Parere posesori Opel Corsa C 1.2 16V 75 cp
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Opel Corsa 1.2 16V (75 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2003 - 2006. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Opel Corsa 1.2 16V (75 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
200 revizia, 400 de lei / an pt ca fac 2 revizii/an, de vreo 3 ani fac 15-20mii km/an si revizia la 10mii.
Antigel, ulei si cam atat. 180 lei.
~300lei / an.
300 lei.
La o medie de 20000 km/an, 2 schimburi de ulei+filtre=450 de lei. Un set de bujii=60 de lei, apar cheltuieli in momentul in care fac ceva mentenanta, bieletele 30 de lei pe o parte, flanse si rulment = 100 de lei.
Aproximativ 500-600 de lei.
1000 de lei pe an.
Nu foarte mult, cam 1700 lei.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Piesele sunt foarte ieftine.
Este o masina accesibila ca si piese si potenta. 75 hp in raport cu greutatea ei ehe..
Este o masina foarte ieftina, radiator nou (250 lei), piese de directie ieftine, cam tot este ieftin.
Piesele sunt foarte ieftine si de calitate si durabile.
Nu, daca nu esti genul de persoana foarte zgarcita si tinand cont de starea drumurilor, nu este o masina scumpa ca si piese, doar daca doamne-fereste te lasa ceva la motor (lant de distributie sau pompa de ulei).
Piesele de schimb sunt foarte accesibile si se gasesc foarte usor. De pretul pentru piesele masinilor din aceeasi clasa nu am cunostinta.
Este o masina comparabil de scumpa cu omoloagele ei de la alti producatori.
Piesele nu sunt foarte scumpe, depinde ce probleme ai cu ea.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Daca ai grija de ea este foarte fiabila, totul depinde de piesele cumparate. Pompa de apa la 70lei a tinut 1 an, pompa la 150 inca tine, de exemplu.
Problema majora, a zburat ventilul de la roata in timp ce o umflam. Minora, planetara trebuie schimbata. Check-engine aprins si stins personal datorita cititorului obd care indica o eroare la termostat.
Nu am avut nici o problema la ea in afara de radiator care s-a fisurat ( 250 lei piesa noua ) si bobina de la compresorul de clima ( 300 lei piesa + schimbat freon ). Este foarte fiabila, recomand pentru oras!
Singura problema pe care am avut-o cu ea a fost ca intr-un an de mers cu ea si aprox 20.000 de km parcursi am schimbat doar 2 bucse si 2 pivoti si un rulment pe spate .
Probleme majore nu am avut cu ea, una recenta a fost cauzata de carcasa filtrului de ulei, care are in interior o supapa de presiune, si care a cedat in urma unei curatari, a fost necesata inlocuirea ei, dar nu foarte costisitoare. Cea mai mare problema a ei este lantul de distributie care e sensibil la tipul de ulei.
Dupa un an si jumatate de la cumparare a trebuit sa cumpar o baterie noua, schimbat incuietoare usa dreapta spate si pompa spalator parbriz, in rest totul a fost in regula.
Am inlocuit kit complet de ambreiaj, saboti spate, articulatia fata, alternatorul si cauciucurile.
Problema cea mai mare este ca imi consuma ulei foarte mult si pe fiecare luna trebuie sa ii completez cam 1 litru, depinde cat merg cu ea. Si mai este si trapa care s-a defectat si trebuie schimbata cu totul.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
In serviceuri cu acte in regula si recomandate. In reprezentanta nu as merge decat cu o masina in garantie.
Service eu cu tata in spatele blocului sau in fata lui. Dar nu prea necesita operatiuni de asemenea fel sincer.
La “baieti”, nu e o masina care sa aiba nevoie de reprezentanta, orice mecanic priceput poate lucra la ea.
Aleg sa stau cu ea in curte la mine urmand a o repara eu pentru ca asa stiu ce schimb de unde le cumpar cat sunt de bune si mai multe subiecte.
Am un service unde merg de obicei, reprezentanta consider ca nu merita. O mai repar si acasa daca am timp si daca e vremea ok.
Am ales un service serios, cu mecanici buni si cu preturi accesibile, la reprezentanta mi se pare putin cam scump pentru veniturile mele actuale.
La baieti, e prea veche masina pentru a o duce la reprezentanta.
In service pentru ca în primul rand conteaza siguranta mea si a familiei mele. Costa cam mult, dar familia e pe primul loc.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
La 10 mii.
O data la 2 ani.
Depinde de cati km parcurg, sa se schimbe consumabilele la intervalul dat de producator.
De cate ori pot ei pentru ca este mai bine sa afle din timp de o problema decat sa afle de ea cand s-a mai stricat ceva din cauza acelei probleme.
10000km/6 luni. O urcare pe rampa pentru a verifica scurgeri de ulei/jocuri la roti este indicata pentru orice masina.
O data pe an, de obicei inainte de sezonul rece.
8-10.000km sau 1 an de zile.
La 10.000-15.000 km, din punctul meu de vedere.
Ce consum are?
5,5/100km mixt.
Urban declarat 8,5l. Extra urban 4,5-5.
urban ( oras aglomerat, Timisoara ) - ~9-10l/100km ext - 6l/100km ( viteza 90km/h ).
In oras 5,5-6, iar extern 4,5-5.
6,6% in exterior la mers relativ tare, pe autostrada ajunge la un 7, oras cam 9, depinde de oras si de stilul de mers, frana de motor m-a ajutat sa economisec ceva combustibil plus ca e sanatoasa si pentru motor.
6-7 litri la 100 km la condus un pic sportiv.
In oras 12-14, afara in jur de 6-6.5, eu am GPL toroidal pe ea si parcurg 100km urban cu aproximativ 35-40 de lei la pretul de 2.7 al gazului.
Are un consum de 5 la suta in afara orasului si 6.5-7 in oras.
Motorul Wankel sau motorul rotativ Motorul Wankel este un motor rotativ cu ardere interna care a fost inventat in anul 1954 de cat...
La fel cum alimentele si jucariile pot fi rechemate in cazul in care se constata ca nu sunt sigure, si masina poate fi supusa unei...
Gigantul energetic anglo-olandez Shell are posibilitatea cumparii benzinariilor Lukoil, din Romania Cei de la Shell se afla in fat...
Cand esti in Olanda SI NU NUMAI … ar fi bine sa faci ca olandezii! Care este motivul pentru care olandezii deschid portierele cu m...
Pentru a primi informatii cat mai exacte apelati la dealerii autorizati. Acestia va vor intreba dimensiunea anvelopei. Nu ai nicio...