Parere si probleme Dacia Logan 0.9 TCe din 2017

Esti in cautarea unui autoturism Dacia Logan 0.9 TCe (90 Hp) S&S?

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat un posesor de Dacia cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model. Tot el ne spune de ce a facut aceasta alegere, de unde a achizitionat, ce ii place si mai ales ce ii displace la autoturism. Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este modelul Dacia Logan 0.9 TCe (90 Hp) S&S.

Posesorul ne spune ce probleme tehnice a intalnit, ne da detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care si tu ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia. Scopul DailyDriven este sa ofere pareri reale despre masini, venite direct de la posesori, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si sa te ajute pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

Toate review-urile de pe site-ul nostru sunt de la posesori verificati.

Fiabilitate

Cat de fiabila ti se pare Dacia Logan 0.9 TCe (90 Hp) S&S ?

Fara probleme, o masina impecabila

Este in realitate ceea ce te asteptai sa fie inainte de a o cumpara?

Da, este fix ce am citit despre ea, ba chiar mai mult

Ai recomanda-o cuiva?

Da, as recomanda-o

Ce parere generala ai despre ea?

Merita, insa motorizarea trebuie aleasa cu grija

Parerea detinatorului

De ce ai ales sa cumperi Dacia Logan 0.9 TCe (90 Hp) S&S ?

Deoarece Dacia m-a surprins mereu placut si modelul este pe gustul meu. Recomand cu incredere Dacia. Masina romaneasca care te surprinde mereu.

Spune-ne cateva lucruri generale despre ea. Cum ti se pare sa o conduci zi de zi? Ce iti place si/sau ce iti displace cel mai mult la ea?

Imi place faptul ca e foarte economica, foarte comfortabila si multe altele. Imi displace foarte mult la ea ca nu are XENON pe faruri si noapte nu te prea ajuta.

Cat costa intretinerea pe an la Dacia Logan 0.9 TCe (90 Hp) S&S ?

110 lei in reprezentanta m-a costat.

Ti-ai facut o idee cat costa piesele la Dacia Logan 0.9 TCe (90 Hp) S&S ? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?

Eu unul folosesc numai piese originale, nu cred ca exista masina de varsta ei sa fie mai ieftina ca si piese. Se gasesc multe piese aftermarket, chinezarii, etc....daca tineti la masina si vreti sa o folositi multi ani luati piese originale, ca nu e mare diferenta ca si bani.

Cat de fiabil este Dacia Logan 0.9 TCe (90 Hp) S&S ? Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.

Nu am avut nicio problemea minora sau majora la ea..masina este noua si sunt foarte multumit de ea..A costa 8100 de euro de noua ,versiune full..Recomand cu mare incredere Dacia.

Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?

Reprezentanta intotdeauna !!!! Deoarece in reprezentanta am incredere in mecanicii de acolo..stiu ca fac o treaba excelenta pentru masina mea.

Ce ii sfatuiti pe cei care isi doresc o astfel de masina?

Sa fie atenti la motorizare! 0.9 tce recomand eu, are 90 de cai si merge bine daca o turezi, nu simti lipsa de putere.

La ce ar trebui sa fii atent cand iti cumperi un Dacia Logan 0.9 TCe (90 Hp) S&S ?

La motorizare, si la dotari, la aspect sunt multe de zis ( cnd iei una second ), gandeste-te de ce cumpara oamenii Logan, multi o folosesc sa care cu ea, ca masina de firma, etc....daca alegi un la mana a doua verifica sa fie ok mecanic, sa aiba piese originale, sa nu fie plina de rugina.

Cat de des ii sfatuiesti sa ii faca revizia?

La 1 an o fac eu..asa este foarte ok.

Ce consum are Dacia Logan 0.9 TCe (90 Hp) S&S ?

7.8% oras si 6.9% autostrada la drum lung.

Spune-ne ceva despre motorizare. De ce ai ales-o pe cea actuala? Daca ar fi sa dai timpul inapoi ai alege alta varianta?

Am ales motorizare 0.9 TCe deoarece am fost la un test drive si am fost surprins..Nu as alege alta varianta de masina, mai puteam alege 1.5 DCi, tot in 90 de cai, dar nu mi-a placut cum se auzea si nici faptul ca la 4.000 de ture taie alimentarea.

Este o masina incapatoare? Va descurcati cu ea in treburile de zi cu zi?

Ma descurc de minune cu ea zi de zi!! Recomand.

Cum se conduce in oras?

