Parere posesori Ford Focus 3 1.6 TDCi 115 cp

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Ford Focus 1.6 TDCi (115 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2010 - 2014. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Ford Focus 1.6 TDCi (115 Hp).

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Costuri Intretinere

Cat costa intretinerea pe an?

Ernst Robert
Ernst Robert a raspuns cu 4 ani în urmă

1000 de lei aproximativ.

Godino Alin
Godino Alin a raspuns cu 5 ani în urmă

Aproximativ 500 lei (ulei si filtre).

Boroleanu Bogdan
Boroleanu Bogdan a raspuns cu 5 ani în urmă

Forjata, dar cu un sofer cu ceva experienta ma costa cam 1.500 lei.

Gaman Bogdan
Gaman Bogdan a raspuns cu 5 ani în urmă

Intretinerea pe an consta in RCA, CASCO, Revizie, Vinieta si Impozit: in jur de 1.000EUR/AN.

Ion Andrei Dorin
Ion Andrei Dorin a raspuns cu 5 ani în urmă

In jur de 1500-2000 lei pe an.

Dragan Daniel
Dragan Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu am apucat un an, dar sa zicem doua revizii + cele uzuale 2000 lei.

Ianas Daniel
Ianas Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

Aproximativ 1000 de lei, depinde ce defecte apar.

Lucian
Lucian a raspuns cu 5 ani în urmă

1000 lei pe an incluzand toate cele.

Persoana Anonima
Persoana Anonima a raspuns cu 5 ani în urmă

2 schimburi de ulei si toate filtrele inclusiv 2 de combustibil, 1000 Ron.

Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?

Ernst Robert
Ernst Robert a raspuns cu 4 ani în urmă

Cam la fel de scumpe sunt piesele ca majoritatea masinilor din aceasi categorie de pret.

Godino Alin
Godino Alin a raspuns cu 5 ani în urmă

Depinde daca se iau piese OEM sau AM. Nu este o masina mai scumpa decat competitia.

Boroleanu Bogdan
Boroleanu Bogdan a raspuns cu 5 ani în urmă

Piesele ce nu tin de intretinere, pe partea mecanica sunt acesibile, dar estetica pot costa ceva mai mult si ceva mai greu de gasit, dar nu prea este nevoie, un set nou de faruri poate fi luat cu 300-400 euro.

Gaman Bogdan
Gaman Bogdan a raspuns cu 5 ani în urmă

Este o masina foarte ieftina privind piesele pentru ca nu se prea strica nimic la ea..

Ion Andrei Dorin
Ion Andrei Dorin a raspuns cu 5 ani în urmă

A ajuns sa fie mult mai scumpa, dar piesele sunt la un pret rezonabil, dar se aduna si atunci.

Dragan Daniel
Dragan Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu ma intereseaza altele, nu am comparat cu altele (doar cu fiesta pe care o detin).

Ianas Daniel
Ianas Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

Piesele sunt destul de ieftine, depinde de la piesa la piesa.

Lucian
Lucian a raspuns cu 5 ani în urmă

Cred ca printre cele mai ieftine, din cate am vazut eu piesele sunt foarte ieftine.

Persoana Anonima
Persoana Anonima a raspuns cu 5 ani în urmă

Este foarte scumpa la piese, zici ca ai Bugatti, dar cam asa este la toate, sunt facute de aceasi producatori si au cam aceleasi preturi pe categorii de masina.

Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.

Ernst Robert
Ernst Robert a raspuns cu 4 ani în urmă

Singura problema a fost defectarea antenei pentru GPS pe care oricum nu am inlocuit-o deoarece folosesc Waze-ul.

Godino Alin
Godino Alin a raspuns cu 5 ani în urmă

Este un motor foarte fiabil. Desi are peste 200.000 km, n-am probleme cu DPF-ul, cu EGR-ul sau cu ambreiajul.

Boroleanu Bogdan
Boroleanu Bogdan a raspuns cu 5 ani în urmă

Am avut probleme cu o pompa la vasul de expansiune (antigel), era fisurata, iar pe partea de ac am avut o teava fisurata, in rest fara probleme, la interior defecte mici ce vin cu kilometrajul, zgarieturi, uzura tapiterie etc.

