Parere posesori Ford Focus 1.6 TDCI 109 CP

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Ford Focus 1.6 TDCi HP (109 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2005 - 2010. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Ford Focus 1.6 TDCi HP (109 Hp).

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Costuri Intretinere

Cat costa intretinerea pe an?

Cucuteanu Vlad
Cucuteanu Vlad a raspuns cu 3 ani în urmă

1500 lei.

Popescu Mihai
Popescu Mihai a raspuns cu 4 ani în urmă

La cum fac eu undeva la 25.000km pe an undeva la 1500 de lei.

Șerban Liviu Andrei
Șerban Liviu Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

Aproximativ 2000 de lei pe an.

Kenyeres Catalin
Kenyeres Catalin a raspuns cu 4 ani în urmă

Foarte iefin.

Filimon Narcis
Filimon Narcis a raspuns cu 4 ani în urmă

Schimburile sunt ok la pret.

Marius B
Marius B a raspuns cu 4 ani în urmă

500-1000 Euro

Aparascai Andrei
Aparascai Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

Aproximativ 1200 de lei cu 2 revizii de ulei si filtre asigurare si impozit si eventuale mici probleme aparute odata cu varsta si numarul de km.

Radu Tanase
Radu Tanase a raspuns cu 5 ani în urmă

Cred ca aici depinde de cum o conduci si cat de mult mergi cu ea si daca o ingrijesti cum trebuie, in cazul meu costurile se ridica la 1500 ron.

Jiman Horia
Jiman Horia a raspuns cu 5 ani în urmă

In medie, 1000 de lei, depinde daca trebuie facuta doar revizia sau schimbat si alte consumabile.

Alexei Sergiu
Alexei Sergiu a raspuns cu 5 ani în urmă

In jur de 200 de euro, in banii astia punem uleiul, filtrele si diferite chestii pentru masina.

Aparascai Andrei
Aparascai Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

Aproximativ 500 lei.

Popa Stefan
Popa Stefan a raspuns cu 5 ani în urmă

Avand in vedere ca tocmai am luat masina nu stiu exact dar m-am interesat si am inteles ca undeva la 2000-2500 lei.

Ionuț.ciulica
Ionuț.ciulica a raspuns cu 5 ani în urmă

Intretinerea pe an costa aproximativ 100 €.

Neagu Adrian
Neagu Adrian a raspuns cu 5 ani în urmă

Ultima revizie ( ulei, filtru ulei, filtru aer, filtru habitaclu,) a fost 250 lei cu manopera mea. Filtru de motorina costa cam 250 lei. In rest nu investesc decat motorina.

Sandu Marian
Sandu Marian a raspuns cu 5 ani în urmă

Cam vreo 500 lei.

Trif Ionut Marian
Trif Ionut Marian a raspuns cu 5 ani în urmă

O revizie undeva la 400-450 de lei. In rest taxe mici.

Sergiu Adi
Sergiu Adi a raspuns cu 5 ani în urmă

Costa aproximativ 1000 de euro pe an.

Bucete Mihai
Bucete Mihai a raspuns cu 5 ani în urmă

Ma costa sub 500 lei.

David Daniel
David Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu stiu exact, cam 1500 lei, mai costisitoare sunt pneurile de iarna.

Cristi
Cristi a raspuns cu 5 ani în urmă

FIltre+Ulei+Placute/discuri undeva intre 1000-1500lei.

Dan Dan
Dan Dan a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu am socotit niciodata dar e relativ in functie de cat circuli cu ea.

Pepici Victor
Pepici Victor a raspuns cu 5 ani în urmă

O revizie o fac cu 6-700 de lei cu tot cu manopera.

Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?

Cucuteanu Vlad
Cucuteanu Vlad a raspuns cu 3 ani în urmă

Preturile sunt asemanatoare ca la VW, Skoda, Opel si Renault.

Popescu Mihai
Popescu Mihai a raspuns cu 4 ani în urmă

Este destul de scumpa la piese dar acum depinde si ce piese schimbi.

Șerban Liviu Andrei
Șerban Liviu Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

Da, piesele sunt destul de scumpe, dar mult mai durabile.

