Parere posesori Opel Insigna 2.0 CDTI 160 CP

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Opel Insignia 2.0 CDTI (160 Hp) DPF cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2008 - 2013. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Opel Insignia 2.0 CDTI (160 Hp) DPF.

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Sfaturi Achizitie

Ce ii sfatuiti pe cei care isi doresc o astfel de masina?

Petre Daniel
Petre Daniel a raspuns cu 4 ani în urmă

Sa se documenteze foarte bine pe grupuri si forumuri despre ea.

Cristian Gherman
Cristian Gherman a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa o verifice din toate punctele de vedere la cumparare, iar ulterior sa se bucure de ea.

Simota Andrei
Simota Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa o verifce temeinic la motor inainte de achizitie.

Stoian Ionut
Stoian Ionut a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa solicite o verificare detaliata a starii masinii intr-un service specializat Opel.

La ce ar trebui sa fii atent cand iti cumperi o astfel de masina?

Petre Daniel
Petre Daniel a raspuns cu 4 ani în urmă

La problemele motorului.

Cristian Gherman
Cristian Gherman a raspuns cu 5 ani în urmă

La sunetul motorului si la numarul de kilometri. Ar putea fi verificata starea cuzinetilor si a vibrochenului.

Simota Andrei
Simota Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

La numarul de km daca este cat de cat real.

Stoian Ionut
Stoian Ionut a raspuns cu 5 ani în urmă

La uzura O-ringului.

De ce ai ales aceata motorizare? Daca ar fi sa dai timpul inapoi ai alege alta varianta?

Petre Daniel
Petre Daniel a raspuns cu 4 ani în urmă

Am ales diesel 2.0 cdti 160cp pentru consum mic, as fi ales 2.8 benzina si bagam gaz pe ea, motor fiabil.

Cristian Gherman
Cristian Gherman a raspuns cu 5 ani în urmă

Motorizarea este foarte buna. La greutatea masinii, 160 cp sunt suficienti. Variantele cu mai putini cp sunt un pic submotorizate din punctul meu de vedere.

Simota Andrei
Simota Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

Asa am luat masina, nu a fost strict o alegere, dar sunt multumit de ea.

Stoian Ionut
Stoian Ionut a raspuns cu 5 ani în urmă

Motorul este unul A20DTH 2.0 CDTI 160 CP. Raportul putere-consum este foarte echilibrat. Nu as alege alta motorizare.

Citeste si...
Noi le facem Euro 0 si nemtii Euro 6. Germanii isi modifica masinile diesel din euro 5 in euro 6, pentru a putea sa mearga in continuare cu ele
Noi le facem Euro 0 si nemtii Euro 6. Germanii isi modifica masinile diesel din euro 5 in euro 6, pentru a putea sa mearga in continuare cu ele

Noi le scoatem, nemtii le monteaza la loc. La DPF-uri ne referim. Deja e lege nescrisa ca in Romania orice BMW cu peste 300.000 de...

Tipuri de placute de frana, care sunt mai bune pentru masina ta?
Tipuri de placute de frana, care sunt mai bune pentru masina ta?

Majoritatea masinilor si a camioanelor vin echipate cu frane pe disc pe toate cele 4 roti. Franele pe disc au 3 componente majore:...

Despre motorul QG16DE de la Nissan
Despre motorul QG16DE de la Nissan

Nissan Aichi Machine Industry a dezvoltat motorul QG16DE. Motorul QG18DE de 1.8 litri a fost creat pe baza sa ca si QG15DE. QG16DE...

Sunt motoarele turbo in 3 cilindri bune de ceva?
Sunt motoarele turbo in 3 cilindri bune de ceva?

Din ce in ce mai multi producatori au inceput sa scoata masini cu motoare mici, in 3 pistoane, cu turbina. Fiind mai mici, este le...

Costurile instalarii GPL pe autoturisme in contextul cresterilor abrupte de preturi
Costurile instalarii GPL pe autoturisme in contextul cresterilor abrupte de preturi

Cu totii cunoastem faptul ca valoarea carburantului la pompe a atins costuri cu pana la 60 de procente mai mari decat aceeasi peri...