Parere posesori Opel Insigna 2.0 CDTI 160 CP

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Opel Insignia 2.0 CDTI (160 Hp) DPF cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2008 - 2013. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Opel Insignia 2.0 CDTI (160 Hp) DPF.

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Costuri Intretinere

Cat costa intretinerea pe an?

Petre Daniel
Petre Daniel a raspuns cu 4 ani în urmă

In jur de 5000-6000 de lei.

Cristian Gherman
Cristian Gherman a raspuns cu 5 ani în urmă

Doar schimbarea consumabilelor anual nu depaseste 1.000 lei.

Simota Andrei
Simota Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

Aproximativ 1000 de lei cu tot ce mai poate sa apara.

Stoian Ionut
Stoian Ionut a raspuns cu 5 ani în urmă

400-700 lei pe an, daca nu apar probleme mecanice.

Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?

Petre Daniel
Petre Daniel a raspuns cu 4 ani în urmă

In general e scumpa.

Cristian Gherman
Cristian Gherman a raspuns cu 5 ani în urmă

Piesele sunt destul de scumpe in comparatie cu alte autoturisme.

Simota Andrei
Simota Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

Este o masina accesibila.

Stoian Ionut
Stoian Ionut a raspuns cu 5 ani în urmă

Piesele sunt accesibile la pret, mai ieftine decat la concurenta.

Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.

Petre Daniel
Petre Daniel a raspuns cu 4 ani în urmă

Nu prea e fiablia, bani multi bagati in ea, aproximativ 4000€ . Motor schimbat , telescoape fata , distributie , ulei , filtre si multe altele.

Cristian Gherman
Cristian Gherman a raspuns cu 5 ani în urmă

Motorul de 2 litri diesel este foarte fiabil. Insa are o problema legata de presiunea de ulei, dar aceasta se poate rezolva printr-o mica modificare. In cazul in care modificarea se face inainte de a fi afectat motorul, devine un autoturism foarte fiabil.

Simota Andrei
Simota Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

Este foarte ok daca o intretii la timp. Am avut de schimbat strict consumabile.

Stoian Ionut
Stoian Ionut a raspuns cu 5 ani în urmă

Au un defect din fabrica, acela de pozitionare a filtrului de particule langa garnitura oring de la baia de ulei. Din cauza caldurii generate, garnitura se intareste si nu mai etanseaza bine creand probleme, de la uzura cuzinetilor la riscul calarii motorului si implicit defectarea acestuia. Daca respectivul oring este schimbat odata la 40-50k km problema poate fi evitata.

Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?

Petre Daniel
Petre Daniel a raspuns cu 4 ani în urmă

La baieti, costurile manoperei sunt mai ieftine.

Cristian Gherman
Cristian Gherman a raspuns cu 5 ani în urmă

Depinde. Ceea ce este mai simplu imi inlocuiesc eu acasa din pasiune. In service merg de obicei in cele mai experimentate in problema cu care ma confrunt atunci.

Simota Andrei
Simota Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

La niste baieti care au lucrat la reprezentanta. Reprezentanta de pe zona s-a inchis.

Stoian Ionut
Stoian Ionut a raspuns cu 5 ani în urmă

La service-uri mari autorizate, exceptand reprezentantele.

Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?

Petre Daniel
Petre Daniel a raspuns cu 4 ani în urmă

Uleiul + garnitura O ring la pompa de ulei + sorb schimbat o data la 10000km.

Cristian Gherman
Cristian Gherman a raspuns cu 5 ani în urmă

La maxim 10.000 km consumabilele, iar celelalte piese de indata ce necesita schimbare.

Simota Andrei
Simota Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

La 15.000 km sau odata pe an. Care vine prima.

Stoian Ionut
Stoian Ionut a raspuns cu 5 ani în urmă

De 2 ori pe an sau 8-9.000 de km.

Ce consum are?

Petre Daniel
Petre Daniel a raspuns cu 4 ani în urmă

Mediu 8.2 la 100km si pe autostrada 5.5.

Cristian Gherman
Cristian Gherman a raspuns cu 5 ani în urmă

Aproximativ 7,5l/100 km mixt in regim de mers normal.

Simota Andrei
Simota Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

8 litri mixt. Dar un mixt mai mult pe oras.

Stoian Ionut
Stoian Ionut a raspuns cu 5 ani în urmă

5,8 extra urban si 9,5 urban.

Citeste si...
Capcane folosite de politistii bulgari
Capcane folosite de politistii bulgari

Fii atent atunci cand traversezi Bulgaria! S-ar putea sa te opreasca Politia Informatiile despre situatiile de pe soselele din Bul...

Mai multi cai putere cu chiptuning
Mai multi cai putere cu chiptuning

Optimizarea unei masini se poate realiza in zilele noastre printr-un chiptuning. Aceasta interventie ofera iubitorilor de masini p...

Totul despre performanta AMG
Totul despre performanta AMG

In articolul de astazi vom vorbi despre AMG. Cu totii am auzit de AMG sau ramanem placut surprinsi cand vedem un Mercedes mai spec...

Ce inseamna economia de combustibil si cum se calculeaza?
Ce inseamna economia de combustibil si cum se calculeaza?

Asa cum probabil majoritatea soferilor stiu deja, in SUA consumul de combustibil se masoara in mod diferit fata de tarile din Euro...

Ponturi pentru mentinerea anvelopelor in stare corespunzatoare in perioada sezonului rece
Ponturi pentru mentinerea anvelopelor in stare corespunzatoare in perioada sezonului rece

Starea tehnica a anvelopelor pe perioada sezonului rece joaca un rol de maxima importanta, stabilitatea masinii dumneavoastra pe p...