Parere posesori Ford Mondeo Mk3 2.0 TDCi 130 CP

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Ford Mondeo 2.0 TDCi (130 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2002 - 2007. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Ford Mondeo 2.0 TDCi (130 Hp).

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Costuri Intretinere

Cat costa intretinerea pe an?

Lela Stefan
Lela Stefan a raspuns cu 4 ani în urmă

4000 lei.

Caragheorghiev Valentin
Caragheorghiev Valentin a raspuns cu 4 ani în urmă

1000 lei maxim, dar depinde.

Niga Ionut
Niga Ionut a raspuns cu 4 ani în urmă

Undeva la 500 de euro.

Grecu Dionisie
Grecu Dionisie a raspuns cu 4 ani în urmă

Intretinerea costa aproximativ 1000 lei.

Lungoci Tudor Dragos
Lungoci Tudor Dragos a raspuns cu 4 ani în urmă

1000-2000 de lei.

Macovei Adrian
Macovei Adrian a raspuns cu 4 ani în urmă

Asigurarea RCA cca 350 , impozit 160, vinieta 130, un schimb de ulei si filtre 250 deci in mare cca 1000.

Duta Marian
Duta Marian a raspuns cu 4 ani în urmă

In jur de 800 lei.

Andrei Bali
Andrei Bali a raspuns cu 4 ani în urmă

Pe parte de revizie difera preturile, pentru ca multi cauta sa iasa ieftin.

Dan Damian
Dan Damian a raspuns cu 4 ani în urmă

Uleiul si toate filtrele le schimb la 10.000 km. Pe an ajunge la un total de 1200 ron.

Dragomir Alexandru
Dragomir Alexandru a raspuns cu 4 ani în urmă

Ulei+ filtre in jur de 400 lei fara manopera.

Dobre Florin
Dobre Florin a raspuns cu 5 ani în urmă

Variaza in functie de kilometri facuti.

Ionuț Stanila
Ionuț Stanila a raspuns cu 5 ani în urmă

1000 lei.

Radu Clipei
Radu Clipei a raspuns cu 5 ani în urmă

Inca nu stiu, ca o am de 2 saptamani:)).

Daniel Ailincăi
Daniel Ailincăi a raspuns cu 5 ani în urmă

Deocamdata nu stiu.

Macovei Gabriel
Macovei Gabriel a raspuns cu 5 ani în urmă

2000 de euro pana in prezent. O am de un an, am mers 10.000 de km cu ea si tot defecta e.

Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?

Lela Stefan
Lela Stefan a raspuns cu 4 ani în urmă

Da, este destul de scumpa.

Caragheorghiev Valentin
Caragheorghiev Valentin a raspuns cu 4 ani în urmă

Da, stiu cat costa piesele si comparativ cu alte marci nu sunt foarte scumpe piesele in general.

Niga Ionut
Niga Ionut a raspuns cu 4 ani în urmă

Pot sa spun ca este o masina de clasa medie in materie de pret piese.

Grecu Dionisie
Grecu Dionisie a raspuns cu 4 ani în urmă

Piesele sunt destul de scumpe pentru acest model,dar odata cumparate si schimbate nu mai ai probleme o perioada de timp.

Lungoci Tudor Dragos
Lungoci Tudor Dragos a raspuns cu 4 ani în urmă

Piesele sunt destul de accesibile la pret fata de marcile premium sau japoneze.

Macovei Adrian
Macovei Adrian a raspuns cu 4 ani în urmă

Pastreaza media pe segment.

Duta Marian
Duta Marian a raspuns cu 4 ani în urmă

Da este o masina la care piesele costa putin mai mult.

Andrei Bali
Andrei Bali a raspuns cu 4 ani în urmă

Nu mi se pare ca piesele sunt mai scumpe ca la alte marci.

Dan Damian
Dan Damian a raspuns cu 4 ani în urmă

Piesele originale sunt mai scumpe decit aceleasi piese oem. Altfel nu sunt peste media pieselor concurentei (passat, insignia, octavia).

Dragomir Alexandru
Dragomir Alexandru a raspuns cu 4 ani în urmă

Da este mai scumpa si fara motiv, adica pentru aceeasi piesa platesti cu cel putin 10 % mai mult.

Dobre Florin
Dobre Florin a raspuns cu 5 ani în urmă

Este o masina relativ ieftina iar piesele se gasesc la majoritatea furnizorilor din Romania. Nu ai cum sa nu gasesti piesele necesare masinii si preturi satisfacatoare.