Gaman Bogdan
Gaman Bogdan a raspuns cu 5 ani în urmă

Este o masina foarte fiabila cu un consum mediu de 5.4 (majoritatea distantelor sunt facute in oras aglomerat - Iasi)! Singura problema, fiind diesel, ar fi ca “a cazut la datorie” electromotorul din cauza Start/Stop.

Ion Andrei Dorin
Ion Andrei Dorin a raspuns cu 5 ani în urmă

Merge bine dar din cauza ca mai apare vreo problema la ea, sunt nevoit sa o duc la reparat, ceea ce ma rezuma la autobuz si nu prea mai vreau sa patesc asa.

Dragan Daniel
Dragan Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

Singurele probleme pe care le-am avut au fost siguranta de la claxon si siguranta de la prizele de 12v. Mecanicul mi-a zis sa ma pregatesc sa schimb suportul de motor.

Ianas Daniel
Ianas Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

La primul Ford Focus detinut am avut facuti 130.000 de km in care nu am avut probleme majore. Am schimbat piese uzuale care e normal sa cedeze in timp. Cu modelul actual nu am avut inca probleme.

Lucian
Lucian a raspuns cu 5 ani în urmă

Mi s-a rupt un arc, ma lasa un amortizor, va trebui schimbat la un momemt dat kit-ul de ambreiaj. Nu as spune ca sunt probleme, sunt consumabilele, adica trebuie schimbate dupa un anumit interval.

Persoana Anonima
Persoana Anonima a raspuns cu 5 ani în urmă

Probleme doar cu injectoarele, dar acest model este cunoscut cu problema asta la cam toate motoarele 1.6 tdci 115cp. Putin joc la planetare, radiator clima spart si cam atat. Ulei, filtre, motorina buna si talpa.

Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?

Ernst Robert
Ernst Robert a raspuns cu 4 ani în urmă

Merg cu ea la service-ul unde merg si cu masinile de la firma unde lucrez.

Godino Alin
Godino Alin a raspuns cu 5 ani în urmă

Personal, merg la un prieten de familie mecanic.

Boroleanu Bogdan
Boroleanu Bogdan a raspuns cu 5 ani în urmă

La mine in oras, Saico se numeste service-ul sunt niste oameni care se pricep si au preturi bune, desi este un service putin stiut.

Gaman Bogdan
Gaman Bogdan a raspuns cu 5 ani în urmă

Prefer sa merg in reprezentanta, dar doar prin simplul fapt ca am un prieten care lucreaza acolo si stiu ca totul e safe, dar din ce mi-a mai povestit, e cel mai nesigur loc in care sa-ti duci masina la reparat/revizie: pe langa ca platesti foarte mult, risti sa nu-ti fie schimbate piesele!

Ion Andrei Dorin
Ion Andrei Dorin a raspuns cu 5 ani în urmă

Aleg ambele, depinde de pret si cam de in cine am mai multa incredere pentru ca este o sansa sa scap mai ieftin.

Dragan Daniel
Dragan Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

La un baiat care este mecanic la reprezentanta Ford. Avantajul este ca vezi ce iti schimba si pretul manoperei este mult mai mic.

Ianas Daniel
Ianas Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

Merg la “baiat” , e un mecanic foarte bun si serios si a rezolvat toate problemele aparute. La reprezentanta e mult prea scump.

Lucian
Lucian a raspuns cu 5 ani în urmă

Service autorizat, pana acum am folosit autocenter Bosch si Orepan. Am fost foarte multumit de serviciile oferite asa ca nu am nevoie momentan sa merg la reprezentanta.

Persoana Anonima
Persoana Anonima a raspuns cu 5 ani în urmă

Reprezentanta, sunt praf, dar macar lucreaza cu ele toata ziua si chiar daca nu sunt priceputi la inceput, cu timpul invata pe masinile clientilor si dupa devin si ei mai buni :)).

Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?

Ernst Robert
Ernst Robert a raspuns cu 4 ani în urmă

Anual.

Godino Alin
Godino Alin a raspuns cu 5 ani în urmă

Eu o fac la aprox. 9000 km.

