Parere posesori Kia Sportage 2.0 CRDI 136 cai putere

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Kia Sportage 2.0 CRDi (136 Hp) 4WD cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2014 - 2016. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Kia Sportage 2.0 CRDi (136 Hp) 4WD.

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Costuri Intretinere

Cat costa intretinerea pe an?

Iacob Vlad
Iacob Vlad a raspuns cu 5 ani în urmă

Service autorizat: 800-1500 RON / 15000km (revizia). Regim propriu 250-600 RON.

Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?

Iacob Vlad
Iacob Vlad a raspuns cu 5 ani în urmă

Fiind relativ noi pentru piata din Romania, achizitia pieselor after-market este aproape imposibila. Volanta masinii O.E costa aproximativ 7000 lei. Am mai asteptat o luna si am platit pe ea 2300 lei produs aftermarket. Servisarea poate fi facuta cu usurinta la orice service, masina avand o constructie simpla, o face usor de reparat.

Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.

Iacob Vlad
Iacob Vlad a raspuns cu 5 ani în urmă

Am achizitionat-o la 135000 km cu ambreiajul si volanta uzate. A trebuit sa astept pentru volanta mai bine de o luna sa o pot achizitiona la 2300 lei. Originala costa 7000 lei. Am schimbat si cuplajul vascos de la sistemul de tractiune integrala acesta cedand dupa o crestere excesiva a puterii prin resoftare. In rest nu au fost probleme, iar dupa o analiza sumara am fost placut surprins ca masina are o constructie robusta, simpla si usor de intretinut.

Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?

Iacob Vlad
Iacob Vlad a raspuns cu 5 ani în urmă

Eu aleg sa merg “la baieti” pentru ca sunt oarecum in domeniu si am incredere mai mare in “propriul mecanic” decat in reprezentanta. Plus ca aleg sa pun ce doresc pe masina.

Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?

Iacob Vlad
Iacob Vlad a raspuns cu 5 ani în urmă

15.000 km.

Ce consum are?

Iacob Vlad
Iacob Vlad a raspuns cu 5 ani în urmă

Decent pentru un 2.0 CRDI cu tractiune integrala. 6,5 extra urban, 7,5 mediu, 8,5 oricum ai merge cu ea.

Citeste si...
Ajutor de stat pentru compensarea cresterilor de pret la benzina si motorina
Ajutor de stat pentru compensarea cresterilor de pret la benzina si motorina

Ajutor de stat pentru compensarea cresterilor de pret la benzina si motorina. Catre cine merg banii? In ultimele luni, preturile p...

Cele mai cunoscute mituri legate de economia de combustibil
Cele mai cunoscute mituri legate de economia de combustibil

Fiecare dintre noi a auzit la un moment dat despre una sau mai multe metode prin intermediul carora am putea face economie de comb...

Politia incepe anchetele de circulatie de tip Origine-Destinatie
Politia incepe anchetele de circulatie de tip Origine-Destinatie

Politia Romana a anuntat prin purtatorii de cuvant faptul ca incepe sa desfasoare anchete de circulatie de tip Origine-Destinatie....

Cum sa parchezi o masina cu cutie de viteze manuala
Cum sa parchezi o masina cu cutie de viteze manuala

Parcarea unei masini cu transmisie manuala nu este la fel de usoara ca parcarea unei masini cu transmisie automata. Daca nu suntet...

Despre motorul 3VZ-FE de la Toyota
Despre motorul 3VZ-FE de la Toyota

Toyota a inceput productia motorului de 3.0 litri 3VZ-FE in 1987 ca motor nou pentru Toyota 4Runner. Acest motor a fost instalat d...