Parere posesori Ford Mustang 2.3 EcoBoost
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Ford Mustang 2.3 EcoBoost (317 Hp) Automatic cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2015 - 2018. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Ford Mustang 2.3 EcoBoost (317 Hp) Automatic.
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Intretinerea pe an cu tot cu casco , asigurare si impozitul pe motor 2.3 undeva la 10.000 de lei pe an.
Ca orice alta masina, momentan nu imi pune probleme.
17 milioane pe an.
In primul an 800 de lei, din al doilea vom vedea.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Piesele de mustang sunt accesibile ca pret. Preturile pieselor sunt la fel ca la orice alt Ford.
Da este putin mai scumpa, dar problema cea mai mare este timpul de asteptare pentru piese fiind o masina americana (mentionez ca este 2.3 varianta USA, nu cea de Europa).
Este o masina ieftina la mentenanta.
Nu are piese scumpe, este chiar mult sub piata.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Singurele chestii pe care le am schimbat la ea in 67.000 de km au fost: - capul de bara de la roata dreapta fata (pret:350 lei) -purge valve (450 de lei) -Rulment roata dreapta spate (1500lei)
Sincer sa fiu am facut doar schimbul de ulei si a picat o piesa de care nu am mai auzit la o alta masina, respectiv “canistra de carbon”.
Nu este o masina foarte fiabila. Este un motor destul de fortat si o masina conceputa cu piese medium quality pentru a putea fi in pretul ei.
Nu am avut probleme. Placutele de frana se consuma destul de repede, amortizoarele sunt facute pentru alte drumuri ceea ce ma va face sa schimb unul dintre ele.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
As alege sa meeg cu masina la orice alt service inafara de reprezentanta, deoarece am fost la reprezentanta pana acum si mereu am avut probleme cu vopseaua de pe bara cand a fost cazul sa o revopsesc si a fost nevoie sa o revopsesc de 3 ori, treburi ce se rezolvau simplu si rapid la un service autorizat. (pe langa faptul ca preturile de la reprezentanta sunt mult mai mari decat cele de la orice alt service).
Suntem un grup de masini, un ONG defapt, Ford Mustang Romania, iar noi toti reparam masinile la “mustang garage”, un loc unde ne simtim ca acasa, unde piesele sunt originale Ford si totul este ok. Deci oarecum “la baieti”.
La baieti! Cel mai bun service (comparativ cu orice reprezenta, este al unui prieten de al meu). Este de departe cel mai profesional si mai calitativ service in care am mers in viata mea. (Am experienta vasta in domeniul auto).
Am un prieten cu un service destul de mare si care este posesor de doua astfel de masini.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Revizia se face la 20-25k km.
De 2 ori pe an este suficient.
Sa o faca la 15.000 km.
La 12000 de km.
Ce consum are?
Urban: 14-15 ( mers normal) 19-20( mers sportiv) Extraurban: 9-10 ( mers normal) 13-14( mers sportiv)
14-17% oras depinde de tine. 6-11 extern, aici diferenta o face daca folosesti pilotul automat sau nu.
Imi consuma intre 8 si 22 la suta.
Intre 9 si 23%.
Te-ai întrebat vreodată dacă transmisia mașinii tale funcționează la o temperatură prea ridicată sau prea scăzută? Temperatura tra...
O roata de rezerva trebuie folosita doar in caz de urgenta sau pentru a inlocui, pe termen scurt, un pneu cu pana sau deteriorat....
Daca ati cumparat o masina noua in ultimii zece ani, probabil ca ati primit o mica telecomanda de a controla masina de la distanta...
O clinica privata din Pitesti are o practica mai putin obisnuita pentru a face examinarile medicale celor care isi reinnoiesc perm...
Articolul de astazi va fi mai mult pe placul fanilor Bmw dar nu numai. Deja unii poate v-ati dat seama ca vom vorbi despre faruril...