Parere si probleme Bmw 325ci 2000

Esti in cautarea unui autoturism BMW 3er 325i (192 Hp)?

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat un posesor de BMW cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model. Tot el ne spune de ce a facut aceasta alegere, de unde a achizitionat, ce ii place si mai ales ce ii displace la autoturism. Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este modelul BMW 3er 325i (192 Hp).

Posesorul ne spune ce probleme tehnice a intalnit, ne da detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care si tu ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia. Scopul DailyDriven este sa ofere pareri reale despre masini, venite direct de la posesori, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si sa te ajute pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

Toate review-urile de pe site-ul nostru sunt de la posesori verificati.

Fiabilitate

Cat de fiabila ti se pare BMW 3er 325i (192 Hp) ?

Fara probleme, o masina impecabila

Este in realitate ceea ce te asteptai sa fie inainte de a o cumpara?

Da, este fix ce am citit despre ea, ba chiar mai mult

Ai recomanda-o cuiva?

Da, as recomanda-o

Ce parere generala ai despre ea?

Merita, insa motorizarea trebuie aleasa cu grija

Parerea detinatorului

De ce ai ales sa cumperi BMW 3er 325i (192 Hp) ?

Tatăl meu a avut aceeași marca și am fost mulțumit. Am vrut insa un motor pe benzina pentru ca are același consum cu fratele mai mic 320ci și impozit mult mai mic decât fratele cel mare 330ci.

In caz ca ai cumparat-o SH, de unde ai achizitionat-o?

Din Germania, 3500 de euro.

Spune-ne cateva lucruri generale despre ea. Cum ti se pare sa o conduci zi de zi? Ce iti place si/sau ce iti displace cel mai mult la ea?

Foarte distractiv, îți pune un zâmbet pe buze. Se conduce ușor, nu e obositoare. Desi este coupe este foarte incapatoare. Pozitia la volan este una pe care numai cei care au BMW o stiu, stai foarte jos, picioarele mult inainte, bordul spre tine, ai impresia ca esti intr-un monopost.

Cat costa intretinerea pe an la BMW 3er 325i (192 Hp) ?

Undeva la 500 de euro.

Ti-ai facut o idee cat costa piesele la BMW 3er 325i (192 Hp) ? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?

OEM sunt destul de scumpe, dar găsești alternative.

Cat de fiabil este BMW 3er 325i (192 Hp) ? Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.

Pierderi de ulei capac tachetii, schimbat senzori vanos, turație ax cu came, consumabile....Mi se pare foarte fiabila. În 3 ani de Cox am avut doar probleme minore.

Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?

La băieți, dar sa stai cu ochii pe ei. Asta ar fi sfat pentru cei care nu au tatal mecanic :)

Ce ii sfatuiti pe cei care isi doresc o astfel de masina?

O recomand pentru adrenalina pe care ți-o da când o accelerezi, pentru sunet, pentru drifturi... Dacă ești pasionat și dependent de adrenalina, ia-o.

La ce ar trebui sa fii atent cand iti cumperi un BMW 3er 325i (192 Hp) ?

Fiind o masina sport, sa nu fie lovita. Sa fie intretinuta in interior, ideal ar fi sa o testezi ceva inainte sa o iei si sa o duci la un mecanic care repara numai asa ceva.

Cat de des ii sfatuiesti sa ii faca revizia?

10.000 km.

Ce consum are BMW 3er 325i (192 Hp) ?

14 in oras si 8 in afara.

Spune-ne ceva despre motorizare. De ce ai ales-o pe cea actuala? Daca ar fi sa dai timpul inapoi ai alege alta varianta?

Același consum cu fratele mai mic 320ci și impozit mult mai mic decât fratele cel mare 330ci. As alege M3 insa nu este timpul pierdut.

Este o masina incapatoare? Va descurcati cu ea in treburile de zi cu zi?

Este incapatoare chiar daca este coupe, ai multe spatii de depozitat in fata, in spate ai ceva loc, daca ai peste 1.90 te chinui sa vezi ceva de plafonul care iti sta in cap. Portbagajul este încăpător, dar subwoofer-ul HK îți mai ia din înălțimea lui.

Cum se conduce in oras?

Este confortabila, nu ies des pe zi cu ea :)

Cum se conduce la drum lung?

Nu te obosește chiar dacă faci sute, chiar mii de km.

Spune-ne despre interiorul masinii. Ti-ai dori ceva in plus sau chiar in minus?

Imi plac scaunele Recaro, volanul sport, trapa. Imi displac trim-urile care imita aluminiul.

Ce dotare a masinii iti place cel mai mult?

Încălzirea in scaune si cea mai inutila mi se pare perdeluta de la luneta.

Cum se comporta in situatii de urgenta? (franare brusca / evitarea de obstacole)

Este stabila, frâne bune, deci foarte bine.

Ai alege un model de la competitie daca ai putea da timpul inapoi? Daca da, argumenteaza.

Nu, tot BMW, de data asta M.

Parere DailyDriven despre Bmw Seria 3 sedan ( 1998-2005 ) E46



E46-le este a patra generatie de serie 3 de la Bmw. Istoria ei se intinde pana la inceputul anilor ‘80 si de atunci nu a facut decat sa isi cosntruiasca o reputatie imbatabila. De la manageri de top la adolescenti care abia au luat permisul, toti vor un seria 3. Nu e ca si cum seria 3 nu ar avea rivali redutabili: Mercedes-Benz C-Class este o masina eleganta, Lexus IS este mult mai fiabil iar Ford Mondeo este mai ieftin si mai usor de intretinut.

