Parere posesori Ford Mondeo Mk3 2.0 TDCi 130 CP
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Ford Mondeo 2.0 TDCi (130 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2002 - 2007. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Ford Mondeo 2.0 TDCi (130 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Experienta De Condus
Este o masina incapatoare? Va descurcati cu ea in treburile de zi cu zi?
Da, este incapatoare.
Da, foarte incapatoare si e doar hatchback. Daca era break…..
Da, foarte spatioasa.
Portbagajul este foarte incapator, iar spatiul in interior este mare. Incap lejer 5 persoane.
Este foarte spatioasa, mai spatioasa cred decat 90% din masinile de pe strada. Portbagajul este imens, mai mare chiar decat la A6 C6.
Foarte spatioasa, unul dintre primele motive pentru care am ales-o.
Da un spatiu foarte bine gandit. Se pot rabata banchetele spate daca e nevoie sa cari ceva mai voluminos.
Este o masina destul de incapatoare. Chiar si pentru 4 persoane care pleaca in concediu.
Cand am revenit din Belgia m-am mutat cu toate lucrurile in ea. Si acolo am schimbat 2 chirii tot cu ea si cu un singur transport.
Da, exista spatiu suficient in spate cat si in portbagaj 500l.
Este foarte incapatoare atat din punct de vedere al pasagerilor cat si al portbagajului generos.
Este o masina spatioasa.
Da, are spatiu cat vrei.
Foarte incapatoare.
E o masina foarte incapatoare, cu un portbagaj genros, varianta break.
Cum se conduce in oras?
Usor si fiabila.
Destul de bine, avand in vedere dimensiunile masinii.
Foarte lejer.
Foarte bine, uneori e mai greu cu locurile de parcare fiind mai lunga.
Usor si este foarte confortabila.
Relativ usor, este totusi o masina robusta.
Este destul de manevrabila in oras, dar si la viteze mari.
Nu ii place in oras. Nu comenteaza dar se simte ca locul ei e la drum lung.
In oras consuma multicel din cauza greutatii, jale la parcari din cauza ca nu vireaza mult, vizibilitate foarte slaba in spate.
Este foarte manevrabila in ciuda faptului ca are aproape 5m lungime.
Este automata, se conduce excelent.
Destul de bine, mai greu cu parcarile ca ii mare.
Foarte ok, te ajuta motorul.
E buna pentru oras, chiar daca e mai dificil cu parcarile, are aproape 5 metri, mai mult o recomand pentru exterior.
Cum se conduce la drum lung?
Lejer si se aseaza bine la drum.
Foarte bine!
Este super si nu este deloc obositoare.
Sta foarte bine pe drum fiind grea, ii place multe la drum intins.
Se aseaza destul de bine, desi la viteze mai mari are tendinta sa fie usor instabila.
La fel de bine ca si in oras si nu este obositoare!
Foarte bine, se aseaza foarte frumos la drum lung.
La drum lung masina este foarte comoda si te face sa simti ca abia ce ai inceput sa conduci. Chiar daca deja conduci de ore bune.
E genul de masina la volanul careia faci 1000 km dupa care te dai jos de la volan fara sa fi rupt.
Este placuta la drum lung inconvenientul ar fi motorul zgomotos si cutia in 5 rapoarte, pe autostrada ai aproximativ 3.000 rpm si te deranjeza zgomotul produs de motor.
Orice masina devine usor incomoda la drumuri lungi, dar avand in vedere spatiu din habitaclu si motorizarea ce dezvolta puterea necesara pentru a nu “trage de masina” este placuta.
Este automata se conduce excelent si la drum lung.
Foarte bine, ii confortabila, stabila si se simt cei 130 de cp mai ales la depasiri.
E mult mai ok, folosesc pilotul automat.
Super. Sta foarte bine pe asfalt. Nu joaca deloc in curbe, si e foarte comoda.
Ti-ai dori ceva in plus sau chiar in minus la interiorul masinii?
Nu neaparat, este suficient.
Poate scaune cu memorie sofer.
Da mi-as dori sa fi avut piele si trapa panoramica in rest este super.
Interiorul masinii este full cu piele crem, mai mult de atat nu e nevoie.
Da, mi-as fi dorit ca protocolul bluetooth al masinii sa suporte si media, nu doar apeluri.
Mare, spatioasa, sistem audio (Sony) cu o auditie buna, scaune incalzite, parbriz si oglinzi incalzite electric. Mi-ar placea sa aiba un cruze control si o navigatie cu suport usb de redare media!!!
