Parere posesori Ford Focus 1.6 TDCI 90 cai putere

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Ford Focus 1.6 TDCi (90 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2005 - 2010. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Ford Focus 1.6 TDCi (90 Hp).

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Sfaturi Achizitie

Ce ii sfatuiti pe cei care isi doresc o astfel de masina?

Zahari Andrei
Zahari Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

Este o masina fiabila, spatioasa si bine asezata la drum

Lazuschievici Ion
Lazuschievici Ion a raspuns cu 4 ani în urmă

Sa isi aleaga cu grija motorizarea si de la cine o cumpara.

David Pup
David Pup a raspuns cu 4 ani în urmă

Ii sfatuiesc sa si-o cumpere, asta daca sunt multumiti de cei 90 cp dar dupa cum am zis este o masina de familie. Daca esti mai sportiv te poti orienta in alta parte. Cat despre fiabilitate am mai spus-o, este o masina fiabila, nu ai treaba cu ea.

Laur
Laur a raspuns cu 4 ani în urmă

Atentie la rugina, sunt predispuse la rugina aripile fata. In rest, o diagnoza si un test drive cum trebuie.

Cojocaru Ionuț Cătălin
Cojocaru Ionuț Cătălin a raspuns cu 4 ani în urmă

Sa respecte specificatiile producatorului in materie de materialele folosite in lucrarile de mentenanta respectiv ulei, filtre, etc, iar pentru o buna functionare a motorului recomand un stil de conducere temperat-agresiv si anume ca uneori sa fie turata aproape de limita pentru a se desfunda instalatia egr de recirculare precum si o protectie a turbinei in sarcina.

Catalin
Catalin a raspuns cu 4 ani în urmă

Atentie la modelele cu DPF.

Fica Vlad
Fica Vlad a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa nu stea pe ganduri. Daca-si doresc o masina cu un spirit tanar, chiar si dupa 10+ ani de la fabricare, Ford Focus e masina pentru ei. Despre mai noile modele nici nu are rost sa discut, felul in care arata si dotarile pe care le au ma incanta la orice pas, mereu zambesc cand vad un Focus pe sosea.

Alex Chivulescu
Alex Chivulescu a raspuns cu 5 ani în urmă

Daca a fost intretinuta e o masina care isi face treaba zi de zi.

Afrentoaei Daniel
Afrentoaei Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa încerce 1.8 TDCI Hatchack.

Postelnicul Cristian
Postelnicul Cristian a raspuns cu 5 ani în urmă

La bani putini este o masina buna.

Lazaroiu Georgian
Lazaroiu Georgian a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa aiba incredere ca este o masina fiabila si rezistenta.

La ce ar trebui sa fii atent cand iti cumperi o astfel de masina?

Zahari Andrei
Zahari Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

-Grija cu filtru de particule (daca are) - La modelul de 109 cai turbina este cu geometrie variabila si cam face probleme

Lazuschievici Ion
Lazuschievici Ion a raspuns cu 4 ani în urmă

La caroserie si partea mecanica.

David Pup
David Pup a raspuns cu 4 ani în urmă

La alegerea unui service bun in care sa ii faci diagnoza inainte sa o cumperi. Km sa nu fie dat in spate pentru ca e posibil sa se intample si sa nu fie reparata in urma unei daune totale, si fara interventii in motor.

Laur
Laur a raspuns cu 4 ani în urmă

Rugina, rugina, rugina, rugina. Pe dedesubt, se umple de rugina. In rest, motorul de 1.6TDCI 90 de cai (fara DPF) este unul fiabil, nu face problemele clasice unui motor diesel modern.

Cojocaru Ionuț Cătălin
Cojocaru Ionuț Cătălin a raspuns cu 4 ani în urmă

Uzura interior pedalier, manson schimbator viteze, volan iar mai apoi motorul sa nu aiba scurgeri de ulei si alte substante precum si partea de suspensie si urme de rugina pe sub masina in ideea in care o puteti ridica pe un elevator inaintea achizitionarii.

Catalin
Catalin a raspuns cu 4 ani în urmă

Depinde de noroc, sa verifici in general ca la oricare alta masina SH, nu are ceva specific.

Fica Vlad
Fica Vlad a raspuns cu 5 ani în urmă

La diesel, principala problema e motorul 1.6 TDCi 109 CP. Filtrul de particule in cea mai mare parte e problematic daca motorul nu e exploatat cum trebuie. In afara acestui considerent, n-am auzit niciun proprietar de Focus mai nou de 2007 cum ca ar avea probleme cu rugina sau neregularitati la caroserie.

Alex Chivulescu
Alex Chivulescu a raspuns cu 5 ani în urmă

In principal rugina si in functie de motorizare, filtru de particule, turbina si injectoarele.

Afrentoaei Daniel
Afrentoaei Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

Uzura, cand ii dai cheie sa verifici daca scoate fum cat de putin culoare albastra, ulei ars = segmenti ungere dusi / injectoare / turbo km, raport uzura volan, praguri, schimbator, sunet geamuri, cheie contact, scaune, usurimea deschiderii usilor, kituri caroserie, portbagaj sub protectie, culoare masina, detaliile de pe geamuri sa coincida intre ele.

