Parere posesori Ford Focus 1.6 TDCI 109 CP
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Ford Focus 1.6 TDCi HP (109 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2005 - 2010. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Ford Focus 1.6 TDCi HP (109 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Sfaturi Achizitie
Ce ii sfatuiti pe cei care isi doresc o astfel de masina?
Sa o verifice foarte atent!
Sa nu cumpere 1 6tdci109cp.
Sa aiba grija ce motorizare isi cumpara si sa aiba grija de ea.
Sa o aleaga, e foarte buna.
Recomand motorul 1.6 de 90 cai, ala e cel ok, iar daca vrea si putere , cel 2.0 de 136 cai e ce trebuie.
Sa incerce varianta cu cutie automata.
Uleiul si filtrele schimbate la timp, sunt cele mai importante.
Sa isi cumpere variante bine echipate cu motorul de 2.0 fie el benzina sau motorina.
Sa aiba grija la DPF. Ar fi de preferat motorizarile pe benzina.
Sa aleaga motorizarea 1.8 tdci pentru putere si consum.
Sa fie foarte atenti la tinichigerie si motor, la toata partea de turbosuflanta si injectoare.
Sa stranga ceva banuti in cazul in care are o defectiune mai serioasa.
Daca nu ai mai avut un Ford inainte, nu o sa o intelegi pe ea ca masina ?.
In primul rand daca este diesel sa nu mearga prin oras foarte mult fara sa o scoata la plimbare pentru a curata filtrul si in rest toate bune, daca ingrijesti masina si ea are grija de tine. Schimburi la timp si drumuri lungi.
Sa incerce sa o ia cu cat mai multe optiuni pe ea. Are destule chestii cool, care nu sunt extrem de scumpe.
Grija mare de DPF si motorina de calitate.
Sa nu isi cumpere masina marca Ford niciodata.
Sa caute si sa verifice mai multe masini, iar apoi sa aleaga ce este mai bun. Sa nu mearga pe principiul prima vazuta, prima cumparata.
Nu sfatuiesc pe nimeni, fiecare sa cumpere ce vrea.
Sa verifice pe baza VIN-ului istoricul si sa efectueze o diagnoza in reprezentanta inainate de cumparare.
O masina buna pentru familie, cu incredere sa o achizitioneze.
Sa isi ia modelul de 90 hp fara DPF sa faca schimburile la timp, ulei bun si talpa sa nu se infunde EGR.
La ce ar trebui sa fii atent cand iti cumperi o astfel de masina?
Filtru de particule, turbina, injectoare si volanta.
Motor caroserie.
La motor si la caroserie, in anumite puncte din caroserie se va gasi rugina.
La motor. Sa functioneze rotund.
Sa foloseasca seria de sasiu pe carvertical. Daca nu-i arata istoricul, inseamna ca masina aia nu a vazut reprezentanta in viata ei.
La fel ca la orice masina.
Rugina la aripile din fata, si tot ce inseamna furtunele intercooler, turbo, debitmetru si turbo.
Trebuie acordata atentie injectoarelor si turbinei. Un test pentru filtru de particule ar fi indicat.
La DPF, rugina, sistemul audio, mai ales boxele din spate.
Sa verifice injectoarele si furtunurile masinii.
Sa fi fost foarte bine intretinut motorul si sa fi avut facute reviziile la zi.
Rugina! Au tendinta sa prinda la aripi si praguri destul de multa.
Sa mearga cat mai bine , sa nu fie apa in portbagaj ( modelul cu hayon).
Filtru particule, turbina, egr, injectoare.
Rugina, fiind sh si veche si motorul, daca este sanatos sau a fost forjat.
La acest model DPF sperie pe multi. Alegeti modelul mai nou cu DPF pe motorina sau fara.
Sa nu fie lovita in partea cu motorul.
Sa fie atenti la sunetul, mersul si aspectul motorului pentru evitarea problemelor mecanice, masina sa aibe “linie” si tinuta de drum. Nu va lasati pacaliti de “carte service” cu “km reali” 199,999km, majoritatea au km dati inapoi si acest aspect parca deja nu mai are relevanta. Verificati masina nu cartea service.
La cum arata motorul si interiorul si sa aiba carte service.
Filtrul de particule, EGR, turbina, injectoare (verificate prin diagnoza in reprezentanta).
Sa fie atenti la km si la piesele mai noi puse pe motor.