Ionuț Stanila
Ionuț Stanila a raspuns cu 5 ani în urmă

Este o masina acceptabila.

Radu Clipei
Radu Clipei a raspuns cu 5 ani în urmă

M-am uitat, in mare parte nu mi se pare ca ar costa mult, tot cam celelalte marci. Acum depinde si ce producator vrei si cat de scumpe sa fie.

Daniel Ailincăi
Daniel Ailincăi a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu este o masina scumpa, este o masina ok.

Macovei Gabriel
Macovei Gabriel a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu e scumpa la piese, doar ca le schimb foarte des, indiferent daca sunt pe original sau aftermarket.

Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.

Lela Stefan
Lela Stefan a raspuns cu 4 ani în urmă

Injectoarele au problema la motoarele astea.

Caragheorghiev Valentin
Caragheorghiev Valentin a raspuns cu 4 ani în urmă

Destul de fiabila. Probleme majore nu am avut. Minore: pompa apa, regulator tensiune alternator, placute frana.

Niga Ionut
Niga Ionut a raspuns cu 4 ani în urmă

Este o masina foarte fiabila , o am de un an si jumatate si am schimbat doar telescoapele fata /spate, discuri si placute frana fata / spate, ulei si filtre si nu am avut absolut nici o problema cu ea.

Grecu Dionisie
Grecu Dionisie a raspuns cu 4 ani în urmă

Problemele avute de cand o am, sunt injectoarele si fulia, fulia o schimb destul de regulat o data pe an, iar cu injectoarele mi se aprinde martorul de bujii uneori cand o pornesc.

Lungoci Tudor Dragos
Lungoci Tudor Dragos a raspuns cu 4 ani în urmă

Ceva probleme cu AC-ul, probleme comune, respectiv cabluri corodate si puscate. Si regulatorul de la pompa de inalta presiune. In rest, lucruri obisnuite, revizie, placute etc.

Macovei Adrian
Macovei Adrian a raspuns cu 4 ani în urmă

Pana acum am schimbat doar consumabile ( distributia la achizitionarea masinii), ulei, filtre la cca 8-9 mii km, discuri si placute frana pentru linistea si siguranta mea si cauciucuri noi!!!

Duta Marian
Duta Marian a raspuns cu 4 ani în urmă

Probleme ar fi la suspensia fata . Cedeaza. Bucsile de la amortizoare.avand un vedere ca masina circula in Romania pot aparea si la suspensia spate mici probleme. In rest, oferi grija, primesti placerea de a conduce o limuzina .

Andrei Bali
Andrei Bali a raspuns cu 4 ani în urmă

Singura problema pe care am intampinat-o cu masina era o mica bataie la gropi dupa ce am cumparat-o. Am decis sa schimb amandoua bratele, bielete directie, capete de bara, bielete antiruliu, un cost total fiind de aproximativ 700 lei.

Dan Damian
Dan Damian a raspuns cu 4 ani în urmă

Din 2012 si pana acum am schimbat 2 amortizoare cu arcurile lor (a pocnit un arc in fata Dr si am schimbat ambele), electromotor, intinzator si fulia curelei de accesorii ,curelele amandoua, 2 seturi de discuri si 4 de placute, si 4 seturi de roti. Plus recent un senzor si amortizoarele hayonului.

Dragomir Alexandru
Dragomir Alexandru a raspuns cu 4 ani în urmă

Am luat-o stricata cu ambreiajul dus si injectoarele praf.

Dobre Florin
Dobre Florin a raspuns cu 5 ani în urmă

Probleme nu au fost, masina se comporta forte bine comparativ cu kilometrii si faptul ca este SH, i s-au facut reviziile si s-a schimbat toata articulatia fata-spate in ideea de a nu avea probleme pe viitor.

Ionuț Stanila
Ionuț Stanila a raspuns cu 5 ani în urmă

Am avut probleme cu amortizoare fata si bujiile incandescente.

Radu Clipei
Radu Clipei a raspuns cu 5 ani în urmă

Am schimbat filtrele, uleiul, acum un pivot si cam atata deocamdata.

Daniel Ailincăi
Daniel Ailincăi a raspuns cu 5 ani în urmă

Pe timp rece imi consuma aproape 8l, dar la drum lung ajung undeva pe la 5l. O mica problema cu un furtun la turbina, scapa aer iar la peste 100km/h daca o fortam imi decupla turbina.