Boroleanu Bogdan
Boroleanu Bogdan a raspuns cu 5 ani în urmă

La 15.000-20.000 de km, pentru o intretinere buna.

Gaman Bogdan
Gaman Bogdan a raspuns cu 5 ani în urmă

Pentru drumurile lungi dese, o data la 30.000km cu LongLifeOil, iar pentru oras o data la 15.000km, dar decizia asta e luata de producator si ti se aprinde martorul in bord.

Ion Andrei Dorin
Ion Andrei Dorin a raspuns cu 5 ani în urmă

Cred ca in afara de datile cand se strica, probabil o data la vreo 3-4 luni.

Dragan Daniel
Dragan Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

La 15.000 km sau un an.

Ianas Daniel
Ianas Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

Eu o fac la 15.000 km.

Lucian
Lucian a raspuns cu 5 ani în urmă

10.000 km uleiul si 30.000-40.000 celelalte filtre.

Persoana Anonima
Persoana Anonima a raspuns cu 5 ani în urmă

Eu ii fac o data la 6 luni, nu conteaza cati km merg, de obicei fac vreo 800-900 pe luna.

Ce consum are?

Ernst Robert
Ernst Robert a raspuns cu 4 ani în urmă

6.5 l/100 km.

Godino Alin
Godino Alin a raspuns cu 5 ani în urmă

Consumul este foarte bun (cam 8l-9l/100 km in Bucuresti si cam 4.5- 5 l/100 km extra-urban).

Boroleanu Bogdan
Boroleanu Bogdan a raspuns cu 5 ani în urmă

Intre 3-5 litri extraurban si in oras aproximativ 4-5 litri la suta.

Gaman Bogdan
Gaman Bogdan a raspuns cu 5 ani în urmă

Daca as merge in limitele legale, ar fi undeva la 4.2 cel mediu indiferent de anotimp, iar peste limitele legale consumul mediu creste la 5.4 tot indiferent de anotimp.

Ion Andrei Dorin
Ion Andrei Dorin a raspuns cu 5 ani în urmă

A ajuns la 11-12 l.

Dragan Daniel
Dragan Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

Consumul din bord este 5.2 (iarna).

Ianas Daniel
Ianas Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

Depinde cum conduc, momentan are 6.4 la suta de km.

Lucian
Lucian a raspuns cu 5 ani în urmă

Are un consum 4.8 mediu, 3.4 in afara, 6.0 in oras.

Persoana Anonima
Persoana Anonima a raspuns cu 5 ani în urmă

Pe afara consuma si 2.5 litri in treapta 4 la 80-85 km/h, iar acolo depinde si drumul pe care mergi, temperatura de afara, vantul etc. In oras (Timisoara, plina de semafoare) consuma cam 7.0-7.5, iar ca mers ii dau in gura de se inroseste toba.

Citeste si...
Șoferii nu știu asta, dar folosirea corectă a luminilor de întâlnire și a celor de ceață poate preveni accidente pe timp de ceață sau ploaie.
Șoferii nu știu asta, dar folosirea corectă a luminilor de întâlnire și a celor de ceață poate preveni accidente pe timp de ceață sau ploaie.

Mulți șoferi nu sunt conștienți de faptul că utilizarea adecvată a luminilor de întâlnire și a celor de ceață poate juca un rol cr...

Este sigur sa conduci fara capacul rezervorului?
Este sigur sa conduci fara capacul rezervorului?

Daca apare lumina de atentionare semnalizand capacul rezervorului desfacut, acest lucru poate insemna mai multe lucruri. Daca esti...

Politia va folosi radare de tip drona
Politia va folosi radare de tip drona

In cazul in care sunteti o persoana care urmareste stirile din trafic si se informeaza asupra reglementarilor legale in ceea ce pr...

Cum sa preveniti furtul catalizatorului?
Cum sa preveniti furtul catalizatorului?

Convertoarele catalitice sau mai pe scurt catalizatoarele sunt usor accesibile hotilor care doresc sa obtina profit din metalele p...

Raport compresie diesel si benzina
Raport compresie diesel si benzina

Compresia unui motor cu combustie interna reprezinta raportul dintre volumul camerei de ardere, raportul dintre cel mai mare volum...