Presiunea in turbina, compresia motorului, injectoare verificate si dpf-ul verificat.
De ce ai ales aceata motorizare? Daca ar fi sa dai timpul inapoi ai alege alta varianta?
Am ales motorizarea asta pentru ca era singura cu norma de poluare Euro 5.
Nu as mai alege 1.6 tdci este groaznic la fiabilitate.
Motorizarea este una mica, 1.6 diesel, as fi optat pentru 2.0 diesel, avand mai multi cai, dar consumul este unul foarte bun, din punctul meu de vedere.
Nu, are o motorizare foarte buna.
Motorul actul de 1.6 tdci 109 cai sunt cam galagioase si stricacioase … as recomanda cu incredere 2.0 ( bomboana de motor).
Este un motor fiabil prezent pe multe marci. Poate as merge pe varianta de 2 l.
Motorizare ieftina de intretinut si totusi destula putere, insa daca as da timpul inapoi as alege 2.0 tdci.
Am ales 1.6 l 109 cp pentru ca am considerat ca este economic si a ramas la fel dupa chip tuning unde am ridicat puterea la 140 cp. As alege motorul de 2.0 l benzina.
As fi ales o motorizare pe benzina. Mai mult din considerente ecologice. Oricum, as fi ales tot Ford Focus, dar cu mai multi cai.
As alege 1.8 Tdci deoarece are putere mai mare.
Datorita capacitatii cilindrice mici, impozit si asigurare mica, puterea fiindu-mi suficienta pentru ceea ce am nevoie, respectiv 109 cp si 240 nm. De asemenea consumul este foarte mic. Daca as putea da timpul inapoi as lua ori aceasta motorizare ori cea 2.0 litri tdci 136 cp.
Am ales motorizarea asta deoarece voiam ceva cu consum redus dar totusi sa aiba cel putin 70kW. Parca as fi ales altceva deoarece aceasta are DPF si e EURO3.
Pentru consum si daca ar fi sa aleg din nou mi-as cauta 2.0 benzina.
Are un motor de 1.6l tdci 109 cp cu filtru de particule. Am ales acest motor pentru consum si pentru ca eram incepator nu aveam nevoie de foarte multa putere desi imi da putere cat vreau. Nu cred ca as alege alta varianta daca as da timpul inapoi este un motor care nu m-a dezamagit exceptand probleme pe care le-a avut dar din ignoranta. Eventual cred ca as merge pe benzina la urmatoarea masina datorita noilor reglementari care se anunta si pentru ca polueaza mai mult din ce am auzit sau daca mi-as permite as merge pe electric fara ezitare desi iubesc sa simt motorul sub mine.
Am vrut diesel deoarece este un motor mai galagios ca cel pe benzina si varianta de 1.6 tdci are si ceva putere sa simti un mic zvac acolo cand accelerezi.
Am ales acest motor pentru ca este mic dar de putere, pe cand alte modele nici macar nu se apropie de puterea lui. Daca as alege alta, da poate un 2.0l sau cel de RS cu 2.5l benzina.
Am ales-o deoarece taxele sunt mici, are un consum mic si este Euro 5.
Am ales 1,6 diesel de 109 cai, era cea mai puternica versiune pentru 1.6. As alege aceeasi varianta.
Nu am ales-o special p-asta, a fost o intamplare.
Am auzit motorul pe alte masini si din exterior mi s-a parut mai silentioasa decat alte motorizari diesel.
Pentru motorul de 1.6 ca are taxe mici, dar tot un motor de 2.0 ar fi mai ok ca si consum si ca putere.
Daca ar mai fi sa aleg as alege pe benzina. Pe motorina s-a nimerit, nu e o motorizare fiabila ?.
Unele probleme pe care le intampinam ca soferi pot parea banale ce e drept, cum ar fi un geam care nu mai vrea sa coboare. Altele...
In primul rand trebuie sa stim ca AdBlue este un lichid care expira, avand o perioada de valabilitate de 18 luni si ca exista cond...
DRPCIV (Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor) a emis o informare utila pentru toti posesorii de prem...
Orice conducator auto ar trebui sa cunoasca cea mai buna modalitate de a opri masina in cazul in care franele nu mai functioneaza....
Tiptronic este un tip de transmise automata care poate fi controlata ca o transmisie manuala. Masinile cu transmisie automata sunt...