Parere posesori Ford Focus 1.6 16V 100 cai putere
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Ford Focus 1.6 Duratec 16V (100 Hp) MT cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2005 - 2010. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Ford Focus 1.6 Duratec 16V (100 Hp) MT.
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Revizie ~ 450lei, impozit ~60lei, consum mediu~ 8,5L/100.
Luand in calcul doar consumabile si manopera reviziei in jur de 1.000 lei.
330 lei o revizie normala.
Consumabilele, rovinieta, impozitul si asigurarea ajung undeva la 1000 de lei pe an.
Ulei si filtru, in jur de 200 lei.
In acest prim an de cand o detin am cheltuit aproximativ 3500 de lei. Dar am facut schimbarile necesare la achizitia unei masini second hand, distributie, frane, am inlocuit freonul la AC. Daca nu apar probleme majore cred ca intretinerea nu va depasi 1000 de lei pe an.
Destul de putin, nu stiu exact deoarece eu investesc bani in masina chiar daca nu e necesar. Mai adaug ceva, mai schimb o piesa etc.
1000 de lei, cu tot cu asigurare, in conditiile in care fac schimburile de ulei si filtre de 2 ori pe an, si nu, nu folosesc piese ieftine :).
In jur de 500-600 ron, fara carburant, impozit si asigurare, doar intretinerea ei.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Piesele sunt ok mai ieftine decat concurenta.
Este printre cele mai ieftine modele din generatia si clasa ei. Piesele sunt ieftine.
Aceleasi preturi ca marcile competitoare germane. Unele piese mai ieftine ca la Logan.
Comparand pretul pieselor cu rivalul direct, VW Golf V, pot spune ca piesele sunt mai scumpe la Ford.
Nu, e o masina usor de intretinut.
Nu consider ca este mai scumpa decat orice alta masina din grupul VAG.
Este o masina cu piese la un pret mediu. Nu sunt cele mai ieftine piese dar nici cele mai scumpe.
Mi se pare la acelasi nivel cu cele din clasa sa.
Nu este o masina scumpa la o intretinere, acum depinde si de calitatea pieselor.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
-furtun spart aeroterma-antigel -furtun spart directie ( ambele reparatii in reprezentanta ~ 2000lei ambele ca te incarca aiurea) +articulatii fata discuri frana, placute 1800
Momentan nu am avut nicio problema, se previzioneaza o schimbarea a bobinei de inductie (posibil si din cauza faptului ca am montat o instalatii GPL).
Majore: catalizatorul dar s-a mers mult in oras cu masina inca de cand era noua. Minore: doar bujii si un rulment pe roata stanga spate. Pare ca in urmatorii 30.000 km va ceda ambreiajul dar inca merge bine.
In trei ani de folosinta am schimbat doar amortizoarele fata, bucsi si bielete antiruliu care din cate am vazut nu au fost schimbate niciodata. In rest pot spune ca este o masina extrem de fiabila. Chiar daca modelul pe care il detin are un numar mic de kilometri, am vazut modele cu dublu kilometraj care se comportau la fel de bine.
Nu am avut probleme cu ea de când am cumparat-o.
La capitolul fiabilitate nu am de ce sa ma plang. Masina este folosita zilnic fara nici un fel de probleme. Avand in vedere ca am ales o masina cat mai de baza fara prea multe optiuni nici nu are ce sa se strice la ea.
In mare nu am avut probleme cu ea, doar consumabile.
De cand o am, singura problema de fiabilitate a fost cu un furtun de la AC care a crapat, in rest, lucruri normale: distributie, frane, ambreiaj.
Este o masina destul de fiabila, daca o intetii la timp si ii pui ce trebuie referitor la calitate nu iti trebuie altceva decat timp si bani sa te plimbi.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
In reprezenta pentru distributie, pentru lucruri mai simple “la baieti”.
In mare parte problemele mici le rezolv in garajul propriu si in mare parte si reviziile. Valoarea masinii ma face sa nu o intretin la reprezentanta.
La un mecanic independent in care am foarte multa incredere. Asadar nici la reprezentanta, nici la baieti. De multe ori, baietii ii gasim in reprezentante.
Am ales mereu sa merg la un service local de incredere deoarece ma aflu la o distanta destul de mare de cea mai apropiata reprezentanta iar problemele pe care le-am intampinat pana acum nu au necesitat specialisti.
Reprezentanta sau service-uri autorizate.
La baieti, dar baieti de incredere. O duc la un fost mecanic de la Ford care numai de gama Ford se ocupa.
Merg in service-uri cu o reputatie buna pe acest model, service-uri recomandate de alti posesori de Ford Focus in cadrul intalnirilor sau pe grupul de Ford Focus.
Tinand cont ca are 11 ani, nu vad rostul in a merge la reprezentanta, unde, oricum, au ramas numai mecanici de mana a doua si se folosesc piese proaste (vezi uleiul Ford Formula F, adus in butoaie).
Am apelat si la service si la cunostinte dar prefer sa o repar in regim propriu deoarece am dezvoltat o pasiune in acest domeniu.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
La un an / 15000km.
De doua ori pe an. In functie de cat de mult circula masina.
La 10.000 km daca se merge preponderent urban sau un an La 20.000 sau un an daca se merge doar extraurban.
O data pe an o revizie mai temeinica.
Sa faca revizia la 40.000 de km.
15.000 de km sunt recomandati la aceste motorizari. Cu ulei sintetic.
Sa o faca la un an.
1 an sau maxim 10.000km. Daca mergi zilnic cu ea si mai des, eventual la 8.000 km.
Intervalele normale declarate de producator.
Ce consum are?
Mediu 8,5 L /100 ( oras Bucuresti ).
9-10 l/100 km (urban - benzina/GPL) 6-7 l/100 km (extraurban - benzina/GPL) Valorile de consum variaza putin intre benzina si GPL maxim 1-2l.
7 litri la suta de km mediu, 10-11 urban si 5-7 extraurban in functie de stilul de mers.
Extraurban aproximativ 6.5 iar urban 10.
Are un cosnum mediu de 6.7 la suta.
10% in oras si 6.5% la drum lung.
Depinde. In afara 6 iar in oras intre 8.5 si 12 / 13 daca ii dai tare.
8.5% mediu. Mers zilnic in Bucuresti si in weekend spre Valea Prahovei. Oricum, consuma in functie de cat ii dai. Daca mergi cu 100km/h tine cu casa. Facut Campina-Bucuresti cu 30 de lei :)).
Media este de 8 %.
Compania BMW, Bayerische Motoren Werke AG, este una dintre cele mai prestigioase și apreciate mărci din industria auto. Cunoscută...
In acest articol vom vorbi despre catalizatorul masinii, ce rol are acesta, cum se curata, cat valoreaza unul si multe alte chesti...
Cu toate ca bujiile sunt niste piese foarte mici din angrenajul unui motor, acestea au un rol foarte important in buna functionare...
Un sofer care a ramas fara permis ca urmare a neacordarii de prioritate a contestat procesul de contraventie sub motivul ca autotu...
STIAI CA, surprinzator, … mirosul de autoturism nou reprezinta un real pericol?!? Cercetatorii de la Universitatea California Rive...