Parere posesori Honda Civic VIII 1.8 i-VTEC
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Honda Civic 1.8 i-VTEC 16V (140 Hp) Automatic cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2006 - 2011. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Honda Civic 1.8 i-VTEC 16V (140 Hp) Automatic.
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Foarte putin. Piesele pentru revizie sunt foarte ieftine. Faci revizia cand doresti, nu are martori de service sau intretinere la bord!
Inca nu stiu. Maxim 500 ron.
Schimbul de ulei si filtre 500 de lei.
Piesele pe un an sunt infime, ca medie un schimb de ulei+filtre MAX 450 lei (cu manopera, eu acasa 250). Discuri si placute poate 1 la 1 cu aceeasi firma de placute fata de o alta masina poate este mai scump cu 10 lei/reper. Insa nu am schimbat prea multe.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Ieftine, suprinzator Radiator apa: ~200 Lei Radiator freon: ~200 Lei Placute frana: ~100 Lei Suport motor dreapta: ~350 Lei Stop spate: 160 Lei
Nu, este o masina cu preturi decente la piese, in niciun caz la fel de mari ca la BMW 118d detinut anterior.
Este o masina usor mai scumpa fata de o Skoda Octavia, dar nu se compara.
Nu este mai scumpa, adica pentru 10 lei/reper la un disc de aceeasi dimensiune , nu cred ca e mult, filtre gasesti pe toate gardurile, ambreiaj nu am schimbat, dar cu tot cu manopera e 1400 lei (service acreditat RAR- ce oferte am primit). Altfel vehiculul nu consuma asa de mult anvelope si frane.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Singura problema este suportul motor dreapta. De la condusul agresiv si modului cum a fost gandit, se rupe la fiecare ~30.000 km. Se gaseste foarte greu (prima data l-am gasit doar in america, acum recent l-am gasit si la noi). Multi nici nu isi dau seama ca motorul este rupt, devine doar mai zgomotoasa masina, si vibreza excesiv la ralanti motor rece (~900-1500rpm).
Nu am avut probleme pana acum. Sper sa nici nu intampin, cutia schimba foarte bine. Ulei nu mananca, este o masina excelenta pentru un tanar, as recomanda-o oricui, fara resentimente.
Dupa 9 ani de regim de Romania 2 bielete antiruliu, un suport de motor, un cap de bara. Pe tester am pus masina si am avut cod eroare 2 becuri arse, cele de pozitii. Nu am avut vreodata “check engine”, ABS sau ASR aprins. Ca fapt divers bateria are 12 ani si inca porneste, mai greu iarna, dar totusi 12 ani.
Probleme: electroventilator habitaclu -> inlocuit cu unu sh. Bucse punte spate (la toate se strica). Caseta de directie (la mine bate de ceva timp jocul e mic, dar va fi reconditionata). Radiocasetofonul mai face figuri. Suport anticuplu schimabat (700lei).
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Service, reparatii si revizii facute acasa, personal.
Inca nu stiu. Inca ma orientez, nu vreau sa fac rabat si sa merg la orice mecanic de colt sau mai stiu eu.
Reprezentanta la lucruri serioase: directie, ulei cutie, verificat posibile erori. “La baieti” la schimbat ulei si filtre, in reprezentanta costa 900 de lei revizia.
Pentru directie si un service rapid merg la Bosch Adciel. Altfel ce pot face eu la ea, fac in curte, sunt de profesie si am tot ce imi trebuie pentru ce are ea nevoie.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
6000km ulei motor + filtru (Liqui Moly TopTec 4300) 10-15.000km ulei cutie convertizor + filtru (Liqui Moly TopTec 1200) filtru aer + filtru polen - de 2X/an primavara si toamna
In Romania, la 8000-10000km.
Eu personal de 3 ani de zile o fac o data la 8.000 de km si intotdeauna inainte de iarna in noiembrie indiferent de km.
1 an sau max 15 000 km, depinde si cum se exploateaza autovehiculul.
Ce consum are?
9.5% Bucuresti condus normal, bătrânește (mod Drive) 11.5% Bucuresti condus dinamic (mod Drive cu schimbat inferioare des de pe volan, si ocazional Sport) 13% Bucuresti condus agresiv (mod Sport secvential schimbat trepte la 8000, inferioare etc.) 7% extraurban, accelerat, 140km/h 3 pasageri + incarcatura medie 3.5% extraurban, mers constant ~90km/h, 2 pasageri, AC, bagaj putin
9-10l/100 urban si 5,5-6,5/100 extraurban.
In oras de cele mai multe ori 9,6-9,8, mers batraneste, foarte economic 8. Consum pe drum national 4-5, consum pe autostrada 6 -7 cu clima pornita mers la 215 la ora consum mediu de 17.
7.5 mixt vara/iarna cu un picior mai greu pe exterior.
Da, anvelopele auto au o dată de expirare. Ele iși pierd din proprietați la 6 ani de la data fabricării. Această dată este de obic...
Ingrijirea masinii pe tot parcursul anului va va asigura ca ramane fiabila. Iata cateva sfaturi de top pe care le veti gasi utile...
Angajamentul Volvo de a avea zero decese în rândul ocupanților mașinilor sale până în anul 2020 pare să fie pe drumul cel bun, dup...
Mecanicii si expertii auto determina manevrabilitatea unui automobil printr-o lista de verificare alcatuita din 5 puncte. Daca pla...
Daca suferiti un accident auto, sistemul centurii de siguranta va intra in functiune pentru siguranta dumneavoastra, astfel incat...