 

Dar de ce seria 3 scoate capul parca primul in multime, fata de rivalii sai? Sau de ce seria 3 a devenit cunoscuta ca o masina pentru pasionati si Ford Mondeo nu? Pai poate ca este o masina simpla care isi indeplineste toate responsabilitatile punctual. Are un design care iese in diferenta, are o pozitie la volan foarte joasa si foarte sportiva, este eleganta in interior si cand vine vorba de condus este o masina foarte stabila, raspunde excelent la comeni ( poate aici volanul o sa li se para multora cam tare ) si are tractiune spate, ceea ce inseamna ca mult pasionati de drifturi ajung sa cumpere una sau toata copilaria sa viseze la una.




Motorizari



Incepem cu variantele diesel pentru ca sunt mai putine: 318d ( 114 cai putere ), 320d ( 134 cai putere pana in 2001 si dupa 148 cp ) si 330d de 181 cai putere sau 201.

 

Pe benzina poti alege intre: 316i ( 103-114 cp), 318i ( 117-141-148 cp), 320i ( 110-125 cp), 323i ( 168 cp ), 325i ( 189 cp ) , 328i ( 190 cp ), 330i ( 225 cp ) si M3 ( 333 cp ).

 

Si competitia ofera motoare asemanatoare dar per total experienta de condus este un plus pentru Bmw. Masina este bine echilibrata si in acelasi timp jucausa, sportiva mai ales daca alegi un motor mai mare sau in special varianta M.




In interiorul Bmw-ului Seria 3 sedan ( 1998-2005 ) E46



Materialele folosite sunt de mare calitate, bordul este un pic inclinat spre sofer si toate butoanele sunt la indemna. Scaunele parca te iau in brate, schimbatorul de viteze nu este nici prea jos, nici prea sus, parca te-ai nascut cu el in mana, atat de natural este de condus. Volanul este piesa centrala a interiorul, el vine in 3 spite si doua culori si este primul lucru care iese in evidenta.

 

Seria 3 E46 nu este o masina foarte inalta insa spatiul in interior este generos, desi bancheta din spate gazduieste cu greu persoane de peste 1.90 m inaltime. Portbagajul este incapator insa nu la fel de mare la ca Ford Mondeo de exemplu.




Fiabilitate si probleme frecvente Bmw Seria 3 sedan ( 1998-2005 ) E46



Per total, seria 3 este o masina fiabila. Problemele majore sunt rar intalnite, mai des au fost sesizate probleme cu senzori insa care se rezolva foarte usor si care costa putin. In principal, daca doresti una la mana a doua cauta sa aiba piesele originale si istoric complet de service.

 

Alte probleme minore: jante de aliaj indoite, motorasul stergatoarelor de parbriz, mecanismul de inchidere centralizata se distruge.




Siguranta



Modelul din 2001 a fost testat la Euro Ncap si a primit 4 stele din 5 si doar o stea pentru pietoni. Toate modelele de E46 au 6 airbag-uri, inclusiv airbag-uri laterale si ABS. Cam astea sunt toate dotarile insa este decent pentru o masina din 2001, sa nu uitam ca Fiat Grande Punto a fost retestat si a primit 0 stele, asa ca 4 din 5 nu este un rezultat deloc ingrijorator.




Cat costa un Bmw seria 3 E46 la mana a doua?



In primul rand trebuie sa stii ce cauti, motorizare, km si an. Vrei o masina la mana a doua din Romania sau din Germania? Daca decizi sa alegi sa o cumperi din Romania iti recomandam sa alegi direct de la primul posesor sau de la un posesor care are istoric service. Sa cumperi un E46 vechi de 15 ani fara sa vezi un istoric service este strict un joc de noroc care te poate costa destul de mult.

 

Poti sa gasesti in afara un 318i cu 250.000 de km si la 1000 de euro, dar cu tot cu drum ajungi sa il aduci in tara cu inca 300-400 de euro. In Romania nu am gasit niciun 318i sub 2500 de euro.




Competitie Bmw seria 3 E46



O sa scriem aici despre 3 rivali importanti care trebuie luati in considerare atunci cand vrei sa cumperi un E46.

 

Primul este Mercedes-Benz C-Class sedan ( 2000-2007 ) care are si el tractiune spate insa nu este la fel de jucaus ca E46. Pe langa asta consuma mai mult insa vine cu un plus cand vine vorba de calitatea materialelor folosite in interior.

 

Audi A4 sedan ( 2000-2004 ) este cel mai mare dintre cei doi de mai sus insa dupa parerea noastra este o masian de compromis, nu este la fel de sportiva ca Bmw si nici la fel de eleganta ca C-Class, vine cu tractiune fata si asta este din start un minus pentru cei care isi doresc o masina cu punte motoare spate.

 

Alfa Romeo 156 sedan ( 1997- 2005 ) este o varianta serioasa de luat in calcul insa trebuie sa alegi cu mare grija pentru ca este un pic mai pretentioasa. Poti alege modelul TI care arata absolut genial si poti cauta un motor pe benzina.

 

Lasa un comentariu

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fii autentificat(a).

Autentificare
Review trimis de Ory MaStriga
Producator BMW
Model 3er
Motorizare 325i (192 Hp)
An fabricatie 2000
Tip achizitie Second hand
Km achizitie 175000
Km actuali 264000

Ai o masina? Spune-ne parerea ta despre ea!