Parere posesor Volkswagen Golf 7 GTI 2013

Esti in cautarea unui autoturism Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI (220 Hp) BMT?

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat un posesor de Volkswagen cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model. Tot el ne spune de ce a facut aceasta alegere, de unde a achizitionat, ce ii place si mai ales ce ii displace la autoturism. Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este modelul Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI (220 Hp) BMT.

Posesorul ne spune ce probleme tehnice a intalnit, ne da detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care si tu ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia. Scopul DailyDriven este sa ofere pareri reale despre masini, venite direct de la posesori, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si sa te ajute pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

Toate review-urile de pe site-ul nostru sunt de la posesori verificati.

Fiabilitate

Cat de fiabila ti se pare Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI (220 Hp) BMT ?

Cateva probleme minore reparate repede si fara cheltuieli majore

Este in realitate ceea ce te asteptai sa fie inainte de a o cumpara?

M-a surprins pozitiv in multe aspecte

Ai recomanda-o cuiva?

Da, as recomanda-o

Ce parere generala ai despre ea?

Merita, insa motorizarea trebuie aleasa cu grija

Parerea detinatorului

De ce ai ales sa cumperi Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI (220 Hp) BMT ?

Voiam o masina cu 220hp+ si vroiam sa aiba maxim 5 ani vechime iar Golful 7 GTI s-a incadrat in cautarile mele.

In caz ca ai cumparat-o SH, de unde ai achizitionat-o?

Un Dealer din Germania .

Spune-ne cateva lucruri generale despre ea. Cum ti se pare sa o conduci zi de zi? Ce iti place si/sau ce iti displace cel mai mult la ea?

O masina frumoasa, cei 220 cp sunt suficienti si pot spune ca pentru un 2.0 turbo are un consum foarte ok.

Cat costa intretinerea pe an la Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI (220 Hp) BMT ?

sunt mecanic deci nu pot fi obiectiv :))

Ti-ai facut o idee cat costa piesele la Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI (220 Hp) BMT ? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?

La capitolul acesta cred ca sta bine in comparatie cu altele.

Cat de fiabil este Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI (220 Hp) BMT ? Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.

Singura problema pe care am avut-o a fost sa se defecteze pompa de apa (este o pompa antrenata de o mini curea de distributie si are in interior niste supape actionate electric) dar a fost schimbata in garantie.

Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?

Prefer sa o repar singur pentru ca sunt mecanic :D Dar daca ar trebui sa o duc la reparat cred ca as merge la service pentru garantie.

Ce ii sfatuiti pe cei care isi doresc o astfel de masina?

Sa studieze forumurile de specialitate cu ce probleme poate avea modelul pe care vor sa il cumpere, sa stie la ce se inhameaza.

La ce ar trebui sa fii atent cand iti cumperi un Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI (220 Hp) BMT ?

Este important sa afle daca au fost facute reviziile la timp !

Cat de des ii sfatuiesti sa ii faca revizia?

Pentru Romania ass sugera la 15000km schimbul de ulei si revizia.

Ce consum are Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI (220 Hp) BMT ?

La mers usor undeva la 6 l/100km, sportiv 10+, eu am un consum mediu de 7.

Spune-ne ceva despre motorizare. De ce ai ales-o pe cea actuala? Daca ar fi sa dai timpul inapoi ai alege alta varianta?

Motorizarea este ok, mai multi cai nu strica niciodata iar acum se poate rezolva problema doar cu un soft si intercooler si te duci in 280 de cai daca vrei, mie imi ajung astia plus ca nu vreau sa fortez prea tare motorul :)

Este o masina incapatoare? Va descurcati cu ea in treburile de zi cu zi?

Este incapatoare , ar putea totusi sa aiba un portbagaj mai mare :))

Cum se conduce in oras?

La dotarile cu care este echipata se conduce foarte usor, poate chiar mai usor decat un golf normal, se simte ca este mai rigida ca si suspensie in rest servo, cutie de viteze lucreaza fara sa am ce sa le reprosez.

Cum se conduce la drum lung?

Masina este foarte stabila, o folosesc pe autostrazile din Germania si sunt foarte multumit. Top speed la 7 GTI limitata la 259 Km/h.

