Parere posesori Honda Accord 2.0 i-VTEC 16V
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Honda Accord 2.0 i-VTEC 16V (155 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2002 - 2007. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Honda Accord 2.0 i-VTEC 16V (155 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Intre 1000 si 4000 lei, depinde de multi factori.
2000 de lei pe an, se poate si mai ieftin, sau mult mai scump. Depinde cati km se fax anual cu ea. Eu a ales sa pun doar piese originale si montare in reprezentata ASKO.
Cam 500 de lei, poate un pic mai mult daca luam in calcul starea drumurilor.
Conteaza cat mergi, revizia m-a costa 300 lei (ulei + filtru ulei/aer). In rest depinde de noroc, eu am bagat pana in 1000 lei (placute spate+ reconditionat pompa servo (incepuse sa piarda ulei pe la un o-ring, nu era defecta).
5 litri de ulei si filtre de aer, 600 lei cu ulei scump.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Piesele uzuale sunt la aceleasi preturi ca si la masinile nemtesti, unele piese chiar si pe OEM au preturi foarte bune daca stii de unde sa le comanzi (Japonia - 2-3 saptamani pentru livrare). Piesele de caroserie au preturi absolut obscene.
Da, dar se strica mult mai rar. :)
Da. Piesele OEM sunt foarte scumpe. Cele aftermarket sunt ok, dar si mult mai ieftine.
Preturi ok, sunt multumit, si pana la urma daca nu pica nu stii cat costa.
Care piese? Nu se strica! O bucsa sau un pivot nu inseamna piese stricate ci normalitate.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Pe parcursul a 2.5 ani si aproximativ 45.000 km am schimbat pompa de ambreiaj, un etrier pe spate, scuturile termice de la catalizator care ruginesc si consumabile. Per total foarte multumit din punctul asta de vedere.
Nu am avut probleme in afara de consumabile. Masina este foarte fiabila in aprospe 70 de mii de km am schimbat cateva bucsi pe fata, un furtun dde servo, ulei, filtre, discuri, placute. Chestii uzuale. Sa nu uitam ca vorbim de o masina cu peste 300.000 km rulati.
Am schimbat doar consumabile. Am rupt la un moment dat o planetara, dar in rest, ulei si filtre, capete de bara, pivoti si placute. Am schimbat discurile pentru ca am merg mai tare decat media, si vreau sa am incredere in frane.
Foarte fiabila, in afara de tabla si probleme cu servodirectia, nu ai alte probleme, depinde si unde o duci sa o repari, cat de informat esti, ca asa pompa am scapat cu 450 lei, in timp ce o pompa este 1300 lei… deci conteaza mult informarea.
Pivot, un furtun la servodirectie care in tarile cu legi s-a schimbat prin recall. Deci, mai nimic.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
La un singur mecanic.
90% reprezentanta. Doar schimbul de ulei il fac personal pentru ca nu are rost sa platesc manopera pe asa ceva.
Am fost si la reprezentanta, si la service, si la “baieti”. Prefer un service ok. Mi se pare de mijloc, intre reprezentanta si “baieti” ca si preturi.
Nu merg la reprezentanta, am un mecanic foarte bun, la care repara tata masina de peste 8 ani, niciodata nu am avut probleme.. Nici in reprezentanta nu sunt intotdeauna cei mai priceputi.
La reprezentanta. Baieti care cunosc sunt putini.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
La maximum 8000 km, in conditii de mers mixt oras-exterior.
10.000- 15.000 km
La 8000 de km, sau la un an.
Uleiul schimbat la maxim 10k de km, are si distributie pe lant. Asa ca nu merita sa il lasi mult, riscant, are toate reviziile facute la 20k km pana acum :)
La 10.000 km sau la 1 an, cand incepe sa dea semne.
Ce consum are?
Intre 6.5 si 9 in exterior in functie de talpa, in oras undeva la 11 in medie, n-am reusit sa sar de 12.5 sub nicio forma.
Urban 10-12 l/100km Extra Urban 7.3-9 l l/100km Depinde cat de sportiv mergi cu ea, masina este totusi o benzina.
Aproximativ 9-10 in oras, iar in afara mai putin, nu stiu exact.
9.5-11 oras, 5.5(mimim)-8 extern.
In functie de talpa. Am scos si 5,2 afara dar si 10 - are 155 cai si e benzina aspirat. Se poate 9 in oras. Bucuresti-ul e o mare parcare, aici scoti 12-13 la orele de varf.
Pornirea unei masini si plecarea de pe loc sunt aspecte importante in condus, si poate pune probleme incepatorilor. Din fericire,...
De ce aceasta comparatie si de ce acum? Intr-o tara in care se iau permise pe bani, fara sa stii sa citesti, cu tot felul de dispo...
Poate ca nu te-ai gandit niciodata ca asa ceva ti se poate intampla chiar tie, dar este destul sa ai ghinion o singura data si dac...
Conform legislatiei in vigoare, pe toate drumurile din Europa, in momentul in care efectuam un viraj la stanga va trebui sa acorda...
Eu unul m-am intrebat cel putin o data in viata asta, asa ca sunt convins ca nu sunt singurul care a facut-o. Stergatoarele de par...