Parere posesori Opel Corsa C 1.8 16V 125 cp
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Opel Corsa 1.8 16V (125 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2003 - 2006. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Opel Corsa 1.8 16V (125 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Introducere
Fiabilitate
Conform cu asteptarile
Parere generala
De ce ai ales sa cumperi acest model?
Pentru faptul ca are 125 de cai si o greutate de o tona.
Prima masina a fost un Corsa C cu motor de 0.9. A doua a fost Corsa C cu motor de 1.2. Indragind foarte mult aspectul acestor modele am cautat cel mai bun motor care s-a pus din fabrica. Asa am ajuns la a mea Corsa C GSi 1.8.
In caz ca ai cumparat-o SH, de unde ai achizitionat-o?
De la dealer.
Am luat-o de la un dealer din Germania.
Cum ti se pare sa o conduci zi de zi? Ce iti place si/sau ce iti displace cel mai mult la ea?
Este distractiv si periculos. Cel mai mult imi place ca este fasneata in oras, dar imi displace la drum lung, cutia are rapoarte scurte.
Se comporta bine. Zilnic fac naveta cu ea, aproximativ 60km pe drumuri romanesti. Inca rezista :). Masina nu este stoc, am facut-o cum am vrut: Coilovere AP, bara antiruliu Whiteline pentru puntea spate, evacuare intermediara straight-through + finala, discuri+placute Brembo fata/spate. Curand urmeaza rollbar si aripi roll-uite in vederea montarii unor jante cu ET mai mic. In ultima instanta urmeaza modificarile motorului cu scopul de a ajunge la ~160 cai aspirati. Am ales-o in primul rand pasiunea pentru acest model. In al doilea rand motorizarea si posibilitatile de a o transforma intr-o masina decenta pentru competiții sportive pentru amatori. Ce imi place cel mai mult? hmm…..Faptul ca doar un pasionat vede diferentele intre masina mea si o Corsa normala. Asa scap nebagat in seama prin trafic dar surprind multa lume atunci cand este nevoie.
Mare atentie la cat de multe accesorii atasezi geamurilor masinii. Daca ai prea multe obiecte decorative pe parbriz, poti fi amend...
În fiecare weekend, îți legi o remorcă încărcată cu jucăriile tale offroad preferate, transporti caii iubiți la spectacole sau ieș...
Cat de multumiti sunt romanii de Dacia Spring aflam chiar din postarile pe care acestia le fac in social media, acolo unde isi pov...
Doi tineri au golit rezervoarele mai multor mașini parcate în diverse zone ale orașului Galați prin găurirea acestora, conform anu...
Combustibilul este o resursă valoroasă pentru orice companie din domeniul transporturilor. Cu precădere în cazul în care dețineți...