Kenyeres Catalin
Kenyeres Catalin a raspuns cu 4 ani în urmă

Nu, da nu ma feresc de reprezentanta.

Filimon Narcis
Filimon Narcis a raspuns cu 4 ani în urmă

La unele piese da , multa electronica.

Marius B
Marius B a raspuns cu 4 ani în urmă

Nu este mai scumpa. As zice ca este undeva in zona medie.

Aparascai Andrei
Aparascai Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

Nu e cea mai scumpa, dar nici cea mai ieftina, preturile pieselor sunt acceptabile.

Radu Tanase
Radu Tanase a raspuns cu 5 ani în urmă

La acest model facelift preturile sunt decente dar unele piese costa mai mult decat cele de VAG. O cheie keyless costa 700 ron, parbrizul incalzit 1000 ron cu montaj, un far este 2100 ron cel cu xenon dar fara balast iar o turbina 2200 ron iar valva de vacuum 800 ron. Piesele uzuale sunt ok la pret.

Jiman Horia
Jiman Horia a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu. Este putin mai ieftina.

Alexei Sergiu
Alexei Sergiu a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu este o masina chiar asa de scumpa la piese.

Aparascai Andrei
Aparascai Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

Este cam la acelasi nivel cu modele concurente.

Popa Stefan
Popa Stefan a raspuns cu 5 ani în urmă

Da. Este putin mai scumpa. Cel putin in comparatie cu ce am avut ulterior.

Ionuț.ciulica
Ionuț.ciulica a raspuns cu 5 ani în urmă

Chiar sunt mai ieftine piesele ca la un Vw sau Opel.

Neagu Adrian
Neagu Adrian a raspuns cu 5 ani în urmă

Cred ca se incadreaza la un nivel mediu desi pe unde am cautat jantele sunt foarte scumpe:)) in comparatie cu ce am mai vazut. In rest are cateva lucruri care costa mai mult de exemplu filtrul de motorina care este 250 lei.

Sandu Marian
Sandu Marian a raspuns cu 5 ani în urmă

Nici extrem de scumpe ca brandurile de top, dar nici prea ieftine ca la Opel sau Dacia.

Trif Ionut Marian
Trif Ionut Marian a raspuns cu 5 ani în urmă

Este un pic cam scumpa, dar foarte fiabila.

Sergiu Adi
Sergiu Adi a raspuns cu 5 ani în urmă

Piesele sunt accesibile ca si pret.

Bucete Mihai
Bucete Mihai a raspuns cu 5 ani în urmă

Este rezonabil, depinde cu ce auto comparam, daca ar fi sa comparam pretul pieselor de Ford cu pretul pieselor de Dacia atunci este mai scump insa daca ar fi sa comparam cu Mercedes de exemplu, este mai ieftin. Tinand cont de pretul platit pe masina si de venitul meu cred ca este o masina care ma avantajaza si nu ma “stoarce” de bani.

David Daniel
David Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu. E o masina ieftina, piese se gasesc foarte ieftine.

Cristi
Cristi a raspuns cu 5 ani în urmă

Putin mai scumpa decat cele din grupul VAG.

Dan Dan
Dan Dan a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu cred dar nu costa foarte mult piesele.

Pepici Victor
Pepici Victor a raspuns cu 5 ani în urmă

Piesele sunt ok, acceptabile, e Ford nu e Mercedes.

Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.

Cucuteanu Vlad
Cucuteanu Vlad a raspuns cu 3 ani în urmă

Am schimbat alternator, baterie, amortizoare fata si bucse si bratele de pe spate.

Popescu Mihai
Popescu Mihai a raspuns cu 4 ani în urmă

Poate am fost eu mai ghinionist. Dar am schimbat 3 motoare si 2 turbine.

Șerban Liviu Andrei
Șerban Liviu Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

Am avut probleme cu filtrul de particule, acesta facandu-si regenerarea cu ajutorul unui lichid special. La un moment dat lichidul s a terminat si a trebuit schimbat, suportii motor au trebuit schimbati, in rest, doar consumabilele.

