Parere posesori Opel Astra 1.9 CDTI 150 cp
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Opel Astra 1.9 CDTI (150 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2004 - 2009. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Opel Astra 1.9 CDTI (150 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Conduc in medie 3000 km/luna, piese ieftine si bune. Costuri mici.
Undeva in jur de 1200 de lei pe an.
Nu am facut un calcul, dar undeva peste 5000 de lei la stilul meu de mers.
Folosita din plin, undeva la 800€.
Nu am un calcul total dar aproximativ 1000 Eur.
Nu stiu exact. Platesc alte persoane pentru mine.
+-2000 lei daca intretinerea inseamna doar consumabile?
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Piesele costa putin.
Piesele au un pret foarte bun, desigur, vorbim de piese cu marca de renume.
Asta nu as putea spune exact, dar e cam scumpa la piese.
Nici pe departe, cele mai bune preturi comparativ cu competitia.
Piesele de schimb relativ ieftine comparativ cu preturile altor marci.
Piesele nu sunt scumpe si sunt foarte fiabile. Cu orice suma poti schimba cate ceva la ea.
Da, stiu preturile pieselor in general. Nu este mai scumpa decat competitia.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
S-a defectat turbo si compresorul de AC (2000lei).
In mare parte nu prea am avut probleme cu ea. Tija de pe galeria de admise este singura problema inca nerezolvata. In schimb am rezolvat toate erorile legate de DPF si alte mici erori.
Problemele majore pe care eu le-am avut, au fost volanta si kit ambreiaj care au costat 3000 de lei si inca o problema electrica pe care cineva a incercat sa o rezolve romaneste insa a fost cazul sa ajung in reprezentanta lucru care m-a costat 1000 de lei. In rest piese consumabile, nimic major.
Problemele ei au venit odata cu cumpararea, schimburile necesare odata cu achizitionarea. Asta inseamna schimb de ulei, filtre, distributie la care mai adaugam pompa de apa noua, reparatie electromotor, set complet becuri fata Osram, schimbat discuri si placute cu 3000 lei. Urmatoarea investitie ar fi volanta dupa care pot spune garantat ca masina isi va face treaba foarte bine inca cativa ani buni.
Turbina, radiator, bucse, brat fata, furtunuri, multe furtunuri, etrier frana, discuri, buson rezervor, capac vas de expansiune, rama oglinda. Atate imi amintesc acum, ar mai fi dar imi scapa.
Nu am avut pana acum probleme cu ea si sunt sigur ca nici nu o sa am mult timp. Este o masina rezistenta si indura multe. Se vede ca este facuta pentru mine.
Am schimbat o cutie de viteze, un kit ambreiaj complet cu volanta+ inca odata rulmentul de presiune, 2 pompe de ambreiaj, cam astea sunt cele majore. Cele minore n-au fost o problema. Orice masina are probleme minore.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
In reprezentanta este mult mai scump si nu are rost. Un prieten mecanic foarte bun, e aglomerat tot timpul.
Un bun prieten de-al meu detine un service in oras, dar in ceea ce priveste piesele mereu merg sa le cumpar din reprezentanta.
Problemele delicate le tratez la reprezentanta iar chestile mai simple intr-un service al unui prieren, service la care merg de peste 10 ani.
Prefer sa merg la “tovarasii mei” pentru ca sunt foarte pasionati in ceea ce fac, mici genii as putea spune, iar masinile modificate sunt marea lor pasiune.
Am avut mai multe incercari de a o repara “la baieti” dar pana la urma in ultimii 2 ani toate masinile le repar doar la un service.
Masina nu a fost niciodata “la baieti”. Toate schimbarile au avut loc in garajul personal alaturi de persoanele dragi mie.
Consider ca la reprezentanta costurile manoperei unei lucrari sunt semnificativ mai mari ca “la baieti”. Insa nu am un singur loc unde aleg sa merg. In principiu consumabilele le schimb singur, cu problemele mai mari la service pentru ca nu am spatiul si sculele necesare.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
La 15.000 km.
In limita pe care o specifica fabricantii ( exemplu: ulei si filtre maxim 15 mii de km).
Eu personal o fac intre 8000 si 12000 de km. Fiecare decide cum sa isi pastreze masina.
Sa o faca in fiecare luna.
Sa o faca la 3 luni sau maxim la 6 luni.
Foarte des fac acest lucru. 5000 de km.
10-15mii de km, depinde de felul in care isi exploateaza fiecare masina si uleiul pe care il foloseste.
Ce consum are?
Medie 6.9L/100km.
Imi consuma 6 extraurban, 7-8 un consum mediu si 10-12 urban.
Urban -8%, extraurban-5% si mediu undeva pe langa 6,7.
Are un consum de 7% extraurban, 11% urban (12.6% daca dai talpa cu fiecare ocazie).
Are un consum intr 5,5 si 7 la suta.
14% in oras si 10% in exterior.
6,5% un consum mixt dar mers “la consum” fara accelerari bruste si foarte sus in turatie. Eu am cam 8% la mers sportiv cu stage1 si egr-off.
In ceea ce priveste comportamentul agresiv in trafic, aducem la cunostinta cititorilor nostri faptul ca, ulterior modificarilor Co...
Mare parte dintre conducatorii auto nu sunt straini de problemele legate de descarcarea bateriei masinii, cu atat mai mult odata c...
Marcajul rutier care produce dificultati conducatorilor auto Potrivit adevarul.ro, Cristi Tudor, reprezentant al Directiei Regiona...
Uleiul tine motorul curat si filtrul tine uleiul curat. Un ulei nefiltrat va dezvolta in timp mici particule care duc la uzarea po...
În ultimii ani, dezvoltarea infrastructurii rutiere, în special a rețelei de autostrăzi, a fost un subiect de interes major în Rom...