Parere posesori Mercedes-Benz E-class E220 CDI BlueEFFICIENCY
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Mercedes-Benz E-class E 220 CDI BlueEFFICIENCY (168 Hp) Automatic cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2010 - 2013. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Mercedes-Benz E-class E 220 CDI BlueEFFICIENCY (168 Hp) Automatic.
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Introducere
Fiabilitate
Conform cu asteptarile
Parere generala
De ce ai ales sa cumperi acest model?
Deoarece este o masina mare, spatioasa iar luxul atat interior cat si exterior este la el acasa.
Am ales sa cumpar aceasta masina deoarece fratele meu isi cumparase acelasi model cu ceva timp in urma si stiam cum se comporta masina.
In caz ca ai cumparat-o SH, de unde ai achizitionat-o?
Din Romania.
Am achizitionat-o la licitatie din Olanda.
Cum ti se pare sa o conduci zi de zi? Ce iti place si/sau ce iti displace cel mai mult la ea?
Este foarte confortabila, are o tinuta deosebita pe drum, o stabilitate formidabila, practic masina este lipita de asfalt, cat despre confortul atat al soferului cat si al pasagerilor nu am cuvinte.
Zi de zi masina se conduce exceptional, este cu adevarat o limuzina care imbina placutul cu utilul. Imi place foarte mult aspectul ei, as putea sa zic ca imi displace volanul, mi se pare prea simplu, insa aceasta este o problema minora.
Motorul pe benzina V6 de 3,5 litri V6 pentru montare transversala a fost introdus in 2004. Modelul 2GR-FE a inlocuit versiunea pre...
Potrivit adevarul.ro, doi fosti soti, domiciliati in Oradea, au fost judecati pentru infractiunile de fals in inscrisuri oficiale...
Primul motor EJ20 cu turbocompresor este EJ20G. Acest motor are capete cilindrice DOHC si jeturi de pulverizare cu ulei pentru pis...
Asa cum am mentionat si in alte articole, banda din stanga este destinata celor care conduc cu viteza si realizeaza depasiri, iar...
Indiferent cat de bun esti ca sofer, oricui ii este greu sa conduca in conditii de ceata. Vizibilitatea este redusa (uneori semnif...