Parere posesori Ford Mondeo Mk3 2.0 TDCi 130 CP
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Ford Mondeo 2.0 TDCi (130 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2002 - 2007. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Ford Mondeo 2.0 TDCi (130 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Sfaturi Achizitie
Ce ii sfatuiti pe cei care isi doresc o astfel de masina?
Sa fie atenti la ce motorizare au.
Sa verifice istoricul pe cat posibil.
Sa schimbe uleiul si filtrele la timp si trebuie sa aiba grija ce motorina pun, in rest nu trebuie sa isi faca griji.
Recomand tuturor cu incredere acest model daca este intretinuta corespunzator.
Sa o cumpere daca isi doresc o masina buna. Dar sa o verifice bine inainte de achizitonare.
Nu toate masinile, chiar si acelasi model fiind SH nu sunt la fel conteaza si norocul si mecanicul care nu intotdeauna este dedicat.
Este o masina pe care iti va placea sa o conduci.
Per total este o masina super la un pret bun cu dotari destul de multe.
Se gasesc si sunt ieftine. Grija la intretinere. Au reputatia ca sunt sensibile la motorina proasta.
Motorul TDCi este recunoscut pentru problemele la injectoare, daca nu va deranjeaza costul reparatie…este o masina faina.
Sa faca o mica comparatie cu “competitia” si apoi sa aleaga.
Sa o cumpere cu incredere.
O masina mare in primul rand, ai si spatiu cat vrei, destul de dotata, consum mic 5-6% scot consum mixt la un condus normal. Cu 17 litri de motorina oras si exterior mergi cam 210 km poate si mai mult.
Sa o tureze foarte tare, sa verifice turbina, in rest pentru mine e ok.
Sa uite de acest model si sa se orienteze spre altceva.
La ce ar trebui sa fii atent cand iti cumperi o astfel de masina?
La detalii.
La sistemul de alimentare cu motorina- pompa inalte injectoare si acurator turbo.
Scurgeri de ulei.
Parerea mea este ca trebuie sa fii atent la injectoare.
Sa il functioneze AC-ul, pompa de injectie sa functioneze in parametrii si cam atat.
Provenienta, nr. de proprietari, km. reali si o verificare la un service auto autorizat care sa-i spuna corect si cinstit la problemele pe care le are!!!
Poate la rugina. In rest motorul merge excelent la fel si toate dotarile.
In mare parte trebuie sa fi atent ca la orice alta masina. Sa nu fie plina de rugina pe dedesubt.
Franele sunt usor sub dimensionate. Problema se rezolva cu placute si discuri de buna calitate.
Injectoare, ambreiaj, etrieri punte spate.
La turbina, fiind piesa esentiala a unui motor turbo si injectoare.
Sa aiba cat mai multe optiuni.
La rugina si unele motoare au ceva probleme cica, depinde si cum ai noroc de ea.
Din ce am auzit la injectoare, dar ale mele merg ceas.
La absolut orice tine de motor. De la a la z.
De ce ai ales aceata motorizare? Daca ar fi sa dai timpul inapoi ai alege alta varianta?
Mi se pare destul de ok.
Economica si destul de suficenta putere pentru calatorii in tara si strainatate.
Motorul este super . Am ales acest motor pt ca am auzit multe vorbe bune despre el si nu, nu as alege alta motorizare.
Eu sunt multumit de motorizarea masinii, are putere destul de mare iar consumul este unul accesibil. Poate ca ar mai lipsiti niste caluti la ea dar merge si asa.
As fi ales o varianta pe benzina. Am ales diesel pentru consum, avand in vedere ca fac naveta zilnic. Dar un motor pe benzina este mult mai rafinat, chiar daca are consumul mai mare.
Am ales-o pentru economie de combustibil deoarece fac naveta cu ea, cca 40km Nu stiu ce as alege am avut una pe benzina care era mult mai mica si avea consumul la fel sau chiar mai mare!?!
Am ales acest tip de motor la recomandarea unui cunoscator. Ca un plus la aceasta motorizare este faptul ca distributia este pe lant. Deci zero costuri cu schimbatul distributiei.
Am ales motorizarea actuala doar din cauza impozitului. Eu as fi vrut motorul de 2.2 dar e prea mare impozitul.
Motorul e rezonabil si ca putere si ca impozit. Un 2.2 ar fi adus 22 de cai in plus si un impozit dublu.
2.0 TDCi cu injectoare terminate, le-am reconditionat si acum stiu o treaba E faina distributia pe lant ca se schimba la 300.000km si nu, nu cred ca as fi vrut alta motorizare, poate TDDi dar nu ma incantau cei 115 cai.
Motorizarea de 2.0l diesel (130 cp) are mai multe avantaje atunci cand vine vorba de buget: impozit anual mic, consum bun, putere si sportivitate, cuplu ce iti satisface poftele dar totodata nu te pune in pericol.
Am vrut un motor pana in 2000cc, as alege un 2200cc.
Are 130 de cp cred ca cel mai puternic motor de 2000 de cmc si din anul 2002. Nu as alege tot aceeasi capacitate, ci cu 90 cp.
Nu a fost aleasa pentru motorizare, pur si simplu masina m-a ales pe mine.
Daca ar fi sa dau timpul inapoi, ori mi-as lua modelul acesta pe benzina, ori alta marca, dar mai sigur alta marca.
De foarte multe ori se intampla sa avem parte de un drum lung, iar la finalul acestuia sa sesizam ca parbrizul autoturismului nost...
Lovitura dupa lovitura pe piata asigurarilor din Romania unde se pare ca de cativa ani nu mai exista stabilitate. Ne intrebam de c...
Pe masura ce vremea se raceste, conditiile de trafic vor fi din ce in ce mai dificile. Mai ales ca in unele zone din Romania zapad...
Un numar mare de persoane se preocupa in mod serios de intretinerea periodica a autoturismului. Cu toate acestea, cei mai multi di...
Convertorul catalitic este o componenta a masinii care este amplasata in sistemul de evacuare al acesteia si este alcatuit dintr-u...