Spune-ne despre interiorul masinii. Ti-ai dori ceva in plus sau chiar in minus?

In plus ar fi trebuit sa am un sistem audio mai bun, poate scaune ventilate si incalzire auxiliara.

Ce dotare a masinii iti place cel mai mult?

Cel mai mult im place pachetul de lumini cu faza lunga automata.

Cum se comporta in situatii de urgenta? (franare brusca / evitarea de obstacole)

Se comporta cum ar trebui sa se comporte o masina sport, foarte stabila, foarte rigida. Daca o bruschezi atat de tare incat alta s-ar rastorna, calculatorul franeaza rotile individual si nu te lasa sa pierzi controlul.

Ai alege un model de la competitie daca ai putea da timpul inapoi? Daca da, argumenteaza.

Nu , nu stiu care ar fi competitia, audi S3 sau RS3? Nu mi-as lua, costa mult, arata banal. As lua un 7R automat.

Parere DailyDriven despre Volkswagen Golf 7 GTI

 

In primul rand, ce inseamna GTI? Grand Touring Injection. Nu va spune prea multe stiu. Dar ce este GTI? Volkswagen GTI este primul hot-hatch aparut si datorita succesului MK1 GTI toti constructorii au ales sa produca si ei hot-hatch-uri. Pe scurt, fara GTI nu am fi avut astazi Ford Focus ST, Megane RS, Audi Rs3 si lista poate continua.

 

Dupa 40 de ani de la aparitia primului Golf GTI, MK7 a fost lansat in 2012 si vine cu un design mult mai agresiv decat generatia anterioara.

 

Fie ca alegi cutie manuala sau automata DSG, noul GTI este o masinarie de fabricat zambete, mai ales pe drumuri cu multe curbe si depasiri. Ca si motorizari, Volkswagen a echipat noul pur-sange cu un 2.0 TSI care dezvolta 220 de cai putere si un cuplu de 320 de Nm. Poti alege doua nivele de echipari diferite, cu mai multi cai putere. Prima este Performance Pack, care vine cu 10 cai putere in plus, frane mai mari si un diferential fata care elimina tendinta rotilor de a trage de volan intr-una din parti mai puternic (torque steer). A doua varianta este GTI Clubsport care dezvolta 280 de cai putere, are tractiune fata si este doar cu 2.000 de euro mai ieftin decat varianta R, care este all-wheel drive si produce 300 de cai putere.

 

Toate sunt fabricate folosind aceeasi platforma ca si la Golful normal, diferente notabile se vad la sistemul de suspensie si cel de directie pentru a face masina sa raspunda mai bine la comenzi si sa fie mai stabila la viteze mari.

 

Am condus noul GTI si nu ne place ca este plin de electronica. Pe modul sport cu esp-ul scos si cu front-assist scos am crezut ca ne putem juca mult mai tare cu masina. Daca cu MK5 GTI puteai merge in drift si un km, noul Golf vine cu un diferential care franeaza usor rotile spate din interior si impiedica masina sa derapeze. Si face asta tot timpul si devine enervant atunci cand incerci sa conduci mai agresiv.

 

Daca tot vorbim de condus sportiv. Front-assist-ul este un senzor care are acelasi principiu de funtionare ca ecolocatia folosita de lilieci. El scaneaza mediul inconjurator si daca vede ca te apropii prea tare de masina din fata franeaza brusc masina si foloseste toate cele 4 etriere la maxim. Asa ca sfatul nostru este ca atunci cand vrei sa mergi mai agresiv, scoate front-assist-ul manual sau masina il anuleaza automat cand tii butonul ESP apasat mai mult de 10 secunde.

 

In interior, daca nu alegi tapiterie de piele, o sa primesti o tapiterie inspirata de primul GTI. Multi spun ca arata ca un sac de rafie dar sunt rautaciosi, noua ne place si este mult mai usor de intretinut ca cea de piele.

 

Materialele folosite sunt de calitate si plasticele par un pic mai scumpe ca un Golf normal. Navigatia este foarte utila si are toata touch-screen, ce este enervant este faptul ca nu poti conecta telefonul cu ea, decat prin bluethoot, nu ai varianta sa proiectezi pe ecran continutul telefonului.

