Parere posesori Opel Astra 2.0 DTI 16V
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Opel Astra 2.0 DTI 16V (101 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 1999 - 2004. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Opel Astra 2.0 DTI 16V (101 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Sfaturi Achizitie
Ce ii sfatuiti pe cei care isi doresc o astfel de masina?
Sa verifice punctele minus si punctele cheie ale masinii. Sa aleaga corespunzator motorizarea si sa nu se orienteze mereu catre ce este mai ieftin. Mai ieftin nu inseamna mereu ca este bun.
Sa nu se apuce de diverse “competitii” cu ea. Este o masina totusi vechiuta si mai are si ea nevoie de amenajare. Dar in mare este o masina fun si cu care iti poti face treaba.
O recomand. Este super ok.
Ca sfat pot spune pentru cine doreste sa achizitioneze o masina sa ia in vedere acest model si sa mearga totusi cu masina la un tester cu toate ca fiind o masina fiabila si usor de intretinut poate sa aiba un defect ascuns care vanzatorul omite sa il spuna.
Sa o cumpere la un pret cat mai bun si sa nu ezite, pentru ca este o masina foarte buna.
La ce ar trebui sa fii atent cand iti cumperi o astfel de masina?
De cele mai multe ori la punctele de rugina, sau la cum se conduce, statea tehnica.
Sa fie atenti la pompa de motorina si la rugina.
Normal este sa verifici orice ca si la alte masini.
La caroseria masinei deoarece foarte multe sunt mai prost intretinute si tabla din jurul rotilor rugineste foarte repede.
La rugina, kilometri si doarile pe care masina le poate avea, iar pretul sa fie unul corespunator.
De ce ai ales aceata motorizare? Daca ar fi sa dai timpul inapoi ai alege alta varianta?
Nu. 2.0 este un motor potent si mai putin stricacios fata de 1.7.
Saa intamplat sa aiba motorul asta. Eu il consider superb si nu l-as schimba.
Cu motorul chiar nu am avut probleme. Este intact. Nu as alege alta varianta.
Am ales motorizarea de 2.0 diesel gandindu-ma ca un motor ceva mai mare ar trage usor de masina si consumul nu are fi unul ridicat, iar dupa achizitionare am fost placut surprins, fiind chiar mai bine decat credeam. Nu as alege alta varianta daca as da timpul inapoi.
Motorizarea este 2.0 diesel, 101 cp, o motorizare imprumutata de la Bmw, o motorizare ce este garantata 1 milion de kilometri, motorizarea euro 3, nemuritoare.
Romania se aliniaza la prevederile europene in ceea ce priveste legislatia RCA. Autoritatea de Supraveghere Financiara a stabilit...
Sarcina de intretinere a autovehiculului revine fiecarui sofer si durata de viata a acestuia depinde in mod direct de calitatea lu...
Acestea sunt semnale date de autovehiculele politiei, pompierilor, ambulantei, etc, atunci cand se afla in misiuni urgente. Trebui...
Inainte de 1989 nu existau statii de alimentare cu carburant OMV, MOL, LUK sau Rompetrol. Pentru că Ceausescu a avut grija ca auto...
Remaparea ECU este un proces de imbunatatire a sistemului electronic de control al motorului unei masini prin actualizarea softwar...