Parere posesori Honda Accord 2.0 i-VTEC 16V
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Honda Accord 2.0 i-VTEC 16V (155 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2002 - 2007. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Honda Accord 2.0 i-VTEC 16V (155 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Sfaturi Achizitie
Ce ii sfatuiti pe cei care isi doresc o astfel de masina?
Sa o verifice bine pe parte de tabla si vopsea, cel mai important lucru de facut la modelul asta. Sa cumpere neaparat un facelift, pe benzina, cu km cat mai putini.
Este o masina ideala. Nu prea se devalorizeaza, e o masina fiabila pe care te poti baza si are un aer aparte.
Sa aibe grija sa fie vopseaua buna, ca are lacul foarte prost (eco), si sa mearga cu ea la o reprezentanta pentru o verificare.
Daca il au pe Salam la suflet sa nu-si ia :)
Sa o verifice foarte bine.
La ce ar trebui sa fii atent cand iti cumperi o astfel de masina?
Rugina aripi spate, lac exfoliat, geometrie roti dereglata, distributia sa nu sune si sa nu aibe probleme electrice.
Furtun servo Tipul de ulei care s-a pus in ea de-a lungul timpului Articulatiile
Sa aibe grija la brate si directie. Acestea se strica primele. Si sa se uite pe dedesubt de rugina. Ah! Si neaparat cd player-ul sa fie cu magazie de cd-uri. :).
La tabla, cea mai importanta sa nu aiba rugina, si sa nu bata nimic :), in special pe spate unde sunt 12 brate.
Sa fie foarte atenti la partea mecanica.
De ce ai ales aceata motorizare? Daca ar fi sa dai timpul inapoi ai alege alta varianta?
Pentru ca nu gasisem un 2.4 manual cu km foarte putini la momentul achizitiei. :) As alege oricand motorul de 2.4, dar sa fie masina impecabila.
Am vrut ceva pe benzina ca sa scap de problemele multe si fara rost ale unui diesel de mult depasit. Motorul este foarte zvelt si relaxat.
Daca as putea sa aleg din nou, as alege tot 2.0 benzina, dar Mugen. Are mult mai multa putere, dar e exclusiv pentru piata din Japonia.
De fraier, 2.4 e mult mai bun, chit impozitul chit consumul, are V-tec si pe admisie si pe evacuare, in timp ce k20a6/z2 are doar pe admisie.
Varianta de 2,4 are impozitul cam mare. Motorul de 2 e puternic, suficient pentru mine.
P0851 este un cod de diagnosticare a erorilor (DTC) pentru “Circuitul de intrare park / neutru al comutatorului de intrare” Defini...
Probabil fiecare sofer s-a intrebat daca intre benzina standard si cea premium exista cu adevarat o diferenta si daca este rentabi...
Cresc amenzile pentru lipsa rovinietei. Ministerul Transporturilor doreste alinierea valorilor amenzilor la tarifele actuale, moti...
Jumatatea anului 2023 aduce finalul epocii Ford Fiesta. Autoturismul produs in Köln, Germania, urmeaza sa iasa de pe piata dupa sa...
Asigurarea obligatorie de raspundere civila auto interna din Republica Moldova (RCA) este acel contract perfectat intre proprietar...