Parere posesori Opel Astra 1.8i 16V Bertone

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Opel Astra 1.8i 16V (125 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2001 - 2004. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Opel Astra 1.8i 16V (125 Hp).

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Costuri Intretinere

Cat costa intretinerea pe an?

Topuzu Alexandru
Topuzu Alexandru a raspuns cu 3 ani în urmă

280 - sigurarea 190 - impozitul 130 - rovinieta 980 - anvelope vara 700 - anvelope iarna 100 - benzina/luna 300/400 - gpl/luna

Ovidiu Seo
Ovidiu Seo a raspuns cu 4 ani în urmă

De baza aka filtre placute ulei cam 300 de lei. Cu probleme si problemute minim 2000 de lei pe an. Dar o repar singur deci fara costuri de manopera.

Iovu Cristi
Iovu Cristi a raspuns cu 4 ani în urmă

300 lei asigurarea, 180 lei impozitul, 130 lei rovineta, schimb complet de filtre ulei 500 lei.

Sorin Barbulescu
Sorin Barbulescu a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu mult dar cat sa poti suporta.

Racareanu Mihai
Racareanu Mihai a raspuns cu 5 ani în urmă

Aproximativ 500 de euro pe an (cu tot cu manopera).

Elian Tomoiagă
Elian Tomoiagă a raspuns cu 5 ani în urmă

Vreo 800-1000 de lei, nu e o masina greu de intretinut.

Nitoi Cristian
Nitoi Cristian a raspuns cu 5 ani în urmă

Revizii + mici consumabile, depinde si de cati km faci intr-un an, deorece de aici intervine si pretul reviziilor, dar eu zic ca mai mult de 15 - 20 milioane nu costa intretinerea.

Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?

Topuzu Alexandru
Topuzu Alexandru a raspuns cu 3 ani în urmă

Niciodata, este mult mai ieftina decat competitia.

Ovidiu Seo
Ovidiu Seo a raspuns cu 4 ani în urmă

Piesele foarte accesibile. De asta am ales-o.

Iovu Cristi
Iovu Cristi a raspuns cu 4 ani în urmă

Este ieftin de intretinut, aveam aceasta idee formata din trecut intrucat am mai avut Opel Astra G.

Sorin Barbulescu
Sorin Barbulescu a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu sunt asa scumpe dar sa fie originale si bune.

Racareanu Mihai
Racareanu Mihai a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu cred ca este mai scumpa, in general Opel este destul de ok la pretul pieselor.

Elian Tomoiagă
Elian Tomoiagă a raspuns cu 5 ani în urmă

Este o masina destul de usor de intretinut, relativ ieftine preturile, va dau acum cateva exemple: filtru de ulei 15 lei, curea de accesorii 39 de lei, sonda lambda 150-200 de lei, amortizor pana in 100 de lei, sunt preturi mai mult decat decente.

Nitoi Cristian
Nitoi Cristian a raspuns cu 5 ani în urmă

Este o masina chiar foarte ieftina si pentru buzunarul oricui, comparativ cu Logan la piese.

Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.

Topuzu Alexandru
Topuzu Alexandru a raspuns cu 3 ani în urmă

ECU - 400 lei Bobina - 180 lei In 3 ani si jumatate

Ovidiu Seo
Ovidiu Seo a raspuns cu 4 ani în urmă

Probleme avute: Senzor ax came merge doar cu original Bobina de inductie 2 schimbate Etrier blocat spate Rulemnti spate Articulatii Probleme compresor AC Probleme radiator habitaclu schimbate oringuri Probleme aeroterma. Schimbata cu una SH

Iovu Cristi
Iovu Cristi a raspuns cu 4 ani în urmă

Nu am avut nici o problema cu ea, dar din ratiuni personale pentru intretinere si design am decis sa demontez jantele si etrierii, sa le sablez integral si sa le vopsesc in camp electrostatic.

Sorin Barbulescu
Sorin Barbulescu a raspuns cu 5 ani în urmă

In general parte electrica, senzori si sonda lambda sunt problemele cele mai des intalnite la modelul meu Opel Astra g bertone din 2005, motor de 1.8 16v 125cp dar in rest sunt multumit.

Racareanu Mihai
Racareanu Mihai a raspuns cu 5 ani în urmă

Desi am schimbat destul de multe( termostat, bobina de inductie, toba finala+intermediara, arcuri + telescoape) consider ca masina a fost fiabila avand in vedere ca nu m-a lasat niciodata in drum si cred tot ce am schimbat era normal sa fie schimbat avand in vedere ca masina are deja 16 ani.

Elian Tomoiagă
Elian Tomoiagă a raspuns cu 5 ani în urmă

Probleme minore: ulei in bujii. S-a rezolvat schimband garnitura capacului culbutor (buba lor). Probleme majore: ambreiajul picat dupa doua zile de la achizitionare.

Nitoi Cristian
Nitoi Cristian a raspuns cu 5 ani în urmă

Este foarte fiabila, singura problema majora pe care sa spunem ca as fi avut-o ar fi ca din cauza softului am prajit 2 ecu si am mai avut intr-un timp ceva probleme cu niste furtunuri coapte de timp de la antigel, dar s-au rezolvat repede.

Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?

Topuzu Alexandru
Topuzu Alexandru a raspuns cu 3 ani în urmă

‘La baieti’ - costuri mai mici, mecanici care cunosc masina din bara in bara.