Macovei Gabriel
Macovei Gabriel a raspuns cu 5 ani în urmă

Incepem cu injectoare reconditionate de doua ori in 10000 de km, pompa de injectie reconditionata, turbina schimbata, doua blocuri motor schimbate, unul din cauza injectoarelor ca s-au blocat si mi-au topit un cilindru si doua pistoane si unul din cauza lantului de la distributie ca s-a rupt. Pompa apa, pompa servo, rulmenti spate, volanta, apoi cutie, brate pe fata si cred ca mai sunt si altele.

Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?

Lela Stefan
Lela Stefan a raspuns cu 4 ani în urmă

In service este cel mai in siguranta.

Caragheorghiev Valentin
Caragheorghiev Valentin a raspuns cu 4 ani în urmă

Reprezentanta si service autorizate RAR.

Niga Ionut
Niga Ionut a raspuns cu 4 ani în urmă

Eu merg la un prieten la service pt ca il cunosc si lucreaza foarte bine.

Grecu Dionisie
Grecu Dionisie a raspuns cu 4 ani în urmă

Merg cu ea la un mecanic privat, merg la el deoarece detine acelasi model ca si mine si am incredere ca stie rezolva orice problema.

Lungoci Tudor Dragos
Lungoci Tudor Dragos a raspuns cu 4 ani în urmă

Nici la reprezentanta, dar nici la “baieti”. La un service bun.

Macovei Adrian
Macovei Adrian a raspuns cu 4 ani în urmă

Personal ma ocup de ea, am ceva cunostinte in materie si am acces gratuit la un garaj dotat!!!

Duta Marian
Duta Marian a raspuns cu 4 ani în urmă

Din pacate ..la baieti . Dar asta nu e neaparat un lucru rau. Singurul neajuns este ca nu ai un istoric exact al reparatiilor.

Andrei Bali
Andrei Bali a raspuns cu 4 ani în urmă

Service-ul il fac eu de obicei, este mai rentabil, mai ales ca sunt in domeniu. Dar pentru cei care nu sunt in domeniu recomand gasirea unui mecanic bun, nu reprezentanta pentru ca te arde la bani.

Dan Damian
Dan Damian a raspuns cu 4 ani în urmă

Am un service multimarca la care merg si unde stau langa masina in permanenta. Mi se schimba explica ce si daca mai e ceva de facut.

Dragomir Alexandru
Dragomir Alexandru a raspuns cu 4 ani în urmă

O repar personal, motiv pentru care am luat-o deja stricata, sa pot pune piese noi pe ea…ce altcineva ar fi costat destul de mult manopera si nu se merita.

Dobre Florin
Dobre Florin a raspuns cu 5 ani în urmă

De cele mai multe ori varianta preferata este “la baieti” deoarece se face treaba exact assa cum doresc eu.

Ionuț Stanila
Ionuț Stanila a raspuns cu 5 ani în urmă

Repararea propie sa reducem din cheltuieli.

Radu Clipei
Radu Clipei a raspuns cu 5 ani în urmă

Am mers la baieti, dar o sa merg la reprezentata, dai un ban da macar poate o fac si stiu ce are.

Daniel Ailincăi
Daniel Ailincăi a raspuns cu 5 ani în urmă

“La baieti”, nu este o masina de reprezentanta.

Macovei Gabriel
Macovei Gabriel a raspuns cu 5 ani în urmă

La service si la o cunostinta care este mecanic de meserie. Dar nu conteaza la cine o repari, ca tot se strica. Am fost si in reprezentanta.

Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?

Lela Stefan
Lela Stefan a raspuns cu 4 ani în urmă

Cand este nevoie cu 500-1000 km inainte.

Caragheorghiev Valentin
Caragheorghiev Valentin a raspuns cu 4 ani în urmă

10-12000KM sau la un an de preferat inainte de a intra in iarna.

Niga Ionut
Niga Ionut a raspuns cu 4 ani în urmă

Macar de 4 ori pe an.

Grecu Dionisie
Grecu Dionisie a raspuns cu 4 ani în urmă

Aproximativ o data pe an este suficient.

Lungoci Tudor Dragos
Lungoci Tudor Dragos a raspuns cu 4 ani în urmă

1 an sau 10000 km.

Macovei Adrian
Macovei Adrian a raspuns cu 4 ani în urmă

Depinde de buget, ideal cat mai des!!!

Duta Marian
Duta Marian a raspuns cu 4 ani în urmă

Anual ar fi ideal mai ales ca are o varsta.

Andrei Bali
Andrei Bali a raspuns cu 4 ani în urmă

Eu fac revizia cam la 10000 km.

