Parere posesori Ford Mondeo Mk3 2.0 DI
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Ford Mondeo 2.0 DI (115 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2001 - 2007. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Ford Mondeo 2.0 DI (115 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Undeva la 3000 lei dat fiind ca fac cca 40000 km.
Maxim 20 de milioane pe an.
Aproximativ 1300 lei.
500-600 lei revizia, inca 3000-4000 lei diverse alte piese pana acum.
Data fiind varsta si kilometrajul (care a fost dat inapoi cu generozitate, conform informatiilor celor de la ITP) intretinerea m-a costat 2500 ron pe an cu toate consumabilele gen ulei, filtre, bucse, discuri de frana, baterie si set ambreiaj cu volanta (care stiam ca sunt defecte cand am cumparat-o).
Filtrele si uleiul ajung in jur de 400 de lei cu tot cu manopera.
Conteaza cat circuli si pe ce fel de drumuri. Am schimbat consumabilele acum doi ani de 6-7 sute de lei fara cauciucuri bineinteles si anul trecut nu am schimbat decat uleiul, 150lei.
Depinde de ceea ce vrei sa bagi in ea.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Unele piese da, sunt mai scumpe, insa unele sunt semnificativ mai ieftine si mai usor de schimbat, intretinut.
Piesele relativ ieftine.
Avand in vedere ca este o masina cu ceva vechime, se regasesc o multitudine de piese de diferite calitati si pot multumii toate buzunarele.
M-am lovit de niste probleme si pana acum costul pieselor e similar cu restul gamei medii.
Comparat cu masinile din clasa ei (Passat, A4, Seria3) piesele sunt mult mai ieftine.
Nu, masina nu este mai scumpa decat alte masini din clasa ei, din aceeasi perioada.
Nu, nu este mai greu de intretinut decat competitia.
Daca vrei piese scumpe, medii sau ieftine, gasesti pentru toate marcile. Piesele scumpe sunt un lucru relativ.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Este destul de fiabila. Momentan in 50000 de km am schimbat un set de placute schimburile de ulei ai filtre si suspensia fata.
Pompa de servo s-a dus, dar nu e problema. Cu ambreiajul mai are problema si consuma cam mult chiar daca are 2000 diesel, 12 consum in oras.
Destul de fiabila, pana acum nu am facut investii majore. Desi am rams in Popesti Leordeni in mijlocul unei strazi inundate, iar motorul a inghitit minim 2l de apa, interior inundat, s-a reusit pornirea la service doar prin demontarea unui singur furtun.
2 ani de la achizitie.
1. modul control ventilator motor - ars din cauza bujiilor vechi, sunt pe acelasi circuit
2. rulmenti spate
3. pompa servo
4. fulie arbore cotit
5. rola, intinzator, curea
6. Bec airbag aprins.
Toate problemele pe care le-am avut le-am stiut de cand am cumparat-o si ma asteptam sa schimb acele piese. Am schimbat kit ambreiaj cu volanta, caseta de directie, pompa de apa si alternatorul.
La partea cu motorul nu am avut nici o problema masina fiind foarte fiabila. Probleme minore apar datorita varstei si am schimbat la ea cureaua de accesorii, amortizoare, arcurile pe fata, broasca de la usa sofer, discuri si placute de frana.
Am avut o problema cu ea, am cumparat cu turbina aproape stricata, era umblat in ea, ii lipsea niste distantieri dar am rezolvat cu 450 lei, am luat una second, am montat-o eu in doua ore si merge si in ziua de azi.
Nici o problema majora, chestii minore pe care le poti remedia singur, in afara de schimbul consumabilelor.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
In general merg la un prieten care este mecanic pentru ca in reprezentanta ar costa mult prea mult.
N-am eu bani de reprezentanta ca d-aia am luat la mana a doua, la baieti, stiu eu niste prieteni care se ocupa.
Service multimarca tip AD Garaje sau prieten fost mecanic la Ford, reprezenta depasind posibilitatile financiare, iar auto va merge acolo doar daca nu exista alta varianta.
Depinde de probleme. Cele mai serioase in reprezentanta, cele obisnuite service multimarca. Prefer sa platesc putin mai mult, dar sa stiu ca nu se fac carpeli.
Nu merg la reprezentanta ci am ales sa merg la un service din zona. Am fost foarte multumit de serviciile oferite de acel service.
Fiind o masina destul de veche nu are rost sa merg cu ea in reprezentanta deci aleg service-uri cat mai bune din orasul in care locuiesc.
Mi-o repar eu pentru ca am cunostinte de mecanica, nu practic dar pentru mine e suficient.
La anii ei, la baieti.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
La fiecare 10000 de km trebuie schimbat ulei plus filtre (ulei ,aer, motorina, filtru de polen daca este cazul).
O data la 2 ani.
Consider ca o data pe an sau la 15 000 km e suficient pentru o exploatare normala.
Anual cred ca e ok, dar depinde si de nr de km si de conditiile de exploatare.
Revizia e bine sa fie facuta la 10000 km.
La 12-15 000 de km sau la 1 an (primul criteriu din cele doua).
Doar cand este impus de lege.
Sa o faca o data pe an.
Ce consum are?
Consumul in afara localitatii daca nu o bruschezi si fara sa sari de 120 km/h este undeva la 4.5 l la suta de km iar in oras in jur de 7 l la suta. Cu aerul conditionat dat drumu mai adaugam 1 l la 100 de km.
12 la suta spre 13 cand ma dau la ea.
Intre 8 - 10 %.
6.3 l/100 km, mixt. In afara si 4l/ 100 km.
La drum lung intre 4 si 6 l/100km Oras 6-9 l/100km Combinat 6.5 l/100km
Extraurban: 6-7 Urban: 9-10
Nu consuma mai mult de sase la suta, depinde de traseu dar de obicei 5,5 la suta.
Are un consum cuprins intre 5.8 si 8.6 la suta.
Am verificat pentru voi o Dacia Duster, postata la vanzare pe Autovit, pentru a va arata in detaliu ce puteti afla daca verificati...
Gropile sunt peste tot, este de datoria ta sa le ocolesti. Afla ce piese sunt afectate atunci cand intri tare intr-o groapa si de...
O portiera uzata sau aliniata gresit este cu siguranta un discomfort. Presupune mai multe incercari de a o inchide in mod corespun...
Din pacate, exista momente si situatii in care masina va refuza sa porneasca din senin. Nimeni nu isi doreste sa se confrunte cu o...
Va urcati in masina, apasati frana, porniti motorul, incercati sa puneti masina in “Drive” si observati ca levierul cutie de vitez...