Ovidiu Seo
Ovidiu Seo a raspuns cu 4 ani în urmă

O repar eu. Si daca nu ma duc la un prieten mecanic. Nu imi place sa arunc banii in service pentru ca au toti adaos mare la piese

Iovu Cristi
Iovu Cristi a raspuns cu 4 ani în urmă

Aleg sa merg cu ea la service-ul unui prieten de-al meu deoarece sunt foarte multumit de serviciile prestate dar si pentru ca este mai ieftin fata de reprezentanta.

Sorin Barbulescu
Sorin Barbulescu a raspuns cu 5 ani în urmă

La privat ca la noi nu este reprezentanta, iar pentru o masina second hand nu prea merita sa mergi la reprezentanta.

Racareanu Mihai
Racareanu Mihai a raspuns cu 5 ani în urmă

Am preferat sa merg la service autorizat (nu la reprezentanta), la AutoKappa in Craiova.

Elian Tomoiagă
Elian Tomoiagă a raspuns cu 5 ani în urmă

De obicei o repar singur, cam asta e si placerea :)).

Nitoi Cristian
Nitoi Cristian a raspuns cu 5 ani în urmă

“La baieti”, reprezentanta doar te scutura de bani pentru nimic, in schimb daca iti alegi bine “baietii” te vei duce cu mare drag stiind ca masina ta e pe maini bune si ei fiind pasionati de fiare ca si tine.

Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?

Topuzu Alexandru
Topuzu Alexandru a raspuns cu 3 ani în urmă

1 data/an

Ovidiu Seo
Ovidiu Seo a raspuns cu 4 ani în urmă

1 an. Cam asa. In schimb atentie la consumul de ulei. E bine sa ai un litru in portbagaj.

Iovu Cristi
Iovu Cristi a raspuns cu 4 ani în urmă

Revizia se face la 10.000 de km la uleiul pe care il folosesc eu.

Sorin Barbulescu
Sorin Barbulescu a raspuns cu 5 ani în urmă

Cand este necesar sau crede de cuviinta.

Racareanu Mihai
Racareanu Mihai a raspuns cu 5 ani în urmă

10.000 km.

Elian Tomoiagă
Elian Tomoiagă a raspuns cu 5 ani în urmă

O data pe an sau la 6000-10000 de km.

Nitoi Cristian
Nitoi Cristian a raspuns cu 5 ani în urmă

Dupa mine revizia ar trebui facuta exact cum scrie in cartea masinii adica la 10.000 km, eu fiind un tip mai grijuliu cu masina o fac pe la 7 - 8000 km.

Ce consum are?

Topuzu Alexandru
Topuzu Alexandru a raspuns cu 3 ani în urmă

6 - 12l benzina 7 - 13l gpl

Ovidiu Seo
Ovidiu Seo a raspuns cu 4 ani în urmă

11-14% in oras 6% afara la 105 km/h

Iovu Cristi
Iovu Cristi a raspuns cu 4 ani în urmă

Consumul depinde de stilul de condus. Poate fi si economica si consumatoare. Intre 7 si 12 l/ 100km.

Sorin Barbulescu
Sorin Barbulescu a raspuns cu 5 ani în urmă

7 la 100km la drum lung si 9 sau 10 in oras.

Racareanu Mihai
Racareanu Mihai a raspuns cu 5 ani în urmă

In oras (Craiova) -10 sau 11%. La exterior cam 6 %.

Elian Tomoiagă
Elian Tomoiagă a raspuns cu 5 ani în urmă

10-12% oras, depinde de aglomeratie; 8% extraurban; 8.5-8% mixt.

Nitoi Cristian
Nitoi Cristian a raspuns cu 5 ani în urmă

Consumul e dupa “talpa” am auzit baieti care au aceasi masina aceeasi motorizare cu consum de 8- 9, eu nu o pot scade sub 12.4 :), in schimb un consum maxim l-am avut si de 16.8.

Citeste si...
Cum sa faci corect intoarcerea din 3 miscari
Cum sa faci corect intoarcerea din 3 miscari

Intoarcerea din trei miscari este o operatiune dificila chiar si pentru soferii cu experienta, deoarece majoritatea prefera sa nu...

De ce nu se predau numerele rosii la politie?
De ce nu se predau numerele rosii la politie?

Asa cum probabil orice sofer stie deja, atunci cand cumparati un autovehicul, indiferent daca o faceti din strainatate sau din tar...

Cum sa porniti masina cu cabluri, in Siguranta?
Cum sa porniti masina cu cabluri, in Siguranta?

Pornirea mașinii cu ajutorul cablurilor de jumper este o procedură simplă, dar esențială, pe care fiecare șofer ar trebui să o cun...

Se ia în considerare posibilitatea ca semafoarele să aibă patru culori. În ce moment se va implementa această modificare?
Se ia în considerare posibilitatea ca semafoarele să aibă patru culori. În ce moment se va implementa această modificare?

Specialiștii de la Universitatea din Carolina de Nord au anunțat că semafoarele ar putea fi echipate în viitor cu patru culori, în...

Ce este BAAR (Biroul Asiguratorilor de Autovehicule din Romania) si care este rolul acestuia?
Ce este BAAR (Biroul Asiguratorilor de Autovehicule din Romania) si care este rolul acestuia?

Exista multe persoane care au auzit de BAAR, insa nu cunosc cu exactitate rolul institutiei si atributiile acesteia, motiv pentru...