Parere posesori Ford Mondeo Mk3 2.0 TDCi 130 CP
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Ford Mondeo 2.0 TDCi (130 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2002 - 2007. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Ford Mondeo 2.0 TDCi (130 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
4000 lei.
1000 lei maxim, dar depinde.
Undeva la 500 de euro.
Intretinerea costa aproximativ 1000 lei.
1000-2000 de lei.
Asigurarea RCA cca 350 , impozit 160, vinieta 130, un schimb de ulei si filtre 250 deci in mare cca 1000.
In jur de 800 lei.
Pe parte de revizie difera preturile, pentru ca multi cauta sa iasa ieftin.
Uleiul si toate filtrele le schimb la 10.000 km. Pe an ajunge la un total de 1200 ron.
Ulei+ filtre in jur de 400 lei fara manopera.
Variaza in functie de kilometri facuti.
1000 lei.
Inca nu stiu, ca o am de 2 saptamani:)).
Deocamdata nu stiu.
2000 de euro pana in prezent. O am de un an, am mers 10.000 de km cu ea si tot defecta e.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Da, este destul de scumpa.
Da, stiu cat costa piesele si comparativ cu alte marci nu sunt foarte scumpe piesele in general.
Pot sa spun ca este o masina de clasa medie in materie de pret piese.
Piesele sunt destul de scumpe pentru acest model,dar odata cumparate si schimbate nu mai ai probleme o perioada de timp.
Piesele sunt destul de accesibile la pret fata de marcile premium sau japoneze.
Pastreaza media pe segment.
Da este o masina la care piesele costa putin mai mult.
Nu mi se pare ca piesele sunt mai scumpe ca la alte marci.
Piesele originale sunt mai scumpe decit aceleasi piese oem. Altfel nu sunt peste media pieselor concurentei (passat, insignia, octavia).
Da este mai scumpa si fara motiv, adica pentru aceeasi piesa platesti cu cel putin 10 % mai mult.
Este o masina relativ ieftina iar piesele se gasesc la majoritatea furnizorilor din Romania. Nu ai cum sa nu gasesti piesele necesare masinii si preturi satisfacatoare.
Este o masina acceptabila.
M-am uitat, in mare parte nu mi se pare ca ar costa mult, tot cam celelalte marci. Acum depinde si ce producator vrei si cat de scumpe sa fie.
Nu este o masina scumpa, este o masina ok.
Nu e scumpa la piese, doar ca le schimb foarte des, indiferent daca sunt pe original sau aftermarket.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Injectoarele au problema la motoarele astea.
Destul de fiabila. Probleme majore nu am avut. Minore: pompa apa, regulator tensiune alternator, placute frana.
Este o masina foarte fiabila , o am de un an si jumatate si am schimbat doar telescoapele fata /spate, discuri si placute frana fata / spate, ulei si filtre si nu am avut absolut nici o problema cu ea.
Problemele avute de cand o am, sunt injectoarele si fulia, fulia o schimb destul de regulat o data pe an, iar cu injectoarele mi se aprinde martorul de bujii uneori cand o pornesc.
Ceva probleme cu AC-ul, probleme comune, respectiv cabluri corodate si puscate. Si regulatorul de la pompa de inalta presiune. In rest, lucruri obisnuite, revizie, placute etc.
Pana acum am schimbat doar consumabile ( distributia la achizitionarea masinii), ulei, filtre la cca 8-9 mii km, discuri si placute frana pentru linistea si siguranta mea si cauciucuri noi!!!
Probleme ar fi la suspensia fata . Cedeaza. Bucsile de la amortizoare.avand un vedere ca masina circula in Romania pot aparea si la suspensia spate mici probleme. In rest, oferi grija, primesti placerea de a conduce o limuzina .
Singura problema pe care am intampinat-o cu masina era o mica bataie la gropi dupa ce am cumparat-o. Am decis sa schimb amandoua bratele, bielete directie, capete de bara, bielete antiruliu, un cost total fiind de aproximativ 700 lei.
Din 2012 si pana acum am schimbat 2 amortizoare cu arcurile lor (a pocnit un arc in fata Dr si am schimbat ambele), electromotor, intinzator si fulia curelei de accesorii ,curelele amandoua, 2 seturi de discuri si 4 de placute, si 4 seturi de roti. Plus recent un senzor si amortizoarele hayonului.
Am luat-o stricata cu ambreiajul dus si injectoarele praf.
Probleme nu au fost, masina se comporta forte bine comparativ cu kilometrii si faptul ca este SH, i s-au facut reviziile si s-a schimbat toata articulatia fata-spate in ideea de a nu avea probleme pe viitor.
Am avut probleme cu amortizoare fata si bujiile incandescente.
Am schimbat filtrele, uleiul, acum un pivot si cam atata deocamdata.
