Parere posesori Ford Focus 1.6 TDCI 109 CP

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Ford Focus 1.6 TDCi HP (109 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2005 - 2010. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Ford Focus 1.6 TDCi HP (109 Hp).

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Sfaturi Achizitie

Ce ii sfatuiti pe cei care isi doresc o astfel de masina?

Cucuteanu Vlad
Cucuteanu Vlad a raspuns cu 3 ani în urmă

Sa o verifice foarte atent!

Popescu Mihai
Popescu Mihai a raspuns cu 4 ani în urmă

Sa nu cumpere 1 6tdci109cp.

Șerban Liviu Andrei
Șerban Liviu Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

Sa aiba grija ce motorizare isi cumpara si sa aiba grija de ea.

Kenyeres Catalin
Kenyeres Catalin a raspuns cu 4 ani în urmă

Sa o aleaga, e foarte buna.

Filimon Narcis
Filimon Narcis a raspuns cu 4 ani în urmă

Recomand motorul 1.6 de 90 cai, ala e cel ok, iar daca vrea si putere , cel 2.0 de 136 cai e ce trebuie.

Marius B
Marius B a raspuns cu 4 ani în urmă

Sa incerce varianta cu cutie automata.

Aparascai Andrei
Aparascai Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

Uleiul si filtrele schimbate la timp, sunt cele mai importante.

Radu Tanase
Radu Tanase a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa isi cumpere variante bine echipate cu motorul de 2.0 fie el benzina sau motorina.

Jiman Horia
Jiman Horia a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa aiba grija la DPF. Ar fi de preferat motorizarile pe benzina.

Alexei Sergiu
Alexei Sergiu a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa aleaga motorizarea 1.8 tdci pentru putere si consum.

Aparascai Andrei
Aparascai Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa fie foarte atenti la tinichigerie si motor, la toata partea de turbosuflanta si injectoare.

Popa Stefan
Popa Stefan a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa stranga ceva banuti in cazul in care are o defectiune mai serioasa.

Ionuț.ciulica
Ionuț.ciulica a raspuns cu 5 ani în urmă

Daca nu ai mai avut un Ford inainte, nu o sa o intelegi pe ea ca masina ?.

Neagu Adrian
Neagu Adrian a raspuns cu 5 ani în urmă

In primul rand daca este diesel sa nu mearga prin oras foarte mult fara sa o scoata la plimbare pentru a curata filtrul si in rest toate bune, daca ingrijesti masina si ea are grija de tine. Schimburi la timp si drumuri lungi.

Sandu Marian
Sandu Marian a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa incerce sa o ia cu cat mai multe optiuni pe ea. Are destule chestii cool, care nu sunt extrem de scumpe.

Trif Ionut Marian
Trif Ionut Marian a raspuns cu 5 ani în urmă

Grija mare de DPF si motorina de calitate.

Sergiu Adi
Sergiu Adi a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa nu isi cumpere masina marca Ford niciodata.

Bucete Mihai
Bucete Mihai a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa caute si sa verifice mai multe masini, iar apoi sa aleaga ce este mai bun. Sa nu mearga pe principiul prima vazuta, prima cumparata.

David Daniel
David Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu sfatuiesc pe nimeni, fiecare sa cumpere ce vrea.

Cristi
Cristi a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa verifice pe baza VIN-ului istoricul si sa efectueze o diagnoza in reprezentanta inainate de cumparare.

Dan Dan
Dan Dan a raspuns cu 5 ani în urmă

O masina buna pentru familie, cu incredere sa o achizitioneze.

Pepici Victor
Pepici Victor a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa isi ia modelul de 90 hp fara DPF sa faca schimburile la timp, ulei bun si talpa sa nu se infunde EGR.

La ce ar trebui sa fii atent cand iti cumperi o astfel de masina?

Cucuteanu Vlad
Cucuteanu Vlad a raspuns cu 3 ani în urmă

Filtru de particule, turbina, injectoare si volanta.

Popescu Mihai
Popescu Mihai a raspuns cu 4 ani în urmă

Motor caroserie.

Șerban Liviu Andrei
Șerban Liviu Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

La motor si la caroserie, in anumite puncte din caroserie se va gasi rugina.

Kenyeres Catalin
Kenyeres Catalin a raspuns cu 4 ani în urmă

La motor. Sa functioneze rotund.

Filimon Narcis
Filimon Narcis a raspuns cu 4 ani în urmă

Sa foloseasca seria de sasiu pe carvertical. Daca nu-i arata istoricul, inseamna ca masina aia nu a vazut reprezentanta in viata ei.

