Parere posesori Land Rover Freelander 2.0 TD4
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Land Rover Freelander 2.0 TD4 (112 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2001 - 2006. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Land Rover Freelander 2.0 TD4 (112 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Experienta De Condus
Este o masina incapatoare? Va descurcati cu ea in treburile de zi cu zi?
Da, destul, portbagajul mi se pare cam mic pentru marimea ei.
Este destul de ok ca si volum, chiar daca pare mare din exterior in interior pare a fi sedan, sunt multumit de ea pana acum s-a descurcat.
O folosesc nonstop. Ai spatiu linistit chiar si pentru o partida de pescuit de 3 zile.
Eu detin varianta cu 5 usi, deci va dati seama ca este varianta cea mai incapatoare , dar cu toate astea , sunt nemultumit de spatiul pasagerilor din locurile din spate, dar portbagajul este foarte incapator si bine gandita usa din spate, o deschidere larga si perfecta pentru incarcatura voluminoasa.
Cum se conduce in oras?
Usor, chiar daca am varianta manuala.
Ca orice alta masina, nu am sesizat un mers diferit fata de alte masini.
Simplu si foarte usor. Dar mai greu cu parcarile e destul de mare.
Masina se conduce destul de greu in oras in aglomeratie, dar avand in vedere confortul oferit, in habitaclu, masina se declara usor de condus, numai pentru motivul transmisiei automate pe care varianta ce o detin este dotata.
Cum se conduce la drum lung?
Bine, nu este obositoare.
Tractiunea 4x4 permanenta ii mentine o stabilitate ridicata in curbe la viteze destul de mari. Singurul minus la drum lung si asta fiind doar la masina mea, este zgomotul esapamentului deoarece am ales evacuare goala inox de 63mm.
Daca nu ai pretentii de viteze mari e super oke.
Masina este foarte confortabila la drum lung, volanul se tine bine in mana, iar senzatia ce o ofera masina , este una de confort, seriozitate si siguranta , pentru cei interesati este destul de sportiva ,dar asta necesita un consum mai mare (sare de 10 %)
Ti-ai dori ceva in plus sau chiar in minus la interiorul masinii?
Este ok, are toate dotarile.
Pentru 2003 este destul de bine optimizat, probabil ar fi trebuit si la nonfl sa puna suportul 2 din ca la facelift.
Da, incalzire in scaune si proiectoare ceata si interior racing.
Interiorul masinii este impecabil , avand in vedere kilometrii , masina se prezinta foarte bine , mix-ul de tapitarie dintre piele si alcantara arata ca nou , iar plasticul este de o calitate superioara , doar cateva ornamente de prin spate zornaie la condusul pe anumite segmente de drum.
Ce dotare a masinii iti place cel mai mult?
Camera spate.
Probabil, asistenta de coborare in panta, nu am vazut la multe masini aceasta dotare si este chiar utila.
Asistenta la coborare. Este foarte benefica la ceea ce fac eu cu masina.
Transmisia automata este dotarea ce pot spune ca m-a facut sa o achizitionez , dar din pacate nu este de o performanta de generatie noua , este o masina din 2004 ,ceea ce ne spune ca nu este asa rafinata transmisia ca al unei masini din 2010 spre exemplu , dar cu timpul m-am obisnuit si m-am familiarizat cu ea.
Cum se comporta in situatii de urgenta? (franare brusca / evitarea de obstacole)
Foarte bine, raspunde bine la comenzi.
La franare pentru gabaritul ei pare a se comporta destul de bine. Asta iar tine cont si de alti factori, cum ar fi cauciucurile si producatorul discurilor si placutelor de frana. Eu merg pe Brembo si la discuri si placute, plus ca lichidul de frana face diferenta, schimbat aproape anual si numai Motul rbf600.
Super bine comparativ cu un sedan. E un 4x4 ai multe avantaje.
Masina se comporta destul de bine la situatii limita , sincer nu mi sa intamplat ceva foarte grav , sa pot spune ca am o experienta personala in tot felul de situatii limita cu masina , insa am intalnit cateva situatii destul de urgente pe care masina le-a facut fata fara probleme , asta tine si de soferul si de experienta pe care el o are , masina conteaza doar 50%.
Din pacate, exista momente si situatii in care masina va refuza sa porneasca din senin. Nimeni nu isi doreste sa se confrunte cu o...
Ministrul Mediului anunta inca o scumpire pentru romani. De data asta scopul scumpirii este acela de a retrage din circulatie masi...
Formula 1, cunoscuta sub prescurtarea generica “F1”, reprezinta intrecerea de automobilism viteza organizata anual sub forma a dou...
Craciunul bate la usa si tu inca nu ai gasit cadoul perfect? Iata cateva idei care te pot ajuta sa te decizi. Putem garanta ca ori...
Asa cum am mentionat de fiecare data, uleiul de motor este cel mai important lichid din angrenajul oricarui autoturism. Acesta are...