Se conduce foarte ok in aglomeratie, multi ati mers cu Logan probabil, iti faci treaba cu ea.

Cum se conduce la drum lung?

Confortabil si foarte economic la drum lung..sunt foarte multumit de ea, consuma mai mult ca varianta diesel dar eu cred ca va merita pe termen lung, cand bagi dieselul in service te rupe.

Spune-ne despre interiorul masinii. Ti-ai dori ceva in plus sau chiar in minus?

Da..Mi-as fi dorit un plastic de buna calitate si piele in interior ..Dar pana la urma trebuie sa realizez ca este o masina low cost.

Ce dotare a masinii iti place cel mai mult?

Sistemul de navigatie Medianav al masinii mele si ceasurile de bord.

Cum se comporta in situatii de urgenta? (franare brusca / evitarea de obstacole)

Foarte bine..Intra abs-ul si modulul de urgenta in situatii limita.

Ai alege un model de la competitie daca ai putea da timpul inapoi? Daca da, argumenteaza.

Nu as alege alt model deoarece imi place Dacia si nu vrea masini de fita cu sute de mii de km.

Probleme motor 0.9 TCE

 

Cel mai mic bloc motor care echipeaza modelele noi de Dacia Logan este motorul de 0.9 litri cu turbocompresor. Acest motor cu 3 cilindrii are codul H4Bt si este dezvoltat de Renaul in colaborare cu Nissan. Renaul a numit motoarele seria H si Nissan HR. Motorul 0.9 TCE combina tot ce este mai bun din tehnologia actuala din segmentul low-cost de piata. Renault a urmarit trendul actual din industria auto, cel de downsizing, sau scaderea capacitatii motorului si cresterea puterii prin folosirea unui sistem turbo.

 

Blocul motor este fabricat dintr-un aliaj usor de aluminiu, pentru a scadea greutatea acestuia. Chiulasa este tot din aluminiu. Motorul are doi arbori cu came care controleaza 4 supape per cilindru ( 12 in total ). Un arbore este responsabil pentru inchiderea si deschiderea supapelor de admisie si celalalt pentru cele de evacuare. Arborele responsabil cu supapele de admisie este echipat cu un sistem VVT, care controleaza variabil deschiderea supapelor. Turbocompresorul cu geometrie fixa este integrat in galeria de evacuare si combinat cu sistemul VVT asigura motorului cuplu maxim la turatii mici dar si pe o plaja mare de turatie. Turbina ofera o presiune maxima de 2.05 bar. Motorul 0.9 TCE are lantul de distributie care nu trebuie niciodata schimbat, pompa de ulei variabila si bujii cu bobine individuale. Motorul este alimentat cu combustibil cu ajutorul unei tehnologii de injectie multipunct sau injectie indirecta.

 

Motorul are un cuplu maricel pentru clasa lui. Ca si emisii, acesta indeplineste conditiile Euro6. Programul de service este redus, ceea ce inseamna ca masina costa putin sa o intretii. Producatorul recomanda schimbarea uleiului la 30.000 de km sau 24 de luni.

 

Motorul 0.9 TCE echipeaza urmatoarele modele de autoturisme: Renault Captur TCe, Renault Clio TCe / Clio Estate TCe, Renault Twingo TCe, Dacia Sandero II, Dacia Logan II, Dacia Logan MCV II, Dacia Sandero Stepway II, Smart ForTwo 90, Smart ForFour 90.

 

Ca si specificatii tehnice, motorul este unul destul de potent pentru un motor cu 3 cilindrii si anume: 0.9 TCe dezvolata 90 de cai putere/5000 rotatii sau 66kW si un cuplu de 135 Nm pe o plaja de turatie intre 2000-3500 de rotatii pe minut.

 

Uleiul recomandat de producator este A3/B4 RN0710 5w40 fully synthetic si motorul are o capacitate de 4.1 litri.

 

Motor H4Bt 0.9 TCE probleme si fiabilitate

 

Cureaua de accesorii si intinzatorul trebuie NEAPARAT schimbate atunci cand sunt scoase de la locul lor. Nu porni motorul fara cureaua de accesorii astfel vei distruge roata care antreneaza arborele cu came.

Lasa un comentariu

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fii autentificat(a).

Autentificare
Review trimis de Stefan Catalin
Producator Dacia
Model Logan
Motorizare 0.9 TCe (90 Hp) S&S
An fabricatie 2017
Tip achizitie Noua
Km achizitie 0
Km actuali 8000

Ai o masina? Spune-ne parerea ta despre ea!