Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Opel Corsa 1.8 16V (125 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este modelul Opel Corsa 1.8 16V (125 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care si tu ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
Scopul DailyDriven este sa ofere pareri reale despre masini, venite direct de la posesori, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si sa te ajute pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
Toate parerile auto de pe dailydriven.ro sunt de la posesori reali si verificati.
(2 voturi)
(2 voturi)
(2 voturi)
Prima masina a fost un Corsa C cu motor de 0.9. A doua a fost Corsa C cu motor de 1.2. Indragind foarte mult aspectul acestor modele am cautat cel mai bun motor care s-a pus din fabrica. Asa am ajuns la a mea Corsa C GSi 1.8.
Pentru faptul ca are 125 de cai si o greutate de o tona.
Am luat-o de la un dealer din Germania.
De la dealer.
Se comporta bine. Zilnic fac naveta cu ea, aproximativ 60km pe drumuri romanesti. Inca rezista :). Masina nu este stoc, am facut-o cum am vrut: Coilovere AP, bara antiruliu Whiteline pentru puntea spate, evacuare intermediara straight-through + finala, discuri+placute Brembo fata/spate. Curand urmeaza rollbar si aripi roll-uite in vederea montarii unor jante cu ET mai mic. In ultima instanta urmeaza modificarile motorului cu scopul de a ajunge la ~160 cai aspirati. Am ales-o in primul rand pasiunea pentru acest model. In al doilea rand motorizarea si posibilitatile de a o transforma intr-o masina decenta pentru competiții sportive pentru amatori. Ce imi place cel mai mult? hmm.....Faptul ca doar un pasionat vede diferentele intre masina mea si o Corsa normala. Asa scap nebagat in seama prin trafic dar surprind multa lume atunci cand este nevoie.
Este distractiv si periculos. Cel mai mult imi place ca este fasneata in oras, dar imi displace la drum lung, cutia are rapoarte scurte.