 

Spatiul din interior este mai mult decat de ajuns si in spate pot sta confortabil 3 adulti. Portbagajul lasa insa de dorit, mai mult de 2 3 genti mari nu poti cara cu tine si fiind GTI nu are optiunea de a adauga un portbagaj pe plafon. Practic este o masina sport pentru 4 persoane si bagaje pentru doua. Portbagajul are o capacitate de 320 de litri si este un pic mai incapator ca Ford Focus ST, dar tot nu este de ajuns.

 

Tinuta de drum. Datorita suspensiei controlate electric noul GTI este foarte confortabil daca alegi sa mergi in modul Comfort sau Normal. Alegand modul Sport o sa observi diferanta, masina este mult mai rigida, suspensiile sunt mult mai tari si ai impresia ca esti intr-un mini monopost.



Dimensiuni

 

Golful GTI are o lungime de 4,268mm, o latime de 1,790mm si o inaltime de 1,442mm.



Siguranta

 

Golful GTI nu a fost testat la Euro Ncap insa primeste aceleasi stele ca Golful standard si anume 5 stele. Rezultatul maxim se datoreaza arbaguri-lor pentru genunchi si controlului stabilitatii, ambele dotari vin standard la MK7. Sistemul automat de franare ajuta si el in cazul unui impact iminent la viteze mici.



Probleme frecvente la Volkswagen Golf 7 GTI

 

La momentul redactarii acestui articol, DailyDriven a primit doar doua pareri despre Golf 7 GTI, insa ambii posesori au spus ca au schimbat pompa de apa asa ca ne-am apucat sa facem un mic research. Am gasit multi posesori in strainatate care sa plang ca termostatul de la pompa de apa se strica prematur si pompa trebuie inlocuita cu totul. Asa ca daca esti in cautarea unui MK7 GTI intreaba-l pe posesor daca a avut aceasta problema, daca nu a schimbat pompa sunt sanse mari ca tu sa o faci curand.

 

O alta problema care aparea la majoritatea Golfurilor 7 sunt conectorii electrici de la butoanele pentru geamurile electrice. Au momente cand nu functioneaza, chiar daca opresti si repornesti masina geamurile nu isi revin, e o problema care apare constant si dispare de la sine.



Cat costa sa intretii un Golf 7 GTI?  

 

Schimbul de ulei cu tot cu filtre nu te costa mai mult 700-800 de lei insa trebuie schimbate destul de des, recomandat ar fi la 8.000 de km. Daca alegi varianta DSG vei folosi foarte mult pedala de frana si placutele de frana se vor uza cam la 6 luni de zile. Pretul pentru placute este undeva intre 250-350 de lei per set. Per total, sa intretii un Vw Golf GTI 7 te ajunge undeva la 2.000 de lei pe an.



Competitie Golf 7 GTI

 

Ca si competitori directi avem Ford Focus ST care este tot 2.0 Turbo dar il poti alege doar in varianta cu cutie manuala cu 6 trepte. Este mai puternica, are 254 de cai putere si 360 Nm. Interiorul este un pic mai greu de digerat fata de cel al Golfului insa multi il aleg pentru diferenta de cai putere si faptul ca este mai placut de condus.

 

Audi A3 2.0 TFSI este un Golf deghizat in Audi, daca esti fan Audi si vrei un hot-hatch, vei alege A3-ul.

 

Bmw 125i M Sport care vine in plus cu tractiune spate si o cutie automata in 8 trepte. Pe langa cei trei mai putem include Alfa Romeo Giulietta QV 1.8 TBI, Renault Megane RS, Hyundai I30N, Mercedes Benz A250 si Volva V40 T5.

 

Preturile de achizitie difera mult intre ele, cel mai bine ar fi sa le testezi inainte si sa te decizi la o masina pentru care nu faci un compromis sa o cumperi.

Lasa un comentariu

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fii autentificat(a).

Autentificare
Review trimis de Alupului Cosmin
Producator Volkswagen
Model Golf
Motorizare GTI 2.0 TSI (220 Hp) BMT
An fabricatie 2013
Tip achizitie Second hand
Km achizitie 45000
Km actuali 55000

Ai o masina? Spune-ne parerea ta despre ea!