Parere posesori Honda CR-V 2.2 i-DTEC 150 cp
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Honda CR-V 2.2 i-DTEC (150 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2010 - 2012. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Honda CR-V 2.2 i-DTEC (150 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Experienta De Condus
Este o masina incapatoare? Va descurcati cu ea in treburile de zi cu zi?
Probabil cel mai spatios SUV. (Comparat cu tiguan,q5,rav4).
Cum se conduce in oras?
Foarte usor. Inalta, vizibilitate buna, oglinzi mari.
Cum se conduce la drum lung?
O placere.
Ti-ai dori ceva in plus sau chiar in minus la interiorul masinii?
Poate calitatea la piele ceva mai buna.
Ce dotare a masinii iti place cel mai mult?
Farurile. Printre cele mai puternice (din fabrica fara modificari) din cate masini am condus.
Cum se comporta in situatii de urgenta? (franare brusca / evitarea de obstacole)
E ok, insa trebuie mers mai precaut iarna. E totusi o masina mai mare/grea…deci distanta de franare o idee mai mare la viteze mari.
Astazi vorbim din nou de sistemul de transmisie al masinii, unul dintre cele mai importante din angrenajul autoturismului nostru s...
Experimentul Digi24 care pune sub semnul intrebarii cunoasterea legislatiei rutiere si indicatoarelor din trafic – pe viitor, cond...
Pentru a fi admis la examenul auto, proba practica, trebuie sa obtii cel putin 20 de puncte. Exista o serie de greseli, insa, pe c...
Vom discuta azi in mare despre senzorul de presiune diferentiala de la DPF. Acest senzor masoara la masinile diesel presiunea din...
Ti-ai pus vreodata intrebarea asta? De ce trebuie sa pleci la verde si nu la albastru? De ce rosu inseamna STOP si nu maro? Cu sig...