Pe timp rece imi consuma aproape 8l, dar la drum lung ajung undeva pe la 5l. O mica problema cu un furtun la turbina, scapa aer iar la peste 100km/h daca o fortam imi decupla turbina.
Incepem cu injectoare reconditionate de doua ori in 10000 de km, pompa de injectie reconditionata, turbina schimbata, doua blocuri motor schimbate, unul din cauza injectoarelor ca s-au blocat si mi-au topit un cilindru si doua pistoane si unul din cauza lantului de la distributie ca s-a rupt. Pompa apa, pompa servo, rulmenti spate, volanta, apoi cutie, brate pe fata si cred ca mai sunt si altele.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
In service este cel mai in siguranta.
Reprezentanta si service autorizate RAR.
Eu merg la un prieten la service pt ca il cunosc si lucreaza foarte bine.
Merg cu ea la un mecanic privat, merg la el deoarece detine acelasi model ca si mine si am incredere ca stie rezolva orice problema.
Nici la reprezentanta, dar nici la “baieti”. La un service bun.
Personal ma ocup de ea, am ceva cunostinte in materie si am acces gratuit la un garaj dotat!!!
Din pacate ..la baieti . Dar asta nu e neaparat un lucru rau. Singurul neajuns este ca nu ai un istoric exact al reparatiilor.
Service-ul il fac eu de obicei, este mai rentabil, mai ales ca sunt in domeniu. Dar pentru cei care nu sunt in domeniu recomand gasirea unui mecanic bun, nu reprezentanta pentru ca te arde la bani.
Am un service multimarca la care merg si unde stau langa masina in permanenta. Mi se schimba explica ce si daca mai e ceva de facut.
O repar personal, motiv pentru care am luat-o deja stricata, sa pot pune piese noi pe ea…ce altcineva ar fi costat destul de mult manopera si nu se merita.
De cele mai multe ori varianta preferata este “la baieti” deoarece se face treaba exact assa cum doresc eu.
Repararea propie sa reducem din cheltuieli.
Am mers la baieti, dar o sa merg la reprezentata, dai un ban da macar poate o fac si stiu ce are.
“La baieti”, nu este o masina de reprezentanta.
La service si la o cunostinta care este mecanic de meserie. Dar nu conteaza la cine o repari, ca tot se strica. Am fost si in reprezentanta.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Cand este nevoie cu 500-1000 km inainte.
10-12000KM sau la un an de preferat inainte de a intra in iarna.
Macar de 4 ori pe an.
Aproximativ o data pe an este suficient.
1 an sau 10000 km.
Depinde de buget, ideal cat mai des!!!
Anual ar fi ideal mai ales ca are o varsta.
Eu fac revizia cam la 10000 km.
La maxim 15000 km la tot ce are peste 200.000km.
Nu mai tarziu de 10.000km.
8-10.000 de km, depinde de conditiile in care ruleaza masina.
O data pe an.
Asta nu stiu. Regulat sa verifici lichidele si daca are ceva mers si vazut ce probleme are.
Sa o faca la 10.000 km.
6.000 de km . Mai ales filtrul de motorina.
Ce consum are?
8-9 l/km/h.
Medie - 6.7 L/100km.
6-7% pe autostrada iar in oras are 8-9.4%.
Consum oras 7-8 Consum afara 5-6
Vara, cu AC pornit, mixt 6,5 l/100 km, iarna fara AC 5,9 l/100 km.
Oras cca 8-8 1/2, Extraurban 5-5 1/2.
Putin peste 6 la suta.
Un consum de 7-8 pe oras la mers frumos.
In oras ia 8-9, afara 5.5-6. Media e pe undeva pe la 6-6.5-7l/100km. Functie de stilul de condus.
Depinde: mers frumos, frumos scoate 4,4% consumul declarat in afara si uneori mai putin dar cu greu. Normal 5,2%, mediu 6 In oras 8-10% in functie de aglomeratie.
6-extraurban, 7.5-urban.
Cam 8 la suta.
5-6% mixt.
In jur de 7% mixt.
10extra , 12 urban;
Semnificatia noului semn de circulatie de interzicere, sub forma de cerc, cu margine de culoare rosie, pe al carui fundal sunt rep...
Antigelul este un lichid care din pacate este neglijat de marea majoritate a soferilor, acestia acordand importanta in principal u...
Când te gândești la Volkswagen, primul lucru care îți vine în minte este, probabil, o imagine cu o mașină bine-cunoscută, dar aces...
Motorul Nissan QR20DE este un motor de 2.0 litri, care inlocuieste vechiul motor renumit SR20DE. QR20DE are un bloc de cilindri di...
Masinile mild-hybrid sunt vehicule care au motor cu combustie interna dar sunt echipate si cu un motor electric ce permite motorul...