Parere posesori Opel Astra G 1.6i 85 cp
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Opel Astra 1.6i (85 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2001 - 2004. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Opel Astra 1.6i (85 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Cam 500 de lei.
Un schimb de ulei cu filtre m-a costat aprox 300 lei. Distributia cu totul + curea accesorii si manopera 800 lei.. Directie si suspensie schimbata aprox 1 500 lei spate fata cu manopera cu tot. Mie nu mi se pare a fi scumpa intretinerea masinii fata de alte modele din acelasi an.
Aproximativ 2000 lei pe an.
Costa 1000 ron.
Cu toate taxele mai putin de 1000 de lei.
200 de lei ma costa intretinerea pe an.
Maxim 600 lei daca ai grija de ea.
300 lei ? schimb ulei + cost benzina.
Masina este inmatriculata in Bulgaria, platesc aproximativ 10 euro impozit, 300-400 ron RCA, 200-300 ron revizie (ulei, filtre).
Costa aproximativ 500 RON.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
In materie de piese este ok, un pret acceptabil la piese acum depinde de marca pieselor.
Nu, nu este am specificat mai sus..
Este o masina mai ieftina fata de competitie in materie de piese.
Mai ieftina decat competitia.
Nu este o masina scumpa la piese, este mai ieftina decat piesele competitiei.
Piese ieftine, intretinere ieftina.
Sunt cu mult mai ieftine fata de alte modele concurente.
Sunt preturi accesibile, nu sunt scumpe.
In nici un caz. Se gasesc multe piese si peste tot, la preturi rezonabile.
Usor de intretinut, pret bun la piese.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Este foarte fiabila,in afara de consumabile nu prea am avut problema majore,recent am schimbat valva egr pentru ca era dusa.
Detin masina de 3 ani jumate.. Cu toate ca am facut numai 27000km aprox.. Dar la capitolul motor nu am avut probleme. Investitiile in ea au fost. Distributia, consumabile, amortizoare, brate si bucasaraie, bujii, curata clapete si egr.
Nu am avut decat probleme minore cu ea. Am fost plecati in iarna fara masina aproximativ 2 luni, iar cand ne-am intors s-a spart furtunul de la frana.
Probleme minore la articulatii.
Problema majore nu au aparut decat o singura data cand a trebuit segmentat motorul in rest consumabile placute, discuri, ulei si din cauza drumurilor au inceput sa apara jocuri in bielete antiruliu si rulmenti, dar s-au remediat rapid.
Nicio problema la motor, directie sau la AC.
Probleme majore nu. Minore: rugina aripi spate, amortizoare flanse, axa cu came si cam atat.
1. Rulment cu senzor ABS, bobina inductie, cateva bucse (drumurile din Romania), cablu frana de mana, placute. 2. Dupa 14 ani de la fabricatie am facut motorul (segmenti, simeringuri, supape) consuma ceva ulei (1.5 -2 litri la 15000 km).
La cateva luni dupa achizitie a fost nevoia sa schimb catalizatorul, dar m-am impacat cu ideea. A costat 1000-1200 ron. Anul trecut a trebuit revizuit sistemul climatizarii - o problema pe caro o pun pe seama varstei masinii. Acestea sunt cele mai mari probleme pe care le am avut.
Am avut o singura problema: pierderi de ulei pe la garnitura (garniturile se umezesc repede si lacrimeaza pe langa capac).
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Nu merg la reprezentanta de oarece ar fi prea scumpe piesele si reviziile ,insa si la service unde merg primesc factura si garantie.
Fiind o masina destul de veche o poate repara orice mecanic.
De obicei merg “la baieti”, e mai comod si rezolva problema mai repede decat daca as alege reprezentanta.
Reprezentanta mai mult.
Aleg sa merg cu ea in service-uri care au clienti si clientii sunt multumiti si numai service-uri autorizate RAR.
La service, la oricare.
La baieti. Am niste baieti foarte priceputi.
La baieti ?, mecanici vechi care stiu ce fac si cum functioneaza componentele.
Avand in vedere vechimea masinii, mie personal mi se pare mai rentabil si ca timp si din punct de vedere al finantelor sa merg “la baieti”.
Aleg sa merg la baieti, nu este reprezentanta in localitate.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Cam pe la 8 mii de km este cel mai bine.
Eu am schimbat mereu ulei la 7000-8000 maxim.
Anual ar fi bine, pentru ca este cam batrana.
1 an sau 10.000 km.
Personal, eu ridic masina pe elevator la fiecare 3000km pentru a inspecta articulatiile.
O data la 6 luni.
Din 6 in 6 luni.
1 data pe an sau ori de cate ori este nevoie.
Eu respect termenul de 10 000 km si ori de cate ori apar zgomote noi si necunoscute.
Sa o faca o data pe an.
Ce consum are?
Pe oras in conditii de iarna 11-12 pe exterior 7-8.
O folosesc la naveta pe o distanta de 10km. Consumul mixt dat de producator este de 8.1 si pot spune ca pe acolo ma incadrez.
Oras consum 7-8, iar la drum intins 5-6.
6-7 extern, 10-11 oras.
In oras pe gpl 10 si in afara tot pe gpl 7.
6.5 litri mixt.
8l/100km mediu.
La 100 km/h - 6.5 litri drum lung si 8 in oras.
Urban 12-14 la 100 km avand in vedere ca are cutia de viteze automata din primele generatii. Extraurban 8 la 100 km.
Are un consum de 5-5,5 exterior si 8-10 la suta in oras.
Frigul, zăpada și umezeala, starea carosabilului și materialele antiderapante sunt elemente care pot dăuna mașinii atât pe termen...
Pe principiul pentru o mana de like-uri facem orice, Magicianul Robert Tudor a oprit masina pe banda de urgenta a autostrazii A1 S...
Conform ultimelor informatii facute publice de catre procurorii DNA Bucuresti, un numar mare dintre sefii Biroului Regim Permise d...
Airbagurile sunt printre primele elemente de siguranta adaugate vehiculelor. Ele nu ar trebui sa inlocuiasca centurile de sigurant...
Pe perioada pandemiei, documentele care ieseau din perioada de valabilitate puteau fi folosite fara a fi reinnoite. Acum, deoarece...