Kenyeres Catalin
Kenyeres Catalin a raspuns cu 4 ani în urmă

N-am avut probleme. O am de 8 luni si cheltuielile au fost de 700 de lei.

Filimon Narcis
Filimon Narcis a raspuns cu 4 ani în urmă

Conductele de proasta calitate, fulia si cam atat.

Marius B
Marius B a raspuns cu 4 ani în urmă

Fara probleme majore. Achimbat ambreiaj la 230000, iar consumabile de cate ori a fost nevoie.

Aparascai Andrei
Aparascai Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

Destul de fiabila, probleme majore, un egr schimbat si un radiator de racire, acestea merita mentionate, in rest revizii la timp si e in regula.

Radu Tanase
Radu Tanase a raspuns cu 5 ani în urmă

Am dat jos filtrul de particule, am reconditionat turbina, am inlocuit lupele pentru ca s-au ars partile reflectoare si am inlocuit EGR-ul. Am avut o problema cu un injector dar s-a rezolvat destul de simplu dupa ce a fost curatat.

Jiman Horia
Jiman Horia a raspuns cu 5 ani în urmă

Probleme majore nu am avut. A trebuit sa fac investitii mai mult din cauza vechiului proprietar, care a cam neglijat-o. A aparut rugina pe la praguri si sasiu si reviziile nu au fost facute la timp.

Alexei Sergiu
Alexei Sergiu a raspuns cu 5 ani în urmă

Daca o exploatezi cum trebuie este fiabila.

Aparascai Andrei
Aparascai Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

Ca si probleme: un radiator de racire schimbat, un furtun retur de la sistemul de racire, furtun intercooler si un furtun de vacuum infundat. Masina o am de mai bine de 4 ani.

Popa Stefan
Popa Stefan a raspuns cu 5 ani în urmă

M-am speriat destul de tare cand la semafor a inceput sa bata volanta destul de tare pentru prima data nestiind exact ce se aude iar macaraua de la geamul soferului nu sta niciodata bine.

Ionuț.ciulica
Ionuț.ciulica a raspuns cu 5 ani în urmă

Probleme cu turbina si furtunurile de la intercooler.

Neagu Adrian
Neagu Adrian a raspuns cu 5 ani în urmă

Probleme am avut cu filtrul de particule care s-a infundat pe la 180000 sigur si din cauza asta am avut problema cu turbina si a trebuit reconditionate. Alta problema nu am avut.

Sandu Marian
Sandu Marian a raspuns cu 5 ani în urmă

Intr-un an si jumatate de condus, mi-a cedat doar un rulment la ea.

Trif Ionut Marian
Trif Ionut Marian a raspuns cu 5 ani în urmă

Probleme: m-a lasat un oring la injector undeva pe la Satu Mare, am parcurs un drum de 900 km asa, fara sa afecteze altceva. In rest e filtrul de particule care din cand in cand cere cate o regenerare.

Sergiu Adi
Sergiu Adi a raspuns cu 5 ani în urmă

Fiabilitate 0, am avut probleme cu EGR, am anulat filtru de particule ca nu se mai regenera, am schimbat termostatul motorului, am avut ceva scurgeri la intercooler, am schimbat un furtun.

Bucete Mihai
Bucete Mihai a raspuns cu 5 ani în urmă

Am schimbat consumabile anual, seibile de cupru de la injectoare si termostatul. In rest nimic.

David Daniel
David Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu am avut probleme, a functionat perfect, am schimbat doar distributia.

Cristi
Cristi a raspuns cu 5 ani în urmă

Am avut probleme cu filtru de particule, cu EGR (partea mecanica si electrica), turbina fluiera + mic joc axial/radial, ulei pe la injectoare.

Dan Dan
Dan Dan a raspuns cu 5 ani în urmă

Singura problema principala e PDF care dupa parerea mea s-a dus cam repede dar in rest consumabile care ca la orice masina te lasa dar per total ar fi ok.

Pepici Victor
Pepici Victor a raspuns cu 5 ani în urmă

Am avut probleme cu DPF-ul si cu EGR-ul. In rest doar consumabile si capete de bara si telescoape, astea au fost cheltuielile intr-un an de zile.

Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?

Cucuteanu Vlad
Cucuteanu Vlad a raspuns cu 3 ani în urmă

Prefer sa merg la reprezentanta.

Popescu Mihai
Popescu Mihai a raspuns cu 4 ani în urmă

Am un mecanic foarte bun care se ocupa doar de ford.

Șerban Liviu Andrei
Șerban Liviu Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

La baieti, deoarece este mult mai ieftin si am gasit problema mult mai repede fata de cei din reprezentanta.

Kenyeres Catalin
Kenyeres Catalin a raspuns cu 4 ani în urmă

Nu am preferinte si reprezinta si la baieti.

Filimon Narcis
Filimon Narcis a raspuns cu 4 ani în urmă

La gigi in curte ca in reprezentanta ma ajung schimburile jumate din pretul masinii. Daca ar fi fost noua normal ca doar in reprezentanta.

Marius B
Marius B a raspuns cu 4 ani în urmă

La reprezentanta Ford pentru ca este destul de ieftin. Unele reparatii mici le fac singur, este destul de usor de intretinut.

Aparascai Andrei
Aparascai Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

In 90% din cazuri ma ocup personal, mai putin distributia.

Radu Tanase
Radu Tanase a raspuns cu 5 ani în urmă

Am un service unde masina merge de cand a fost achizitionata. Merg acolo pentru ca niciodata nu a mai revenit o problema rezolvata de ei. In cazuri speciale merg la reprezentanta.

Jiman Horia
Jiman Horia a raspuns cu 5 ani în urmă

La baietii ce lucreaza la un service autorizat, tot timpul la aceiasi. Astfel ma asigur ca treaba e facuta cum trebuie.

Alexei Sergiu
Alexei Sergiu a raspuns cu 5 ani în urmă

La baieti :D deoarece au un service specializat.

Aparascai Andrei
Aparascai Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

In cele mai multe cazuri o repar eu. Rar ajung intr-un service si exclus reprezentanta, din cauza ca s-a dovedit de multe ori ca mai mult o strica, decat sa o repare.

Popa Stefan
Popa Stefan a raspuns cu 5 ani în urmă

“La baieti”. Sunt 2 mecanici priceputi dar fara autorizatie. Ma cunosc de o viata cu aceste persoane si am incredere in ei.

Ionuț.ciulica
Ionuț.ciulica a raspuns cu 5 ani în urmă

Depinde cat de grav este problema in principiu mi-o repar singur.

Neagu Adrian
Neagu Adrian a raspuns cu 5 ani în urmă

De obicei daca e ceva mai grav la care nu m-as descurca eu merg la un prieten care are un service si ma ajuta cu ce am nevoie.

Sandu Marian
Sandu Marian a raspuns cu 5 ani în urmă

La baieti, reprezentata e mult prea scumpa pentru buzunarul meu.

Trif Ionut Marian
Trif Ionut Marian a raspuns cu 5 ani în urmă

Reprezentanta, nu prea sau mai bine zis fara. Era o masina noua poate o reparam la reprezentanta lor. Asa aleg un service si un mecanic de incredere. Cel care imi repara masina o cunoaste cap coada.

Sergiu Adi
Sergiu Adi a raspuns cu 5 ani în urmă

“La baieti” deoarece preturile sunt mai bune, la reprezentanta preturile sunt exagerate.

Bucete Mihai
Bucete Mihai a raspuns cu 5 ani în urmă

Aleg sa o repar singur (cel putin la ceea ce ma pricep, de exemplu schimbul de ulei, filtre etc nu prezinta o problema ), iar la restul de exemplu un schimb de distributie am sa merg intr-un service autorizat. Exclus Reprezentanta FORD, am fost o data si m-au convins ca nu se pricep absolut deloc si nu prezinta incredere.

David Daniel
David Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

La baieti, e mai ieftin manopera si am mai multa incredere pentru ca sunt cunostinte.

Cristi
Cristi a raspuns cu 5 ani în urmă

Reprezentanta pentru diagnoza si alte service-uri pentru reparatii.

