Parere posesori Honda CR-V 2.2 i-DTEC 150 cp
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Honda CR-V 2.2 i-DTEC (150 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2010 - 2012. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Honda CR-V 2.2 i-DTEC (150 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Depinde de numarul de km. 200 euro sa zicem. (Schimbul de ulei) + eventuale placute de frana.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Consumabilele nu au un pret diferit (filtre placute discuri). In schimb singura piesa schimbata : racord flexibil egr : 1000lei.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Nu exista termen de comparatie. Am mers absolut pe toate tipurile de drumuri. Nici o problema!
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Schimbul/revizia o fac eu, in rest pana acum nu a fost nevoie.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
10-12 mii km.
Ce consum are?
In carte exterior scrie 5,6 . Daca merg absolut legal. 60 localitate si 100 in afara, se poate atinge cu usurinta, chiar si mai putin. La un mers absolut fara grija consumului… 6,5 exterior > 10oras
Pentru cei care nu ii cunosc numele, David Durand este creierul celor de la Dacia, designerul care conduce compartimentul de desig...
Demarorul (electromotorul) este responsabil de pornirea motorului, astfel incat acesta sa poata functiona singur. Bateria masinii...
Acest articol va va explica procedura folosita pentru a repara o baterie auto si pentru a ii restaura capacitatea. Inainte de a ne...
Conform raportului publicat de Mirror.co.uk. Un cuplu a fost acuzat de rele tratamente aplicate minorilor în acest caz. Un băiat d...
Beculetul care monitorizeaza presiunea din anvelope s-a aprins in bord. Inainte de a realiza ceea ce se intampla, auziti sunetul f...