la o cunostinta care s-a ocupat de adusul si alegerea masinii din Germania.
De la cineva care stie ce vinde si nu ascunde nimic.
De la o persoana fizica. Adusa din Germania. Cliseu, stiu.
De la o persoana fizica, din Romania, unic proprietar.
Gasita pe Olx, a fost cumparata de noua din Romania, proprietar de treaba.
De la un targ din Bucuresti.
Cum ti se pare sa o conduci zi de zi? Ce iti place si/sau ce iti displace cel mai mult la ea?
E o masina ok mai buna ca un logan, mult mai buna ca un logan - imi place cum sta pe drum -nu-mi place insonorizarea putea fi mai ok, e medie sa zic asa
Masina se comporta foarte bine atat in mediul urban, cat si la drumuri mai lungi, este usor si ieftin de intretinut. O cutie de viteze cu 6 rapoarte si putin mai multa putere ar fi facut-o masina perfecta pentru mine.
E extrem de confortabila si usor de condus. Volanul reglabil in toate directiile e un mare plus, iar pozitia inalta e superba pentru un sofer safe si nesportiv ca mine.
Este o masina potrivita pentru toate din punctul meu de vedere. Este atat sportiva cat si confortabila in functie de situatie, potrivita si in oras cat si in afara lui, tinuta de drum este un exemplu pentru clasa ei.
E o masina ok, nu o recomand celor carora nu le plac masinile mari. Imi displac unele probleme cu boxele si aspectul de “plasy” pentru usile din spate.
Sunt foarte multumit de confortul scaunelor, accelerarea liniara a unui motor suficient de puternic pentru a putea face fata traficului zilnic. Suspensia rigida a acestui model este stiuta, ii ofera o oarecare sportivitate in curbe si de asemenea stabilitate marita pe vreme nefavorabila.
Imi place modul in care se conduce, dar as fi preferat mai multe dotari si un consum mai mic. Cu toate acestea sunt insa multumit de ea.
Destul de ok masina, mi-as fi dorit sa fie cu climatronic, nu cu AC.
Din punctul meu de vedere este o placere sa o conduci insa acum as prefera acelasi model doar cu un motor mai mare.
Tiptronic este un tip de transmise automata care poate fi controlata ca o transmisie manuala. Masinile cu transmisie automata sunt...
Toata lumea stie cat de periculos poate fi sa adormi la volan. Dar chiar si simpla senzatie de oboseala sau somnolenta in timp ce...
Intre soferii de autoturisme vor exista opinii diferite intotdeauna atunci cand vine vorba despre tipul de transmisie pe care treb...
În lumea automobilistică, există recorduri care ne uimesc și ne inspiră cu fiecare detaliu. Un astfel de record impresionant este...
Motorul 3UR-FE este membru al noii familii UR a Toyota. Acesta este un V8 de 5.7 litri cu bloc si chiulasa de aluminiu. Acest moto...