Dan Dan
Dan Dan a raspuns cu 5 ani în urmă

Service-uri autorizate, nu neaparat Ford pentru ca iti dau garantie si factura care e foarte important asta.

Pepici Victor
Pepici Victor a raspuns cu 5 ani în urmă

Avand in vedere ca are mai bine de 10 ani, aleg cu atentie baietii ?.

Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?

Cucuteanu Vlad
Cucuteanu Vlad a raspuns cu 3 ani în urmă

15.000 km.

Popescu Mihai
Popescu Mihai a raspuns cu 4 ani în urmă

La 10.000km.

Șerban Liviu Andrei
Șerban Liviu Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

O data la 15.000 de km.

Kenyeres Catalin
Kenyeres Catalin a raspuns cu 4 ani în urmă

O data la 6 luni, e suficient.

Filimon Narcis
Filimon Narcis a raspuns cu 4 ani în urmă

La 15000 km pentru evitarea problemelor pe viitor uleiul conteaza cel mai mult.

Marius B
Marius B a raspuns cu 4 ani în urmă

La timpul recomandat de producator.

Aparascai Andrei
Aparascai Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

10 000 de km maxim.

Radu Tanase
Radu Tanase a raspuns cu 5 ani în urmă

La 10.000 de km as sfatui pe fiecare sa isi schimbe uleiul. Partea mecanica, bucsele spate ar trebui schimbate la maxim 2 ani daca se circula cu jante de 17“.

Jiman Horia
Jiman Horia a raspuns cu 5 ani în urmă

1 an sau 15000km.

Alexei Sergiu
Alexei Sergiu a raspuns cu 5 ani în urmă

Eu as spune ca o data la 6 luni, depinde cati km are.

Aparascai Andrei
Aparascai Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

Maxim 10.000 de km, ulei si toate filtrele ulei, aer, habitaclu si combustibil.

Popa Stefan
Popa Stefan a raspuns cu 5 ani în urmă

Trimestrial. Orice masina trebuie verificata la o perioada de timp si daca poti preveni ceva cu atat mai bine.

Ionuț.ciulica
Ionuț.ciulica a raspuns cu 5 ani în urmă

Schimbarea filtre/ulei la 10.000 km.

Neagu Adrian
Neagu Adrian a raspuns cu 5 ani în urmă

Eu fac revizia la 8000-10000.

Sandu Marian
Sandu Marian a raspuns cu 5 ani în urmă

1 data pe an neaparat.

Trif Ionut Marian
Trif Ionut Marian a raspuns cu 5 ani în urmă

Revizii la timp inseamna scutirea de alte neplaceri. O revizie la 10-12000 e mai mult decat ok.

Sergiu Adi
Sergiu Adi a raspuns cu 5 ani în urmă

O data pe an musai.

Bucete Mihai
Bucete Mihai a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa o faca la maxim 9.000 km.

David Daniel
David Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa o faca de doua ori pe an.

Cristi
Cristi a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa o faca la 10.000-15.000 km.

Dan Dan
Dan Dan a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu necesita foarte des revizii.

Pepici Victor
Pepici Victor a raspuns cu 5 ani în urmă

La 10.000 km maxim.

Ce consum are?

Cucuteanu Vlad
Cucuteanu Vlad a raspuns cu 3 ani în urmă

Mediu 5.7.

Popescu Mihai
Popescu Mihai a raspuns cu 4 ani în urmă

6.5 in Bucuresti.

Șerban Liviu Andrei
Șerban Liviu Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

Consumul este unul bun, 4.5 l/100km.

Kenyeres Catalin
Kenyeres Catalin a raspuns cu 4 ani în urmă

4,50 / 100 km maxim 5.

Filimon Narcis
Filimon Narcis a raspuns cu 4 ani în urmă

La drum lung, la 130 are 5% In oras are în jur de 7-8% Media undeva la 6%

Marius B
Marius B a raspuns cu 4 ani în urmă

4.5 extra 6.5 urban

Aparascai Andrei
Aparascai Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

Urban 7.5, extern maxim 5.

Radu Tanase
Radu Tanase a raspuns cu 5 ani în urmă

In oras 7l/100 km si 5.2 in afara.