Postelnicul Cristian
Postelnicul Cristian a raspuns cu 5 ani în urmă

In primul rand sa fie atenti cum a fost intretinuta.

Lazaroiu Georgian
Lazaroiu Georgian a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa fie atenti la loviturile suferite.

De ce ai ales aceata motorizare? Daca ar fi sa dai timpul inapoi ai alege alta varianta?

Zahari Andrei
Zahari Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

As alege varianta de 2.0 tdci pentru rezerva de putere Daca nu ai pretentii sportive 1.6 tdci este o alegere buna

Lazuschievici Ion
Lazuschievici Ion a raspuns cu 4 ani în urmă

Am ales aceasta motorizare pentru consum si fiabilitate, poate acum daca ma gandesc as alege motorul de 2 litri pentru ca iti confera mai multa putere si cred ca este la fel de fiabil.

David Pup
David Pup a raspuns cu 4 ani în urmă

Nu as alege alta varianta este o motorizare foarte fiabila. As putea spune ca aceasta motorizare aproape ca e la fel de fiabila ce cele 1.4 mpi folosite pe Logan.

Laur
Laur a raspuns cu 4 ani în urmă

Nu cred. Poate poate as fi mers pe 2.0 145 de cai, doar pentru ca e benzina. Sau chiar 2.5t de pe ST, dar nu mi-a permis bugetul.

Cojocaru Ionuț Cătălin
Cojocaru Ionuț Cătălin a raspuns cu 4 ani în urmă

Este economica si puternica in acelasi timp, motor compact dar bine proiectat, as alege alta varianta doar cu motorizare mai puternica probabil un 2.0 TDCI sau ceva motorizare sport pe benzina.

Catalin
Catalin a raspuns cu 4 ani în urmă

Am ales 90 de cp, ca nu avea dpf, sincer cand m-am dus sa-mi iau nici nu eram sigur ce varianta de 1.6 e :))

Fica Vlad
Fica Vlad a raspuns cu 5 ani în urmă

Motorizarea e 1.6 TDCi 90CP. Am ales aceasta motorizare dupa lungi discutii si forumuri interminabile deoarece toti o laudau si inca o lauda. Lipsa filtrului de particule este un mare plus, neavand nicio bataie de cap, tot ce are nevoie e ulei de calitate, motorina de calitate si filtre schimbate anual. Lipsa puterii e oarecum un minus, simtindu-se in depasiri lungi. Per total sunt foarte multumit. Daca as da timpul inapoi as alege un benzinar 1.8 125 CP.Pentru ca benzina..

Alex Chivulescu
Alex Chivulescu a raspuns cu 5 ani în urmă

In afara de faptul ca e prea lenesa nu e nimic de reprosat. Daca as fi avut de ales, sigur alegeam o motorizare mai potenta.

Afrentoaei Daniel
Afrentoaei Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

Am ales motorizarea aceasta deoarece: norma poluare Eo4, taxe mici, impozite mici, consum la fel de mic. Cu siguranta as alege un motor mai mare pe benzina.

Postelnicul Cristian
Postelnicul Cristian a raspuns cu 5 ani în urmă

As alege la fel. Am ales-o dupa buget, intretinere si consum.

Lazaroiu Georgian
Lazaroiu Georgian a raspuns cu 5 ani în urmă

Am 1595 cc si este foarte artagos recomand cu incredere.

Citeste si...
Buton avarie: care e scopul lui?
Buton avarie: care e scopul lui?

Scopul butonului de avarie este de ai anunta pe ceilalti participanti la trafic atunci cand masina ta are anumite probleme, precum...

CNAIR: Va fi introdusă vigneta zilnică începând cu 2024. Care va fi valoarea taxei de drum pentru anul următor
CNAIR: Va fi introdusă vigneta zilnică începând cu 2024. Care va fi valoarea taxei de drum pentru anul următor

Începând cu anul următor, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere va introduce conceptul de rovinietă valabil...

VIDEO: Un sofer roman de tir a gasit o solutie atat de igenioasa pentru a scapa de plata rovinietei incat si Politia a fost uimita.
VIDEO: Un sofer roman de tir a gasit o solutie atat de igenioasa pentru a scapa de plata rovinietei incat si Politia a fost uimita.

Cat de creativi sunt soferii romani de tir atunci cand vor sa scape de amenzi? Un sofer roman de tir a gasit o solutie atat de ige...

Ce este cărbunele activ din filtrul de polen și de ce este important?
Ce este cărbunele activ din filtrul de polen și de ce este important?

Atunci când vine vorba de întreținerea mașinii tale, poate că nu te-ai gândit prea des la filtrul de polen. Cu toate acestea, aces...

Despre motorul 2AR-FE de la Toyota
Despre motorul 2AR-FE de la Toyota

Modelul 2AR-FE a fost lansat in 2008. A venit sa inlocuiasca motorul 2AZ de 2,4 litri. Motorul consuma mai putin combustibil decat...