Nu cred ca as schimba ceva . Poate ar fi fost utila o trapa. In rest e ok.
Pe parte de interior nu am nimic de reprosat. Nu as vrea dotari in plus fata de ce am acum.
Vine in standard cu ac automat, la fel cu oglinzi luneta si parbriz incalzit. Scaunele cu incalzire sunt insa optionale. Reglajul electric pe inaltime al scaunului soferului este de asemenea electric.
La interior o cotiera mai lunga, un volan mai pentru curse lungi.
Interiorul este textil, scaunele incalzite, climatronic, toate cele patru geamuri electrice, volan reglabil pe inaltime si lungime, reglaj electric la scaune, cotiera foarte folositoare, un avantaj al acestui model de masina este lumina ambientala de la pedalier cat si la pasager din fabrica. Cu toate acestea mi-as fi dorit ca scaunele sa fie atat incalzite cat si ventilate si trapa.
Mi-as dori scaune electrice fata si spate.
Computer de bord si scaune incalzite. In rest ce dotari am pe ea sunt multumit.
In minus niciodata. In plus, incalzire in scaune.
Dispune de tapiserie din piele cu incalzire in scaune, clima, tempomat, poate o navigatie mi-as dori.
Ce dotare a masinii iti place cel mai mult?
Xenon, piele.
Parbriz incalzit, clima,
Incalzirea in parbriz este super folositoare si iti usureaza viata, mai ales iarna.
Navigatia, este foarte accesibila si ii da un aspect placut.
Bordul convers+, adica un ecran color de circa 6 inch intre ceasurile din bord si navigatia.
Parbrizul incalzit electric pentru iarna, ABS, ESP.
Motorizarea este un punct forte. Este genul care nu te lasa la greu, impecabil.
Incalzirea in parbriz si incalzirea in scaune sunt cele mai folositoare.
Parbrizul incalzit. Fara discutii. Iarna e o minune.
Luminile de la pedale care se aprind cand este usa deschisa.
Incalzirea in scaune si lumina ambientala.
Cel mai mult imi place volanul multifunctional.
Climatronicul si pilotul automat.
Cel mai mult imi place incalzirea din parbriz.
Nu am ceva anume preferat la ea, are cam tot ce iti poti permite sa iti doresti.
Cum se comporta in situatii de urgenta? (franare brusca / evitarea de obstacole)
Nu are probleme.
OK. Nu am sesizat probleme in ceea ce priveste franarea, nu m-am simtit in pericol iminent.
Franele tin foarte bine si direcția este foarte buna.
La franarea brusca se comporta foarte bine iar la evitarea de obstacole la fel.
Franarea este exemplara, atat timp cat placutele si discurile sunt in parametri.
Cred ca bine, de obicei conduc defensiv si incerc sa anticipez din timp actiunile in trafic.
Impecabil. Cu anvelopele potrivite si cu abs-ul functional nu vor exista probleme.
Masina este foarte stabila cand vine vorba de bruscarea comenzilor.
Nu are esp deci la frana brusca nu ai decat Abs-ul de partea ta. Altfel la evitat obstacole e destul de agila insa simte lipsa esp.
Bine, dupa cum am spus este precisa, pedala de frana cam tare ce ofera o senzatia mica de nesiguranta.
Fiind o masina din categoria “balene” se aseaza foarte bine pe asfalt si nu are multe momente in care sa simti ca-i pierzi controlul atunci cand evita brusc un obstacol.
Se comporta excelent, te poti baza pe ea.
Pot zice bine, se putea si mai mult dar este ok.
Se comporta foarte ok, insa trebuie avut grija pe timpul rece cand iti intra ABS-ul.
Franarea este prompa, virajele sunt stabile, nu pierde aderenta si control.
Inainte de toate, trebuie sa te gandesti exact ce masina ti s-ar potrivi, sa nu ajungi in momentul in care achizitionezi o masina...
Primaria Capitalei se va implica in sprijinirea Politiei pentru supravegherea mai eficienta a traficului din oras. O supraveghere...
Termenul “cocalar” este unul care a intrat în limbajul cotidian al românilor și este folosit pentru a descrie un anumit tip de com...
Motorul 1.4 TSI / TFSI apartine seriei EA111 de motoare pe benzina turbo. Motorul a fost prezentat pentru prima data la Salonul Au...
Deja se discuta de cativa ani despre faptul ca autovehiculele pe benzina si motorina vor fi interzise in UE. Totul face parte dint...