Parere posesori Opel Astra 1.8i 16V Bertone
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Opel Astra 1.8i 16V (125 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2001 - 2004. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Opel Astra 1.8i 16V (125 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
280 - sigurarea 190 - impozitul 130 - rovinieta 980 - anvelope vara 700 - anvelope iarna 100 - benzina/luna 300/400 - gpl/luna
De baza aka filtre placute ulei cam 300 de lei. Cu probleme si problemute minim 2000 de lei pe an. Dar o repar singur deci fara costuri de manopera.
300 lei asigurarea, 180 lei impozitul, 130 lei rovineta, schimb complet de filtre ulei 500 lei.
Nu mult dar cat sa poti suporta.
Aproximativ 500 de euro pe an (cu tot cu manopera).
Vreo 800-1000 de lei, nu e o masina greu de intretinut.
Revizii + mici consumabile, depinde si de cati km faci intr-un an, deorece de aici intervine si pretul reviziilor, dar eu zic ca mai mult de 15 - 20 milioane nu costa intretinerea.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Niciodata, este mult mai ieftina decat competitia.
Piesele foarte accesibile. De asta am ales-o.
Este ieftin de intretinut, aveam aceasta idee formata din trecut intrucat am mai avut Opel Astra G.
Nu sunt asa scumpe dar sa fie originale si bune.
Nu cred ca este mai scumpa, in general Opel este destul de ok la pretul pieselor.
Este o masina destul de usor de intretinut, relativ ieftine preturile, va dau acum cateva exemple: filtru de ulei 15 lei, curea de accesorii 39 de lei, sonda lambda 150-200 de lei, amortizor pana in 100 de lei, sunt preturi mai mult decat decente.
Este o masina chiar foarte ieftina si pentru buzunarul oricui, comparativ cu Logan la piese.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
ECU - 400 lei Bobina - 180 lei In 3 ani si jumatate
Probleme avute: Senzor ax came merge doar cu original Bobina de inductie 2 schimbate Etrier blocat spate Rulemnti spate Articulatii Probleme compresor AC Probleme radiator habitaclu schimbate oringuri Probleme aeroterma. Schimbata cu una SH
Nu am avut nici o problema cu ea, dar din ratiuni personale pentru intretinere si design am decis sa demontez jantele si etrierii, sa le sablez integral si sa le vopsesc in camp electrostatic.
In general parte electrica, senzori si sonda lambda sunt problemele cele mai des intalnite la modelul meu Opel Astra g bertone din 2005, motor de 1.8 16v 125cp dar in rest sunt multumit.
Desi am schimbat destul de multe( termostat, bobina de inductie, toba finala+intermediara, arcuri + telescoape) consider ca masina a fost fiabila avand in vedere ca nu m-a lasat niciodata in drum si cred tot ce am schimbat era normal sa fie schimbat avand in vedere ca masina are deja 16 ani.
Probleme minore: ulei in bujii. S-a rezolvat schimband garnitura capacului culbutor (buba lor). Probleme majore: ambreiajul picat dupa doua zile de la achizitionare.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
‘La baieti’ - costuri mai mici, mecanici care cunosc masina din bara in bara.
O repar eu. Si daca nu ma duc la un prieten mecanic. Nu imi place sa arunc banii in service pentru ca au toti adaos mare la piese
Aleg sa merg cu ea la service-ul unui prieten de-al meu deoarece sunt foarte multumit de serviciile prestate dar si pentru ca este mai ieftin fata de reprezentanta.
La privat ca la noi nu este reprezentanta, iar pentru o masina second hand nu prea merita sa mergi la reprezentanta.
Am preferat sa merg la service autorizat (nu la reprezentanta), la AutoKappa in Craiova.
De obicei o repar singur, cam asta e si placerea :)).
“La baieti”, reprezentanta doar te scutura de bani pentru nimic, in schimb daca iti alegi bine “baietii” te vei duce cu mare drag stiind ca masina ta e pe maini bune si ei fiind pasionati de fiare ca si tine.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
1 data/an
1 an. Cam asa. In schimb atentie la consumul de ulei. E bine sa ai un litru in portbagaj.
Revizia se face la 10.000 de km la uleiul pe care il folosesc eu.
Cand este necesar sau crede de cuviinta.
10.000 km.
O data pe an sau la 6000-10000 de km.
Dupa mine revizia ar trebui facuta exact cum scrie in cartea masinii adica la 10.000 km, eu fiind un tip mai grijuliu cu masina o fac pe la 7 - 8000 km.
Ce consum are?
6 - 12l benzina 7 - 13l gpl
11-14% in oras 6% afara la 105 km/h
Consumul depinde de stilul de condus. Poate fi si economica si consumatoare. Intre 7 si 12 l/ 100km.
7 la 100km la drum lung si 9 sau 10 in oras.
In oras (Craiova) -10 sau 11%. La exterior cam 6 %.
10-12% oras, depinde de aglomeratie; 8% extraurban; 8.5-8% mixt.
Consumul e dupa “talpa” am auzit baieti care au aceasi masina aceeasi motorizare cu consum de 8- 9, eu nu o pot scade sub 12.4 :), in schimb un consum maxim l-am avut si de 16.8.
Intoarcerea din trei miscari este o operatiune dificila chiar si pentru soferii cu experienta, deoarece majoritatea prefera sa nu...
Asa cum probabil orice sofer stie deja, atunci cand cumparati un autovehicul, indiferent daca o faceti din strainatate sau din tar...
Pornirea mașinii cu ajutorul cablurilor de jumper este o procedură simplă, dar esențială, pe care fiecare șofer ar trebui să o cun...
Specialiștii de la Universitatea din Carolina de Nord au anunțat că semafoarele ar putea fi echipate în viitor cu patru culori, în...
Exista multe persoane care au auzit de BAAR, insa nu cunosc cu exactitate rolul institutiei si atributiile acesteia, motiv pentru...