Dan Damian
Dan Damian a raspuns cu 4 ani în urmă

La maxim 15000 km la tot ce are peste 200.000km.

Dragomir Alexandru
Dragomir Alexandru a raspuns cu 4 ani în urmă

Nu mai tarziu de 10.000km.

Dobre Florin
Dobre Florin a raspuns cu 5 ani în urmă

8-10.000 de km, depinde de conditiile in care ruleaza masina.

Ionuț Stanila
Ionuț Stanila a raspuns cu 5 ani în urmă

O data pe an.

Radu Clipei
Radu Clipei a raspuns cu 5 ani în urmă

Asta nu stiu. Regulat sa verifici lichidele si daca are ceva mers si vazut ce probleme are.

Daniel Ailincăi
Daniel Ailincăi a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa o faca la 10.000 km.

Macovei Gabriel
Macovei Gabriel a raspuns cu 5 ani în urmă

6.000 de km . Mai ales filtrul de motorina.

Ce consum are?

Lela Stefan
Lela Stefan a raspuns cu 4 ani în urmă

8-9 l/km/h.

Caragheorghiev Valentin
Caragheorghiev Valentin a raspuns cu 4 ani în urmă

Medie - 6.7 L/100km.

Niga Ionut
Niga Ionut a raspuns cu 4 ani în urmă

6-7% pe autostrada iar in oras are 8-9.4%.

Grecu Dionisie
Grecu Dionisie a raspuns cu 4 ani în urmă

Consum oras 7-8 Consum afara 5-6

Lungoci Tudor Dragos
Lungoci Tudor Dragos a raspuns cu 4 ani în urmă

Vara, cu AC pornit, mixt 6,5 l/100 km, iarna fara AC 5,9 l/100 km.

Macovei Adrian
Macovei Adrian a raspuns cu 4 ani în urmă

Oras cca 8-8 1/2, Extraurban 5-5 1/2.

Duta Marian
Duta Marian a raspuns cu 4 ani în urmă

Putin peste 6 la suta.

Andrei Bali
Andrei Bali a raspuns cu 4 ani în urmă

Un consum de 7-8 pe oras la mers frumos.

Dan Damian
Dan Damian a raspuns cu 4 ani în urmă

In oras ia 8-9, afara 5.5-6. Media e pe undeva pe la 6-6.5-7l/100km. Functie de stilul de condus.

Dragomir Alexandru
Dragomir Alexandru a raspuns cu 4 ani în urmă

Depinde: mers frumos, frumos scoate 4,4% consumul declarat in afara si uneori mai putin dar cu greu. Normal 5,2%, mediu 6 In oras 8-10% in functie de aglomeratie.

Dobre Florin
Dobre Florin a raspuns cu 5 ani în urmă

6-extraurban, 7.5-urban.

Ionuț Stanila
Ionuț Stanila a raspuns cu 5 ani în urmă

Cam 8 la suta.

Radu Clipei
Radu Clipei a raspuns cu 5 ani în urmă

5-6% mixt.

Daniel Ailincăi
Daniel Ailincăi a raspuns cu 5 ani în urmă

In jur de 7% mixt.

Macovei Gabriel
Macovei Gabriel a raspuns cu 5 ani în urmă

10extra , 12 urban;

Citeste si...
A aparut un nou semn de circulatie de interzicere. Ce obligatie ai?
A aparut un nou semn de circulatie de interzicere. Ce obligatie ai?

Semnificatia noului semn de circulatie de interzicere, sub forma de cerc, cu margine de culoare rosie, pe al carui fundal sunt rep...

Uite cat de usor este sa schimbi singur antigelul
Uite cat de usor este sa schimbi singur antigelul

Antigelul este un lichid care din pacate este neglijat de marea majoritate a soferilor, acestia acordand importanta in principal u...

Cel mai vandut produs Volkswagen: Carnatii :), nu masinile.
Cel mai vandut produs Volkswagen: Carnatii :), nu masinile.

Când te gândești la Volkswagen, primul lucru care îți vine în minte este, probabil, o imagine cu o mașină bine-cunoscută, dar aces...

Despre motorul QR20DE de la Nissan
Despre motorul QR20DE de la Nissan

Motorul Nissan QR20DE este un motor de 2.0 litri, care inlocuieste vechiul motor renumit SR20DE. QR20DE are un bloc de cilindri di...

Totul despre sistemul mild-hybrid
Totul despre sistemul mild-hybrid

Masinile mild-hybrid sunt vehicule care au motor cu combustie interna dar sunt echipate si cu un motor electric ce permite motorul...