Marius B
Marius B a raspuns cu 4 ani în urmă

La fel ca la orice masina.

Aparascai Andrei
Aparascai Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

Rugina la aripile din fata, si tot ce inseamna furtunele intercooler, turbo, debitmetru si turbo.

Radu Tanase
Radu Tanase a raspuns cu 5 ani în urmă

Trebuie acordata atentie injectoarelor si turbinei. Un test pentru filtru de particule ar fi indicat.

Jiman Horia
Jiman Horia a raspuns cu 5 ani în urmă

La DPF, rugina, sistemul audio, mai ales boxele din spate.

Alexei Sergiu
Alexei Sergiu a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa verifice injectoarele si furtunurile masinii.

Aparascai Andrei
Aparascai Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa fi fost foarte bine intretinut motorul si sa fi avut facute reviziile la zi.

Popa Stefan
Popa Stefan a raspuns cu 5 ani în urmă

Rugina! Au tendinta sa prinda la aripi si praguri destul de multa.

Ionuț.ciulica
Ionuț.ciulica a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa mearga cat mai bine , sa nu fie apa in portbagaj ( modelul cu hayon).

Neagu Adrian
Neagu Adrian a raspuns cu 5 ani în urmă

Filtru particule, turbina, egr, injectoare.

Sandu Marian
Sandu Marian a raspuns cu 5 ani în urmă

Rugina, fiind sh si veche si motorul, daca este sanatos sau a fost forjat.

Trif Ionut Marian
Trif Ionut Marian a raspuns cu 5 ani în urmă

La acest model DPF sperie pe multi. Alegeti modelul mai nou cu DPF pe motorina sau fara.

Sergiu Adi
Sergiu Adi a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa nu fie lovita in partea cu motorul.

Bucete Mihai
Bucete Mihai a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa fie atenti la sunetul, mersul si aspectul motorului pentru evitarea problemelor mecanice, masina sa aibe “linie” si tinuta de drum. Nu va lasati pacaliti de “carte service” cu “km reali” 199,999km, majoritatea au km dati inapoi si acest aspect parca deja nu mai are relevanta. Verificati masina nu cartea service.

David Daniel
David Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

La cum arata motorul si interiorul si sa aiba carte service.

Cristi
Cristi a raspuns cu 5 ani în urmă

Filtrul de particule, EGR, turbina, injectoare (verificate prin diagnoza in reprezentanta).

Dan Dan
Dan Dan a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa fie atenti la km si la piesele mai noi puse pe motor.

Pepici Victor
Pepici Victor a raspuns cu 5 ani în urmă

Presiunea in turbina, compresia motorului, injectoare verificate si dpf-ul verificat.

De ce ai ales aceata motorizare? Daca ar fi sa dai timpul inapoi ai alege alta varianta?

Cucuteanu Vlad
Cucuteanu Vlad a raspuns cu 3 ani în urmă

Am ales motorizarea asta pentru ca era singura cu norma de poluare Euro 5.

Popescu Mihai
Popescu Mihai a raspuns cu 4 ani în urmă

Nu as mai alege 1.6 tdci este groaznic la fiabilitate.

Șerban Liviu Andrei
Șerban Liviu Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

Motorizarea este una mica, 1.6 diesel, as fi optat pentru 2.0 diesel, avand mai multi cai, dar consumul este unul foarte bun, din punctul meu de vedere.

Kenyeres Catalin
Kenyeres Catalin a raspuns cu 4 ani în urmă

Nu, are o motorizare foarte buna.

Filimon Narcis
Filimon Narcis a raspuns cu 4 ani în urmă

Motorul actul de 1.6 tdci 109 cai sunt cam galagioase si stricacioase … as recomanda cu incredere 2.0 ( bomboana de motor).

Marius B
Marius B a raspuns cu 4 ani în urmă

Este un motor fiabil prezent pe multe marci. Poate as merge pe varianta de 2 l.

Aparascai Andrei
Aparascai Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

Motorizare ieftina de intretinut si totusi destula putere, insa daca as da timpul inapoi as alege 2.0 tdci.

Radu Tanase
Radu Tanase a raspuns cu 5 ani în urmă

Am ales 1.6 l 109 cp pentru ca am considerat ca este economic si a ramas la fel dupa chip tuning unde am ridicat puterea la 140 cp. As alege motorul de 2.0 l benzina.

Jiman Horia
Jiman Horia a raspuns cu 5 ani în urmă

As fi ales o motorizare pe benzina. Mai mult din considerente ecologice. Oricum, as fi ales tot Ford Focus, dar cu mai multi cai.

