Parere posesori Ford Focus 3 1.6 TDCi 115 cp
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Ford Focus 1.6 TDCi (115 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2010 - 2014. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Ford Focus 1.6 TDCi (115 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Sfaturi Achizitie
Ce ii sfatuiti pe cei care isi doresc o astfel de masina?
Sa o cumpere din Germania si sa aiba istoric de service.
O masina foarte buna, o recomand. Spatioasa, consum mic, foarte buna pentru drumuri lungi.
Aveti grija de ele, nu sunt asa multe, sunt masini bune si merita ingrijite, cautati una cu ultimul model de navigatie sau macar sa aiba sync, sunt foarte bine facute, de asemenea exista un extra, o dezaburire/dezghetare rapida ca functie, foarte folositoare daca gasiti.
Sa-si aleaga optiunile cu grija si sa nu o incarce prea mult! Daca au o familie bogata in numarul de membri, cam greut cu spatiul in spate.
O recomand, daca o gasesc noua sau macar cu un kilometraj in bord foarte mic.
Sa aleaga neaparat versiunea titanium si motorul de 2l sau de 1.5, nu cel de 1l.
Le recomand sa cumpere orice model cu incredere, mai putin modelele de 1.0 benzina.
Sa o cumpere, masina este foarte buna. Confortul oferit este superior masinilor din clasa ei.
Inainte sa o cumpere trebuie verificata bine la reprezentanta si scanata cu testerul original de fabrica, verificate injectoarele, DPF, EGR si cam toate sistemele electronice care au senzori pe ele, daca totul este ok atunci merita cumparata pentru ca nu veti baga prea multi bani in ea, decat schimburile si chestii care apar la orice masina dar nu foarte grave.
La ce ar trebui sa fii atent cand iti cumperi o astfel de masina?
La Km si daca a fost condusa mai mult in oras sau pe autostrada.
Atentie la injectoare la acest motor, dau valori mari pe tester, dar totul se poate repara printr-un update de soft la Ford (aprox. 250 lei - Ford cunoaste problema).
In torpedou este un usb si un jack, fiti siguri ca incarca si functioneaza, oglinda retrovizoare se poate rupe usor, verificati daca nu a fost lipita.
Sa aiba grija la “samsari”, daca o cumpara SH, iar daca e noua, fiecare-si pune optiunile dorite.
La intretinere, putere si confort.
Eu recomand sa faceti o programare pentru verificarea masinii intr-un service autorizat Ford.
Sa fie atenti la rugina, joc la directie, motor murdar cu ulei, probleme electrice.
Kit-ul de ambreiaj si injectoarele. Kit-ul ar trebui scazut din pret.
La planetare, injectoare, filtru de particule, EGR si cam atat. Depinde foarte mult de cine a condus masina, daca a fost un pensionar sigur e infundata toata, daca a fost un pilot trebuie sa verifici atent si directia, bratele, ambreiajul, cutia si cam tot ce se poate uza.
De ce ai ales aceata motorizare? Daca ar fi sa dai timpul inapoi ai alege alta varianta?
Una dintre cele mai bune dovezi ca echipeaza si modele Peugeot si Volvo.
Motorizarea este ok. Pentru amatori, se poate face fara probleme un Stage 1, ducand masina la aprox. 140 de cai si 320 nm. As alege varianta de 105 cai, pentru a fi sigur ca nu sunt probleme cu injectoarele.
Motorizarea e probabil cea mai buna, fiabil si economic, are cuplu are viata, un sunet foarte placut si poate fi si silentioasa, vibratiile diesel totusi se simt, dar nu este deranjant.
Motorul are o capacitate cilindrica de 1596 cm3 si putere de 115,6HP! Am ales varianta aceasta oentru ca e cea mai fiabila, resoectiv consuma foarte putin! Dand timpul inapoi as mai alege inca de 100 de ori aceasta varianta!
As alege alta, daca ma ducea capul sa iau pe benzina, dar atunci motorina era cea mai buna varianta, pentru ca era mai ieftina.
Pretul a fost corect. Masina fiind mai mult pentru concedii, as fi ales 2l motorina si mai multe dotari de confort.
Am ales 1.6 tdci pentru fiabilitate. As fi preferat modelul cu 2.0, dar nu am gasit exact ce doream eu.
Consum mic, nu as alege alta. Masina asta este foarte buna, motorul este potent si consuma putin, asta imi place.
Motorul este foarte bun, am schimbat doar injectoarele pana acum si in rest cam nimic pe la compartimentul motor. Trage de rupe, daca ii mai pui si un soft la 145 cp nu prea mai ai ce sa ii ceri. Am ales asta pentru ca nu m-am informat si nu stiam ca mai exista alta versiune mai potenta (diesel) 2.0 164 cp.
Se pare ca ne apropiem cu pasi repezi de o criza de carburanti la nivel mondial. Pretul combustibililor creste in fiecare zi, iar...
Inconștiența are consecințe, iar acest lucru l-a experimentat și un locuitor al Bucureștiului, care a fost sancționat și i s-a sus...
Dezbaterea pe tema diferentei dintre cuplu si cai putere este veche in lumea automobilelor si de obicei se naste atunci cand un gr...
Grindina este unul dintre cele mai periculoase fenomene naturale pentru siguranta autoturismelor. Chiar daca aceasta apare destul...
Pornirea mașinii cu ajutorul cablurilor de jumper este o procedură simplă, dar esențială, pe care fiecare șofer ar trebui să o cun...