Jiman Horia
Jiman Horia a raspuns cu 5 ani în urmă

La mine, undeva la 6.

Alexei Sergiu
Alexei Sergiu a raspuns cu 5 ani în urmă

La mers normal imi consuma 7 litri la suta in afara si 8 in oras.

Aparascai Andrei
Aparascai Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

Indiferent cat de tare am tras de ea nu a depasit 6 la suta extern si 8,5 la suta in oras.

Popa Stefan
Popa Stefan a raspuns cu 5 ani în urmă

In mediul urban 6,8 la suta iar extra-urban 4.8-5,2 la suta.

Ionuț.ciulica
Ionuț.ciulica a raspuns cu 5 ani în urmă

Are un consum de 7 urban si 5 extraurban.

Neagu Adrian
Neagu Adrian a raspuns cu 5 ani în urmă

Am scos recent la un drum Bucuresti-Ramnicu Valcea si retur 4.3 l. Eu nu prea circul in Bucuresti des dar cand merg urca la 5.6-6.2 l. Ceea ce nu e rau avand in vedere ca sunt cam agresiv cu acceleratia din pacate.

Sandu Marian
Sandu Marian a raspuns cu 5 ani în urmă

Consum mediu de 6 litri/100km.

Trif Ionut Marian
Trif Ionut Marian a raspuns cu 5 ani în urmă

5,6 mixt, 6.8urban si 4.5-5 extraurban.

Sergiu Adi
Sergiu Adi a raspuns cu 5 ani în urmă

Consuma 8 la suta in oras si 5.5 la suta in afara orasului.

Bucete Mihai
Bucete Mihai a raspuns cu 5 ani în urmă

Are un consum de 4 la suta pe autostrada si maxim 8 la suta in oras pe timp de iarna.

David Daniel
David Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

Are un consum mixt de 5.5%.

Cristi
Cristi a raspuns cu 5 ani în urmă

Are un consum urban de 6 la suta, extraurban 5 la suta si mixt 5.5 la suta.

Dan Dan
Dan Dan a raspuns cu 5 ani în urmă

Are un consum mediu de 5.5 oras si 5 in afara, asta si in functie de cum o conduci.

Pepici Victor
Pepici Victor a raspuns cu 5 ani în urmă

5-6 este consumul, este chiar foarte mic, nici daca te chinui nu sari de 8.

Citeste si...
Ce facem cu testarea psihologica a politistilor, neactualizata de aproape jumatate de secol?!
Ce facem cu testarea psihologica a politistilor, neactualizata de aproape jumatate de secol?!

Nimanui nu ii este straina concurenta de acum cativa ani de la Academia de Politie, unde tinerii aspiranti se luptau la propriu pe...

Asigurarea nu acopera pagubele cand faci un accident sub influenta bauturilor alcoolice!
Asigurarea nu acopera pagubele cand faci un accident sub influenta bauturilor alcoolice!

Un numar foarte mare de accidente au loc in tara noastra din cauza consumului de alcool. De multe ori vorbim despre accidente foar...

Luni, 19.09.2022, se decide eventualitatea prelungirii schemei de compensare a combustibilului, cu 50 de bani
Luni, 19.09.2022, se decide eventualitatea prelungirii schemei de compensare a combustibilului, cu 50 de bani

Potrivit digi24.ro, luni, 19.09.2022, coalitia de guvernare va lua in calcul dezbaterea posibilitatii prelungirii schemei de compe...

Vrei sa beneficiezi de reducere la motorina? Depune o cerere si vei plati mai putin atunci cand alimentezi!
Vrei sa beneficiezi de reducere la motorina? Depune o cerere si vei plati mai putin atunci cand alimentezi!

_ GENEROZITATE A STATULUI ROMAN _ Vrei sa beneficiezi de reducere la motorina? Depune o cerere si vei plati mai putin atunci cand...

Ce inseamna fiabilitatea masinii?
Ce inseamna fiabilitatea masinii?

Toata lumea pune intrebarea asta: Cat de fiabila e masina X? Dar cati stiu cu adevarat ce inseamna fiabilitatea unei masini? Fiabi...