Alexei Sergiu
Alexei Sergiu a raspuns cu 5 ani în urmă

As alege 1.8 Tdci deoarece are putere mai mare.

Aparascai Andrei
Aparascai Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

Datorita capacitatii cilindrice mici, impozit si asigurare mica, puterea fiindu-mi suficienta pentru ceea ce am nevoie, respectiv 109 cp si 240 nm. De asemenea consumul este foarte mic. Daca as putea da timpul inapoi as lua ori aceasta motorizare ori cea 2.0 litri tdci 136 cp.

Popa Stefan
Popa Stefan a raspuns cu 5 ani în urmă

Am ales motorizarea asta deoarece voiam ceva cu consum redus dar totusi sa aiba cel putin 70kW. Parca as fi ales altceva deoarece aceasta are DPF si e EURO3.

Ionuț.ciulica
Ionuț.ciulica a raspuns cu 5 ani în urmă

Pentru consum si daca ar fi sa aleg din nou mi-as cauta 2.0 benzina.

Neagu Adrian
Neagu Adrian a raspuns cu 5 ani în urmă

Are un motor de 1.6l tdci 109 cp cu filtru de particule. Am ales acest motor pentru consum si pentru ca eram incepator nu aveam nevoie de foarte multa putere desi imi da putere cat vreau. Nu cred ca as alege alta varianta daca as da timpul inapoi este un motor care nu m-a dezamagit exceptand probleme pe care le-a avut dar din ignoranta. Eventual cred ca as merge pe benzina la urmatoarea masina datorita noilor reglementari care se anunta si pentru ca polueaza mai mult din ce am auzit sau daca mi-as permite as merge pe electric fara ezitare desi iubesc sa simt motorul sub mine.

Sandu Marian
Sandu Marian a raspuns cu 5 ani în urmă

Am vrut diesel deoarece este un motor mai galagios ca cel pe benzina si varianta de 1.6 tdci are si ceva putere sa simti un mic zvac acolo cand accelerezi.

Trif Ionut Marian
Trif Ionut Marian a raspuns cu 5 ani în urmă

Am ales acest motor pentru ca este mic dar de putere, pe cand alte modele nici macar nu se apropie de puterea lui. Daca as alege alta, da poate un 2.0l sau cel de RS cu 2.5l benzina.

Sergiu Adi
Sergiu Adi a raspuns cu 5 ani în urmă

Am ales-o deoarece taxele sunt mici, are un consum mic si este Euro 5.

Bucete Mihai
Bucete Mihai a raspuns cu 5 ani în urmă

Am ales 1,6 diesel de 109 cai, era cea mai puternica versiune pentru 1.6. As alege aceeasi varianta.

David Daniel
David Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu am ales-o special p-asta, a fost o intamplare.

Cristi
Cristi a raspuns cu 5 ani în urmă

Am auzit motorul pe alte masini si din exterior mi s-a parut mai silentioasa decat alte motorizari diesel.

Dan Dan
Dan Dan a raspuns cu 5 ani în urmă

Pentru motorul de 1.6 ca are taxe mici, dar tot un motor de 2.0 ar fi mai ok ca si consum si ca putere.

Pepici Victor
Pepici Victor a raspuns cu 5 ani în urmă

Daca ar mai fi sa aleg as alege pe benzina. Pe motorina s-a nimerit, nu e o motorizare fiabila ?.

Citeste si...
Capac de la combustibil blocat? Ce e de facut
Capac de la combustibil blocat? Ce e de facut

Unele probleme pe care le intampinam ca soferi pot parea banale ce e drept, cum ar fi un geam care nu mai vrea sa coboare. Altele...

Este AdBlue un lichid inflamabil?
Este AdBlue un lichid inflamabil?

In primul rand trebuie sa stim ca AdBlue este un lichid care expira, avand o perioada de valabilitate de 18 luni si ca exista cond...

DRPCIV: anunt important si recomandari pentru preschimbarea permiselor auto si inmatricularea masinilor
DRPCIV: anunt important si recomandari pentru preschimbarea permiselor auto si inmatricularea masinilor

DRPCIV (Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor) a emis o informare utila pentru toti posesorii de prem...

Cum sa efectuezi o oprire de urgenta?
Cum sa efectuezi o oprire de urgenta?

Orice conducator auto ar trebui sa cunoasca cea mai buna modalitate de a opri masina in cazul in care franele nu mai functioneaza....

Totul despre Tiptronic
Totul despre Tiptronic

Tiptronic este un tip de transmise automata care poate fi controlata ca o transmisie manuala. Masinile cu transmisie automata sunt...